Naapurin rouva

Näin muutama yö sitten unta naapuristani ja sen innoittama aloin kirjoitella. Jatkuu jos kirjoituksesta on johonkin.


Asun pienessä kuuden perheen kerrostalossa. Taloyhtiöllä ei ole huoltoyhtiötä, joten teemme paljon talon huoltotöitä yhdessä muiden asukkaiden kanssa. Erityisesti alakerran rouva, Riikka on erittäin ahkera. Hän on arviolta 35 vuotias, ruskea hiuksinen perheenäiti.

Viime kesä, kuten hyvin tiedämme, oli erittäin helteinen. Tämähän tietää sitä, että myös vaatteet vähenee ihmisten päällä. Riikallakin oli vaan bikinit ja ohut kesämekko päällä suurimman osan kesästä. Yhtenä iltapäivänä menen lainaamaan porakonetta Riikan mieheltä, soitan ovikelloa mutta kukaan ei tule avamaan ovea. Käännyn jo poispäin, kun kuulen oven aukeavan takanani.

-Moi ja sori, kun avaaminen kesti. Riikka sanoo.
-No eipä tuo mitään, tulin vaan kysymään Peteltä porakonetta lainaan. Vastaan.
-Pete ei oo kyl nyt kotona, töissä kuten aina. Riikka huokaa.
-Mut mä voin antaa sen porakoneen. Se on tuolla meidän varastossa, käydääs hakemassa. Riikka jatkaa.

Kävelemme alakertaan heidän varastokopilleen. Katseeni seuraa Riikan hameen suojissa olevaa hyvänmuotoista ja treenattua peppua. Riikka kurottaa porakoneen hyllyltä ja keskeyttää tuijotukseni.

-Tässähän tämä, olepas hyvä.
-Öö joo, kiitos. Sanon hieman nolostuneena, koska tiedän että hän huomasi tuijotukseni.
-Tuonne meidän pyykinkuivaushuoneeseen pitäis saada se yks hylly paikoilleen nyt. Osaat sä ja oisko sul nyt aikaa laittaa se?? Riikka kysyy yllättäen.
-Joo, eiköhän se onnistu, kun nyt on tää porakonekin. Mut tarviin kyl sut auttamaan hyllyn kiinnipitämisessä kun merkkaan reikien kohdat. Vastaan.
-Juu, kyl mul nyt on aikaa. Riikka puolestaan vastaa.

Haen vatupassin ja muut välineet ja menen kuivaushuoneeseen missä Riikka jo odottaakin, rennosti mankelipöytään kyynärpäiden varassa nojaten. Näky on erittäin kiihottava, mukavan pyöreät C-kupin rinnat bikinien yläosan peitossa ja peppu mukavasti tarjolla, NAM.

-No jokos pannaan… siis se hylly. Riikka sanoo nauraen.
-Pannaan pannaan. Vastaan pienen tauon jälkeen nauraen.

Nostin hyllyn seinälle ja pyysin riikkaa pitämään toisesta päästä kiinni kun merkkasin reiän kohtia paikoilleen. Merkattuani laskimme hyllyn alas ja aloin poraamaan reikiä.

Yht´äkkia tunsin kun kädet työntyivät t-paitani alle hyväilemään vatsaani. Jatkan poraamista ja Riikan kädet jatkaa hyväilyä, toisen siirtyessä ylemmäs kohti jännittyneitä rintalihaksiani. Sit lasken poran alas ja käännyn, katson suoraan hänen ihaniin vihreisiin silmiin.

-Ota paita pois, mä haluun nähdä sun sixpackin. Riikka käskee.

Otan paitani pois ja näen kuinka Riikka syö mua silmillään, sit hän alkaa suudella rintaani. Hänen huulensa vaeltelee pitkin ylävartaloani kunnes hän alkaa kuljettaa kieltänsä alaspäin, kohti vielä shortsien peitossa olevaa ja kovana seisovaa kaluani.

-Sulla on ihanat huulet. Huokaan.
-Mä haluun sun tikkaria. Riikka sanoo kiimaisena, vetäen samalla shortsini alas ja vapauttaen suonikkaan kyrpäni.
Nojaan pöytään kun Riikan huulet siirtyvät antamaan pusuja kaluni varteen ja hänen toinen kätensä ottaa kiinni takareidestäni toisen hoidellessa kiveksiäni.

