Tammikuun tähtöset 2017

Laskettu aika Tammikuussa 2017? Liity mukaan :love:

Ja ketään loukkaamatta ryhmä on tarkoitettu naisille jotka ovat plussanneet ja heidän laskettu aikansa on Tammikuussa. (Poikkeuksellisesti Joulukuun loput) Ryhmä ei ole kuumeilu- eikä jännäilyryhmä. Kiitos :whistle:

Tiedot muotoon: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys

Tammikuun tähtöset

30.12
NNor@ / 27 / KAKS / 4.lapsi
Iinaalisa / 17 / PHKS / 1.lapsi

31.12
Alma01 / 37 / NKL/KOS / 2.lapsi

1.1
Susanna#1 / 22 / SATKS / 3.lapsi
Mötti / 27 / K-SKS / 2.lapsi
Tirpppa / 27 / KYS / toinen
Riikka90 / 26 / MKS / 3.lapsi

2.1
Neitonen_82 / 34 / HYS / 3.lapsi
ennaenna / 29 / KAKS / 3.lapsi
Musicro / 30 / ensimmäinen

3.1
Nakkertton / 33 / KYS / 1.lapsi
Mirru / 28 / KAKS/ 2. Lapsi

4.1
Lumikuu2 / 31 / KAKS / 3.lapsi
annelski / 24 / KYS / 2.lapsi

5.1
iloinenodottaja / 25 / KSKS / 2.lapsi
narana85 / 30 / OYS / 1.lapsi
Tynttiii / 25 / MKS / 2.lapsi

6.1
marskuukkeli / 30 / TAYS / 3.lapsi
Leikkuri / 29 / JS / 1.lapsi

7.1

Nissukka / 27 / KYS / 2.lapsi
Pauuu / 27 / KYS / 2.lapsi
Inkalilja / 30 / KOKS / 3.lapsi

8.1
teetintti / 26 / Tays / 1.lapsi

9.1
Siipuli / 30 / 1.lapsi

10.1
rasula / 31 / L-PKS / 3.lapsi
pauva88 / 27 / P-KKS / 1.lapsi
RubyS / 31 / SEKS / 3.lapsi

11.1
Pissu1 / NKL tai JS / 3.lapsi
Anskuansku / LKS / 2.lapsi
Nastinen / 22 / TYKS / 1.lapsi
Elisen / 29 / KYS / 2. Lapsi

12.1
Jen89 / 26 / TYKS / 4.lapsi

13.1
ronia10 / 29 / HYS / 1.lapsi
Unti / 26 / TAYS / 2.lapsi
Nutti / 30 / TYKS / 2.lapsi
Miilai / OYS / 1.lapsi
Riinuska_ / 22v / E-KKS / 2.lapsi
Hannamaaria / PKSSK / 26 / 2.lapsi

14.1

Hayley82 / 33 / OYS / 3.lapsi

15.1
Punastuu / 25 / KPKS / 3.lapsi
Pienestä kii / 2.lapsi
mhv / 38 / JS / 3.lapsi

16.1
MannaL / 32 / NKL/KOS / 3.lapsi

17.1
PikkuMyyh / 26 / KOKS / 1. lapsi
pallero26 / 2.lapsi

20.1
Vuohenkello / SATKS / 4.lapsi
heettanen / 31 / OYS / 2.lapsi

21.1
RINKELII / PHKS / 3.lapsi
Lellu83 / 33 / KYS / 3.lapsi
Dana / 32 / 2.lapsi

22.1
mamadread / NKL / 3.lapsi

25.1
Kinder_kitty / 23/ TAYS / 1.lapsi
Annenna / 25 / 2.lapsi

28.1
isbee92 / 24 / PHKS / 1.lapsi

29.1
oinas-84 / 32 / K-HKS / 5.lapsi

Ja
sisu! / 21 / TYKS / 1.lapsi



** yht. 52 tulevaa äitiä **

Synnytyssairaalat:


E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
Hitsi kun en saa tällä mun puhelimella auki noita liitteitä mut hienoo et on viiva vahvistunut entisestään. :) onko jo yhtä tumma kontrolliviivan kanssa?

