Virtahepo olohuoneessa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei liity alkoholismiin, vaan tarkoitaa sitä, että on olemassa iso ja kaikkien näkemä ongelma, johon syystä tai toisesta ei kuitenkaan ole hyväksyttyä/soveliasta kiinnittää huomiota.
 
vierailija
Ei liity alkoholismiin, vaan tarkoitaa sitä, että on olemassa iso ja kaikkien näkemä ongelma, johon syystä tai toisesta ei kuitenkaan ole hyväksyttyä/soveliasta kiinnittää huomiota.
Juuri näin! Tommy Hellsten on kirjoittanut saman nimisen kirjan, missä käsitellään alkoholismin seurauksia/ongelmia. Ehkä ap liittää sanonnan sitä kautta alkoholismiin.
 
vierailija
Siksi sen täältä kaivoin esille
Luultavasti Sanna on oppinut sanonnan ulkomaalaisilta. Minä en ole aiemmin tuohon sanontaan tutustunut vaikka olen kirjoittanut netissä entisestä elämästäni alkoholistipuolison kanssa.
Hellstenin kirjaa virtahevosta en ole vielä lukenut. Kun kirja ilmestyi, en silloin tiedostanut kunnolla asiaa.
Koko karmeus paljastui myöhemmin. Elin kai lähes kaikki kirjan kliseet läpi.
Suomella on jättiläinen rajan takana naapurina. Siihen ongelmaan ei taida mikään kirja tuoda lohtua ja helpotusta. Meidän virtahepo sanoi ysärillä kesämökillä ettei hän ole tai halua olla paha.
Olen sitä mieltä ettei kukaan ole paha ihminen. Ihmisen mieli vain on sairastunut, ja syitä on lukemattomia.
IPad kaipaa lisää virtaa. Huomasin Lidl-mainoksesta, että siellä on varavirtalähde tarjouksessa.
Kympin Prismasta ostamaani halvempi.
 

Yhteistyössä