Pieni ja sähäkkä

Hän istui pikkupisamineen vastapäätäni, tyttömäinen poninhäntä heilahdellen pään liikkeiden tahdissa ja iloisen hymyn kaunistaessa kasvoja. Hillitysti punatut huulet välähtivät auringossa hänen nauraessaan ja tasainen hammasrivi loisti hoidettuna. Tummat ja tarkkaavaiset silmät, mutta kauniit ja kasvoihin istuvat. Hiukset olivat vaalean ja ristiverisen välimailta ja koko ilmestys mahdollisimman viehättävä. Varreltaan nainen oli keskivertaista nykyajan naista pienempi, siro nukke sanoisin. Sen tiedostaen hän myös pukeutumisessaan käytti sitä hyväkseen ja olemus oli nuoren oloinen, mutta nainen hän oli, siitä kieli vartalo, vaikka pieni olikin. Muodot olivat juuri oikeanlaiset ja kohdallaan. Kertakaikkisen sähäkkä pikkupakkaus siis vastapäätäni istui.

Sattumalta olin kohdannut kävelyreitilläni puistoa myötäilevällä kävelytiellä mattolaitureiden kohdalla Tean, joka oli istuskellut kiviaidalla tähystellen veneitten kulkua salmessa ja sanojensa mukaan nuuskinut meri-ilmaa. Tea oli minulle entuudesta tuttu ja useinkin hänen kanssaan olimme kohdanneet. Olin kävellyt rantaa torilta päin kun jo kaukaa katseeni kiintyi kiviaidalla heilahteleviin ruskeisiin sääriin ja lähes kokonaan paljaisiin reisiin, joita ei lyhyt hame pystynyt istuessa peittämään. Lähemmäksi tultuani huomasin, ettei hame voinutkaan mitään peittää, sillä sen halkio oli vasemman reiden kohdalla auki ylös vyötärölle asti paljastaen ruskean reiden kokonaan. Kesä oli lähes kuuma, helteinen ainakin ja asu aivan omiaan tähän ilmaan. Istujalla oli kevyet ja sirot sandaalit joista punakyntiset varpaat kipristellen ojentuivat kohti aurinkoa. Ylävartaloa suojasi ohut hihaton edestä napitettu vaalea kangaspaita. Ruskeat käsivarret nojasivat sivuilla kiviaitaan ja siten istuja oli hiukan kumartuneena eteen. Lähestyessä tunnistin istujan ja se oli Tea.

Iloinen nauru kuului jo lähestyessäni Teaa. Hän oli huomannut minun tulevan ja hypähti alas aidalta. Hame laskeutui alas helman ylettyessä kymmenisen senttiä polvien yläpuolelle. Tean kurottautuessa ja minun hieman kumartuessa hänen kätensä ojentuivat halaukseen. Annoimme ystävän suukon ja puristimme toisiamme lujasti. Joskus talviaikaan olimme viimeksi sattumoisin kaupungilla tavanneet. Näin Tean paidan pingoittuneen rintojen kohdalta ja nännien kuultavan kankaan läpi. Paidan ylänappien ollessa auki näin ylhäältä katsottuna syvälle rintojen väliin. Sopusuhtaiset rinnat olivat ryhdikkäät ja kutsuvat. Otin Tean iloisena kainalooni ja vedin hänet kiinni itseeni ja kuin yhteisestä sopimuksesta lähdimme kävelemään loivaa mäkeä alas. Tean pää ylettyi olkani korkeudelle ja oli hämmentävää kulkea naisen kanssa joka tuntui lähes pikkutytöltä. En itsekään ole mikään hujoppi vaan aivan keskimittainen, mutta tuntui äärettömän mukavalle pitää Teaa kainalossani ja hän nähtävästi piti siitä myös. Ostin meille puiston reunalla olevasta jäätelökioskista jäätelöt ja menimme rannan penkille niitä syömään. Tea istui vierelläni ja taas oli hame edestä auennut. Jalka oli heitettynä toisen päälle ja siten oli syli miltei paljas ja näin vilahduselta pienten pikkuhousujen väläyksen. Päätimme vielä mennä viereisen kahvilan terassille nauttimaan kylmät siiderit.

