Yksiössä leijui erotiikan tuoksut

Nuorenparin hipat menivät parien vaihdoksi
Nuorenparin kotihipat yksiössä, siinäpä juhlat muistella. Aikoinaan naimisiin mentyäni maailman kauneimman naisen kanssa saimme vuokrattua yksiön kaupungin länsipuolelta. Meri näkyi sadan metrin päästä ja muutenkin oli mukava ja rauhaisa paikka. Asunto oli uudehkossa talossa jossa kolme kerrosta ja meidän yksiö keskimmäisessä. Siellä asuimme ja rakastelimme vuodesohvalla sen mitä vapaa-aikaa oli ja työaika antoi armoa. Viikonloput olivat yhtä juhlaa ja vaatteet tuntematon riesa kun kaksi hikistä ja kiimaista ihmistä tutustuivat oikein luvan kanssa toistensa salaisiin sokkeloihin ja ulokkeisiin. Opettelua ja yllätyksiä, ujostelua ja rohkeaa kokeilua, pienen pientä riitaa ehkä, ja sen semmoista.
Joidenkin kuukausien asumisen jälkeen heräsi mieleen ajatus, että olisi hauskaa pitää pienet kutsut, pienet vaan ja hieman alkoholilla vauhditettuna. Virve, kaunis vaimoni, halusi kutsua vierailulle erään jo lapsuudesta asti hänen parhaana ystävänä olleen nuoren naisen . Minä en kauaa alkanut omaa ehdokastani miettimään, vaan päätin kutsua serkkuni itäpuolelta kaupungin. Ehdokkaat hyväksyivät kutsut ja viikonloppu sovittiin pienille kekkereille. Taka-ajatuksena Virvellä oli saattaa ystävätär yhteen jonkin sopivan miehen kanssa. Minä tunsin serkkuni ajatukset ja tiesin, ettei hän aikonut itseään mihinkään sitoa. Hän oli vain hyväksikäyttäjä ja sen minäkin hyväksyin, mutta ajattelin kumminkin, että katsotaan nyt. Aloimme Virven kanssa järjestelemään asioita ja innolla hankkimaan pientä rekvisiittaa, naposteltavaa ja juomaa. Viikonloppua ja lauantai-iltaa odotettiin malttamattomana.

Lilja, Virven ystävätär, saapui posket punaisina ja touhukkaana, kesähepenet hulmuten ja hyvän tuoksuisena. Nätti nainen kuin mikä ja minulla värähti. Hetken kuluttua tulla kolisteli Lassi, serkkupoika kaupungin itäiseltä laidalta. Siistinä ja putsattuna miehenä käänsi naispuolisten katseet tuhannen varmasti. Vieraamme tervehtivät toisiaan hieman hämillään, mutta nopeasti välitön keskustelu alkoi ja otimme tervetuliaispaikut. Istuimme alas ja juttelimme, kertoilimme kuulumiset ja kukin muisteli menneen juhannuksen aikana tapahtuneet kommellukset ja kokemukset. Pienessä yksiössä lämpö nousi jo ihmistenkin lämmöstä ja ulkona väreili menneen hellepäivän kuumat henkäykset. Siirryimme parvekkeelle, joka oli tilava suhteessa yksiön kokoon. Mukavaa tarinointia jatkui ja katselimme merellä purjehtivia veneitä, nyt jo hiipuvan iltatuulen hitaasti liikuttamina. Ilta oli valoisa, sillä niin keskikesää elimme vielä, ettei pimeätä ollut kuin hämärän lyhyt jakso keskiyöllä.

