Pariisin taivaan alla (kahden miehen hellittävänä)

Olin väsynyt. En työstä, en riidoista, en valvomisesta, vaan Pariisin yössä pienen hotellini huoneessa kokemastani aivan uudesta kokemuksesta. Kokemus, josta olin salaa haaveillut ja mielikuvissa sen kokenutkin tuottaessani itselleni sanomatonta mielihyvää tyydyttäessä itseäni. Olin ollut tunteja kahden miehen koskettelun ja hyväilyjen kohde. Saanut tuntea heidän voimansa, tuoksunsa ja hellyyden, mutta myös välillä rajuakin kohtelua. Kaikki tämä oli kuitenkin tehty taidolla ja minut huomioon ottaen. Nyt lojuin raukeana ja alastomana hotellihuoneeni vuoteella tunnustellen turvonneita häpyhuuliani ja ilmassa leijui rakastelun ja miedon miehinen tuoksu. Oli ihana olo.

Kiertelin Pariisin Louvren taidemuseon uumenissa, vanhojen Egyptistä tuotujen esineiden näyttelytiloissa. Olen opiskellut egyplogiaa ja sen vanhaa taidetta sekä siinä sivussa arkeologiaa. Yläkerran Mona Lisa ja muut kauniit ja taitavasti maalatut maalaukset eivät nyt olleet kiinnostukseni kohteena, vaan olin syventynyt täysin muumioiden sarkofagien taiturimaisiin kohokuviin ja koristeisiin. Kanssani Louvren kellareissa oli muutama muukin kiinnostunut. Huomasin, että itse olin se kiinnostuksen kohde kahdelle ristiveriselle miehelle jotka vilkuilevin katsein seurasivat minua ja pienellä hymyllä ikäänkuin tervehtivät. Vastasin pienellä suupielten kohautuksella ja se näköjään miehiä rohkaisi. He lähestyivät ja kohteliaasti alkoivat pienen small talkin. Minulle selvisi, että he olivat hollantilaisia ja Haagin yliopiston nuoria tutkijoita ja kohteena juuri vanha Egypti. Siinä samalla tulin kertoneeksi vähän myös itsestäni ja meillä tuntui olevan välitön ja iloinen keskustelukontakti. Kuin yhteisestä päätöksestä nousimme kellareista ulos museon pihalle ja suuntasimme Seinen vartta kohti Concorde-aukiota ja sen laidalla olevia katukahviloita.

Nämä kaksi fiksua ja hauskaa kaverusta osasivat kietoa minut pauloihinsa. Aikainen ja lähes kuuma ilta oli käsillä ja aikomukseni oli palata hotellilleni. Kerroin olevani kaikesta hauskasta ja viinistä jo suihkun tarpeessa ja suuntaavani joen toiselle puolen 16. kaupunginosaan jossa hotellini oli. Siellä näitä pieniä ja mukavia majoitustiloja on paljon. Kaverukset ilmoittivat heidän hotellinsa olevan 13. kaupunginosassa ja kulkevan samoilla metroilla. Niin sitten matkasimme yhdessä Seinen vasemmalle rannalle eivätkä kaverukset halunneet vaihtaa toiseen metroon päästäkseen hotellilleen vaan halusivat saattaa minut ns. "kotiovelle". Mukavasti siinä "kotioveni" vieressä oli kahvila ja pikkupyödät somasti jalkakäytävällä ja semmoisen ääreen vielä istahdimme. Minulla oli olo jota en ennen ollut kokenut. Tunsin itseni todella suihkua kaipaavaksi ja tunsin kosteuden ja sykkeen sylissäni. Nännitkin tuntuivat kouristelevan. Miten näin ihanan ja samalla irstaan oloinen tunne saattoi tuntua näin taivaalliselta? Teki mieli heittää päältään kaiken ja näyttää, että tässä minä olen. Päätin rohkeasti kutsua miehet ylös huoneeseeni ja niin ahtauduimme vanhan talon pikkuruiseen kahden hengen hissiin. Tämä laite oli jälkikäteen rakennettu ja isompaa ei ahtauteen mahdu. Nämä ovat yleisiä Pariisin vanhoissa taloissa. Olimme painautuneina tiiviisti kiinni toisiimme tuntien toistamme jokaisen kohdan. Minun ohut ja kevyt kesämekkoni ei paljoa estänyt tuntoaistien herkkyytä ollessamme näin lähekkäin. Tunsinhan joitain kohtia kumppaneista itsekin ja he myös siis minusta.