Pikkuruinen pöytä välissämme ja kylmät siiderit edessämme istuimme aivan terassin reunalla ja veteen ei ollut matkaa kuin parisen metriä. Sorsat ja lokit uiskentelivat laiturin läheisyydessä odottaen armo- tai makupaloja, mutta niitä ei meillä nyt ollut antaa. Keskityimme toisiimme ja kertoilimme kuulumisiamme ja yhteisistäkin ystävistä juoruilimme. Tea istui kyynärpäät pöydällä siiderilasi käsissään ja vei sitä huulilleen. Käsivarret pusersivat rintoja yhteen ja haluttava vako näkyi paidanraosta. Minulle tuli asioita mieleen, asioita joita en Tean kanssa ollut tehnyt, mutta nyt heräsi halut. Tea kertoi olevansa löysässä seurustelusuhteessa ja vapautta riittävän. Löysä ja vapaa suhde oli siitä hyvä, että hänestä kesäaika on sitä aikaa jolloin voi jonkun kohdata, ja jonka kanssa haluaa hetken olla. Ja nyt hän halusi olla minun kanssani, tässä ja nyt. Ja niin minäkin. Tunsin mukavaa tunnetta housuissani ja pieni ahtaus niissä sai minut liikahtelemaan ja vaivihkaa asettelemaan kaluani parempaan asentoon. Ajattelin Tean rintoja ja hameen hätäisesti peittämiä paikkoja, mutta tärkeimmän hyvänolon tunteen sai aikaan ihan vaan Tea. Kumma, etten aikaisemmin ole hänen kansaan lähemmin ollut. Niin täydellinen ja herttainen nukke hän oli. Huomaamattomasti siirtelin tuolia hiukan sivuun sillä halusin katsella Teaa kokonaisena enkä vaan puoliksi pöydän takana piileskelevänä. Tean jalat olivat edelleen ristissä toistensa päällä ja hame sylissä auki. Ylin sääri heilahteli rauhallisesti ja varpaat kurkkivat sandaaleista. Välillä hän vaihtoi jalkaa ja hetken piti niitä rinnakkain edessään. Hieman raollaan ja nostaessaan lasia huulilleen minä tarkensin katseeni jalkojen väliseen näkymään. Tirkistelijäluonne kun olen. Näin ohuen kankaan pilkottavan ja sen läpi häpyhuulet ja niiden muodon. Arvelin niiden olevan karvattomat, ja toivoin todella pääseväni tutkimaan asian tarkemmin.

