Onko tää ny plussa vai ei?kuva

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ei tuon testin perusteella. Noihin liuska testeihin tulee aina noita viivanpaikkoja ja ite oon huomannut jotta mitä väkevämpi aamupissa sitä näkyvämpi viivanpaikka. Voithan sä olla raskaana mutta tuon testin perusteella odottelisin enemmänkin menkkoja alkavaksi. Riippuu niin kiertopäivästä koska tehty testi. Voihan se vielä plussaksi muuttua mutta tuo on kyllä nega :(
 
vierailija
Mä olen myös kuullut näistä testeistä että viivan paikkoja olisi ollut paljon ihmisillä.
Itse olen tikuttanut ainakin viisi kertaa puolen vuoden sisään eikä koskaan ole tullut minkäänlaista viivan paikkaa. Viimeinen testi olikin sitten positiivinen ja ihan selkeä viiva tuli heti. Sinuna odottaisin pari päivää ja tekisin uuden (apteekin testin) jos ei menkkoja kuulu. Tästä ei nyt ehkä apuja ollut antaa mutta itse kyllä pidän tätä testiä aika luotettavana vaikka ko.testiä monissa paikoissa parjataankin...
 
vierailija
Mä en kyllä näe yhtään mitään. :unsure:
Kun itse tein raskaustestin ( apteekin oma ) ja siihen tuli toinen haaleampi viiva,pidin sitä haamuna/viivanalkuna,mutta jos aloittajan testissä joku näkee haamua,niin oma testi oli kyllä täysin selkeä plussa sitten.
Tai ehkä mä kaipaan vain optikkoa.:rolleyes:
 
vierailija
Ihan selvä nega. Positiivisessa tuloksessa näkyisi kaksi punaista viivaa, tuossa näkyy vain yksi. Jos teit testin kuukautisten oletettuna alkamispäivänä, ei tässä kierrossa tärpännyt, valitan. Jos teit testin etuajassa, oli testaus turhaa, koska tuo nega voi edelleen muuttua plussaksi päivien kuluessa tai se voi jäädä negaksikin.
 
vierailija
Kyllähän tuossa kaksi viivaa näkyy, toinen vaan haaleampi. Se kuka ei näe niin suosittelen näöntarkastusta. Raskaustestissä viivojen ei tarvitse olla tasavahvoja. Olettaen, että kuva otettu määräajan sisään.
 
vierailija
Kyllähän tuossa kaksi viivaa näkyy, toinen vaan haaleampi. Se kuka ei näe niin suosittelen näöntarkastusta. Raskaustestissä viivojen ei tarvitse olla tasavahvoja. Olettaen, että kuva otettu määräajan sisään.
Kyllä ne testit valmistetaan siten, ettei tulosta tarvitse tihrustella, arvailla tai lähetellä mammapalstoille galluppeja varten. Jos tämä testi on tehty ohjeiden mukaan, eli kuukautisten alkamispäivänä tai sen jälkeen, on se nega. Jos testi on tehty väärin (eli ohjeiden vastaisesti), voi testaajan tila olla mikä tahansa, ja testi näyttää mitä sattuu.
 
vierailija
Neljättä kertaa raskaana ja aina vajaa viikko ennen kuukautisten alkamispäivää on plussakierrosta tullut tuollaisia testituloksia. Sanoisin siis plussaksi.

Tosin itse olen aina tehnyt negatestin vertailukohdaksi itselleni ja niihin ei ole tullut minkäänlaista viivaa/viivanpaikkaa. Riippuu siis testistäkin tuleeko viivanpaikkoja.

Tee negatesti (vaikka miehesi virtsasta) ja vertaa tuleeko viivanpaikkaa.
 

Yhteistyössä