Marke ja Mini, poika ja peti

Alkoi hienoinen sade. Heinäkuun lämmin, ukkosta ennustava lievä painostavuus oli saanut ihon kostumaan hiestä. Kainalot, rintojen väli, nivuset ja koko syli tuntui tavallista kuumemmalta. Korvantaustoja kutitti hiusten liimautuessa sinne. Nenänpielet kiilsivät samoin kuin otsa. Mutta mitä tästä, nyt oli kesä ja Minin matala penkki pyllyn alla.


Olin aamulla matkannut veljeni luo naapurikaupunkiin. Hänellä seisoi autotallissa minunkin aikoinani käyttämä Mini. Vanha kuin taivas kaukaa 60-luvulta. Se oli viimeistä piirtoa myöden entisöity, hyväkuntoinen ja nyt museorekisterissä. Veljelläni ei ollut aikaa sillä ajella, vaan pyysi minut ottamaan sen hetkeksi taas haltuuni ja pyöräyttäväni ne sallitut sadat, -vai paljonko se nyt oli-, kilometrit jotka sillä vuodessa saisi ajaa. Olin onnesta kippurassa, sillä saisin taas istua siinä tutussa, syleilevässä tilassa ja ajaessa tuntea ihanaa värinää pakaroilla. Tuntea sen ilkikurisen tunteen joka pienessä autossa oli, kun isot, taivaita hipovat rekat ja muut jätit viivyttelivät rinnalla. Olin rohkeuden puuskissani vilauttanut rintaa, paljastanut reittä ja irstaasti jopa sormetellut itseäni näyttäen alas kurkkivalle uteliaalle kiiltävää sormeani. Nuollutkin sitä. Koko Mini oli minusta eroottinen kapistus, jossa ei totisen arkisesti voinut edes matkata.
""""""""


Tulin bussilla naapurikaupunkiin jossa veli perheineen asui. Matka ei kotoa kestänyt kuin tunnin, ja olin jo hyvissä ajoin heidän pihallaan ja istuin pihakeinuun, ihan kuin olisin ollut siinä iät ja ajat odottamassa herrasväen heräämistä. Annoin keinulle vauhtia ja toivoin narahtelun kiinnittävän talossa olijoiden huomion. Olin pukeutunut kesäsään innoittamana kesäisesti. Jalassa vaan nirunaru-sandaalit, kesäinen mekko, jonka kepeän kevyt helma kauniisti heilahti ja hyväili paljaita reisiä, sillä ei helma säärille asti ylettynyt. Vyötäröltä mekko oli tiukahko niinkuin koko yläosakin. Kapeat olkaimet kulkivat yli ruskeiden olkapäiden. Vain mekon olkaimet, sillä tiukan mekon leikkaus antoi mahdollisuuden olla ilman rintaliivejä. Mekon alla ei sitten ollut kuin pienet, ohuet ja punaiset hipster-malliset pikkarit. Semmoiset, joita mainostetaan näkymättömiksi.


Annoin keinulle vauhtia ja nojasin taakse katsellen omenapuiden tummanvihreitä oksia. Kukinnot olivat jo pudottaneet terälehtensä ja aivan pieniä alkuja, turvonneita emiä oli nipussa siellä täällä. Toivottavasti niistä tulisi hyviä omppuja.


Ilma oli jotenkin painostava, kuuma ja kostutti ihon. Aurinko oli kirkas ja jokunen pilvi vaan vaelsi taivaalla.


