No, missä se matujen raiskausaalto viipyy?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tälläkin palstalla koko syksy, talvi ja kevät mouhotettiin tulevan eli nyt kuluvan kesän vaaroista, kuinka seksuaalirikokset tulevat räjähtämään käsiin ja matut suorittavat taharrus gamaeta mm. toreilla ja rannoilla.

Kesä on nyt parhaimmillaan ja jo heinäkuussa mennään, ensimmäiset lämpimät tulivat jo toukokuussa, eikä vieläkään näy paljon puhuttua ja varmaksi povattua RAISKAUSAALTOA.

Mitä tämä nyt on? Mites nyt suu pannaan @AivanSama , @..... ja muut matuvouhottajat?
Hävettääkö? Tunnetteko olonne typeräksi? Mouhottajalampaaksi?
Pettivätkö matut teidät?
 
vierailija
Eilen tai tänään tuomittiin raiskaaja. Mutta kysymys kuuluu, kuinka monta uhria te oikein haluatte? Näillä kaikilla raiskauksilla on kuitenkin uhri, oikea raiskattu uhri. Kannattaa sinunkin tutustua niihin tilastoihin ja miettiä mitä tehdä että ne saadaan pienimmiksi.
 
vierailija

Nyt oli puhe raiskausAALLOSTA, ei satunnaisista raiskauksista.
Toki nekin on surullisia ja ehdottoman tuomittavia sekä väärin, mutta edelleenkään minkäänlaista raiskausaaltoa tai edes huomattavaa piikkiä seksuaalirikostilastoissa ei ole näkynyt.
 
vierailija
Aivansama voisi hävetä nyt, aivan kuten arvasin :D

Massiivista tai edes vähäistä aaltoa ei ole näkynyt vaikka siitä kiimaisesti kieriskellen puhuttiin koko kevät :D :D
 
vierailija326
Sehän on varmasti päällä koko ajan. Mediat vaan peittelevät sitä. Koko ajan tuolla nytkin raiskaillaan naisia ulkona...

Taisi olla ne "maahanmuuttokriittiset", jotka toivoivat sitä raiskausaaltoa. Kukaan muu ei toivonut... Eikä sitä tullut.
 
vierailija
Media lopetti niistä uutisoimisen jotta kantaväestö suhtautuisi myönteisemmin turvapsikanhskijoihin ja mamuihin.

Muutamat raisksukset on jo uutisoitu (jotkut paikallislehdet) koska ovat edenneet oikeuteen ja ovat näin ollen julkista tietoa.

Minusta on väärin väkisellä muokata kansalaisten mielipiteitä. Totuus tässäkin asiassa olisi paras!
Miettikää minkälaisen signaalin me lähetämme tännetulleille rikollisille kun peittelemme heidän törkeitä tekoja!?
Kyllä kantaväestön rikokset uutisoidaan....
 
vierailija
Vuonna 1997 syntynyt afgaanimies yritti puukottaa kahta kantasuomalaista miestä Porin 5. osassa aiemmin kesäkuussa. Poliisi ei ole aiemmin kertonut tapauksesta. Nuori mies on turvapaikanhakija.



Isouusikadulla 6. kesäkuuta sattunut välikohtaus tuli julki perjantaiaamuna, kun syyttäjä luki 19-vuotiaalle miehelle syytteet kahdesta tapon yrityksestä. Vaihtoehtoiset syytteet koskevat molemmissa tapauksissa törkeän pahoinpitelyn yritystä.



Syyttäjä vaatii 19-vuotiaalle lähes kahden vuoden ehdollista vankeusrangaistusta. Ulkomaalainen otettiin kiinni päivä välikohtauksen jälkeen, ja hän on ollut siitä lähtien vangittuna.



Väkivallanteot syntyivät samassa tilanteessa, kun afgaanimiehen ja kantasuomalaisten välille tuli riitaa. Syytetty otti esille noin 20 senttimetriä pitkän veitsen ja sillä yritti iskeä toista miestä kolme ja toista kaksi kertaa kohti ylävartaloa ja päätä. Hän myös lateli miehille tappouhkauksia. Miesten onnistui kuitenkin väistää iskut, eikä kukaan loukkaantunut.