-Sulla on niin kiimanen ja kova kyrpä. Riikka huokaa samalla kun nuolee kiveksiäni ja kaluni vartta.
-Ota se suuhusi, please. Mä oon ihan valmis. Sanon jo hieman anellen.

Samassa kullini uppoaa hänen suuhunsa ja hän aloittaa rytmikkään eestaas liikkeen. Upotan sormeni hänen hiuksiinsa ohjaan hänen liikkeitään, vaikkei hän ohjausta tarvitsisikaan. Välillä hän pyörittää kieltänsä terskallani välillä taas kyrpäni on kokonaan hänen suussaan. Alan olla valmis hänen käsittelyssään ja myös Riikka huomaa sen, hän kiihdyttää tahtiaan ja pian mun on pakko antautua ja laukaista kuuma lastini hänen suuhunsa. Riikka pitää kullini suussaan niin pitkään kuin se vaan sykkii spermaa ja nielee kaikki.

-Vau, sä oot kyl tosi hyvä suustasi, mut nyt on mun vuoro. Sanon ja käännän hänet vuorostaan pöytää vasten.

Suutelen häntä kaulalle ja samalla avaan bikinien yläosan ja annan niiden pudota lattialle. Hänen ihanan pyöreät tissinsä vapautuvat odottaen kosketusta. Siirrän huuliani kaulalta alaspäin kevyesti kovana nöpöttävää nänniä hipaisten, kuulen hiljaisen huokauksen.

-Anna mulle iso ihana orgasmi.

Tartun toisella kädelläni hänen rintaansa puristaen sitä, huuleni ottavat toisen rinnan käsittelyyni. Toinen käteni vaeltaa hänen selkään pitkin alaspäin hänen kiinteälle pakaralleen, ottaa tiukasti kiinni siitä. Irrotan kuitenkin otteeni ja avaan hänen kesämekkonsa narun, mekko valahtaa alas. Nyt tämä seksikäs naapurini on pelkässä bikinien alaosassaan edessäni. Pujotan peukaloni bikinien alle ja työnnän nekin alas. Nyt olemme molemmat alasti kerrostalomme pyykinkuivaushuoneessa, olemme niin kiimoissamme, että mieleemme ei tule, että mitä jos joku sattuisi tulemaan huoneeseen.

Nostan Riikan pöydän reunalle ja suutelemme intohimoisesti, kielemme taistelevat pääsystä toisen suuhun. Käteni löytää tiensä Riikan kostuneille ja turvonneille häpyhuulille. Sormeni liukuvat helposti sisään hänen liukkaaseen pilluun, työnnän vielä toisenkin sormen ja alan hitaasti naida häntä niillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Angelinaa...
Hei, ei noin saa tehdä! :kieh: Kerro nyt loppuun asti, kun aloititkin, vai pitääkö itse kuvitella? :p ;)
Toinen käteni laskeutuu hänen lanteelleen ja kieleni pyörittelee kovaa nänniä joka tuntuukin olevan Riikan herkkä kohta. Hänen selkänsä on ihan kaarella ja hän työntää lannettaan kovemmin ja kovemmin sormiani vastaan. Huomaan hänen olevan lähellä orgasmia, mutta haluan saada hänet ihan hulluksi kiimasta ja vedänkin sormet pois hänen märästä lemmenkolostaan. Kuulen pettyneen huokauksen, mutta pettymys loppuu katkonaiseen nautinnolliseen ulos hengitykseen, kun siirryn nuolemaan hänen märkänä kiiltelevää posliiniksi ajettua pilluaan.

