Viidettä,kuudetta jne kuumeilevia??

Täällä on kova vauvakuume lähes kokoajan mutta kun tuo mies ei millään vaan lämpenen asialle :/

Välillä tuntuu että mä en kestä enää kohta jos ei aleta ees yrittää sitä lasta,mutta pakko kait se on jaksaa kestää tän kuumeen kanssa..kun ei sitä tiedä jos vielä joskus tuo mies suostuiski siihen kuudenteen lapseen. <3
 
  • Tykkää
Reactions: Niisku-Rouva
Me kuumeillaan viidettä. Jos kuumeilu päättyy odotukseen niin tiedän että moni ei tuu tajuamaan. Mutta tuo kuopus on niin yli-ihana söpöys, halutaan hänelle kaveri, kun ikäeroa noihin vanhempiin on. Tää kuumeilu on kivaa ja kylläyän sitä vielä kerran haluis sen masun <3

Toivottavasti ap pääsee yrittämään pian <3
 
  • Tykkää
Reactions: Niisku-Rouva
Joo toivotaan että sais kerran viel kokea tuon odotusajan ja sen synnytyksen :) Meillä on ennestään 9v,8v,7v,6v ja 4v lapset ja viel ois kova halu saada yksi lapsi joukon jatkoksi :)

Toivotaan että teilläkin tärppi kävis pikaisesti <3
 
Täällä täällä täällä!!! Ollaan samoissa ketjuissa juteltu aikasemminkin ;) Lapset 6v 4v ja kaksoset 2.5v

Minä kuumeilin viime kesästä asti :) Mies lämpeni vasta joulukuussa ajatukselle että maaliskuussa alotellaan. Nyt on 2 yk 4/32 menossa ja ei millään saa tätä aikaa kulumaan nopeammin... Seuraava ovis pitäisi olla 6-10 päivä ja siihen on nyt tikuilla varauduttu että saadaan kiinni :) Ja vaikka mies mukana niin silti toivoisi että syntymä menisi tammikuun puolelle :D kuulemma loppuvuoden lapsosille nauretaan aina :O

Jeeee olen niin innoissani tuttuja!!!! :D
 
Täällä täällä täällä!!! Ollaan samoissa ketjuissa juteltu aikasemminkin ;) Lapset 6v 4v ja kaksoset 2.5v

Minä kuumeilin viime kesästä asti :) Mies lämpeni vasta joulukuussa ajatukselle että maaliskuussa alotellaan. Nyt on 2 yk 4/32 menossa ja ei millään saa tätä aikaa kulumaan nopeammin... Seuraava ovis pitäisi olla 6-10 päivä ja siihen on nyt tikuilla varauduttu että saadaan kiinni :) Ja vaikka mies mukana niin silti toivoisi että syntymä menisi tammikuun puolelle :D kuulemma loppuvuoden lapsosille nauretaan aina :O

Jeeee olen niin innoissani tuttuja!!!! :D
kiva kun on tuttujakin täällä! :) mä kyllä muistan sun nimimerkin mut en kyllä muista pinoa missä ollaa oltu samaan aikaan :D

En kyllä oo huomannu että loppuvuoden lapsille naurettais kun meilläkin on 3 lasta loppuvuoden lapsia eikä oo kyllä naurettu kertaakaan heille.
 
Jahvetti tais sillon vetää ryhmää mut esikoinen syntyny -08 helmikuus eli helmikuun helmet oli pinon nimi... ja sit toka syntyny toukokuussa. Olisko ollu toukokuun toivotut ??!?!?;) mut nyt mä kömmin maate :) Äijällä kaamee flunssa ollu jo 4 päivää toivottavasti ei kestä kauaa eikä tarttuis muhun :D
:wave:
 
Okei :D meillä tosiaan tuo yks synty maaliskuussa 08 ja sit loput on syntyneet tammikuussa,marraskuussa ja joulukuussa.

