Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

Ketju nuorille vauvakuumeilijoille, tervetuloa mukaan :)
Päivitystoiveet PUNAISELLA, kiitos! (nimimerkki/ikä/(miehen ikä)/ya/yk/jotain erityistä?)

1. lasta toivovat


iitata 19v (mies 26v)__________ya 8/14, yk 22 (pcos, letrot ovulaation tukena)
lilja_93 23v (mies 25v)_________ya 9/16, yk 5
Jennipä 24v (mies 24v)________ya 5/16, yk 8
serissamay 18v (mies 20v)______ya 2/17, yk 1
Hosuli- 22v (mies 25v)__________ya 2/17, yk 2
helminkä 22v (mies 23v)________ya 1/17, yk 2
saharaaa 20v (mies 21v)________ya 1/17, yk 2
eevas 27v (mies 27v)___________taustalla
aavalvar 22v (mies 29v)_________taustalla

2. lasta toivovat

Jemppis 20v (mies 20)__________esikoinen 3/15, ya 12/16, yk 4
Hiletin 23 v (mies 23)___________esikoinen 9/16, ya 1/17, yk ? (pcos, esikoinen clomivauva)
Samhe 22v (mies 25)___________esikoinen 3/16, ya-, yk-
henttis 23v____________________esikoinen 6/16, taustalla

Plussanneet 2017
Tammikuu
: Thalassatar, Innih, nnipsu!
Helmikuu: Herkkuhiiri, nanaca
Maaliskuu: Elli_
Huhtikuu: mimmi92, Neilikkaa, Fritang, Nems, vilmu, Siim
Toukokuu:

Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/threads/nuoret-vauvakuumeilijat-syksy-2016.2481393/
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa siis uuteen ketjuun :) Laitoin tämän suorilteen nimellä talvi/kevät 2017 niin ei tarvi taas kohta olla tekemässä uutta ;)

Siivosin myös urakalla tuota listaa ja poistelin kaikki ketkä eivät olleet kirjoittaneet syksy 2016 ketjuun. Älkää siis pahoittako mieltänne jos haluattekin olla mukana taustalla, ja oon poistanut teidät :) Laittakaa tähän vaikka viesti niin lisään takaisin!

Päivitystoiveita saa laitella myös, tuossa listassa voi olla virheitä...
 
Kiitos uudesta ketjusta. Pitäiskö tehä ihan nimenhuuto että ketä tätä ketjuu seuraa, loput turhat sais karsittuu sit vielä poies :)

Tsemppiä piinailuun herkkuhiiri ja siim, toivotaan plussia tähänki ketjuun pian!

Mulle vois vielä vaihtaa etusivulle vaikka että ya 1/17. Kiitti!
 
Olis kyllä kiva jos tätä ketjua seuraavat listalla olijat vielä huutelis jotain tänne!
Voisin vaikka tossa viikon päästä joulun jälkeen vielä karsia ne kenestä siihen mennessä ei oo kuulunut mitään. Listallehan pääsee toki aina takasin! :)

Mä testaan tiistaina ellei huomenna ala menkat. Jänskättää ja haluaisin nii toivoo plussaa ku ei mulla oo aiemmin ollu myöhässä kuukautiset tän yrityksen aikana. Mut vielä vähän varovaisin mielin. "Oireena" on vaan tissikipu joka voi liittyä menkkoihinkin :whistle:
 
Täällä lisääntyny kirkas lima joka välillä "valkeaa". Nännit tuntuu olevan "täyteläiset" tai ainakin mies niitä niin kuvailee :D pientä kipuilua tisseissä mut ei niinkää nänneissä o_O Illalla ollu alamahassa melkosta kuumosta ja kouristuksia välillä, kas jos ne menkat sieltä sittenki tulis.

Tää on nyt 3. Päivä myöhässä.. Ennen ei oo ollu näin pitkää kiertoa (n)

Ja tiedän.. Pitäis testata jo muttakun..
 
  • Tykkää
Reactions: eevas ja Siim
Kiitos @Siim uudesta ketjusta (y)

Täällä EHKÄ, ja se on iso ehkä, nii olis ovis lähestymässä. On semmoinen kutina vaan, mutta voi olla että kuvittelen. Tänään oli ehkä ovistesti tummempi mutta testaan huomenna ja katsotaan sitten. Nyt kp 32..

Plussatuulia @Herkkuhiiri. Toivotaan että menkat ovat syystä myöhässä eikä kierto olisi sekaisin
 
Heippa hei! En tiiä onko teillä täällä joku ikäraja mutta näytti listalla olevan joku muukin 26 vuotias eli mut ilmeisesti lasketaan myös nuoreksi vauvakuumeilijaksi? :LOL: Eli jos passaa voisin liittyä seuraan kuumeilemaan :)

Oon tuolla toisessa ketjussa kirjotellukin mutta laitan nää "faktat" myös tähän. Eli 26 vuotias, mies 25, yk 2, ya 11/16 ja ensimmäistä lasta siis yritetään :)

Menkat loppu eilen ja nyt sitten vaan kuumeisesti ovista odottelemaan ;)
 
Tervetuloa @Thalassatar :)

Miulla on tässä ollu semmonen 'hiljainen hetki'. Oon koittanut hakee töitä yms ja olla näitä vauvajuttuja miettimättä vähän aikaa.