Pyysin kaveruksia odottamaan hetken, vaikkapa ikkunan ulkopuolella olevalla pikkuruisella parvekkeella. Siellä oli kaksi tuoliakin. Sekin yksi pieni ja hauska yksityiskohta pariisilaisissa taloissa. Itse menin kylpyhuoneeseen ja riisuin mekon ja pikkarit jotka huuhtaisin bidee-altaassa. Asetin pitsiset pikku-hipsterit kuivumaan ja menin itse suihkuun, nopeaan ja raikastavaan. Mekkoa en enää pukenut vaan otin puolireiteen ulottuvan kylpy-aamutakin päälleni, enkä muuta. Istahdin vielä pienelle pissalle ja tulin sitten kylpyhuoneesta pois. Seuralaiseni tulivat parvekkeelta sisälle ja istuivat toinen sängyn reunalle ja toinen tuolille, minä kiipesin kokonaan sängylle ja kipristin jalkani ristiin eteeni varaoen näyttämästä kaikkea kumppaneilleni. Kiristin vielä takkini vyötä sillä rintani eivät malttaneet pysyä piilossa lainkaan ja nännitkin kuumottivat ja kaipasivat puristelua. Olin aivan uuden kokemuksen äärellä enkä oikein tiennyt miten käyttäytyä. Itsekseni ajatelin, että nyt haluan olla kahden miehen kanssa, ja kauan. Mutta miten sen ilmaisisin?

-------------


Kaikki meni kuin itsestään. Olimme sängyllä alastomina kolmistaan, joka onneksi oli leveä eikä mikään Ikean laveri. Istuimme vastakkain ja naureskelimme jalat ristissä kantapäät allamme polvet erillään. Ujostelematta minäkin pimppi avonaisena istuin eikä karvoituskaan suojannut, sillä olin sen lyhentänyt aivan lyhyeksi. Nojasin taakse käsiini ja rinnat terhakkaasti sojottaen eteen kovine nänneineen kaverusten katseltavana. Mutta kyllä kavereillakin sojotti, heilahtelevat kullit huojuivat vatsanpohjasta terskat kiiltävinä. Tämä oli uutta minulle ja niin ihmeen kiihottavaa. Taisimme olla hiukan humalassa sillä olimme nauttineet huoneessanikin muutaman viinilasillisen.

Tunsin miten sormi meni sisääni ja tunnusteli märkää syliäni. Peukalo hieroi häpykumpua. Joku käsi puristi rintaani ja nipisti nännin peukalon ja etusormen väliin. Tunsin kuuman suun suutelevan niskaani ja käden tarttuvan käteeni vieden sen paksulle kullille. Tarrasin siihen kiinni ja puristin, aloin runkata sitä pitkin vedoin. Kuuma suu suuteli edelleen niskaani ja pääni oli taipuneena alas. Silmien edessä huojui kulli ja kumarruin sitä kohti avaten suuni ottaen sen kielelleni. Tunnustelin sen terskan päässä olevaa reikää ja painoin sitä kielellä. Kuulin jonkun huokaisevan ja tunsin käden pakaroillani tunnustelemassa niiden väliä. Sitten sormi oli anuksen suulla ja käsi levitti pakaroita, sormi ui sisään pyllyreijästä. Tätä en ollut ennen kokenut ja moista ihmetellytkin, mutta nyt se tuntui unelta ja ihanalta. Varovainen sormi pyllyssäni teki hyvää ja tunsin kostuvani aina vaan enempi. Tunsin märän pyllyni sykkeen ja sieltä valuvan nesteen. Otin kivekset käteen, en tiedä kumman olivat, mutta varovasti tunnustelin niitä ja niiden painoa. Kivespussien samettinen iho oli hieman ryppyinen mutta kuuma ja karvaton. Siitä ylös lähti jykevä kulli suonikkaan kulmikkaana. Oli aivan pakko nuolla kullin alapuolta ja puristaa vartta. Nuolla kivespussia ja otta kives kerrallaan suuhun ja samalla tuntea pillussa kaksi sormea jotka töytäisivät pyllyssä olevaa sormea. Oliko se väli niin pieni ja ohut?