Olimme juoneet jo kolmet siiderit ja se on paljon, ainakin minulle, sillä sen ylin ystävä en ole. Päätimme lähteä. Pienen humalan tuiskeessa Tea oli pyytänyt minut luokseen. Hän asuikin aivan lähellä, Eiran läpi vaan Punavuoren Viiskulmaan. Kävelimme hiljakseen toisiimme nojaten kohti Tean kotia väistellen harvoja vastaantulijoita. Joidenkin miespuolisten, ja muidenkin, katseet viivähtivät Tean paljaana vilahtelevassa reidessä sen näkyessä hameenhalkiosta. Puolen tunnin kuluttua olimme Tean alaovella jossa hän kaivoi kätköistään avaimen ja avasi oven. Sisäpuolella hän yllätyksekseni kohottautui ja antoi minulle suudelman suoraan suulle. Aavistin sen tarkoittavan jonkinlaista lupausta. Etenimme portaisiin ja askeleen ylempänä kuin minä Tea kääntyi ja suuteli uudestaan ilman että tarvitsi kovasti varvastaa. Sitten hän juoksi edelläni ja helma nousi korkealle hänen loikkiessa portaissa. Kolmannessa kerroksessa oli kotiovi ja siitä astuimme sisään Tean asuntoon. Se oli yhtä tyttömäisen nuorekas mitä Teakin, siisti ja valoisa. Ikkunasta näkyi kirkko mäellä palloilukentän takaa . Etäinen ratikan kolahtelu kuului alhaalta kadulta sen ajaessa vaihteisiin, mutta muuta ei kuulunut kuin ohut musiikki jostain laitteesta jonka Tea oli heti tultuamme käynyt pistämässä päälle. Minuun kääntyen hän lähestyi ja otti minua vyötäisiltä ja puristi itseensä, painoi poskensa rintaani ja keinutti itseään. Tämä tuntui lupaukselta lähempäänkin, siitä olin varma. Tea irrottautui ja sanoi menevänsä suihkuun ja rohkeasti hän availi paitaansa ja vetäisi tarran hameen vyötäisiltä auki pudottaen vaatteen nojatuoliin. Samoin hän teki paidalleen ja nyt ei ollut muuta päällä kuin ne vilahtelevat pikkuhousut. Pienet ja läpikuultavat ja kaiken näyttävät.
"Tule sinäkin", sanoi Tea, "mennään yhdessä".
Sehän minulle sopi ja heitin t-paidan pois ja availin farkkujen nappeja siirtyessämme kylpyhuoneeseen. Farkut pudotin eteisen lattialle ja muuta minulla ei sitten ollutkaan. Kesä on aikaa jolloin en kiduta itseäni alushousuilla. Olin siis alasti Tean seisoessa katsellen minua pienesti hymyilen. Pieni hymy hiukan leveni kun hän näki ujouteni ja yritykseni suojata vallatonta kaluani kämmenkuppeihin. Hän otti pikkuhousut päältään ja pudutti ne pyykkikoriin. Nyt näin selvästi sen pienen karvakolmion jonka Tea oli muotoillut häpykummulleen. Olin jo aiemmin ajatellut semmoisen sieltä löytyvän. Viehättävä pikku kokonaisuus. Tea siirtyi toimittamaan pientä pakollista toimitusta ja kuulin kultasuihkun suhinaa. Siirryin heti lähemmäksi ja kyykistyin katsomaan miten se pissi pyttyyn solisi. Tea nauroi ja levitti jalkojaan niin että näkisin kunnolla. Sinne menivät siiderit ja tunne oli minullakin, että sama toimitus on minunkin tehtävä, mutta seisten. Tea pyyhki itsensä ja nousi pytyltä antaen minulle vuoron. Seisoin haara-asennossa alkaen toimittaa tehtävääni, mutta ei se niin vaan sujunut. Se on vaikeaa kun kalu on kivikova ja pyrkii katsomaan kohti kattoa. Sitä saa painaa rutinaan asti alas ja sittenkin on hankalaa. Päätin istua ja hiukan kumartua eteen niin onnistuisi. Tea tuli kyykkimään viereen ja otti kalusta kiinni ohjaten sitä ja minä annoin tulla. Ääni oli mahtava suihkun osuessa posliiniin. Paine oli kova.
"Ja nyt suihkuun kummatkin, hyvin sovimme samaan aikaan", määräili Tea ja minä tottelin.
Ahtaassa suihkukopissa olimme kiinni toisissamme emmekä voineet olla koskettelematta toisiamme. Vesi valui päällemme ja Tean rinnat painoivat palleaani hänen päälakensa keikkuessa leukani alla. Pidin häntä syleilyssäni ja painoin pakaroista häntä kiinni minuun. Kullini oli pystyssä kohti hänen rintojaan pyrkien alakautta niiden väliin. Tean kädet seikkailivat takapuolellani ja vesi teki putouksiaan vartaloillamme. Huojuttelimme itseämme kauan suihkun alla. Tean kädet tekivät tutkimusmatkojaan ja puristelivat kaluani ja koskettelivat kiveksiäni. Hän suuteli vartaloani veden valuessa välissämme. Tunsin pieniä hampaan näykkäisyjä rinnallani ja sitten hiukan alempana ja taas alempaa. Tea oli matkalla alas kohti kovaa ja kuumaa kankea. Hän piti reisistäni takaa kiinni ja hyväili poskellaan etumustani. Kulli painautui Tean kasvoille ja hetken kuluttua tunsin miten hänen huulensa avautuivat ja hän otti terskan hampaiden väliin ja siitä hieman syvemmälle. Pyöritteli kieltään terskalla ja piteli kivespussia kädessään tunnustellen varovasti kumpaakin kivestä. Hän otti kiveksen suuhunsa ja hellästi pyöritteli sitä kielellään vaihtaen sitten toiseen.
"Mennään jo pois", sanoi Tea.
Astuimme suihkusta ja kuivattelimme itsemme. Tea kuivasi huolella heilahtelevaa kulliani ja pitäen siitä kiinni siirryimme makuuhuoneen leveän sängyn ääreen. Korvissa kuului edelleen se hiljainenja hento musiikki kun heittäydyimme Tean lakanoille, hieman kosteina ja niin kuumina. Nyt oli minun vuoroni hyväillä. Tea lepäsi selällään ja minä asettauduin hänen jalkojen väliin nostaen hänet kevyesti eteeni niin, että karvakolmio oli aivan kiinni kullissani ja kivespussini hänen välilihallaan. Mutta en aikonut vielä tehdä sisään tunkeutumisia vaan nostin hänet lantioista ylemmäksi ja lähemmäksi itseäni ja kumarruin kohti hänen kuumottavaa pilluaan joka avonaisena ja anovana kiilteli kasvojeni edessä. Upotin kieleni häneen ja voi sitä makua. Sitä pienen suolan ja mikä muukin maku siellä on, on aina minua viehättänyt. Taisi Tean maussa olla mukana ruusua ja hunajaa. Kostea ruusu supisteli kieleni leikkiessä siellä. Lisääntyvä märkyys kiihotti minua ja kaluni seisoi tanakasti haaroissani. Nenääni kutitti lyhyt karvoitus jonka Tea oli häpykummulleen jättänyt. Käteni puristivat hänen kiinteitä pakaroitaan ja kuulin Tean inahtelevan ja ääntelevän nautinnosta. Laskin Tean alas ja käänsin hänet vatsalleen josta hän nosti takamustaan ylös kohti kasvojani. Työnsin kasvoni hänen avonaiseen syliinsä ja jatkoin pimpin nuolemista ja imemistä. Leikittelin klitoriksella pienin näykkäisyin ja puraisuin ja imaisuin. Käteni olivat rinnoilla ja oli helppo käsitellä koko pakkausta kun kaikki oli niin lähellä ja käsien ulottuvilla. Tean nännit muljahtelivat sormissani, nämä kovat pähkinät. Laskeuduin selälleni ja vedin Tean istumaan kalulleni. Siinä hän liikkui ja hieroi häpyään minuun kunnes otti kullista kiinni ja ohjasi sen sisäänsä. Hän alkoi varovaisen ratsastuksen ja edestakaisen hieronnan. Tunsin olevani syvällä hänessä, pohjassa asti, missä se lie sitten onkin.