Tunsin miten helma heilahteli ja kutitti reisiä. Siinä keinuessa se nousi ilmavirrassa ylös syliin ja taas valahti alas peittämään sen minkä ylettyi. Talon ovi aukesi ja veli tuli kuistille.
" Hei, älä yhtään yritä. Kyllä me nähtiin, että äsken tulit. Tule sisään," naureskeli veli.
Hänen taakseen oli ilmestynyt myös veljen vaimo, Amanda, Mantaksi kutsuttu käly.
" Moi Marke. Sinähän olet aikaisin jo lähtenyt. Eihän kellokaan ole kai kuin kymmenen," ihmetteli Manta.
Manta oli tiukka ja hyveellinen, hieman arvosteleva, mutta loppupelissä hyvä ja ymmärtävä vaimo veljelle. Hän piti lapset tiukassa otteessaan ja oli ehdottoman hyvä äiti. Ja veli oli lapsille isä, hyvä sellainen. Lapsille, 10 ja 11 vuotiaalle pojalle ja tytölle.
" Moi teillekin, aikainen ajankohta on vaan hyväksi, terveellinen ja piristävä. Missä Arttu ja Minni on, kun ei heitä näy," kyselin lasten perään.
" Ne on kavereittensa mökeillä, kukin tahollaan tämän viikolopun. Me lähdetään Mantan kanssa myös viikonlopuksi veks. Mennään Lahteen yhteen konserttiin ja samalla käydään tuttujen luona. Haetaan sunnuntaina lapset sitten takaisin tullessa pois. Täällä on kyllä tuo Matsu. Tuli pitämään huolta noista pirun kissoista," kertoili veli ja töni samalla kahta kissaa jaloistaan.
" No tule nyt Marke sisään, meillä on aamiainen menossa," hoputti Manta, "ihan varmaan tulee ukkonen, tai ainakin sade," jatkoi käly ja vilkuili taivaalle.


Keittiössä istui Mantan veli Mats, 17 vuotias nuorimies, inhottavan rumat lökäshortsit jalassa, vai uimashortsitko ne on. Kapeaolkaiminen urheilupaita päällä ja tukka silmillä riippuen tunki kaksin käsin sämpylää suuhunsa.
" Moi," se sanoi.
" No moi vaan Mats-kulta," vastasin ja menin viereen sekä vedin hänen päätä lantiolleni.
" Ähh, älä."
" No miksi ei, Matsukka," kiusasin nuorta.
" Lopeta," kuului melkein kuiskaus.
Matsun silmät vilkkuivat kuitenkin tyytyväisyyttä hänen vilkuillessa minua. Olin ennenkin huomannut hänen kiinnostuneet katseet, pitkät ja viipyilevät silmäykset rinnoillani ja varsinkin tuijotukset silloin, jos olin samassa tilassa hänen kanssaan tiukkoihin leggingseihin pukeutuneena. Kiusasin ja ärsytin joskus ihan tahallani häntä. Kiristin kireää vaatetta niin, että se painui pakaroiden ja vähän muunkin väliin.
" Me lähdetään ihan kohta," kertoi Manta, " sulla on muuten kivan näköinen kolttu, aika avonainen vaan, eikö."
" Noo en mä nyt tiedä, mutta kivan kevyt tää on mun mielestä. Mihin tuo velipoika häipyi," kysyin sitten.
" Kait se meni autotalliin, se lupasi ajaa Minin sulle valmiiksi ulos. Ole nyt hetki täällä tuon Matsun kanssa kun me ollaan lähdetty, niin ei pikkubroidilla ole yksinäistä."
" Joo, voinhan mä, ei tässä mitään kummempaakaan ole. Käydään Matsu vähän ajelemassa."
" Ookoo."
" Varo vaan Marke, tuo sun mekko voi vaikka villiinnyttää meidän pikkupojan," naureskeli Manta," se vaan tuntuu niin pikkupojalta kun se kumminkin on minua 14 vuotta nuorempi. Kyllä mutsi ja faija aikoinaan hiukan innostuivat, kun tuonkin saivat vielä aikaseksi."
" Hölö hölö hölö," sekaantui Matsu jutteluun ja minua nauratti.
"""""""


Manta istui jo autossa odottaen veljeäni ratin taakse, mutta veli kiersi tärkeänä Miniä ja ohjeisti minua miten sillä ajetaan. Keikutti autoa hieman ja kysyi:
" Osaatkohan nyt tällä liikkua?"
" Kuule, minä olen tätä koirankoppia ajanut lähemmäs kahdeksankymmentä tuhatta kilometriä. Eiköhän se ole hallinnassa."
" Joo, mutta kumminkin..."
" Lähde nyt meneen."
Veli meni ja istui Volvon ratin taakse, heilautti kättään ja kurvasi portista kadulle. Mantan käsi vilahteli toiselta puolen.