Yöllä unet jäi kyllä vähiin kun ensin yksi alotti oksentaa ja nyt onki sitte 5/7:stä siinä taudissa :/
 
Huomenta :)

Mun täytyy nyt sitte valitella varmaa oloa teille :LOL: nyt siis dpo 10 jännäks menee :popcorn: miten käy..
oksettaa, suussa maistuu "metallinen kissanpa*ka" eli kuin lusikka koko ajan huulessa :$ päänsärkyä ajoittain, vasen tissi huutaa hoosiannaa, mahaa nipistelee.. joko mä kuvittelen kaiken tai sitte oikeesti oireilen, toi suu maku kyllä on todellista! :stick:
Eiliset lasten synttäri popparit hais kauheelle, piti loput heittää roskin ja pussi pihalle.
Meillähän nyt yrityskerta 2, ekasta ei tärpänny, mutta en kyllä sitä oottanukkaan että ekasta tärppäis.

Jos mä kerron vähä meistä, me ollaan uusperhe vanhemmat lapset minun ent.liitosta ja asuvat meillä aina ja nuorimmat uuden aviomieheni kanssa tehtyjä :) Minä olen 31v ja mieheni 34v. Meillä on lypsykarjatila tai itseasiassa tää on mieheni, minä ja lapset tultiin tähän reipas 4vuotta sitten ja mentii naimisii ja tehtii lapsia lisää :D Mieheni kuumeili enemmän, minä toppuuttelin mutta lämpenin sitte ajatukselle aika nopeestikin lapsi nro.7:mään :D
 
Me ollaan ihan ydinperhe.Tavattiin ukon kanssa heinäkuussa 2003 ja yhteen muutettiin heinäkuussa 2003 viikon yhdessä olon jälkeen.Kihloihin mentiin heinäkuussa 2004 ja naimisiin toukokuussa 2005. <3 Lapset meillä on syntyneet 2004,2005,2007,2008 ja 2009 <3

HooKoo: ai kun jännittää sun puolesta jos ois tärppi teillä käynyt <3
 
Me ollaan ukkoni kans löydetty toisemme chatistä :D 2002 ! Ekan kerran tavattiin 2003 lokakuussa, 2004 heinäkuussa mentiin kihloihin, lokakuussa muutettiin yhteen. 2008 syntyi esikoinen, mentiin myös naimisiin sinä vuonna ja ostettiin oma kolmio ;) 2009 toukokuussa syntyi toka :) 2010 muutettiin omakotitaloon jossa asumme edelleen ;) 2011 syntyi kaksoset ja niin siinä sit kävi että kuumeilu jatkui vielä tuon vaikean kaksoisraskauden jälkeenkin ja tässä sitä ollaan... muut ei kyl ymmärtäis tätä asiaa ja siksi ollaan päätetty olla hiljaa tästä asiasta. Mutta niin meidän elämä meidän päätökset ;)
 
Minäkin olin helmikuun helmissä-08 =), ootin sillo kolmatta. Jahvetin muistan hyvin. Oli todella hyvä porukka siinä ryhmässä!

Me ollaan uusperhe, lapset 03, 05, 08 ja 13, viimesin yhteinen. Mä kans jännään nyt kovasti. Tulin raskaak heti yk1 mut meni kesken. Nyt yk3 jabotin ovistikut käyttöön, olikin megaovis oireinneen ja sain jopa rasksustestiin plussan oviksen aikana :O.. mä oon vähän hurahtanut testailuun :D. Nyt dpo3 ja sivuille alas sukkapuikkoilee oikeen huolella. Oon tuntenu kiinnittymisen ja limavuotoakin ollut, joten sitä odotan iha tässä tällä viikolla.
 
Yöllä tuli testattua PC testillä ja siihe testiajalla piirty silmän nähtävä toinenkin viiva :) Minä malttamaton en voinu jättää sitä tietenkään aamuun :stick: vaa pitää nyt malttaa joskos myöhemmin testailis toivottavasti sen vahvan viivan ennen kuin voin todeta ihteni raskaaksi :rolleyes:
Tänään siis dpo11
 
NelHM: niinpäs olitkin... voi kuinka jännää :) mahdetaanko päästä samalle LA kuukaudelle nyttenkin ;)

Täällä vuoto onneksi loppui!!! Ei olis enempää jaksanutkaan... mies tietenkin heti kimpussa ja hoki että eikö sitä ny pitäny kylvää :D :D todellinen romantikko ;) mä alotin "aikanikuluks" pienen pintarempan ko ei nää päivät kulu millään... tekis mieli pissiä tikkuihin ai että ko voi tulla sillasestakin "riippuvaiseks" heh.