Ite en enää meinannu testailla kun oon niin luottavaisin mielin että pysyy pikkunen matkassa. <3 ja tulihan sitä viikon verran joka aamu testailtuakin joten tänä aamuna oli vähän outoa kun ei enää ollukaan tikkua mitä uittaa. ;)
 
Hitsi kun en saa tällä mun puhelimella auki noita liitteitä mut hienoo et on viiva vahvistunut entisestään. :) onko jo yhtä tumma kontrolliviivan kanssa?

Ite en enää meinannu testailla kun oon niin luottavaisin mielin että pysyy pikkunen matkassa. <3 ja tulihan sitä viikon verran joka aamu testailtuakin joten tänä aamuna oli vähän outoa kun ei enää ollukaan tikkua mitä uittaa. ;)
Joo no mäkin vaan tuon vikan uitin että pääsen eroon siitä ja tiedän että hcg on noussut :LOL:
 
Täällä ilmoittautuu yksi lisää :p

Töppönen / 28 / LA 3.1 / 3. lapsi / OYS

Ennestään 7- ja 8- vuotiaat lapsoset ja lahjakkaasti kerennyt unohtaa kaiken, joten jännää on taas pitkästä aikaa :love: Molemmat syntyneet keskosina, joten saattaa olla etten tammikuuhun asti pääse edes, mutta eihän sitä ikinä tiedä mitä tämä raskaus tuo tullessaan.
 
Täällä ilmoittautuu yksi lisää :p

Töppönen / 28 / LA 3.1 / 3. lapsi / OYS

Ennestään 7- ja 8- vuotiaat lapsoset ja lahjakkaasti kerennyt unohtaa kaiken, joten jännää on taas pitkästä aikaa :love: Molemmat syntyneet keskosina, joten saattaa olla etten tammikuuhun asti pääse edes, mutta eihän sitä ikinä tiedä mitä tämä raskaus tuo tullessaan.
Jes kiva että saadaan lisää porukkaa! :love:

Onko ennenaikaisuudelle jotain syytä? :eek:
 
Ei löydetty ennenaikaisuudelle mitään syytä. Lapsivesi vaan alkoi lorahtelemaan ennen aikojaan, mutta muuten synnytys ei edennyt minnekään, joten molempien kohdalla on sitten lopulta päädytty kiireelliseen sektioon. Tyttö syntyi rv32 ja poika 35+5. Jospa tässä päästäisiin jo taas vähän pidemmälle (y)
 
Ei löydetty ennenaikaisuudelle mitään syytä. Lapsivesi vaan alkoi lorahtelemaan ennen aikojaan, mutta muuten synnytys ei edennyt minnekään, joten molempien kohdalla on sitten lopulta päädytty kiireelliseen sektioon. Tyttö syntyi rv32 ja poika 35+5. Jospa tässä päästäisiin jo taas vähän pidemmälle (y)
Oho no onpa tyttö syntynyt aikaisin :eek: Toivotaan että tällä kertaa pääset pidemmälle ;) Milloin sait plussan testiin?
 
Kovasti väsyttää ja aamulla on semmoinen krapulainen olo. Ei niinkään vielä huonoa oloa, mutta semmoinen niinku olis nukkunut tosi huonosti. Edellisistä ollut pahat pahoinvoinnit, joten niitä vähän jännityksellä odottelen.

Pahoittelut keskenmenosta :oops: Tärppäsikö pian uudelleen?
 
Kovasti väsyttää ja aamulla on semmoinen krapulainen olo. Ei niinkään vielä huonoa oloa, mutta semmoinen niinku olis nukkunut tosi huonosti. Edellisistä ollut pahat pahoinvoinnit, joten niitä vähän jännityksellä odottelen.