Matsu istui keinussa kissat sylissä ja antoi jalallaan hiljaa vauhtia keinuntaan. Menin hänen viereensä ja otin toisen kissan syliini.
" Lähdetäänkö hieman ajelemaan, kierretään hiukka lähiseutuja. Mun tekisi mieli ajaa tuota vanhaa Kuninkaantietä. Tiedätkö mistä sille täältä pääsee?"
" Joo tiedän mä. Mihin päin mennään?"
" No mennään Sipoon suuntaan," sanoin ja nostin kissan takaisin Matsun syliin, "vie nämä mirrit sisään, niin lähdetään."
Matsu meni kuistille ja raotti ovea sekä pudotti kissat sisäpuolelle. Minä otin pienen pussukan puutarhapöydältä jossa se oli ollut koko ajan. Siinä oli hieman rahaa ja ajokortti. Löytyi sieltä myös yksi kortsu, mitä lie sekin siellä teki? Istuin Miniin ja vanhat, ihanat muistot tulvahtivat heti mieleen. Auto tuoksui edelleen samalle kuin ennen ja tunne matalalla viistävästä riemupesästä teki minut onnelliseksi. Ihan eri tunne kuin Yariksessa oleminen.
" Hei Marke, voidaanks me lähteä, kato nyt tuonne, kohta sataa," huuteli Matsu kuistilta.
" No hemmetti, voidaan me. Kyllä tämä ennen ainakin vettä piti. Tule nyt."
Mats löntysteli autoon ja rojautti itsensa viereeni. Mini hyrähti käyntiin ja ajoin pihasta ulos.


" Tuosta kiertoliittymästä käännyt vasemmalle niin ollaan sillä Kuninkaantiellä," opasti Matsu meidän ajettua hetken kaupungin laidalle.
Ohi vilahti ruskeapohjainen kyltti, jossa oli valkoisin kirjaimin "Kuninkaantie Kungsvägen." Matsu istui koivet suorana penkki mahdollisimman takana ja minä taas oiottu hameosa siististi pyllyn alla. Helma oli edestä niinkuin aina noussut ylös syliin, sillä reidet olivat yläviistoon jalka kaasulla ja toinen valmiina loikkaamaan jarrulle tai mihin nyt tarvitsi. Olin huomannut Matsun katsovan jalkojani, ruskeita reisiä ja mekon helmaa joka oli pienessä mytyssä peittäen sivustakatselijan katseilta pikkarit. Istuin rentona, ihan kuin ennenkin vapaa jalka nostettuna sivulla olevan kohouman päälle. Polvet olivat erillään ja käsi mahtui hyvin hyväilemään melkein aina sykähtelevää pimppiä. Nyt en sentään sitä tehnyt.
" Onko sulla Matsu tyttöystävää," kysyin aivan kuin arkista asiaa.
" Ei nyt."
" No ollut ainakin," utelin edelleen.
" On."
" No onko ne ollut Loviisasta, sieltä teiltä päin?"
" On ne."
" Mä kysyn nyt suoraan, olethan sä jo kohta kahdeksantoista, oletko ollut sillai, ymmärtkö," jatkoin utelua ja pyörittelin rattia ihan hemmetisti. Olipa mutkikas tie.
" Ööh, tota, en mä ihan, - kai. Mutta oon mä..."
" No joo, annetaan olla. Hitsi, nyt se sade alkoi."
" Aika lujaa sitä alko tuleenkin," totesi siihen kyytikumpanikin.
" Mä luulen, että ajan vähän sivuun ja odotellaan sen loppumista. Mennään tuohon , mikä tuo nyt onkin? Ai se on mylly. Sen pihaan vaan, sehän on ihan melkein tiessä kiinni."
Käänsin rattia hieman oikealle ja pysähdyin rapatun rakennuksen seinustalle. Parinkymmenen metrin päässä virtasi joki.
"""""""


