Toukokuu 2017 odottajia ?

Heippa!

Eilen plussasin aamusta. Menkat oli päivän myöhässä.. :) Soittelin aamulla neuvolaan ja varasin ensimmäisen ajan. Meillä la 6.5.2017
Ensimmäinen raskaus kyseessä ja toisesta kierrosta tärppäsi. Toivottavasti pieni pysyy kyydissä mukana <3
 
Kiitos ja kuin myös ! :) Onko sulla jo selkeitä oireita raskaudesta? Täällä hieman nippailuja munasarjojen kohdilla ja rinnat hieman turvoksissa. Ei mitään muuta. Olinkin lauantaina ihan varma, että kuukautiset alkaa. :ROFLMAO:
 
Kiitos ja kuin myös ! :) Onko sulla jo selkeitä oireita raskaudesta? Täällä hieman nippailuja munasarjojen kohdilla ja rinnat hieman turvoksissa. Ei mitään muuta. Olinkin lauantaina ihan varma, että kuukautiset alkaa. :ROFLMAO:
Ei sen kummoisempia kuin sinullakaan. Piti tänään tehdä vielä digitesti varmistukseksi :D tää tulokas on mulla jo kuudes :) Ja l.a olis 5,5.
 
  • Tykkää
Reactions: susetten
Täällä yksi vähän varttuneemmalla iällä esikoista yrittävä. Viime marraskuussa jätetty ehkäisy pois. Helmikuun alussa tuli plussa, se päättyi keskenmenoon maaliskuussa. Toinen plussa tuli heinäkuussa, mutta jäi kemialliseksi.

Tästä raskaudesta tein plussan viikko sitten sunnuntaina dpo11. Vuoto alkoi dpo8 ja olin varma että menkat alkaa, koska mulla on lyhyt kierto ja ongelmana on ollut lyhyt luteaalivaihe. Testejä oon tehnyt joka päivä tuosta sunnuntaista lähtien. Huomenna on hcg:n mittaus ja noin parin viikon päästä aika varhaisultraan kunnalliselle.

Aika on lapsettomuuspolille syyskuun lopussa, toivotaan että sen saisi perua.

La on 3.5.´17 ovulaatiotestin mukaan. Kuukautisten mukaan ei voi laskea, koska vuodin kemiallisesta 19 päivää.

Oireita ei juurikaan ole. Parisen viikkoa ollut nivusten kiristystä molemmilla puolilla, nyt se on helpottanut. Jotain muita tuntemuksia mahassa on. Viime viikolla pari heikotusoloa ja rakkoja suussa ja yövuoron jälkeen löytyi tissit, kun olivat niin turvonneet :LOL:

Yritän elää täysillä tätä raskautta, vaikka menneisyys ei herkkuja lupaile. Nyt on hyvä ja vahva olo :)
 
Täällä kans yksi toukokuinen :) tänään aamulla tein haalea haamutestin. Huomenna olis pitänyt kuukautiset alkaa. La olis omien laskujen mukaan 8.5. Meillä ennestään 1,5v poika eli ikäeroa tulis 2v 2kk. Mitään oireita ei oikeastaan ole mutta ei ollut edellisessäkään raskaudessa niin en odota nytkään mitään :)
 
Oon käynyt itse kans monena päivänä nyt kurkkimassa, että koskahan toukokuisille tulee oma ketju... :) Mulla olisi laskettu aika 28.4., miettinyt että kumpaan ryhmään sitä pomppais, huhtikuisiin vai tähän, mutta kyllä tää alku on vaan niin ressaavaa aikaa aina, että mieluusti höpöttelee suht samoilla viikoilla olevien kanssa. :)
 
Oonko mä ainoo kellä ei oo mitään raskausoireita ilmennyt? Nyt siis on tosiaan vasta 4+6, eli ehkä ne ei vielä oo edes ehtineet kehittyä, mutta jotenkin noista vauvakuume-ketjuista oon saanut sen kuvan että toisilla oireita on tyyliin jo päivä ovulaation jälkeen. Mun vatsakrampit on kanssa vähentyneet, eli ei oo oikeestaan muuta jäljellä kuin nälkä. Ja sekään ei välttämättä oo raskaudesta johtuvaa... :D
Tää on jotenkin niin epätodellista kun ei oo mitään oireita. Koska niiden ees kuuluis ilmestyä?
Vauveli Vanhalle: oikein paljon onnea! Oon taustalla lukenut vuoden alusta lähtien vauvakuumeilijoiden juttuja. Oot kaikest kokemastas huolimatta ollut niin ihanan positiivinen ja kannustava, ja oon kovasti toivonut että saisit pian plussan. Tällä kertaa se on varmasti pysyvä!
 
Mulla vasta 4+2 mutta ei myöskään oireita. Edellisessä raskaudessa mulla ei myöskään ollu mitään oireita. Koko aikana! Just työkaverille puhuin kuinka vasta sitte ku synnytys alkoi ni alkoi oireet ja tuntemukset. Mut tosiaan voi ne myöhemminkin alkaa ja minäkin viimeks oikein toivoin pahoinvointia ni olis edes joku "todiste" siitä että jotain tapahtuu! Mut kai se täytyy olla vaan onnellinen että ei joudu kärsimään :)
 
Onnea kaikille odottajille!
Täällä myös odotellaan ipanaa toukokuussa syntyväksi, LA 1.5. Oireina jäätävä väsymys, pahoinvointi ja jatkuva nälkä. On muuten ihana yhdistelmä! :confused: Niin ihanaa, mutta niin kamalaa tämä alkuraskaus :ROFLMAO::love:

Shagrathina ja muikku H6+5
 

Yhteistyössä