Pahoittelut keskenmenosta :oops: Tärppäsikö pian uudelleen?
Kaksosten keskenmeno tapahtu tammikuussa rv 10 ja sen jälkeen kerkes tulla kahdet menkat ja sit tärppäs :) Onneksi ei tarvinnut kauaa odotella :love:

Mullakin oli tosi paha pahoinvointi viime raskaudessa, kiloja kerkes tippumaan vaikka hoikka olen muutenkin. Ehkä sitä jopa odottaa sitä pahoinvointia että tulee varma olo että on raskaana :LOL:
 
Kaksosten keskenmeno tapahtu tammikuussa rv 10 ja sen jälkeen kerkes tulla kahdet menkat ja sit tärppäs :) Onneksi ei tarvinnut kauaa odotella :love:

Mullakin oli tosi paha pahoinvointi viime raskaudessa, kiloja kerkes tippumaan vaikka hoikka olen muutenkin. Ehkä sitä jopa odottaa sitä pahoinvointia että tulee varma olo että on raskaana :LOL:
No onneksi ei tarvinnut tosiaan kauaa odotella :love: Nyt kovasti tsemppiä meille kaikille, että pikku kaverit pysyy mukana :love:(y)
 
Niin ja palelee myös hurjana! Kuumassa suihkussakin tulee vilun väreitä. Ja sitten yhtä äkkiä saattaa puskea hikeä hetken ja kohta taas palelee :LOL: Onko teillä mitään oireita?

Tämä saattaa näillä näkymin olla meidän viimeinen, joten aion nauttia ja hössöttää täysin rinnoin :ROFLMAO:
 
Niin ja palelee myös hurjana! Kuumassa suihkussakin tulee vilun väreitä. Ja sitten yhtä äkkiä saattaa puskea hikeä hetken ja kohta taas palelee :LOL: Onko teillä mitään oireita?

Tämä saattaa näillä näkymin olla meidän viimeinen, joten aion nauttia ja hössöttää täysin rinnoin :ROFLMAO:
Pissaaminen on lisääntynyt (myös yökäynnit), itkuherkkyys ja tunneherkkyys muutenkin. Valkkariakin tulee nykyään paljon enemmän :LOL: Niin ja suurin on ehkä väsymys ja uupuneisuus!
 
Minä oon niin kova juomaan vettä päivisin, että ramppaan muutenkin koko ajan vessassa, myös öisin, niin siinä en oo tällä kertaa huomannut eroa.
Perjantaina haamun testiin saatuani ajattelin, että kerron miehelle vasta kun saan vahvemman viivan. Hän siinä sitten kertoili jotain työjuttua ja aloin ensin hysteerisesti nauramaan jonka jälkeen puhkesin kyyneliin ja pakkohan se oli siinä kertoa kun mies ihmetteli mikä hulluus minuun on iskenyt :LOL:
 
Minä oon niin kova juomaan vettä päivisin, että ramppaan muutenkin koko ajan vessassa, myös öisin, niin siinä en oo tällä kertaa huomannut eroa.
Perjantaina haamun testiin saatuani ajattelin, että kerron miehelle vasta kun saan vahvemman viivan. Hän siinä sitten kertoili jotain työjuttua ja aloin ensin hysteerisesti nauramaan jonka jälkeen puhkesin kyyneliin ja pakkohan se oli siinä kertoa kun mies ihmetteli mikä hulluus minuun on iskenyt :LOL:
Haha voi ei :LOL: Meillä mies ei jää koekaniinista paitsi sillä aina häneltä kysyn onko tässä viivaa :ROFLMAO:

Minkä ikäisiä sun muut lapset on? :giggle:
 
Niin ja palelee myös hurjana! Kuumassa suihkussakin tulee vilun väreitä. Ja sitten yhtä äkkiä saattaa puskea hikeä hetken ja kohta taas palelee :LOL: Onko teillä mitään oireita?