Olimme istuneet hiljaa ja kuunnelleet ropinaa pelleillä. Katsoneet ulos sadetta ja veden virtaamista pitkin tuulilasia. Istuin nojaten taakse kädet sylissä. Sormi aika-ajoin tunnusteli pikkareiden läpi häpyhuulia ja aina kosketus hieman säväytti koko lantion seutua. Mats istui myös hiljaa vierelläni kädet sylissä. Huomasin hänen silloin tälläin hieman puristavan jotain, kulliaan varmaan ja ohimennen vilkaisevan reisiäni ja kaula-aukkoani.
" Mats, haluaisitko hieman hivellä mua tästä reideltä"?
Matsu katsoi reittä mutta ei sanonut mitään. Otin häntä ranteesta ja siirsin käden reidelleni. Pidin edelleen ranteesta ja liu'utin hänen kättään ylös kohti nivustaivetta ja sitten taas kohti polvea. Tunsin miten hänen kätensä siirtyi aavistuksen sisäreiden puolelle ja irrotinkin oman käteni ranteesta. Mats puristeli oikealla kädellään shortsien päältä kulliaan.
" Mats, seisooko sulla?"
" Seisoo," kuului hiljanen vastaus.
" Haluatko, että kosken sitä?"
Matsu nyökkäsi ja liutti kättään edestakaisin reidelläni.
" Saanks mä koskea sua sitten," kysyi Matsu.
" Ai pimpistäkö?"
" Niin."
" Saat, mutta odota, otan pikkarit pois. Laske sinäkin noi shortsit alas. Ei kai täällä kukaan näe."
Taiteilin hipsterit pois päältäni ja vilkaisin niitä. Pieni tummempi kosteusjälki niissä näkyi, ihan niinkuin olin aavistanutkin. Olin märkä. Heitin pikkarit takapenkille ja vilkaisin Matsua. Shortsit olivat nilkoissa ja kulli oli hänen kätensä alla piilossa, sen minkä käsi pystyi peittämään. Ojensin käteni kohti kullia ja työnsin Matsun käden pois ja puristin kalun nyrkkiini. Matsun käsi oli taas reidelläni ja liikkui varovasti kohti pillua. Levitin hieman reisiäni lisää ja työnsin ikäänkuin pillua kohden Matsun etenevää kättä. Tunsin miten se pysähtyi osuessaan kuumaan ja kosteaan lihaan, avonaiseen pilluun.
" Kyllä sä voit sitä vähän tunnustella. Koita sormella."


Siirsin huomioni Matsun kulliin. Se nousi ylväänä miehenkyrpänä sakeahkosta karvamättäästä. Kivespussi oli kireänä pallona sen juuressa kivesten hiljakseen liikahdellessa pesässään. Koskettelin niitä, leikin niillä hetken ja puristin taas kalun nyrkkiini. Terska oli lähes kokonaan paljaana. Venytin suojaavaa nahkaa alemmaksi ja helposti se luiskahti alas paljastaen koko nupin. Pieni, kirkas ja irstas tippa helmeili reijän suulla.
" Katso Matsu, sulta tuli pissi. Ei vaan, tää on semmoista joka liukastuttaa. Mä vähän levitän tätä touhutippaa sormella."
Matsu nytkähti ja pelkäsin jo, ettei kai nyt vielä.
" Sulla on tämä vehje ihan kuin aikuisilla miehillä," kehuin Matsua," ihanan paksu. Mä tykkään paksuista paljon enempi kuin jostain pitkistä luikeroista. Jos on pitkä, niin pitää siinä olla myös paksuutta. Sun on ihan hyvä ja olethan sä jo aikuinenkin."


Matsun sormet seikkaili pillullani. Tunsin miten ne levittivät häpyhuulia ja tutkivat jokaista poimua. Hän hiveli häpykumpua ja kuljetti taas sormia pitkin vakoa alas lähelle pyllyä.
" Sulla on Marke karvat."
" Niin on, kuinka niin?"
" Eikö kaikki ajele ne pois? Kaikissa kuvissa ja netissä on vaan semmoisia posliineja."
" Kuule, minä en halua olla kuin mikäkin pikkutyttö. Minusta pitää karvoja olla. Ei mitään valtavaa tuheroa, vaan siististi ajeltu ja rajattu."
Kallistin itseäni taakse ja nostin lantiota ylös.
" Katso vaikka, mulla on tässä päällä tämmöinen neliö. Näetkö, miten sivut on puhtaat ja rajattu suoraksi. Sitten se on lyhennetty melkein sängeksi, alle senttiseksi. Eikö tunnu kädessäkin mukavalle kiva karheus. Eikä häppäreissä mielestäni saa karvoja olla."
" On se hyvän näköinen. Mulla on aika paljon karvoja."
" Kyllä miehetkin voi siistiä karvoitustaan," saarnasin edelleen.
Matsu jatkoi pillun tutkiskelua ja mina runkkasin hitaasti kullia. Seurasin sen sykettä ja hehkua, ettei vaan tapahtuisi mitään ennenaikaista purkausta. Olin aika kokenut tässä, sillä opin olin alkanut tyttösenä enon ohjauksessa ja elämä sitä oli koulinut edelleen.
" Matsu, pistä sormi sinne sisään. Se menee kyllä sinne hyvin ja liukkaasti."
Sade jatkui ja ikkunat olivat huurussa. Vain sumuisesti näkyi jotain ääriviivoja ympäristöstä. Liikennettä ei tiellä ollut, ei muuta kuin yksi ohi hurauttanut linja-auto. Ajattelin Matsun kullia runkatessa ja hänen sormeillessa syliäni, että mitä jos ajautuisimme niin pitkälle, että panisimme. Tässä autossa se ei onnistuisi, se oli koettu. Aina oli mentävä ulos ja takaboksista otettava retkipatja esiin. Niin olin tehnyt usein, sillä ihmeesti jouduin aina tien päällä ihaniin seikkailuihin. Oli minulla nykyautossanikin retkipatja ja iso makuupussi. Eikä Yarikseen sitten suuria kasseja lisäksi mahtunut.
" Matsu, haluaisit sä panna mun kanssa?"
Pillussa käsi pysähtyi ja Matsu katsoi minua. Ei ihmetellen, ei järkyttyneenä, ei mitenkään. Hän vaan katsoi.
" Ihan tosi, haluaisitko? Mä haluaisin."
Matsu nyökkäsi, mutta ei sanonut mitään.
" Lähdetään. Ei sadakkaan paljoa enää. Ajellaan vielä vähän aikaa eteenpäin ja käännytään sitten jossain takaisin. Jooko?"
" Joo, okei," vastasi Matsu.
"""""""