Minut laskettiin selälleni ja levitettiin jalat yhteistuumin. Mies suuteli kasvojani ja puristi rintojani.Toinen mies suuteli reisiäni ja hieroi niiden sisäpintaa. Suu nousi ylös kohti märkänä pulppuavaa pillua ja toinen suu imi rintaani. Kieli painui sisääni ja nostin toista polvea ja kaadoin sen sivulle. Näin aukesi kaikki taivaat ja tunsin valuvani lakanalle. Toinen suu oli siirtynyt rinnoilta vatsalleni ja miehen lihaksikas käsi työntyi alleni ja nosti keskikohtaani irti sängyltä. Päät vaihtoivat paikkaa ja uusi kieli oli sisälläni. Tämä näykki häpyhuulia ja nuoli välilihaa, toinen näykki nännejä. Minun oli hiki. Yllättäen olin nelinkontin ja imin toisen kalua kun tunsin kovan kulmikkaan uppoutuvan minuun takaa. Kulli painui syvälle ja tunsin sen töytäisevän pehmeää kohdun reunaa, useasti. Oli ihanan ihanaa. Onko tämä minulle mahdollista, tämä kokemus, ja kahden kanssa. Unelmien täyttymys. Minä imin miehen kalua ja toinen teki minulle hyvää. Mies kysyi, saisiko hän työntää sen myös anukseen. Hän lupasi olla varovainen ja minun olisi heti kiellettävä jos tuntuisi pahalle. Koskaan minulta ei ole kysytty miten haluaisin ja mitä. Yllättyneenä tästä annoin luvan varovaiseen sisäänmenoon. Toinen otti pääni syliinsä ja silitti hiuksiani. Tunsin poskellani miehen kovan elimen ja haistelin sen tuoksua. Hiukan jännitin mahdollista kipua pyllystäni, mutta varovasti kumppani asetti terskan aukolle. Kosteutta oli kyllin ja varovasti hän työnsi käsin auttaen terskan uppoamista sisään. Sain jännityksen laukaistua ja tunsin liukkaan liukumisen sisään. Se tuntui menevän helposti ja varovasti eteni syvemmälle. Mies ei työntänyt rajusti eikä runnomalla vaan oli hellä, piti lantiostani ja veti sitä itseensä. Tämä oli niin uutta minulle enkä voinut oikein pitää siitä. Ei se epämielyttävää ollut, mutta minusta pillun käyttö tähän toimitukseen on parempi. Mies ehkä huomasi pienen varautumiseni ja veti kullin ulos ja otti minut takaa halaukseen ja varovasti käänsi minut selälleni.

Miehet olivat vaihtaneet paikkaa ja sain nyt nauttia pillussani liikkuvasta kullista. Pimpissäni aiheutti mäntä pientä ääntä ilman sieltä purkautuessa. Mutta sehän on luonnollista hyvässä rakastelussa. Toinen käsitteli minua muualta. Hän oli takanani pääpuolessa polvillaan ja hyväili rintojani. Pääni oli hänen polvien välissä ja kivekset heilahtivat aivan kasvoillani. Otin ne käteen ja venytin alas ja sain nuolaistua niitä. Tartuin sojottavaan kulliin ja runkkasin. Oli vaikea keskittyä moneen kun sisälläni velloi hyvää tekevä patukka, vartaloa hyväiltiin ja rintojani kuumotti. Pillu oli kuin tulessa ja se sykki, häpyhuulia särki ihanasti. Ihanaa kipua. Rintani olivat taas puristelun kohteena ja hetken kuluttua nännit saivat tuntea hampaiden kiusottelun. Ihanaa ihanaa, kunhan ei loppuisi koskaan. Imin miehen kalua ja puristelin kivespussia samalla runkkaten vartta ja tunsin sen kuumuuden. Mies sanoi laukeavansa kohta ja kysyi haluaisinko kaiken suuhuni. En semmoistakaan ollut koskaan kokenut ja otin kullin suustani, mutta jatkoin runkkausta. Hetken kuluttua huomasin kivespussin surkastuvan ja kovettuvan ja samalla sain suihkun kuumaa spermaa kaulalleni ja osin kasvoille. Jatkoin kullin runkkausta ja sieltä sykki ja sykki ja lopuksi terskasta roikkui pitkä venyvä spermatippa. Otin sen sormeeni ja vein huulilleni ja suuhunkin. Ei se pahaa ollut, mutta ei hyvääkään. Suolaista makua kesti hetken suussa ja kasvoilta levitin spermaa tasaisemmin poskilleni. Tällä välin oli toinen sulho levännyt ja alkoi taas työntönsä lujin ja päättäväisin työnnöin. Liu'uin edestakaisin työntöjen tahdissa ja miehen kivespussit hakkasivat välilihaani. Hän teki armotonta työtä ja sain orgasmin joka jäykisti hetkeksi vartaloni liikkumattomaksi. Aloin täristä ja pillu alkoi supistella. Tämäkin ihanaa kipua. Mies oli ottanut kullinsa ulos huomattuaan minun tulevan ja katseli pimppiäni. Hyväili kumpua ja odotti samalla hiljakseen runkatessa itseään. Kaiken rauhoituttua hän asetti kalunsa sisään ja alkoi työntää hitaasti mutta päättäväisesti. Ehkä hiukan liian aikaisin, mutta ei se minusta pahalle tuntunut. Ei hänen kovasti tarvinnut töitä tehdä kun hän jo laukesi ja ruiskutti koko alavartaloni ihanaan spermaan. Sitä valui kylkiäni pitkin, sitä valui häpyhuulilleni, sitä oli kaikkialla.

