Miten teillä mies pyytää yhdyntää?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen kuullut pillua kutsuttavan monilla nimillä, mutta HAAVA oli minulle uusi termi naisen tavarasta.

Ei oikeastaan hullumpi! Sehän on kuin avoin haava, välillä vuotaa vertakin.
 
Ei siinä kyllä niin pitkään mene.
No ei aina, mutta jos mä huonouninen kerrankin koen itseni väsyneeksi niin en anna seksin viedä sitä nukahtamismahdollisuutta.

Ihmisen unisykli tai väsymyksen tunne menee 1,5 tunnin pätkissä: jos ei mene nukkumaan illalla kun väsyttää niin seuraava unetus tulee 1,5 h päästä.

En viitsisi pomolle selitellä miksi teen seuraavana päivänä väsyneenä töissä virheitä. "Noku me paneskeltiin."
 
Kyllä tätä palstaa kannattaa miehilläkin lukea. Jos miehesi tätä lueskelee, niin se esittää todennäköisesti kysymyksensä puolitoista tuntia aikasemmin vastaisuudessa :)


No ei aina, mutta jos mä huonouninen kerrankin koen itseni väsyneeksi niin en anna seksin viedä sitä nukahtamismahdollisuutta.

Ihmisen unisykli tai väsymyksen tunne menee 1,5 tunnin pätkissä: jos ei mene nukkumaan illalla kun väsyttää niin seuraava unetus tulee 1,5 h päästä.

En viitsisi pomolle selitellä miksi teen seuraavana päivänä väsyneenä töissä virheitä. "Noku me paneskeltiin."
 
Kyllä tätä palstaa kannattaa miehilläkin lukea. Jos miehesi tätä lueskelee, niin se esittää todennäköisesti kysymyksensä puolitoista tuntia aikasemmin vastaisuudessa :)
Mä olen nää aikarajoitukset miehelle ilmoittanut ilman palstaakin. :D Se ei vaan meinaa muistaa niitä.
Arkena ei ole miehellä saumaa 23 jälkeen, viikonloppuna ei 23.30 jälkeen.
Sen jälkeen menee jo väsyneen eukon rääkkäämiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
olalaaa
Hän polvistuu eteeni, ottaa kiinni kädestäni ja lausuu: Oi rakkaani, olet elämäni valo, saanko osoittaa syvän kiintymykseni ja ihailuni kauneuttasi kohtaan yhtymällä sinuun kaikin rakkauden tavoin?
 
vierailijaZ
Hyhy.. Jokseenkin tässä aina hiukan viisastuu kun vilkaisee tätä palstaa. :D

Olen luullut olevani tunnevammainen ns.normaaliin naiseen verrattuna, kun eipä miehen tarvitse paljon pyydellä (mikäli vain suht terveenä ollaan, jo 38 asteen kuume riittää "selibaattipäivien" aiheuttajaksi). "pantasko" tai "mennääks vähän halimaan" jne riittää sanoina jos ei hipasu sillä hetkellä ehdi sytyttämään.. vielä vuosien, vuosien jälkeenkin.

Mutta jos sanoisi ikinä tuolla provon tyylillä niin yäks! "haava auki.." voi ällötys. Se voisi olla kriisin paikka.
 
Hyhy.. Jokseenkin tässä aina hiukan viisastuu kun vilkaisee tätä palstaa. :D

Olen luullut olevani tunnevammainen ns.normaaliin naiseen verrattuna, kun eipä miehen tarvitse paljon pyydellä (mikäli vain suht terveenä ollaan, jo 38 asteen kuume riittää "selibaattipäivien" aiheuttajaksi). "pantasko" tai "mennääks vähän halimaan" jne riittää sanoina jos ei hipasu sillä hetkellä ehdi sytyttämään.. vielä vuosien, vuosien jälkeenkin.

Mutta jos sanoisi ikinä tuolla provon tyylillä niin yäks! "haava auki.." voi ällötys. Se voisi olla kriisin paikka.
No sehän se tuossa mun miehessä onkin että se on ihan "mamu" mun suhteeni (on ihan Suomi-mies)
Eli pitempi katse illalla makuuhuoneessa on jo kutsu rakastelemaan. :D
Siks välttelen välillä sen katsetta illalla sänkyyn mennessä.
 
vierailijaxxxx
Ei me pyydetä ikinä. Tuo tulee pussailemaan ja katsoo miten reagoi. Yleensä aina kun toinen "lähentelee" ja on sillä tuulella - menee seksiin. Tai no okei, joskus jompikumpi laittaa toiselle tuhmia viestejä töihin tms, että toinen tietää että tänään panettaa.
 

Yhteistyössä