Neljännestunnin kuluttua tulimme johonkin kyläkeskukseen ja kiersimme sen kaninkorvaveistoksin koristellun kiertoliittymän ja ajoimme takaisin ne parikymmentä kilometriä kohti lähtöpihaamme.
Matsu piti aika-ajoin kättä reidelläni ja seikkaili aivan märän pimpin huulilla. Toinen käsi oli shortseilla jolla hiljakseen puristeli itseään.
" Runkkaatko sä paljon," kysyin.
" Aika paljon, melkein joka päivä, - tai siis joka päivä."
" Eihän siinä mitään pahaa, sitähän tekee kaikki," totesin.
" Runkkaatko sä Marke?"
" Kyllä, minäkin."
" Eikö sulla ole vakituista miestä?"
" Ei semmoista että olisin sidottu johokin määrättyyn."
" No sitten sunkin pitää runkata."
" Niin pitää," ja räjähdimme kumpikin nauramaan.
"""""""


Kaarsin portista pihalle ja pysäköin autotallin eteen. Jätin Minin siihen, sillä kohtahan lähtisin kumminkin ajamaan kotiin kohti kotikaupunkia ja Eiraa. Tai, - mitä jos jäisinkin tänne Matsun kanssa. Olisinkin täällä yötä.


" No niin, sade loppui kun tultiin tänne," naurahdin, " pitääkö tuo portti laittaa kiinni?"
" Ei se ole ollut kiinni ainakaan kun mä olen täällä ollut," vastasi Mats.
" Olkoon sitten ja nyt sisään."
Matsu nousi portaat kuistille ja avasi ulko-oven. Livahdimme sisään samalla työntäen ulospyrkiviä kissoja takaisin eteiseen.
" Haluatko Matsu kahvia vai teetä, mä voin tehdä?"
" Voisihan sitä vähän kahvia juoda."
Menin keittiöön ja pistin kahvin tippumaan ja menin olohuoneeseen ja heittäydyin nojatuoliin. Heittäydyin niin , että jalat heilahtivat korkealle ylös ja helmat pelmahti silmilleni.
" Marke, etkö sä pannut pikkareita takaisin päälle?"
" En, siellä ne on takapenkillä," vastasin vetäen samalla helmoja edes hiukankin asiallisemmalle kohdalle.
Kumarruin eteenpäin ja olin kurkkivinani hameen alle:
" Ei kai se sua haittaa? Voin mä mennä hakemaan ne."
" Älä, et mene. Ole noin."
Nousin ja menin Matsun luo joka lojui sohvalla. Istuin hänen syliinsä ja tunsin kovan kapistuksen painavan pakaroitani. Liikutin siinä hieman itseäni ja moiskautin suukon Matsun otsalle.
" Nyt mennään Matsu kahville, ja sitten, mitäs sitten?"
" En mä tiedä."