Tilanteessa oli mukana myös muita henkilöitä, joita käräjäoikeus kuulee todistajina. Käräjäsalissa selvitetään muun muassa sitä, oliko kyseessä hätävarjelutilanne.
 
vierailija
Kansalaisilla on oikeus tietää, mitä tässä maassa tapahtuu! Missä on poliisin moraali tiedottamisessa? Poliisi pelkää? Ketä?
Kansa tietää sen tosiasian, että jokainen matu kantaa puukkoa tai veistä mukanaan Suomen maaperällä. Omissa maissaan ovat tottuneet kantamaan myös tuliaseita, mutta tässä vaiheessa se ei käy Suomessa.
Onhan täällä turvallisuustilanne muuttunut täysin.
Kukaan ei voi tuudittautua siihen, että ei ne mun kimppuun käy.
Ei ole siitä kyse, oletko lapsi, aikuinen, nainen tai mies.
Kyse on siitä että olemme VÄÄRÄUSKOISIA omassa synnyinmaassamme ja kantakansalaisina.
Muslimit ovat vallanneet aika verettömästi tämän maan ja päättäjät kuvittelevat, että ollaan niin tyhmiä ettemme tajua mitä ympärillä ja Suomen ulkopuolellakin tapahtuu.
Kiitos sivistyneen Suomen.
 
vierailija
Ei oo näkynyt niin, mitä nyt mv ryssäläisten haavefantasioissa. Ovat niin terveitä että suurin unelma on raiskaus.
Onko näitä "matu"alotuksia ihan pakko suoltaa vielä noiden mainitsemies valopäiden (aivansama) lisäksi terveidenkin. Mulle riittää näien mv ryssäläisten matuilut. Tämän nyt avasin, muut matuilut hyppelen yli.
Elämä on liian lyhyt tälläseen matujauhamiseen.
 
vierailija
Tälläkin palstalla koko syksy, talvi ja kevät mouhotettiin tulevan eli nyt kuluvan kesän vaaroista, kuinka seksuaalirikokset tulevat räjähtämään käsiin ja matut suorittavat taharrus gamaeta mm. toreilla ja rannoilla.

Kesä on nyt parhaimmillaan ja jo heinäkuussa mennään, ensimmäiset lämpimät tulivat jo toukokuussa, eikä vieläkään näy paljon puhuttua ja varmaksi povattua RAISKAUSAALTOA.

Mitä tämä nyt on? Mites nyt suu pannaan @AivanSama , @..... ja muut matuvouhottajat?
Hävettääkö? Tunnetteko olonne typeräksi? Mouhottajalampaaksi?
Pettivätkö matut teidät?
Raiskaukset ovat loppuneet kuin seinään heti lämpimien ilmojen alettua keväällä. Matupartiot kulkevat kaupunkien kaduilla suojelemassa naisia ja lapsia pahoinpitelyiltä ja raiskauksilta. Kyllä sietäisi kantasuomalaisten hävetä kun ovat niin rumasti puhuneet turvapaikanhakijoista. Muka rikollista sakkia, hah.
 
Tälläkin palstalla koko syksy, talvi ja kevät mouhotettiin tulevan eli nyt kuluvan kesän vaaroista, kuinka seksuaalirikokset tulevat räjähtämään käsiin ja matut suorittavat taharrus gamaeta mm. toreilla ja rannoilla.

Kesä on nyt parhaimmillaan ja jo heinäkuussa mennään, ensimmäiset lämpimät tulivat jo toukokuussa, eikä vieläkään näy paljon puhuttua ja varmaksi povattua RAISKAUSAALTOA.

Mitä tämä nyt on? Mites nyt suu pannaan @AivanSama , @..... ja muut matuvouhottajat?
Hävettääkö? Tunnetteko olonne typeräksi? Mouhottajalampaaksi?
Pettivätkö matut teidät?
No kuule, ihan ensimmäisenä voin todeta, että mikäli olin tässä asiassa väärässä, olen siitä aivan järjettömän tyytyväinen. Oma huoleni oli uhreista, ei siitä, olinko oikeassa tai väärässä.

Pitäisikö mun hävetä tai olla pahoillaan? - Ei

Mä olen huolissani päivittäin ties mistä ja olen onnellinen, kun huolehtimiseni osottautuu tarpeettomaksi.
 

Yhteistyössä