Olimme siirtyneet sisälle ja soittimesta soi hiljaa rauhallinen musiikki. Lilja oli iloisella tuulella ja seisoi keskellä lattiaa huojuttaen vartaloaan musiikin tahdissa. Hän oli todella viehättävän näköinen siinä hiljaa tanssahdellessa. Olin jo häissämme katsellut häntä ehkä liiankin pitkään ja ajatellut hävyttömyyksiä. Lilja kävi hakemassa Lassin mukaan lattialle ja Virve otti minut hitaaseen tanssiin. Nojailimme toisiimme ja suutelin Virven korvaa, painelin kättäni hänen pakaroilleen ja vedin kiinni itseeni. Tuttua vaimoa. Tunsin Virven lievästi kiihtyneen hengityksen kaulallani ja lantion hierovan liikkeen. Minulla oli erektio, terve merkki hyvästä ja kiihottavasta partnerista. Vaihdoimme tanssipareja ja sain haistella Liljan hiuksia ja samoin painoin käteni pakaroille kuten olin tehnyt Virvellekin. Häpeämättömästi painoin keskikohtaani vasten Liljan vatsaa ja annoin huuleni hyväillä Liljan korvaa. Tunsin hänen lievästi kiihtyneen hengityksen. Tunsin myös hänen lantionsa keinahtelun ja painumisen tiiviisti kiinni minuun. Vilkaisin Virveen ja Lassiin. Sama peliä sielläkin pidettiin. Tunsin Lassin hyvin ja tiesin, että hän ei ujostellut tekojaan, oli sitten kyseessä vaikka serkun vaimo. Lassin seurassa oli itse pidettävä huoli omastaan. Ajattelin kumminkin, etten voi Lassille suuttua, teki hän sitten mitä tahansa. Olin jo lapsena ollut kaikessa kateellinen tälle ikätoverilleni ja ihaillut hänen mutkattomuuttaan.

Tanssi oli muuttunut toisiinsa nojaamiseksi ja käsien haparoivaksi tunnusteluksi kumppanin vartalolla. Lopetimme lattialla liikahtelut ja istahdimme alas tyhjentäen lasit. Kaadoin uutta täytettä ja otimme pieniä siemauksia. Tytöillä posket hehkuivat ja meillä miehillä oli housut täynnä kovaa ja kuumottavaa kullia, ainakin minulla, ja arvaan saman tunteen olleen myös Lassilla (jolla muuten oli sentin pidempi kuin minulla kolmetoistavuotiaana mitatessamme). Lilja ja Virve olivat riehakkaita ja se oli viinin ja siiderin aikaansaamaa. Lilja nousi ja alkoi taas viekottelevin liikkein tanssia, avasi hameen vetoketjun ja pudotti vaatteen lattialle. Paljaat, punakyntiset varpaat liikkuivat parketilla, nousivat korkealle jalan heilahtaessa eteen. Läpikuultavan pienet ja punertavat stringit minimaalisen pienen karvakolmion peittona ja niiden ohut vyötärönauha lanteiden päällä josta erillinen nauha katosi näkymättömiin pakaroiden väliin . Viekotteleva tanssi jatkui ja kädet availivat paidan nappeja. Käsi kerrallaan Lilja pujotti käden pois hihasta ja lopuksi heitti vaatekappaleen nojatuoliin. Rintaliivit olivat samaa punertavaa sävyä mitä stringitkin, läpikuultavat nekin, tukien rintaa alhaalta jättäen puolet nänneistä paljaaksi. Avonaiset sanoisin. Näin vaatetettuna Lilja tanssi meille ja hyvin tanssikin. Mielenkiinnolla seurasimme siroja liikkeitä ja Liljan kasvojen tanssiin keskittynyttä ilmettä. Tanssittuaan aikansa Lilja istahti sohvalle ja ojensin hänelle lasin jonka Lilja tyhjensi ja pyysi lisää. Lassi houkutteli Virveä tanssimaan sekä tekemään samanlaiset strippaukset, mutta ei kehdannut illan emäntä semmoiseen ainakaan vielä. Lilja istui vähissä vaatteissaan ja oli aika huppelissa. Yö taisi olla parhaillaan hämärimmillään.

Siirryin sohvalle Liljan viereen kun Virve ja Lassi siirtyivät tanssimaan. Lilja kallisti päänsä olkapäälleni ja kääntyi puristaen minut halaukseen. Puolipaljaat rinnat painoivat palleaani ja Lilja tuhisi paitaani, avasi sen nappeja ja suukotteli rintaani. Käsi hakeutui paidan sisäpuolelta taakseni ja puristi siellä lapojani. Minä vilkaisin tanssivia. Mitä tanssivia, huojuvaa paria lattialla. Huomasin huojunnan olevan aika tavalla kuumaa. Lassin käsi puristeli vaimokullan rintaa ja Virve imi Lassin kaulaa. Alavartalot niin lähekkäin kuin vaan mahdollista ja Virven käsi liikkui pitkin Lassin kylkeä alas pakaroille vetäen Lassia itseään vasten. Minä käännyin ja suutelin Liljan otsaa, korvaa ja suuta. Hyväilin niskaa ja selkää aina alas vyötärölle. Puristin varovasti rintaa ja nipistin esille putkahtanutta jäykkää nänniä. Lilja äännähti ja liikahti lähemmäksi. Vein kättäni alas vatsalle ja siitä hitaasti kohti stringejä. Hyväilin häpykumpua ja ujutin käden ohuen kankaan alle ja tunsin lyhyen karvoituksen ja terävästi rajatun pienen kolmion. Sormeni vein häpeilemättömästi kohti häpyhuulten rakoa ja upotin sen niiden väliin ja tunsin märän pillun. Työnsin sormen syvälle ja Lilja levitti hieman jalkojaan. Vilkaisin jälleen lattialle seuratakseni vaimoni touhuja .

