Savulahnaa, satakieliä, suloista seksiä

Uskotkos, että tarina on totta...


  • Äänestäjiä yhteensä
    1
Hän vastasi deitti-ilmoitukseeni, jonka jätin päähänpistosta. Vastaajia oli yllättäen muutama muukin, ja mietiksin, kenen kanssa sitä nyt sitten ehtisi tapaamaan. Neito ehdotti tapaamista likimain heti, ja minua jopa vähän harmitti moinen yliaktiivisuus, koska olin aikeillut tavata erään toisen, ja olin jo valmis soittamaan tälle toiselle, kun hän tuli väkisin linjoille.

Niin, päätin sitten päähänpistosta soitella hänelle. Oli ilta, seuraavana päivänä oli vapaapäivä, ja minä savustin kalaa kotosalla. Hän oli ehdottanut tapaamista samana iltana. Jutustelimme puhelimessa pari tuntia, ja tarina vain kulki mukavasti. Kun tapaamisaikaa ei tuntunut löytyvän seuraavalta viikolta, totesin vain ykskantaan, että ”voinhan minä tulla tuon savukalan kanssa sinua näin puolen yön aikaan tapaamaan, jos kiinnostaa.” Hullu idea, ja vähän aikaa hauskuutimme toisiamme savukalalla ja viinipullolla. Kun kysyin asiaa toisen kerran, nyt vakavasti, hän oli hetken hiljaa, ja lopulta hän vastasi pyytäen saapumaan.

Istahdin pian autooni pakattuani kalan sanomalehteen. Jääkaapista kaivoin pikkupullon aitoa samppanjaa, ja toisen pullon valkoviiniä. Puolisen tuntia myöhemmin olin myöhään yöllä hänen luonaan. Hän tuli avaamaan oven, tuoksui hyvältä t-paidassaan ja farkuissaan, jauhoi purukumia ilmeisesti raikastaakseen suutaan. Hän näytti yllättäen jotenkin hyvältä, sähköä meni vähän lävitseni. Olin varautunut lähinnä heittämään läppää, mutta nyt kihelmöi pikkuisen katsoessani keinuvaa lantiota takaa: ihana pitkähkö nainen, hoikahko, kauniit sääret, reidet ja hiukset, kurviakin löytyi, kauniit hymyilevät kasvot.

Kaivoin savukalan pöytään hänen keittiössään, keitetyt perunat, viinit. Ja leivän, joka tuli laittaa uuniin. Odottelimme hetken kuunnellen hänen parvekkeellaan ulkona laulavia lintuja. Kehaisin hänen tuoksuaan, ja työnsin nenääni pikkuisen provosoiden lähelle hiuksia. Hän ei pannut pahakseen. Tulin opettaneeksi hänelle satakielen laulun. Söimme pian erinomaista savukalaa ja perunoita, vasta uunista otettua leipää, joimme kuivaa samppanjaa alkajaisiksi, kalan kanssa valkkaria.

Läpänheiton lomassa kävi mielessäni, että pyydän hänet uudelleen parvekkeelle… ruokailun jälkeen.. jotta pääsisin lähelle. Ja pääsin, seisoimme vierekkäin, ojensin käteni hänelle – vähän emmittyään hän tarttui siihen. Aloin leikkiä hänen sormillaan, ja hän leikki minun sormillani. Kutitin kevyesti sormenpäilläni kämmenpohjia, ja pian alkoi vähän ripsutella vettä. Satakielet lauloivat edelleen taustalla. Nyt kerroin, että sateessa on kuulemma romanttista suudella (ääh, kehno yritys, ajattelin, mutta halusin niin kovin suudella häntä - ja parempihan se on jotenkin ilmaista). Ja suutelimme, hän vastasi suudelmaani, ja hiljalleen kiersin käteni hänen niskaansa hiusten taa, kosketellen hellästi hänen niskaansa. Sain lopulta tarpeekseni vartaloiden pienestä etäisyydestä, ja nostin hänen kätensä kaulaani ja hän kiersi pienen empimisen jälkeen kätensä ympärilleni.

”Tunnut sairaan hyvältä”, hän totesi. Hän työnsi käsiään paitani alle, hipelöiden rintaani. Lopulta otin paitani pois. Yölliset kulkijat näkisivät minut ylävartalo paljaana hänen parvekkeellaan. Painauduin häntä vasten, ja pian oli otettava hänenkin t-paitansa pois. Kommentoin kömpelyyttäni rintsikoiden tiukkojen hakasten kanssa, johon hän vastasi niitä olevan nyt vielä kolme… Hekotellen yökulkijoille parvekkeelta avautuvaa näkymää päätimme siirtyä sisälle. Päädyimme sohvalle suutelemaan, hyväilemään. Hän työnsi kätensä housujeni etumuksen kohdille varoen ja empien, jolloin ohjasin hänen kätensä päättäväisesti vähän pidemmälle, tarttumaan kiinni minuun. Ja hän tarttui tunnustellen. Lopulta katsoin häntä suoraan silmiin, sanoin miettiväni, että josko tällaisesta tuleekin vain yhden illan juttu – johon hän vastasi, että sitä kannattaa miettiä vasta myöhemmin.

Painauduimme lopulta hänen vuotelleen alastomana, ja totesin, että nyt täytyy etsiä sellainen kumiukkeli – ja meinasin lähteä sitä jostain tavaroistani hakemaan, minulla kun sellaisia on varmuudeksi toisinaan mukana, mutta sellainenpa löytyi jo yöpöydän laatikosta. Kauniisti hän sen asetteli paikalleen ja työntyi päälleni, ottaen minut sisäänsä. Katselin hänen hieman epäröivää liikettään, odottelin neidon reaktiota. Hän jatkoi, mutta pian tajusin, että parempaa voisi neidolle tarjota. Niinpä arvelin asennon vaihdon olevan hyvä ajatus, ja kuin ajatustenlukija hän ehdotti minun siirtyvän päälleen.

Hän otti kiinni jaloistaan, avautui minulle ja työnnyin syvälle hänen syliinsä. Nyt kuulin äänessä halua, pientä voihkintaa, nautintoa. Siinä hän oli, minä tunsin itseni onnelliseksi, sillä nainen allani nautti liikkeistäni ja tuntui saavaan loputtomasti orgasmeja. Ylettömän hikisenä varmaankin puolen tunnin session ja hänen kertomansa mukaan useammankin orgasmin jälkeen pyysin vieläkin nauttivaa naista suihkuun kanssani. Itse olin jotenkin niin suoritukseen keskittynyt ja kondomista ja pitkästä sessiosta turtunut, että en enää jaksanut jatkaa omaan orgasmiin saakka. Kellokin oli jo puoli viisi aamulla. Pesin hänet, annon monta pientä suukkoa välillä ja vein lopulta tyytyväisen oloisen naisen sänkyynsä painautuen hänen viereensä nukkumaan.

Nyt sitten olikin mietittävänä, palaanko vielä hänen vuoteeseensa. Käsittämätöntä sinänsä lähteä naisen luo lämmin savukala käärittynä sanomalehteen, viinit mukana.

Seksikokemuksena se oli tilanteeseen nähden ehkä luonnollisin kokemani. Aamulla kotia kohden ajaessani olin varmaan rentoutuneempi kuin vuosiin...
 

Yhteistyössä