Istuimme vastatusten keittiössä. Kahvit oli juotu ja korput syöty.
" Mats, vieläkö muistat mitä autossa puhuimme?"
" Muistan."
" Mennään yläkertaan, sinne vierashuoneeseen. Siellä kai sinun on tarkoitus nukkuakin?"
" Siellä, mennään sinne."
Jätimme pöydän ja menimme eteiseen josta portaat yläkertaan nousivat. Rinnatusten nousimme niitä, sillä olin ottanut Matsua vyötäröstä ja painautunut kiinni häneen.
" Oletko nyt varma, ettei sinua harmita tai muuta, kun minä tämmöinen vanha nainen sinua vikittelen?"
" No ei harmita ja mikä vanha sä olet. Paljonko sä sitten olet?"
" Yksitoista vuotta sinua vanhempi."
" Ai, no ei niin kauheesti."


Menimme vierashuoneeseen. Huoneessa oli tarpeellinen kalustus joka oli minullekin tuttu. Olin täällä joitakin kertoja yöpynyt. Ikkunan ääressä oli pöytä ja pari tuolia. Seinustalla nojatuoli ja kahden istuttava sohva sekä sohvapöytä. Toisella seinustalla oli leveähkö, jotakuinkin 140 senttinen, runkopatjallinen sänky. Pari komeroa ja hyllyä ja siinä se olikin.


Menin Matsun eteen ja tartuin hänen paidastaan ja vedin sen hänen päänsä yli pois. Käännyin ja sanoin:
" Avaisitko vetoketjun tuolta selkäpuolelta. Vedä se ihan alas vyötärölle asti."
Matsu tarttui vetoketjuun ja liu'utti sitä hitaasti alemmaksi. Mekko löystyi ja rinnat eivät enää olleet tiukasti vangittuina. Käännyin ja pudotin leningin lattialle ja olin täysin alasti. Peitin kädellä rintojani ja sanoin Matsulle, että nyt olisi hänen vuoronsa pudottaa shortsit myös lattialle. Mats kumartui hieman ja veti lahkeista shortseja alemmaksi ja lopuksi potki ne kokonaan pois. Matsulla oli taas miehekäs seisokki ja ujosti hän yritti sitä peitellä. Hän seisoi molemmat kädet kullilla ja tuijotti rintojani. Nännit olivat koppavasti kohollaan ja tunsin niissä kipristelyä, ihanaa säkenöintiä. Minua hymyilytti Matsun tuijotus ja koko hänen olemus, joka oli niin ihanalla tavalla ujo. Lähestyin Matsua ja vein kädet hänen selkänsä taakse ja puristin. Matsun kädet irtosivat kullilta ja se painoi minun alavatsaa.
" Kuule, haluaisin, että kävisimme ensin suihkussa. Mennään yhdessä."


Yläkerrassa oli myös kylpyhuone ja suihku omassa, roiskumista suojaavassa tilassa. Hipaisin Matsun kullia, ihan tahallani. Sitten vein kämmeneni hänen pakaroilleen ja kevyesti työsin häntä sivullani kohti suihkua. Mahduimme mainiosti sinne kumpikin, juoksevan veden alle lähes kiinni toisissamme.
" Sulla on Marke kauniit rinnat. Mä en ole koskaan kosketellut tuommoisia, tuommoisia joissa on noin kivat nännit," sanoi Mats ja painoi kätensä ujosti rinnoilleni.
" Miten ne on noin kovat? Onko ne aina noin?"
" Ei ne aina ole. Katso nyt, nytkin ne pehmenee ja hieman pienenee kun ollaan näin lämpimän veden alla. Ja kyllä ne näin iän mukana hieman suurenee. Ei ne ole ihan niinkuin teinitytöillä, semmoiset söpöt ja teräväkärkiset ihanuudet."
" Kivat ne kumminkin on," sanoi Matsu ja puristi rintoja varovasti.
Otin Matsun kullin käteen ja runkkasin sitä hiljaa. Toisen käden kouran panin kivespussin alle ja kevyesti nostelin sitä. Puristin myös, varovasti, ja sain kivekset mukavasti muljahtelemaan ja hakemaan paikkaansa. Kulli alkoi olla jo kiveäkin kovempi, noin kuvaannollisesti. Seisoimme vastakkain ja hieroin kullilla, sen terskalla häpykummun sänkeä. Katsoin Matsua silmiin ja hymyilin ja sain vastaan hymyn joka paljasti sen hetken mielihyvän.
" Huuhdellaan nyt itsemme," sanoin, "ja mennään sitten tuonne," lisäsin heilauttaen päätä kohti huonetta.
" Juu."
"""""""