Tanssi oli pysähtynyt ja kaksi ihmistä seisoi kiinni toisissaan intohimoisesti suudellen. Lassi oli kuronut Virven hameen takaa ylös ja kädet pitivit peliään kauniilla pyllyllä. Virve roikkui kaulassa ja imi Lassin suuta. Otin pienen naukun lasistani ja annoin myös Liljalle. Riisuin jo avatun paitani ja jatkoin Liljan sormettamista. Liikutin kättäni edestakaisen ja Liljalla olivat jalat levitettynä leveästi. Vedin sormen pois pillusta ja maistoin, työnsin sen takaisin sisään ja ulos, annoin Liljan maistaa sormestani omaa mehuaan. Silmät kiinni hän nuoli sormeani ja hakeutui toisella kädellään kullilleni. Puristi housuja oikeasta kohtaa ja tunsi sen koon ja kovuuden. Lilja räväytti silmät auki ja samoin suu avautui ikäänkuin hämmästyksestä. Hän otti molemmat kädet avuksi ja availi sepalusta saaden napit avatuiksi. Hän työnsi käden sisään ja kaivoi paljaan kullin käteensä. Vilkaisin jälleen kahta suutelevaa ja totesin Lassin jo edenneen Virven rinnoille. Paidannapit oli avattu ja koko paita vedetty edestä auki ja rinnat pullautettu ulos liiveistä. Minulla oli kulli kova kuin kivi. Kiihotti vaimon touhut, kiihotti Liljan toimet ja kiihotti koko yö.

