relaatio 121

vierailija
Kovasti kaipaisin vihjeitä seuraaviin:
Salo oikealle alaviistoon 13
Satuolento ruudusta 4 alas
Työkalu ruudusta 10 ylös

Kiitos jo etukäteen jos joltain löytyisi apuja (y)
 
vierailija
Vanhaan relaatioon kaipailisin apua.

Kehtaisko pyytää vinkkejä vanhempaan relaatioon? Aiempi viestiketju on koluttu tarkoin, mutta vielä puuttuu 5 sanaa. Eli Mökki-relaatio 54 kyseessä. Ja puuttuvat ovat Mäki: Sti-Mic 6,6,5 ja Tupakasta puuttuu eniten: Seit- ...... (6) – (1) ......... (9) ..... (5) ....... (7) sekä samasta ......... (9) ..... (5), ja vielä Sa-.... (5) .. (2) .... (4) .... (4). Lisäksi Tanssi: kansant-juu (5). Kiitos ja anteeksi jo etukäteen. Autan, jos pystyn myös. Tullaan vain niin kovin jälkijunassa näiden kanssa, kun vasta löydettiin kätköilyn kautta, tämä koko relaatio. Mutta aina nämä lakkiaisjärjestelyt voittaa... :)
 
Minäkin liityn ihmettelijöihin. Apua ei kyllä ainakaan vielä ole noihin antaa. (n)

Satuolento: 6 10
Väri: Mu 8 ylös
Taikaesine: 5 oikea
Aurinko 6 ja sen alla 7 8
7+8 on ainut joka löytyy ja se on erään värisen jättiläisen vastakohdan nimi

onko sul väriin mu.. 12 (sieltä puuttuu kyl aika monenki värin jatkosanat, ku en tiiä mitä hakis)
 
vierailija
7+8 on ainut joka löytyy ja se on erään värisen jättiläisen vastakohdan nimi

onko sul väriin mu.. 12 (sieltä puuttuu kyl aika monenki värin jatkosanat, ku en tiiä mitä hakis)
Aurinko-teemasanassa 7+8:sia varten kannattaa selvittää lähin sekä kirkkain tähti (avaa toisen sanan siinä samassa), yllä oleva vihje ei ole 7+8 vaan siitä muodostuva uusi sana.

Saisinko vihjeitä sarjakuva ruutuun, teemasanasta ylöspäin (5+4, 9+5 ja 5+8)
 
vierailija
Kaikilla näköjäön samoja jumeja, joten ikäväkyllä ei ole apuja antaa aikasemmille kyselijöille.
Yksi ikkuna kiinni, vasemmassa laisassa keskellä. Saisko apuja siihen pääsemiseen? Rajasanoja kaipailisin.
Eli Brittiläinen imp. 12+8
Eläinkunta K... 8
Lavatanssit Su 4 (oikee yläreuna)
 
vierailija
Muutama jumi.

Sarjakuva: Ba... 7
James bond: Mi... 12
Väri: Ra... 5 (Tämä puute on siis oikeassa yläkulmassa)
Suomen kieli: Te... 7 Er...
Kulkuväline: Ra... 8 Ka....
 
vierailija
Eli Brittiläinen imp. 12+8
Alku sama, toinen sana liittyy asioiden mittaamiseen.

Mulla on kaikki ruudut auki ja reilut 500 sanaa, mutta paljon tyhjiä laitoja. Kasvi-ruutu on toivottaman tyhjää, sinne jos sais pääsanasta vähän vinkkejä. (A.K. on ja suoraan oikealle oleva).
 
vierailija
Eli Brittiläinen imp. 12+8
Alku sama, toinen sana liittyy asioiden mittaamiseen.

Mulla on kaikki ruudut auki ja reilut 500 sanaa, mutta paljon tyhjiä laitoja. Kasvi-ruutu on toivottaman tyhjää, sinne jos sais pääsanasta vähän vinkkejä. (A.K. on ja suoraan oikealle oleva).
Kasvi: vasen ylös 11 on Suomessa rauhoitettu entisten Oulun ja Lapin läänien alueella. Anemone sukuinen kasvi
 
Olen tuo Anemone sukuinen kasvi-vastannut henkilö sekä tota OLXXXX kysyjä.
Hieman on outo fiilis kun en ikinä olisi uskonut rekkaavani itseäni tälle sivulle.

i sanaa mulla ei ole, mutta täytyy tutkia.
Onko sulla A.K linja kunnossa?
Jep, A.K on täynnä ja pääsin siitä ruudusta ylöspäin.
Toi tyyppi 4+6 on kirjoittanut kirjan Nightwishista, tämmöisen avun löysin sulle nyt kun googlettelin. Mulle ihan tuntematon tapaus entuudestaan.
 

Yhteistyössä