Halusin katsoa Teaa kasvoihin ja käänsin hänet kasvotusten kanssani. Hän jatkoi kiihkeätä liikettään ja puristi selkänsä takaa kiveksiäni kun minä hyväilin hänen vartaloaan ja rintojaan. Keinutin häntä lantioista ja autoin ratsastusta. Tea oli hengästynyt ja hien kostuttama vartalo kiilsi kun hän laskeutui vierelleni ja ryömi alemmas painaen päänsä vatsalleni kasvot kohti kaluani. Tunsin miten hän leikki kullillani, venytteli esinahkaa ja hyväili kivespussia. Puristeli sormin terskaa ikäänkuin tunnustellen sen kovuutta ja hiveli kevyesti sormella sen päätä. Siinä hänen koukistunut vartalonsa antoi minulle mahdollisuuden työntää sormi häneen ja jatkaa hänen häpynsä hyväilyä. Jo hiukan turvonneet häpyhuulet olivat kuumat ja liukkaan märät. Näin nautimme toisistamme hetken kunnes vedin Tean alleni ja työnsin kaluni häneen. Työnsin hitaita ja syviä työntöjä ja Tean kädet olivat niskani takana painaen minua alas jolloin hän pääsi suutelemaan rintaani. Hän oli nostanut jalknsa ylös lanteilleni missä hän puristi ne ympärilleni. Tämä oli hyvää rakastelua josta nautimme kumpikin. Tunsin Tean hengityksen kiihtyvän ja tiesin hänen kohta tulevan. Vedin kaluani hiukan ulos ja annoin sen jäädä aivan pillun suulle painaen hiukan klitorista. Liikuttelin sitä siinä huulilla ja silloin Tea sai orgasmin. Hän puristi minut itseensä ja inisi. Annoin kullini olla siinä huulilla ja odotin Tean rauhoittuvan ja kohta pääsin taas upottamaan kalun syvään ja aloin painallakset. Ei ollut kovin kaukana minunkaan laukeamiseni ja se tapahtuikin tovin kuluttua. Vedin ulos ja annoin sperman ryöpsähtää Tean rinnoille ja vatsalle. Siitä se valui hänen sivuilleen ja kuivahti siihen. Jatkoin sormin hänen hyväilyään ja tunsin pienen sykkeen hänen kuumottavassa sylissään. Tean lantio ei pysynyt hetkeäkään paikoillaan vaan hän pyöritteli ja väänteli sitä. Hän oli kiihkoissaan ja halusi lisää, ja niin halusin minäkin. Ei kauaa kulunut kun jatkoimme taas, nyt vaan hieman rauhallisemmin ja suukotellen ja pieniä sanoja lausuen.

Aamulla heräsin kahvin tuoksuun tämän pienen naisen sängystä. Aamiainen oli katettuna keittiön pöydällä johon alaston hengetär oli sen rakentanut. Hengetär tuli vuoteelle kumartuen ylleni antaen lämpimän suudelman ja vieden kättään rintaani alas vatsan yli sinne jo odottavaan ja elonmerkkejä antavaan kaveriin. Itse tartuin Teaan ja vedin hänet päälleni. Hetken siinä keinuteltuamme nousimme ja menimme keittiöön. Alastomina istuimme ja nautimme aamiaisemme ja arvata saattaa, että sen jälkeen aamupäivä kului aika rattoisasti sängyssä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: jämäkkä ja Nect

Yhteistyössä