Yö kului ja aurinko valaisi jo. Merellä aamuyön kalastajat liikkuivat veneineen ja rannallakin jokunen onkija huiski vapojaan. Kalastus on näköjään harrastus, joka todella koukuttaa ja pistää ihmisen aamuvarhain liikkeelle, mutta olihan aamu mitä hienoin. Me olimme pyörineet toistemme läheisyydessä, kosketelleet toisiamme ja vähentäneet vaatetusta. Eihän sitä alkuaan paljoa näin kesäaikaan ollutkaan. Päällämme oli enää bokserit ja tytöillä ne minimaaliset rintaliivit ja stringit. Huomasin Lassin boksereitten pullistelevan ja kulli vaati ajoittain pientä asettelua. Lassilla se oli mahtavan kokoinen, sen tiesin ja olin jo nuorena karvattomana poikana kateellisena katsellut sen kokoa. Se oli pidempi kuin minulla ja pikkupojan erektiossakin jämäkkä peli. En minäkään paljoa sille hävinnyt ja nykyään olin ihan tyytyväinen patukkaani. Lilja nuokahteli ja nukahti sohvalle pieneen kippuraan. Ajattelimme me muutkin levähtää hieman. Virve haki vaatehuoneesta käärön ja avasi leveän petauspatjan pannen sen lattialle ison ikkunan alle. Kävi hakemassa tyynyt ja lakanan kertoen, että se saa olla peittona, muuta ei kesäkuumalla tarvita. Laskeuduimme kolmistaan patjalle, Virve keskelle kahden bokserimiehen väliin. Lakanan heitimme päällemme joka niukin naukin peitti meidät. Kihelmöivä tilanne kaiken kaikkiaan. Pienen makoilun jälkeen tunsin miten Virven käsi eteni kohti kulliani ja tottuneesti pani sen sisään boksereiden sepaluksesta alkaen puristelun ja hitaan runkkauksen. Otin isännän oikeudella bokserit pois, näin ne eivät häirinneet Virven käsityötä. Nostin päätäni ja katsoin Virven yli Lassiin ja huomasin Virven touhuavan samoja touhuja Lassinkin vehkeen kanssa. Virve katsoi minuun ja hymyili, suipisti suutaan ja ikäänkuin antoi minulle suukon. Lakana oli liikkunut hiljakseen sivuun ja olimme ilman suojaa jota ei nyt kaivattukaan. Lassin kulli oli Virpin nyrkkiotteessa ja sai pumppaavaa käsittelyä. Terska välähti aina kun käsi liikkui alas ja sen kiilto ja kireys häikäisi. Oli se edelleenkin hiukan kateutta tuottava kanki. Virpi irroitti kätensä kalultani ja nousi istualleen irroittaen rintaliivit ja riisuen stringit. Nykäisi Lassinkin bokserit pois ja niin olimme kaikki alasti, paitsi Lilja sohvalla, jonka rinnat kylläkin olivat esillä liiveistä. Minua kiihotti vietävästi se, että vaimoni vierellä oli joku muu mies kuin minä, tai siis minun lisäkseni. En tuntenut mustasukkaisuutta, en muuta kuin valtavaa hyvänolon tunnetta nivusissa. Katsoin Virven ja Lassin touhuja. Minun oli aivan pakko hitaasti runkata itseäni. Virve istui selin minuun ja käsitteli Lassin kullia. Virven pakarat olivat lähes kiinni kasvoissani hänen kumartuessa alas kohti Lassin sojottavaa kullia. Virven pylly nousi hiukan ja näin suoraan hänen pilluunsa ja sen yläpuolelle pakaroiden välissä pilkottavan pyöreän aukon. Pillu kiilsi ja tuoksui vienosti nenääni. En voinut vastustaa kiusausta olla työntömättä sormeani sisään ja pyöritellä sitä siellä. Näin, että Lassi sai kiitettävää suuhierontaa kullilleen ja herkkiä hyväilyjä kiveksilleen. Virvellä lantio kiersi kehää minun pyörittäessä sormea pillussa. Sieltä herahti tippa, kaksikin märkyyttä kämmenselälleni jotka nuolaisin pois. Virven pää pumppasi Lassin kalua ja minä pumppasin itseäni ja Virveä. Vilkaisin ylös sohvalle jossa Lilja edelleen oli unten mailla. Päätin kumminkin nousta ja siirtyä hänen viereensä.

Asetin Liljan kyljelleen selin minuun asettautuen itse kiinni hänen vartaloonsa. Otin kullin käteeni ja varovasti lähdin viemään sitä Liljan pakaroiden välistä kohti pillua. Minun oli hieman nostettava Liljan toista reittä, että sain tien vapaaksi märkään vakoon. Märkä se todella oli. Levitin sormin häpyhuulia ja työnsin kullin sisään tuliseen pilluun jossa mehut lähes kiehuivat. Työntelin voimalla syvälle auttaen vetämällä Liljaa lantiosta itseeni. Liljan huulilta pääsi pieni inahdus ja tunsin miten hän työnsi peräänsä lujaa vasten itseäni. Lilja oli herännyt ja taivutti kätensä selkäni taakse ja auttoi sieltä paineluani. Kuulin hänen kuiskaavan, että hän ottaa stringit pois häiritsemästä. Irrottauduin hänestä siksi aikaa ja vilkaisin lattialla olevaa paria. Patjalla oli menossa ratsastustunti ja Virven rinnat löivät tahtia laukan tahdissa. Hän nojasi viistosti eteen ottaen tukea matalalla olevasta ikkunalaudasta. Aivan pieni harmituksen kipinä iski, mutta sain sen siirrettyä sivuun. Keskittäydyin jälleen Liljaan joka oli kääntynyt niin, että sai otettua kullini huulilleen. Katsoin miten kauniit huulet avautuivat ja ottivat terskan hyväilyynsä, avautuivat hieman lisää ja tunsin hampaiden pienen näykkäisyn. Huulet hyväilivät vartta ja olivat siinä tiiviisti kiinni. Pienet nyrkit tukivat vartta ja välillä käsi liikkui kevyesti kiveksillä ja niiden alla reisien sisäpinnalla. Muuta en voinut, kuin silmät kiinni nauttia tilanteesta. Lilja käännähti ja nosti toisen jalan ylitseni jatkaen imenistä. Edessäni oli mitä muotopuhtain perse, aivan kasvoissa kiinni. Otin hänestä tukevan otteen ja upotin kieleni pilluun ja vedin häntä itseeni. Join Liljan nesteitä, näykin häpyhuulia, nuolin myös reikää pakaroiden välistä. Sekin oli liukkaan tuntuinen ja työnsin varovasti sormeni sisään. Tunnustelin aukkoa ja pistin toisen käden sormen pilluun. Lilja äänteli ja imi edelleen. Irrottautui hetkeksi ja veti henkeä puristaen lujaa kullin vartta. Liljan suupielestä valui pieni sylkinoro. Katsoin taas patjalle. Pari oli rinta rintaa vasten päällekkäin, Virpi päällimmäisenä josta hän oli parhaillaan vierähtämässä pois. Näin miten Lassin pitkä kulli solui kiiltävänä ulos Virpin pillusta ja ponnahti pystyyn. Virve vilkaisi minuun viivähtävällä katseella, ei hymyillyt vaan sulki silmänsä ja jäi Lassin viereen selälleen. Vedin Liljan irti kullistani ja käänsin hänet niin, että sain suudeltua häntä. Lilja oli päälläni ja hengitti kiimaisena. Hän vilkaisi lattialle ja näki Virven alastomana Lassin vierellä joka makasi myös silmät suljettuina kulli pystyssä. Lilja kurottautui ja ojensi sormeaan heilauttaen Lassin kullia joka huojahteli iloisesti.

