Positiivinen testi kuukautisten aikana

ovulaatio ollut 19päivää sitten (tikutettu clearbluella). Dpo14 raskaustesti oli negatiivinen. Kuukautisvuoto alkoi dpo15 kahtena päivänä ruskeana vuotona ja tämän jälkeen on ollut normaali vuoto. Koska mielessä on ollut tunne, että nyt on tärpännyt tein tänään iltapissasta apteekin omalla testillä posivitiivisen raskaustestin, vaikka kuukautiset on parhaillaan (!).

Kuinkahan todennäköistä on, että kyseessä on keskenmeno? Aamulla teen testin uudelleen, mutta haluaisin kuulla kokemuksia asiasta.
 
Tänä aamuna dpo22 clearbluen digitesti myös positiivinen! (Raskaana 1-2viikkoa). Apteekin testi ollut joka päivä todella haalea positiivinen.

Kuinkahan todennäköistä on, että on kemiallinen tai mennyt kesken, kun kuukautiset tulivat normaalisti?
 
Mulla tuli yhdessä raskaudessa kunnon vuotoa sillon kun olisi pitänyt olla kuukautiset. En tiennyt raskaudesta mutta jos oisin tiennyt niin olisin ollut varma että tuli km. Raskaudesta sain tietää rv16+ ja silloin epäilivät että alkanut kaksosraskautena ja toinen tullut pois. Kannattaa varmaan soitella neuvolaan jos pääsis ultraan tai verikokeisiin. Joillainhan voin kuukautiset tulla normaalisti vaikka raskaus etenisikin hyvin.
 
Yksittäinen arvo ei kerro paljoakaan vaikka tosiaan kyllä noilla päivillä pitäisi olla tulos jotain aivan muuta, puhutaan tuhansista. Paitsi jos sulla on ovis ollutkin paljon myöhemmin?

Ainoa keino saada selvyys on mennä uuteen verikokeeseen, jotta näkee nouseeko hormoni normaalisti.

Tsempit
 
Tänään uusi verikoe (edellinen toissapäivänä tosiaan arvolla 116) ja nyt arvo oli 213. Ultrassa ei näkynyt missään mitään, ainoastaan paksuuntunut kohdun limakalvo. Kontrolli uä kahden viikon kuluttua. Mitenhän tässä pitäisi olla? Raskaana ollaan, mutta miten.. Edelleen kaipaan vastaavia kokemuksia ja mikä oli lopputulos?
 
Moi. Jos sulla nuo dpo:t pitää paikkansa niin tosiaan pitäisi olla hcg arvo tosi paljon enemmän. Ihan alussa ultralla vois näkyä esim. ruskuaispussi ja suurentunut keltarauhanen, mutta ei välttämättä alkiota ja sykettä vielä. Mutta jos sulla on ovis ollu paljon myöhemmin ja oot iha alussa (4+), selittäisi matalat arvot ja sen, että ei näkynyt mitään.

Mun kokemus matalasta hcg:stä oli huono. Tuulimunaraskaus. Mulla tuulimunassa rusehtavaa tiputteluvuotoa 6+0 ja hcg jotain vähä alle 700, heti arvasin että kaikki ei ole kunnossa. 6+3 ultralla missä näkyi suurentunut keltarauhanen ja tyhjä pussi, ei muuta, vuoto alkoikin kunnolla samana päivänä. Hcg oli myös tuolloin laskenut 300 kantturoihin.

Sit kerran meni heti alussa kesken, 5+1. Silloin r-testit oli hailuroita koko ajan, ne ei vahvistuneet ollenkaan. Vuoto alkoi ja viiva hävisi sinä päivänä. Tuulimunassa viiva vahvistui kyllä tummaksi.

Ei tarkoita että sulla näin asianlaita olisi. Toivottavasti tilanteesi selviää, parhain päin! Minä varmaan testailisin kotona, miltä testit näyttää. Hirrrrveen pitkä aika tuo kaksi viikkoa odottaa! Tsemppiä!
 
Mittari, tuossa ei varmaan voida sulkea pois kohdunulkoisen mahdollisuutta? Jos alkaa kovat kivut, heti päivystykseen. Itselläni poksahti munatorvi viime keväänä ja jouduttiin leikkaamaan kokonaan pois.

Elo-syyskuun tuulimunassa oli taasen matalat hCg-arvot ja ultrattiin monta kertaa matkan varrella. Lopulta viikot oli 7+ jotakin ja todettiin, että toden totta tyhjä pussi pysyy tyhjänä.

Tsemiä!
 
Toivotaan, että kaikki menisi hyvin. Mutta olen tosiaan lukenut kaikki tuulimunasta keskenmenoon ja kohdunulkoiseen raskauteen ja miehellekin luetellut oireita, jolloin kiikuttaa mut ensiapuun, jos niitä ilmenee ;)

On kyllä pitkäaika kaksi viikkoa miettiä ja odottaa asian kanssa.
 
Todella kummallisen kuuloista, että veriarvo nousee jos digin arvo tippuu :eek:
Pääsetkö uuteen ultraan kenties lähipäivinä?

Jos ei oteta huomioon sitä, että arvo on todella matala päiviin nähden (ainahan ovulaatio/hedelmöittyminen on voinut ollakin myöhemmin), niin tuplaantumisvauhti on kyllä aivan liian hidas jos kerran noin viikko sitten on ollut 213 ja nyt 500.
 
Uskon, ettei dpo:t pidä paikkaansa tikutuksesta huolimatta, vaan olen saattanut ovuloida myöhemmin, ainakin näin uskon aiempien arvojen perusteella.

Ensi viikolla on luvassa uusi ultra. Mutta tosiaan tuo arvon hidas nousu huolettaa paljon.
 
Verinen vuoto alkoi maanantaina. Ultra keskiviikkona, jossa lääkäri kertoi kohdun olevan tyhjä (päätti tosin raskauden menneen kesken jo silloin, kun kuuli veristä vuotoa olleen).

Digitesti näytti eilen 2-3viikkoa. Tänään vuoto on ollut vähäisempää. Missään välissä ei ole ollut kipuja, hyytymiä tai yhtä runsasta vuotoa, kun kuukautisten aikaan. Voiko keskenmeno olla näin "helppoa" fyysisesti ?
 

Yhteistyössä