Tämä saattaa näillä näkymin olla meidän viimeinen, joten aion nauttia ja hössöttää täysin rinnoin :ROFLMAO:
Mua kans paleltanu välillä ihan hulluna niinku eilen illallakin saunan jälkeen ja iho hohki kuumana eli varmaan lämmöt koholla. :D Niin ja on niitä tuskan hiki hetkiäkin ollut. ;)
Sitä pahoinvointia minäkin ootan et koska se alkaa kun on aina aikasemmissa tullut jossain vaiheessa alkuraskautta. Ei sillä et hirveesti haluisin mut luulenpa etten välty siltä tälläkään kertaa. :D
Väsymystäkään ei vielä ollut. Oon kyl kärsinyt uniongelmista vuosikausia joten pieni väsymys ei hätkäytä. Viime aikoina oon nukkunut jopa paljon paremmin. Toivotaan ettei mitään kamalaa väsymystä tuliskaan koska sitä en todellakaan jaksais kun viime talven kärvistelin väsymyksestä ja nyt nauttinut kun taas saanut nukuttua paremmin. :) Mut onneks nää oireilut on vaan väliaikaisia ja hyvän asian puolesta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: iinaalisa
Niin totta, kaikki oireet tuntuu paljon siedettävimmiltä kun niillä on hyvä syy :love:

Minulla häämöttää ensimmäinen kesälomaviikko jo tuolla viikon päässä, hyvään saumaan tuli toivottua vaikkei silloin vielä mitään tietoa raskaudesta ollutkaan. Pääsee vähän lataamaan akkuja :sleep:Loput lomasta sitten juhannuksen jälkeen, niin toivoa saattaa, että silloin olisi jo alun väsymys ja äklötys kurissa ja jaksaisi jotain touhutakin :)
 
Hurjaa ajatella että ensviikolla alkaa jo viides kuukausi tätä vuotta :eek:Eniten tässä raskaudessa harmittaa, että oon suurimman osan ajasta yksin kun mies lähtee armeijaan. Parilla vuodella se sitä lykkäskin...

Oletteko ajatelleet käydä ar-ultrassa?
 
Olis kyl hienoo mennä ar ultraan mut on kyl niin kallista yksityisellä ettei taideta raaskia kun tulee noita rahanreikiä muutenkin. Kuopuksen kans kyl käytiin. :)

Meil ei tosiaan oo kyl mitään jäänyt tulevalle vauvalle joten kaikki pitää hankkia. Käytettynä vois löytää jotain ja onneks saadaan äitiyspakkaus. :) Mitäs mieltä ootte siitä uudesta? Aika poikamaisia värejä mun mielestä. ;) Muuten ihan kiva verrattuna 15 vuoden takaiseen äitiyspakkaukseen. :D
 
Olis kyl hienoo mennä ar ultraan mut on kyl niin kalkista yksityisellä ettei taideta raaskia kun tulee noita rahanreikiä muutenkin. Kuopuksen kans kyl käytiin. :)

Meil ei tosiaan oo kyl mitään jäänyt tulevalle vauvalle joten kaikki pitää hankkia. Käytettynä vois löytää jotain ja onneks saadaan äitiyspakkaus. :) Mitäs mieltä ootte siitä uudesta? Aika poikamaisia värejä mun mielestä. ;) Muuten ihan kiva verrattuna 15 vuoden takaiseen äitiyspakkaukseen. :D
Mä tykkäsin suoraa sanottuna enemmän 2015 pakkauksesta, mutta kyllä mekin tuo äitiyspakaus silti otetaan :) Ja tosiaan aika poikamaisia värejä...
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Sitten ollaan samassa veneessä iinaalisa. Mun mies ei enää armeijaan lähde, mutta töihin tuonne naapurimaahan elokuusta helmikuuhun. On siellä ollut jo useamman vuoden aina tuon ajan, sitten on helmikuun lopusta elokuun alkuun aina kotona. Äkkiä siihen on tottunut ja nykyään on niin helppo pitää yhteyttä (y)Toki sitä tukea kaipaa erilailla raskaana ollessa ja onhan se ihanaa jakaa sitä raskausaikaa toisen kanssa.

Alkuraskauden ultra on kyllä ollut mietinnässä, luultavasti käydään :)
 

Yhteistyössä