Olimme levänneet tunnin, kaksi ja kuulimme jo liikenteen melua kadulta. Joku aikainen lapsikin hihkui hiekkalaatikola. Olin Liljan kanssa siirtynyt alas patjalle ja makoilimme nyt tiiviisti kahden metrin levyisellä alustalla kiinni toisissamme kaikki neljä. Varovasti ja arasti olimme alkaneet kosketella toisiamme, pojat tyttöjä ja tytöt poikia. Olin jopa työntänyt kullini Liljan pillun suulle josta hän sen imaisi hetkeksi sisäänsä samalla kun Virve ahkeroi jälleen Lassin tunnusmerkkien kanssa. Jossain vaiheessa olin siirtynyt Virve-vaimon läheisyyteen. Pistin käteni hänen haaroihin ja hyväilin pillua ja upotin kaksi sormea häneen. Virve oli valtavan märkä niin sisältä kuin ulkopuoleltakin. Reidet kiilsivät kosteana, olisikohan Lassi päässyt laskemaan spermat vaimoni pillun suulle? Katsoin Lassin kullia joka mahtavana oli uppoamassa Liljaan. Kullissa oli voimaa eikä uupumisen merkkiä näkynyt. Lilja vastasi painalluksiin ja oli solminut jalkansa Lassin vyötärölle. Itse siirryin Virven päälle ja aloin painamaan sisään kovaa ja halukasta kullia. Siirryin ylemmäksi ja ohjasin patukan Virven huulille ja suuhun. Tottuneesti Virve käsitteli kaluani sillä hän tunsi minut ja tiesi mistä pidin. Vuorostani minä siirryin alas Virven karvakolmiolle ja tein häntä miellyttävät liikkeet ja hyväilyt. Siirryin taas päälle ja alomme rakastella kuin aina ennenkin. Pimppi kurahteli ja imi sisäänsä patukkaa. Painoin antaumuksella syvälle, nostin Virven jalat olkapäilleni ja pylly nousi patjalta ja antoi suoran väylän syvyyksiin. Hengästyneenä annoin tulla komeat spermasylkäisyt vatsalle josta Virve sitä levitti ympäri. Alitajunnassa ajattelin, että sekoittuikohan se Lassin spermaan. Vieressä Lilja ja Lassi päätyivät samanlaiseen tulokseen ja vatsa kastui Liljalta kuten Virvelläkin. Lassin kulli sojotti ja terskan päässä helmeili rivosti spermatippa.

Lojuimme edelleen patjalla ja kellokin oli varmaan jo yli puolen päivän. Ajattelimme, että ollaan nyt kun kerran on alettu. Niin vaan tapahtui, että Lilja sai myös kyytiä minulta ja Virve uudemman kerran Lassilta. Sperma ja rakkauden tuoksut sekoittuivat yksiön seisovassa ilmassa. Parvekkeen avoimen oven kautta henki kuumat tuulahdukset ja aurinko loisti ikkunasta suoraan meidän tahmaisen hikisille vartaloille.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HraHuu

Yhteistyössä