Lapsosia just pistän päikkäreille ja tarkotus olis mennä sitten maalaamaan yks koppi mut saa nähä yllättääkö unimasa sittenkin meikäläisen... vielä reilu viikko ennen kuin edes kannattaa ovista bongailla... turhauttavaaa nämä pitkät kierrot.... toisaalta lopetin pillerit vasta helmikuun toisella viikolla ja menkat oli 15.2. Ja viime kierto oli sen 33 päivää aina ollut kierto 28-30-32 ja nyt olen tiputtanut painoa 8kg 5viikossa et jos kuitenkin kierto menee nyt sekasin/lyhentyy niin vois sitä kyl alottaakin sen tikuttamisen hiukan aikasemmin... ettei vaan mee ohi :D

no mutta näihin tunnelmiin :D miten niin hättänen :D
 
Tulen tietty kertomaan miten eukon käy :LOL:
Mitä muuten olette mieltä noista davidin raskaustesteistä? Onko sellasia että kannattaa niihin laittaa rahaa? Ne aika halpoja.. Mä oon viime raskaudessa käyttäny wondon (miten se nyt kirjotetaankaan) puikkotestejä ja niistä tykkäsin, digiä mietin jos apteekin kautta ajais huomenna kun käyn kauppassa ostas sellasen niin ei tartte tihustella viivoja ja ois nii helppoaki tiputtaa ihtesä pilvilinnoista :rolleyes:
 
Heipähei!
Viidettä kuumeillaan kovasti, kierukka lähti eilen. (iiks!) Vanhin lapsi täyttää ihan justiinsa 8v ja kuopus on 1v2kk. :saint:
En kyllä usko plussaavani vielä aikoihin, kun nuorin on rinnallakin vielä pari kertaa päivässä :snotty: tai lähinnä iltaunille käydessä ja yöllä sillontällön.

David testit on ihan hyviä, ei ainakaan mulla oo koskaan näyttänyt muuta kun kovaa faktaa :D
 
en siis ostanut digiä, ennemmin odotan vielä ihan rauhassa, on niin monta kemiallista ja km:noa takana :ashamed: niin parempi kun varmistelen myöhemmin ja eilen oli menkkamaiset olot ai että.. : / Pitää nyt koittaa JAKSAA ootella :D vaikeeta tekee, mutta onneks on noita lapsia liuta nii saa ajatukset muualle :LOL:
 
Moikka =).

Mulla ois kans jännät paikat meneillään. Huomenna dpo9.. testailun slotin hätäpökänä jo dpo7, eli eilen. Muka jotain haamujen esiäitiä saanu, minkä joku muuki tuolla himotestaajat pinossakin nähny (viivalaseillla taatusti)..'on vähä liian aikasta. Ovistestejä jäi.. toissapäivänä oli ihan planko lähes ja eilen piirty jo hyvä viiva mikä tänään vahvistunut. Saa nähdä kui nyt käy. Ekaa kertaa 100 varmat dpo:t kun tikutin oviksen.

Tsemppiä meille.

Nii.. mulla davidin testejä kans ekaa kertaa käytössä. Ja vähän muitakin löytyy :D
 
Heips!

Aattelin tänne kirjuuttaa kun meillä kuumeillaan viidettä. Ihan molemmat, niin minä kuin mieskin. Mut kun mä oon tälläi et mietin aina mitähän muut miettii, niin taas tämä pohdinnan aiheena. Vaik periaatteessa elämän tilanne antaisi ihan mahdollisuuden siihen viidenteen.

Meillä siis nyt lapset 10.v, 8v, kohta 6.v ja 1v5kk. Jotenkin tuntuu että pienimmälle ei sillee ole leikkikaveria nuista isommista, jotta pitäshän sen saada pikku sisko tai veikka. Mut katsotaan annanko nyt kuumelle vallan ja annetaan pikku vitosen tulla jos on tullakseen :)
 
Tilasin tänään älyttömän läjän erinlaisia testejä netistä (halpa-testi) :whistle:
Mieskii jo "nalkutti" mun hevoskuorma testi määrästä :ashamed: joo mä aattelen sen sillä ettei ne maksa juurikaan ja onpaha sitte kun sltä tuntuu nii ruikkasee tikkuun vaikka ihan huvin vuoksi :LOL:
Mä ainakii luen suurella mielenkiinnolla himotestaajien ketjua, musta se vaa niin hyvä :) en tietty kehtaa ite siihen osallistua..:rolleyes:
 

Yhteistyössä