Istuimme rinnakkain sängynlaidalla ja katselimme toisiamme. Minä, kaiken mahdollisen kokenut ja tehnyt, sekä ujo poika, tai oikeastaan hän kyllä oli nuorukainen mutta kävi miehestä.
" Menisitkö tuohon sängylle selällesi Matsu," pyysin.
Mats laskeutui selälleen ja minä kiipesin hänen viereensä istumaan jalat allani. Polveni osui häntä lähelle kainaloa ja toinen hipoi lonkkaa. Olin siis leveässä asennossa pillu loistaen avonaisena kohti Matsua. Hivelin hänen rintaa ja palleata, ja työnsin kättäni yli hänen vartalon vastakkaiselle puolen ja ujutin sormet pakaroiden alle. Kumarassa rintani koskettivat Matsin vatsaa ja sai nännit värähtämään ja niiden paisuminen alkoi. Vedin käteni takaisin ja vein sen sankalle karvoitukselle ja kaappasin kullin käteeni.
" Matsu, pistä käsi mun pimpille. Pistä sormi vaikka sinne sisään."
Tunsin käden reidelläni ja nivusilla, ja siitä sitten märällä pillulla. Sormi meni arasti sisään ja Matsun katse seurasi sormeaan tarkkaavaisesti. Minä runkkasin hitaast hänen kaluaan.
" Kuule Matsu, me ollaan nyt vähän semmoisella retkellä, ettei tästä varmaan kannata paljoa muille kertoa. Voi tulla sanomista ja semmoista. Tai oikeastaan, eihän se pitäisi kenellekään kuulua, mutta saattaa se vaan olla monelle käsittämätöntä."
" No eihän kenenkään tarvitse tietääkään," vastasi Matsu.
" Hyvä. Nyt taidan tehdä semmoista, vai onkohan joku tyttö suukotellut sun tota noin," kysyin ja heilautin tanakasti pystyssä huojuvaa kullia.
" Ei ole."
Kumarruin kohti kullia ja ohjasin sen huulilleni. Hyväilin terskaa huulin, suutelin sitä. Avasin huulet ja hieroin kireää nuppia hampaitani. Raotin niitä hieman ja osa terskaa liukui niiden välissä, edes takaisin. Työnsin kieltäni vastaan ja tunsin sen osuvan reikään ja maistoin suolaisen maun. Tippa tai kaksi maistui kielelläni kun avasin enempi hampaitteni rakoa ja koko terska oli suussani. Puristin vartta lujaa ja tunsin sen kulmat ja sykkeen. Otin kullin syvemmälle suuhuni, melkein nieluun asti. Kiersin kielelläni vartta ja imin, työnsin kullia kohti poskea ja tunsin miten se hyväili suutani. Siirsin sen toiselle poskelle ja painoin varovasti hampaani terskan taakse. Suupielestä valui sylkeä joka putosi Matsun karvoille. Pillussa kiehui ja Matsun sormet polttivat.
" Matsu, mä tulen sun päälle."
Sormet lipuivat ulos pillustani ja ja nousin istumaan Matsun päälle. Otin hänen käsistään ja nostin ne rinnoilleni. Avonainen pillu, häpyhuulet levitettynä oli kullilla. Terska loisti painautuneena kiinni Matsun vatsalle. Liikutin hiljakseen itseäni edestakaisin kullilla ja tarkkailin Matsun ilmeitä.
" Sano Matsu jos susta tuntuu, että sä tulet. Lopetetaan silloin hetkeksi."
" Sanon, ei se ihan vielä."
Kallistin itseni alas kohti Matsun kasvoja ja suutelin häntä. Suutelin poskille ja silmiin. Suutelin suulle ja Matsu otti minut käsiensä puristukseen. Hänen kielensä leikki kielelläni ja hampailla. Matsu ei ollut ensikertaa suutelemassa, sen huomasin ja koin. Liikuttelin lantiota kullilla ja sen pää oli aivan avoimen aukon suulla. En uskaltanut työntää itseäni taaksepäin, sillä en halunnut vielä kalun luiskahtavan sisään. Halusin panna rakastamallani tavalla. Sillä vanhalla, koetulla lähetyssaarnaaja-asennolla. Halusin puristaa sääreni Matsun lantioiden päälle, painaa pakaroista rakastajaani lähemmäksi itseäni.


