Nainen, jäätkö hyväilemään miestä seksin jälkeen?

Iltalehden artikkeli syyttelee miehiä siitä, että nämä eivät hyväile naista seksin jälkeen. Mutta miksi ei edes kysytä, hyväileekö nainen miestä samassa tilanteessa. Edelleenkin median tarinoissa vastuu seksin onnistumisesta (sekä oman että naisen) on vain miehellä.

http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016092322360689_lz.shtml

Minulla on sellainen kutina, että aika monella naisella on mielessä kiire pesulle, jos kumia ei käytetä.
 
Ovat kyllä kyllästyttäviä nämä iltalehti-tason "tutkimusjulkaisut".
Mutta joo, itse en ainakaan mitään tuntikausien halailuja kaipaa, mutta toisaalta, kyllä nyt jotain kontaktia voi ottaa, eikä heti vain kääntää selkäänsä ja alkaa kuorsaamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No mä kyllä nukahdan aina seksin jälkeen kun se rentouttaa minut täysin. Parasta stressin poistoa... Mutta nukahdan mieheni kainaloon enkä käännä selkääni sille. Ei se ole valittanut...
 
Noin puoli minuuttia viihdytään vierekkäin halailllen mutta sit on todellkin jommallakummalla tai molemmilla kiirus saada paperia. Jännä, miten sperma muuttuu hetkessä kovin valuvaksi.

Mut siis, en mä kyllä kaipaa sen kummempia hyväilyjä enää parhaan hyväilyn jälkeen.
 
vierailija
Kyllähän sitä pitkäksikin aikaa jäädään kiehnäämään toistemme kylkeen, höpötellään ja tuijottellaan toisiamme silmiin.
Ei haittaa vaikka spermat valuu reisille/sänkyyn.. suihkuun pääsee ja pyykkikone toimii.
 
Minulla on sellainen kutina, että aika monella naisella on mielessä kiire pesulle, jos kumia ei käytetä.
Voihan sitä hetken aikaa olla siinä halailemassa ja sitten jos siltä tuntuu, käydä pesulla. Mutta mikä estää peseytymisen jälkeen tulemasta takaisin toisen viereen? Ei kai siellä pesulla kovin monta minuuttia tuhlaannu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Boobabe
9mmm
totta suihkuun onha nse kivempi aina mennä puhtaana nukkuun et ei oo esim jääny mitään kikuliin ja pesasta ja sit ottaa se toinen tiukkaan haliotteeseen kun menee nukkuun lusikkaan ite ainakin tykkään halalailusta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Hyväily kuuluu mun tapoihin ja tykkään ettei ole kiire mihinkään kummallakaan, suihkuun kerkiää. Voi höpötellä ja löpötellä, käydä suihkussa ja käpertyä toisen kainaloon.
Mulle tuli tunne ex-miehen kans että loppuvaiheessa se kiirehti suihkuun, ihan kuin olisin likainen ja tuli huora-olo, no pettäjäks paljastui.
 
vierailija
En tiedä mistä olen joskus käsittänyt etteivät miehet pidä sellaisesta kiehnäilystä, niin olen aikoinaan välttänyt sellaista seksin jälkeen makoiluun jäämistä. Pitäis varmaan joskus uuden kumppanin kanssa kokeilla, et mitäs tykkää. Itse varmaan tykkäisin.

Onkohan jostain joskus tullut luettua moista tai jäänyt jonkun sanomana päähän ettei mihet pitäisi sellaisesta. Hassua miten asiat pinttyy...
 
vierailija
No jaa, viimeisimmässä parisuhteessa minä halusin pesulle, mutta mies taas ei, vaan jäi mieluummin nukkumaan tahmeissa eritteissään. En minä sellaiseen halua koskea, enkä halua tulla enää sotketuksikaan. Jos mieskin olisi käynyt pesulla, niin sitten toki.
 

Yhteistyössä