olenko pirttihirmu???

  • Viestiketjun aloittaja pirttihirmu?
  • Ensimmäinen viesti
pirttihirmu?
Meillä pitkä avioliitto ja lapsiakin, aina on miehelle kuppi maistunut. Nykyään tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus että jos mies menee johonkin poikieniltaan, niin hän jää sinne. Muut kyllä osaavat koteihinsa mutta mies ei. Tällä kertaa sai kunnolla kuonoonsa ja ihan syyttä kuulemma. Niin aina.
Juopottelee parin viikon välein ja noin viisi kuusi kertaa vuodessa tekee jonkun ihme tempauksen. Joko ei saa puhelimella kiinni kun se juominen on niin pääasia että on pakko juoda niin kauan kunnes sammuu eikä osaa lopettaa ajoissa, tai sitten ei kuulemma uskalla vastata kun tietää itsekin oman käytöksensä olevan takapuolesta.
En ole enää viitsinyt perään soitella ja arki sujuu, mutta vaikka hän kuinka sanoo ettei tarvitse huolehtia niin on se hankalaa olla huolehtimatta. Yhdessä jos ollaan liikkeellä niin minä yleensä kuskina.
Näin kirjoitettun vaikuttaa sille että mikä järki olla lapsenvahtina kun lapsillakin tuntuu olevan enemmän järkeä kuin miehellä.
Ei varmaan kenelläkään ole mitään sanottavaa samanlaisesta tilanteesta missä mies olisi itse ymmärtänyt tehdä korjusliikkeen?
Hankalaa mutta alkaa jo stressaamaan liikaa huomaan itsestäni. Rakastan ja mieskin sanoo rakastavansa, mutta taitaa vaan alkoholi mennä perheen edelle kun ei selvänä halua eikä ilmeisesti pysty olemaan eikä sellainen elämäole kuulemma yhtään kivaa. Niinpä, minä sitten se ainoa aikuinen luotettava ja vastuullinen lapsille tässä huushollissa. Meitä kuitenkin pitäisi olla kaksi koko ajan minusta.
Juominen ei haittaisi jos se olisikin sikspäkki tms eikä aina laatikollinen tai niin kauan aamukuuteen kun juomaa riittää.
Plaah. Kertokaapa mulle mitä te tekisitte, jos olisitte olleet saman yhdessä yli kaksikymmentä vuotta ja arki ym harrastukset sujuvat, yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmiakin riittää jne.
Pahoittelut pitkästä sepustuksesta.
 

Yhteistyössä