Annan suukkoja turvonneille häpyhuulille ja välillä kieleni eksyy hänen sisälleen. Riikan sormet ottavat tiukan otteen hiuksistani ja hän alkaa rytmittää pääni tahtia, nyt on kieleni vuoro naida tätä kiimaista, märkää ja tiukkaa naapurin rouvan pillua. Huomaan hänen olevan lähellä tulemistaan, koska nyt hän painaa päätäni kovaa alapäätään vasten ja voin enää vaan liikuttaa kieltäni. Työnnän kieltäni syvemmälle ja syvemmälle välillä pyörittäen sitä. Tunnen kuinka pillu alkaa supistella ja sitten hänen on annettava periksi, kimeän huokauksen saatellessa hän alkaa täristä ja pillu supistelee ja puristelee sisällään olevaa kieltäni.
-Se tuntui ihanalta. Riikka saa sanotuksi huohotukseltaan.
-Anna mulle vielä tota kovaa kyrpääsi. Hän jatkaa.

Kullini on tosiaankin jo toipunut Riikan suihinotosta sojottaen kovana ja valmiina työntymään tämän seksikkään villikisulin tiukkaan lemmenkoloon. Riikka kääntyy nojaamaan kyynärpäillään pöytään, tarjoten täydellisen näkymän ja asennon. Pyörittelen terskaani klitoriksella hieman kiusoitellen ja Riikka sanookin:

-Älä please kiusaa tai mä tuun ihan hulluks. Pane mua, ole kiltti.

Teen työtä käskettyä ja kyrpäni alkaa työntymään hänen valmiina odottavaan pilluun. Työnnän hitaasti sisään ja hitaasti ulospäin, melkein kokonaan, mutta Riikan käsi tarrautuu pakaraani, vaatien naimaan kovempaa. Tahtini nopeutuu, pidän kiinni hänen lantiostaan pysyen näin sisällä liukkaassa vitussa. Huohotamme molemmat nautinnosta, kullini pumpatessa yhä nopeampaa ja hänen pakaroidensa läiskyessä lantiooni. Tunnen taas kuinka pillu alkaa supistella ja puristella kyrpääni kuin pumpaten spermaani ulos. En pysty enää pidättelemään.

-Multa tulee kohta. Kuiskaan Riikan korvaan.
-Anna tulla vaa si-iisääään. Hän saa vastatuksi kimeästi kun orgasmi taas värisyttään häntä.

Samalla myös kyrpäni ruiskauttaa lastini vastustamattomasti hänen sisuksiinsa. Nojaan huohottaen pöytään kullini sykkiessä vieläkin supistelevassa pillussa. Vielä vähän levättyämme, Riikka kääntyy ja suutelee minua.

-Se oli mahtavaa, mä oon niin puutteessa. Riikka sanoo.
-Meidän on pidettävä enemmän näitä ”talkoita”. Hän jatkaa.
-Juu, sopii mulle jos näistä kerran saa näin hyvää palkkaakin. Vastaan hymyillen.

Säikähdämme kun kännykkäni alkaa soida. Vastaan ja samalla yritän saada boksereitani ja shortsejani jalkaan samalla.

-No moi, Pete täällä. Sanoo ääni puhelimessa.
-Öö, no moi. Mitäs Pete. Vastaan ja huomaan Riikan säikähtäneen ilmeen.
-Voisitkohan sä laittaa sinne pyykinkuivaushuoneeseen sen yhden hyllyn, kun Riikka suuttuu kohta jos se hylly ei ala olla paikoillaan, mut mulla on nii paljon nyt duunia, et en millään kerkee laittaa sitä. Pete kysyy.
-Joo, itse asiassa oon just laittamassa sitä ja Riikka on auttamassa. Sanon, Riikan laittaessa vieressäni bikineitään takas päällensä.
-No hyvä, kiitti. Mut nyt pitää taas jatkaa hommia, moi. Pete lopettaa.
-Moi. Sanon mut puhelimesta kuuluu jo piippaus.

Saatuamme vaatteet takas päällemme, suutelemme vielä.

-Nyt varmaa ymmärrät miks oon puutteessa. Riikka sanoo ja jatkaa.
-Tätä on kestäny jo vuoden.
-Ymmärrän ja olen käytettävissäsi. Sanon ja vinkkaan silmää.
-Mut pitää varmaa laittaa nyt tää hylly paikoilleen, nii ollaan saatu jotain näkyvääkin aikaseks. Jatkan.

Riikka lähettää vielä lentosuukon kävellessään poispäin, asuntoonsa pesulle.
 
  • Tykkää
Reactions: Angelinaa...

Yhteistyössä