Tiger on syvältä!

  • Viestiketjun aloittaja mitäs muut?
  • Ensimmäinen viesti
mitäs muut?
Kävin ekaa kertaa Tigerissa ja ei kyllä tarvii toista kertaa mennä. Siis ihan hirveä krääsäkauppa. Jos jonkun mielestä Tiimari on krääsäkauppa, niin Tiger voittaa kyllä 6-0 turhan roinan myyjänä.

Tiimarissa oli sentään ihan kohtuulaatuista askartelumateriaalia vähän joka lähtöön.
 
Olen mä sieltä jotain hyviä löytöjä tehnyt ja tykkään käydä siellä usein. Pojankin yks rakkaimista pehmoista (Pöllö) on sieltä ostettu. Onhan se krääsäkauppa, mutta paljon mielenkiintoisempia juttuja siellä on kuin Tiimarissa.
 
"vihreä"
Tykkään Tigerista. Ei tule enää käytyä tiimarissa kun se on melkosen hinnakas krääsän myyjä. Tigerista tekee välillä just sellaisia kivoja krääsä löytöjä halvalla.
 
.....ap.....
Joo, no hinta ei ollut paha ja olihan siellä nyt siis jotain ihan ostettavaakin. Mutta kyllä 90 % valikoimasta oli niin ihmeellista ROINAA, etten kyllä käsitä kuka niitä ostaa. Tai ostaa kai, kun halvalla lähtee. Mutta ei niitä kukaan tarvita voi! :)

Mäkin olin kuullut paljon kehuja, että on hyvä kauppa ja paljon ihania juttuja jne. Mutta mitä vielä, pah!
 
"vihreä"
Joo, no hinta ei ollut paha ja olihan siellä nyt siis jotain ihan ostettavaakin. Mutta kyllä 90 % valikoimasta oli niin ihmeellista ROINAA, etten kyllä käsitä kuka niitä ostaa. Tai ostaa kai, kun halvalla lähtee. Mutta ei niitä kukaan tarvita voi! :)

Mäkin olin kuullut paljon kehuja, että on hyvä kauppa ja paljon ihania juttuja jne. Mutta mitä vielä, pah!
Siellä vaihtuu tavara aika paljon ettei se kokoaikaa myy samaa roinaa. Jos ei nyt tullu vastaan mieleistä ni ens kuussa siellä voi ollakkin vaikka mitä kivaa. Mä olen ostanut mm. kovakantisia vihkoja ja askartelu helmiä lapsille paljon halvemmalla tuolta kun tiimarista.
 
Tiger on sellainen, kuin Tiimari oli ennen :) Ihana kauppa, jos haluaa krääsän kanssa fiilistellä, kuten minä tänään. Ostin joulukoristeen, ison sydämen ja ystävän jääkaapin oveen yhden hassun jutun.

Krääsä on kivaa joskus, ylihinnoiteltu krääsä (suomalaiset ketjut) ei ole kivaa.
 
asfas
Tiger on just ihana! Sieltä löytyy halvalla kaikkia pieniä sisustusjuttuja ja kotiin tarpeellisia tavaroita, kuten keittiö- ja kylpyhuonetavaroita. Myös kivoja vihkoja, askartelukamaa jne. Mausteet on tosi edullisia siellä.

Turhaa roinaakin on, mutta itse löydän sieltä aina kaikkea kivaa :)
 

Yhteistyössä