Tänään tilasin raskaustestit valmiiksi loppuviikkoon (y) jos on taas 38 pv kierto ni menkat pitäs alkaa kenties sunnuntaina? Mut aattelin testata perjantaina ihan vaan testaamisen ilosta :LOL: oviksesta ei tosiaan varmuutta kun taas niin huonosti testailin

Nyt menossa siis kp34/38. Vähän ollu pari päivää huono olo mut voi liittyy myös tähän mentaalipuoleen kun ajatukset ja tunteet lentelee miten sattuu.. Ehkä ei kannata ees koittaa analysoida näitä oloja tässä vaiheessa :LOL:

Täällä oli näköjään jännät paikat parilla muullakin, toivotaan parasta ja paljon plussia :love:
 
Tervetuloa @Thalassatar. Päivitän listaa ku pääsen koneelle,puhelin ei alkanu yhteistyöhön :D Niin ja onnea tähän kiertoon,ja toivottavasti teillä tärppäis nopsaa! Ootko sä kuumeillut jo pitkään vai onko ihan uus "projekti"? :D

@lilja_93 testaahan vaan ja kerro miten käy(y) Sullekki plussatuulia. Tuo henkinen puoli on kyllä kovilla yrittäessä, varsinki ku sanotaan että ei kannata ajatella/miettiä/stressata liikaa, mutta en mä ainakaan pysty olemaan ajattelematta sitä asiaa mitä tässä maailmassa eniten haluaa:( Mikä yk teillä on nyt? Ite toivon että nuo tulevat joulun pyhät rentouttaa ja helpottaa kaikkee muuta stressiä elämästä :p Jospa se plussaki sit alkuvuodesta tulis:love:
 
Pahoittelut @Siim menkoista ja @Herkkuhiiri negasta. :unsure:
Ja tervetuloa @Thalassatar :)

Tänne ei ihmeempiä, nyt menossa yk 3. Kp 10/29-37 tällä hetkellä ja olen yrittänyt olla miettimättä tätä yrittämistä. Viime kierrossa kaikki meni mielestäni nappiin ja sen jälkeen nega oli niin kova paikka, että ajattelin ottaa tämän kierron ihan iisisti ja nauttia joulusta ilman stressiä. Enkä ole ovistikkujakaan vielä ostanut, kun ne aiheuttaisi taas varmaan lisämurhetta itselle. Katsotaan miten tässä kierrossa käy. :) Ihanaa joulunaikaa kaikille! :love:
 
Pahoittelut negasta Herkkuhiiri, ja Siim menkoista :(

Tervetuloa Thalassatar :)

Sori, mulle vois sittenkin päivittää yrityksen alkamiseen jo 1/17, kierukan poiston varasin heti uuden vuoden jälkeen ja yritys alkaa heti.. Jee enää pari viikkoa :D

Mäkin vähän pohdin pitäiskö taas ottaa ovistestit sitten heti käyttöön. Tunnistan kyllä suunnilleen ilmankin, mutta ainakin tietää sitten suunnilleen millon menkat alkaa, kun kierrosta ei tällä hetkellä mitään hajua. Parit menkat ehti olla ennen kierukkaa, mutta sen aikana ei pientä satunnaista tiputtelua kummempaa..
 
Täällä varsinainen yritys jää vähän tauolle, lähinnä lopetan letrot. Työkuviot muuttuu niin ettei ole sopivin aika pienelle lapselle mutta otetaan kuitenkin vastaan jos on luomumenetelmin tullakseen :)
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! :)

@Siim noo, on nää vauvahaaveet ollu enemmän ja vähemmän läsnä tässä jonkun aikaa. Syyskuussa mentiin sitten naimisiin ja mies ehdotti häiden jälkeen että aletaan heti yrittämään. Mä hetken punnitsin että oonko nyt ihan varmasti valmis, ja lopulta totesin että todellakin :love:
 
Tällä edelleen seurailen vaikken itse ehdi paljon kirjotellakaan:D Tässä kierrossa en ole saanut ovulaatiota tikutettua ja muutenkin ihan ihmeellinen kierto..(n)
Muistan kun äitini joskus varoitteli vuosia sitten mua ja siskoa että meidän suvun naiset raskautuu helposti, mutta ei siltä näytä:D
 
Pahoittelut @Herkkuhiiri.

Ei löytynyt sitten ovista. En tiiä oisko kroppa yrittänyt kun oli ovistestit tummumaan päin, mutta siihen se sitten jäi, eikä mitään ovisoireitakaan kuulu.

Anteeksi etten osaa muiden viestejä paljoa kommentoida. Lukenut olen, mutta sen verran vähäseks jää tän sivun selailu ettei oikein keskittyminen riitä pidemmälle.
 
Voi ei @Herkkuhiiri :cry: Varmasti kova pettymys.

ja @Jennipä harmi, jos ei ovista tullutkaan.

Kävikö nyt niin ettei tullut meidän ketjuun joululahjoja? Tuntuu, että aika monella on jo katseet kohti ensi vuotta. Jospa se tois runsaasti plussia.:) Mä varmaan jouluksi hiljenen, on kaikenlaista juoksemista tiedossa. Ihanaa joulua kaikille! :love:

Mä sain jo joululahjani, ku mies aloitti eilen lauseen "Sitten, kun meillä on vauva..." :love: Tuntuu niiin hyvältä joka kerta:LOL:
 

Yhteistyössä