Miten torjua kamalat kesävieraat :(

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä on yksi "tuttavaperhe" joka ottanut tavakseen tulla meille joka kesä n.viikoksi.
Koska asumme maalla järven lähellä, se kai on syy. Ei meillä mitään yhteistä ole niiden kanssa.
Viime vuoden jälkeen en oikeesti halua että ne enää tulee tänne.
Viimekesän tuhojen jäljiltä meillä ei ole edelleenkään olkkarissa pöytää.
Ei siitä sen enempää. Mutta viimeinen pisara oli kun muija ja äijä nussivat kesken iltapäivää lastenhuoneen sängyllä, tai toinen siinä retkotti kun mies veteli takaa.
Ei siinä mitään, mutta kyllä etoisi teitäkin kun näkisitte tuollasta teidän tyttären huoneessa 7-vuotiaan lapsen sängyllä. Lapsi ei tietenkään ollut huoneessa, mutta silti. Niiden ja meidän lapset oli kaikki uimassa mun miehen kanssa kun mä tulin kaupasta niin tämä panopari hässi siellä kuin hikiset siat. Eivätkä vaivautuneet edes pyytään anteeksi vaikka näkivät kyllä että näin.

Kaikkea muutakin typerää sattuu aina, ovat aivan moukkia ja edes ruokaa eivät koskaan osta, korkeintaan tullessa tuovat yhden makkarapaketin, ja sitten pitää sen varjolla drillata koko viikko. Mitään eivät tee itse.

Mitenhän saisi hoideltua etteivät tulisi, ne kun ei etukäteen koskaan ole ilmotelleet, lentävät vain pihaan. :(
 
vierailija aapee
Soita ja kysy, että milloin ovat tulossa ja kerro että vuoraat siksi ajaksi telineitä jotta voitte sitten talkoilla maalata talon ja putsata rännit ja korjailla kattoa ja...
Tuskin uskovat kun asutaan rivarissa ja täällä hoitaa taloyhtiö tuollaset jutut. Enkä mä muutenkaan niille soittele, ei me olla yhteyksissä mitenkään aktiivisesti.. Suurinpiirtein ainoastaan sillälailla että ne roikkuu meidän kaverilistalla Facebookissa.
 
Tuskin uskovat kun asutaan rivarissa ja täällä hoitaa taloyhtiö tuollaset jutut. Enkä mä muutenkaan niille soittele, ei me olla yhteyksissä mitenkään aktiivisesti.. Suurinpiirtein ainoastaan sillälailla että ne roikkuu meidän kaverilistalla Facebookissa.
Poista kavereista ja jos/kun tulee kyselyä, miksi niin teit, niin vastaat vaan, että koska em. asiat.
 
vierailija aapee
Öö, soitto poliisille kotirauhanhäirinnästä?
Eiköhän se olisi pahasti liiottelua, eikä poliisi voisi mitään tehä. Mä vähän pelkään muutenkin sitä perheen miestä. Tuo ei auttaisi siihenkään, pahentaisi vaan.
On esim puristellut tissejäni ja nuollut mua kaulasta, kuiskinut korvaan sairaita juttuja kun ei ole muita ollut näkemässä, en mä noista uskalla sanoa edes ukolle.
 
vierailija
Jos ne vaan ilmoittamatta kurvaa pihaan ni sanot vaan että voivoi nyt just ei sovi? Sano vaikka että ootte jus lähdössä reissuun/mummolaan/kumminkaiman hautajaisiin/on just tulossa muita vieraita? Tai teette remppaa tai suursiivousta tai mitä vaan?
 
vierailija
Jos ne vaan ilmoittamatta kurvaa pihaan ni sanot vaan että voivoi nyt just ei sovi? Sano vaikka että ootte jus lähdössä reissuun/mummolaan/kumminkaiman hautajaisiin/on just tulossa muita vieraita? Tai teette remppaa tai suursiivousta tai mitä vaan?
Viime vuonna yritettiin tätä, sanottiin että seuraavana päivänä pitäs aikasin lähteä reissuun, nämä vaan totesi että kyllä meillä on loppukesä aikaa.
 
vierailija
Me on sovittu yhden sukulaisperheen kanssa, että saavat tulla meille, jos tulee epämielyttäviä yllätysvieraita. Kun vieraat, tulevat pihaan, emäntä tai isäntä käy sanomssa, että harmi, kun ollaan just lähdössä reissuun ja sit menoksi. Okei, ei ehkä paras ja aikuismaisin tapa hoitaa asia.
 

Yhteistyössä