Lepäsimme sängyllä yhdessä mykkyrässä, me kolme. Toinen kaveri poikittain jalkopäässä ja minulla jalat heitettynä hänen päälleen joiden välissä oli käsi joka hiljaa hyväili vatsaani ja kumpuani. Itse makasin pää toisen hollantilaisen sylissä tuntien puolikovan patukan liikahtelevan korvallisellani. Ulkona oli pimeää ja autojen äänet kantautuivat ylös ja sisään avoimesta ikkunasta. Minä olin saanut kokea kauan uneksimastani rakastelusta. Mutta jatkaisimme vielä.

------------

Hetken nukuttuamme heräsimme mitä omituisimmassa solmussa. Olimme valmiit jatkamaan, ainakin minä, mutta niin näytti pojatkin olevan. Kullit olivat pystyssä joita molemmat hieroivat. Venyttelivät esinahkaa terskan päälle ja pois ja minäkään en voinut ihan hiljaa olla vaan pakonomaisesti lantio teki hierovaa liikettä. Sormeni hakeutui alas häpyhuulille ja levitti niitä. Hyväilin alapäätäni ja katselin poikien hidasta runkkailua. Jotain juttelimmekin ja sitten kaatoivat he minut yhteistuumin selälleni. He asettuivat kummallekin puolleleni ja alkoivat käsin leikkiä kanssani. Se oli ihanaa ja silmät suljettuina vaan nautin. Sormet eksyivät mikä mihinkin ja minä olin märkääkin märempi. Leikki jatkui ja jatkui ja yht'äkkiä olin jalat levitettynä, paikat avoimena kuin tarjottimella. Toinen kävi tuikkimassa patukallaan ikään kuin kiusatakseen pimppiäni. Veti ulos ja hetkessä tuli toinen ja teki saman kujeen. Näin jatkui kunnes aloin ottamaan karkulaisen kullista kiinni ja viemään sen hampaitteni väliin. Imin hetken ja näykkäisin. Näin piirileikki jatkui kunnes toinen ei enää karannut vaan jatkoi panemista. Hän otti minut kokonaan itselleen ja tunsin hänen painonsa päälläni . Kuulin toisen miehen olevan kylpyhuoneessa. Tämän hetkinen rakastajani sai minut inisemään ja vastaamaan työntöihin oikein kunnolla. Nostin lanteitani irti sängyltä ja hän taas runnoi minut alas. Taivas miten täydellistä panoa. Kuulin toisen miehen tulevan kylppäristä ja menevän avonaiselle ikkunalle. Ja sitten alkoi purkaus. Meiltä tuli. Kietoiduimme yhteen ja tunsimme värisevät vartalot toisissamme. Makasimme pitkään näin yhdessä ja suutelimme ja puhaltelimme keveitä henkäyksiä toistemme kaulalle. Välissämme oleva sperma oli jo hiukan jähmettynyttä kun mies irroittautui minusta. Tuntui kuin liima olisi pettänyt. Mies antoi suudelman ja nousi poistuen kylpyhuoneeseen. Toinen nojasi ikkunanpieleen ja hymyili, katseli minua ja lähti kohti. Tiesin mitä saisin vielä kokea, tai oikeastaan näin. Niin toimintakuntoisena miehen ase tähtäsi minua. Terskan soikioreikä hieman avoimena, aivan kuin olisi valmis sylkäisemään kiehuvaa päälleni ja myös sisääni ja joka paikkaan. Hän laskeutui päälleni ja minä olin valmis. Kiedoin jalkani hänen ympärilleen ja painoin häntä itseeni. Alkoi rauhoittava pano. Syvät työnnöt ja vastatyönnöt saivat meidät huohottamaan, hampaamme kalahtivat yhteen ja tunsin pienen veren maun suussani. Ylähuulen sisäpuolelta tirahti pieni veritippa, mutta se ei haitannut kun me kaksi olimme yhtä. Toinen kaveri oli tullut kypyhuoneesta ja vuorollaan seisoi nyt nojaten ikkunanpieleen, mutta katsellen ulos. Tapahtui taas sama kuin muutamia hetkiä aiemmin. Sperma kuorrutti minut ja olimme pitkään yhdessä halailen ja suukotellen. Liimasauma ratkesi kun mies nousi ja meni kylpyhuoneeseen. Aurinko teki nousuaan ja hetki vaan niin olisi uusi päivä.

--------

Miehet olivat lähteneet ja minä väsyneenä sängyllä lojuen elin edellisen yön tuntoja ja tuntemuksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Neutral

Yhteistyössä