Pillereiden jälkeen raskaaksi

Kuinka pian tulitte pillereiden jälkeen raskaaksi?
Söin Femoden-pillereitä liki 20 vuotta ja nyt jätin ne pois 2viikkoa sitten, kesken liuskan. Minulla on endometrioosi ja olen ollut siinä uskossa, että raskautta saa odotella, jos sitä edes tulee... Mutta, päätimme jättää pillerit pois, että on ainakin yritetty.

3 pvää pillereiden jälkeen
-olin aivan järkyttävällä päällä, suorastaan peto sekä myöskin ihan mielettömän väsynyt. Ruoka ei maistunut miltään.
-Samanaikaisesti tuli runsas vuoto (kuukautisvuoto?), mikä oli kuitenkin jotenkin erilainen kuin normaalisti.
-Vuodon jälkeen tulivat mielettömät himot pariksi päiväksi.

1vkon päästä alkoi alavatsakivut, turvotus.
1,5vkon päästä aivan hillitön nälkä, kokoajan. Vaikka söin normaaleja annoksia ja välillä tuhtiakin, nälkä oli 30min päästä taas. Tosin en syö niin useasti vaikka on nälkä. Tämä nälän tunne tulee ihan yhtäkkiä ja tuntuu aivan kurkussa asti. Nälän tunne on jotenkin erilainen kuin normaalisti.
-Välillä töissä tulee myös sellainen totaalinen uupumuksen tunne, ihankuin olisi piesty.
-Muutamana päivänä tuli kunnolla paksua limaa.

Lisäksi nyt tullut himoa appelsiinimehuun ja mandariineihin. Silti on kuitenkin kuvottava olo tämän tästä ja muutaman kerran olen miettinyt, pitääkö lähteä oksentamaan.

Eilen tuli 2 viikkoa täyteen pillereiden lopetuksesta ja illalla alkoivat nännien kosketusarkuus. Muutenkin on tuntunut, että rinnat ovat olleet tämän parin viikon ajan jotenkin isommat ja terhakkaammat. :D
Tosin muuten olen ollut turvoksissa ja kankea.
Muuten olen myös ollut jotenkin iloisempi, vaikka toisessa hetkessä taas olen murheellinen ja mietteliäs...
Kaikenkaikkiaan oloni on kuitenkin oudolla tavalla levollinen. :)

Tänään on tuntunut vähän kuukautistyyppisiä tuntemuksia...

Minulla on ollut vuosien aikaan monenlaisia oireita, mutta nyt mietin olisinko voinut tulla raskaaksi näin pian? Vai ovatko nämä vaan hormonimuutoksia pillereiden jälkeen...

En ole vielä tehnyt testiä, ettei tule pettymystä ihan heti.
 
Söin vuosikausia ja sitten lopetin kesken liuskan ja tärppäsi heti, meni tosin kesken se.. miten tuntuukin että monilla mennyt kesken raskaus kun ekasta kierrosta tärpännyt pillereiden jälkeen. Keskenmenon jälkeen oli yhdet menkat ja sitten aloin uudestaan odottaa ja nyt on 22.rv menossa :)
 
Söin 2 vuotta pillereitä ja 1,5v meni ennen kuin tulin raskaaksi, se meni heti alussa kesken ja siitä 10kk niin aloin odottamaan esikoista. Nyt ei ollut ollenkaan synnytyksen jälkeen ehkäisyä käytössä ja 1,5v meni. Varmaan aika yksilöllisiä juttuja, tosin suurin osa tutuista tullut raskaaksi heti ekasta kierrosta.
 

Yhteistyössä