Menin Matsun viereen ja tartuin varovasti hänen kullistaan. Vedin hellästi häntä itseeni ja Matsu ymmärsi. Hän nousi levitettyjen jalkojeni väliin ja makasi päälläni koko painollaan, mutta nosti sitten ylävartaloaan irti minusta ja nojasi käsiinsä. Annoin Matsun hakea aukkoa kullillaan ja annoin sen seikkailla märän pillun reunoilla. Hieman ohjasin lantioliikkein sen osumista oikeaan paikkaan. Kulli oli sisällä, sen teska tuntui ja puristin lihaksiani sen ympärille. Kulli tunsi kiristyvän otteen pillussa ja pieni huokaus kuului Matsun huulilta.
" Miltä Matsu susta tuntuu?"
" Ihan hyvältä, ottaako tämä kipeää?"
" Ei Matsu ota, ei ota, tämä on vaan ihanaa."
Liikuttelin lantiotani, nostelin sitä ja tunsin kullin olevan syvällä, tosi syvällä.
" Ime Matsu vähän mun rintoja."
Nännit huusivat hampaiden näykkäisyjä, imemistä ja suutelua. Pieniä kirahtelevia äänähdyksiä tuli hallitsemattomasti huuliltani. Nostin jalat Matsun lanteille ja painoin kantapäilläni hänen pakaroitaan.
" Jos sä Matsu tulet, niin tule mun sisään. Jooko?"
" Mutta jos sä saat lapsen."
" En saa, älä pelkää."
Olin jo huomannut, ettei Matsu kovinkaan kauaa voinut vastustaa purkausta ja tunsin miten nuoren miehen kovaa syöksyvä sperma iski pillun pohjaan. Se kuumotti ja siellä tuntui useampikin isku. Matsu rojahti päälleni ja minä otin hänet halaukseen. Suutelin hänet aivan märäksi ja hymisin.


Otin sängylle heittämäni pyyhkeen ja ujutin sen alleni, sillä pilluni vuoti spermaa. Matsun kulli oli löystynyt ja luiskahti ulos päästäen virran vuolaasti valumaan. Pyllyvakoani myöden valui nuoren miehen sakeaa spermaa, tiivistä ja vaaleaa.
" Ollaan tässä hetki vielä ja mennään sitten suihkuun."
" Marke," ei muuta Matsu sanonut ja suuteli minua suulle, pitkään.
" Sä olit sitten Marke mulle eka."
" Nii'in, ja mä tykkään susta kuule Mats," ja nyt suutelin minä vuorostani.
" Oletko sä Marke ollut monen kanssa?"
Pelästyin hieman ja ajattelin, että mitä nyt vastaisin. Enhän ollut edes varma, mutta kai niitä lähempänä sataa oli kuin viittäkymmentä.
" En mä nyt oikein tiedä, joitain nyt kumminkin, tähän ikään."
"""""""


Olimmme ilakoineet suihkussa, tunnustelleet toistemme paikkoja ja nyt istuimme pyyhkeet ympärillämme sohvalla. Ulkona oli alkanut taas satamaan. Menimme alastomina parvekkeelle ja annoimme kesäsateen keveitten kyynelten kastella ihoamme. Viereisen, tuuheaoksaisen ja hyvän näkösuojan antavan koivun lehdissä ropisi ja olimme taas valmiit toisillemme.
" Mitä Matsu ajattelet, jos jään tänne sun kanssa yöksi? Samaan sänkyyn."
" Jää, ihan totta jää."
"""""""


Olin sen yön Matsin kanssa. Sain kokea nuoren miehen innokkuuden, ilon ja uutuudenviehätyksen joka hänestä kumpusi. Olin itsekin kuin nuori tyttönen, innokas ja kokeileva. Nautin.


Sovimme, ettemme puhuisi tekosistamme kenellekään. Matsu sanoi tulevansa käymään luonani jossain vaiheessa ennen syksyä. Viettäisimme yhdessä hänen syntymäpäiväänsä hänen täyttäessään kahdeksantoista.Vaihdoimme s-postiosoitteet ja kännykkänumerot. Iltapäivällä ajoin Minin pihasta kadulle ja pikkarit pyörähtelivät takapenkillä. Mats istui kuistin portailla kaksi kissaa sylissään.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä