Ystävänaapuruksetkin tekevät sitä

Tuo mun yksi kaveri tuosta naapurista on aika hyvän näköinen. Oikeastaan komea kuin mikä. Ja kyllä sen tyttöystävä onkin ihan kuumana siihen. Jami on mua vuoden vanhempi, eli seitsemäntoista kun minä olen kuudentoista. Olen inhonnut sitä ja välillä tykännyt siitä. Ollaan tapeltu ja oltu taas kavereita. Me ollaan jopa leikitty semmoisia kiellettyjäkin leikkejä, ihan 8-9 vuotiaista lähtien. Olen katsellut läheltä Jamin kullia ja kosketellut sitä, ihan joka puolelta ja nostellut sitä kivespussia ja ihmetellyt kun se välillä menee ihan ryppyyn ja sitten taas niinkuin isonee ja siliää. Kullinpää Jamilla on kireä ja kiiltävä silloin kun se seisoo, -se kulli. Ja se taitaa seistä aina. On se Jami tutkinut minuakin. Haluaisin ihan oikeasti naida sen kanssa. Sitä ei olla tehty, vaikka minä sitä olen runkkailut ja se työntänyt sormiaan minuun. Ekan kerran se pani sormen mun pilluun kun olin jotain kolmentoista. Olin sen luona käymässä jotain kirjaa hakemassa. Äkkiä sinne kipaisin, kadun vastakkaiselle puolelle. Silloin me ensimmäistä kertaa suudeltiinkin. Sen homman olen oppinut Jamin kanssa.

##########



Olin kesätöissä yhdessä kukkakaupassa ja olin tullut juuri kotiin ja roikuin yläkerran huoneeni ikkunassa. Katselin kadulle ja vilkaisin Jamin kodin suuntaan. Vaahteroiden välistä näin heidän parvekkeen ja Jamin siellä jotain touhuavan ilman paitaa. Minussa värähti. Se paljas selkäkö sen aiheutti vai mikä. Otin puhelimen ja soitin Jamille. Puhelin soi ja soi ja näin sitten miten Jami ojentautui ja meni sisään. Taisi puhelin soida sisällä.

"Moi pentu," Jami vastasi. Se kutsui minua usein pennuksi vaikka mun nimi on Ella.
"Moi vaan," sanoin ja hain sanoja ja ihmettelin, mikä se minun asia oikein olisi.
"Tulit duunista jo, näin kyllä. Eikä sulla ollut fillarikypärää," ilmiantoi naapurin Jami.
" Heh heh, etkä tule semmoista näkemäänkään. Tule kuule tänne, mä olen yksin himassa. Iskä ja äiti meni Porvooseen. Ne tulee huomenna vasta takaisin. Tuu."
" Miksi?"
" No ihan vaan huvikseen, ei tässä ole muutakaan. Mitä sä muuten siellä parvekkeella teit?"
" Se oli semmoinen muovi jota yritin oikoa. Se on hyvä olemassa jos joskus menee teltalla johonkin. Saa sen levitettyä päälle jos sataa."
" Ai, mutta tule nyt, vai tuleeko Tuulikki teille?"
" Ei, se meni Ruotsissa käymään. Sillä on kummitäti siellä."
" Ai."
" No ok, mä tulen sinne."




Portaisa jytisi kun Jami harppoi yläkertaan. Vielä hätäisesti avasin paidasta yhden napin ja istuin jalat alleni nojatuoliin selailemaan Seiskaa. Jami astui huoneeseen. Hän oli pukenut paidan päälleen ja muuten hänellä oli löysät bahamat, lahkeet polviin. Hitto että inhoan semmoisia.

" Moi taas, täällä ollaan."
" Niinpä, kuule, puhutaan nyt oikein ihmeasioita. Istu tuohon toiseen nojatuoliin."
" Ok, ja sitten?"
" Mä kysyn ja sinä vastaat, jooko? Sitten sinä voit kysyä minulta. Seksiasioita."
" Oho, eikö me sitten olla jo aika paljon muutenkin niistä asioista juteltu?"
" Ollaan, mutt'ei tarpeeksi. Monenko kanssa sä Jami olet pannut?"
" Häh, pitääkö tuommoista kertoa, ja kerrotko sinä?"
" Kerron jos kysyt."
" Neljän kanssa olen," sanoi Jami, "entä pentu?"
" Olen mä kahden kanssa," vastasin.
" Ja ketähän nekin kaksi on," ihmetteli Jami.
" Sitä en kerro, enkä mä kysy ketä ne sinun panot on. No Tuulikin tiedän."
" Mitä sä tämmöisiä alat kyselemään?"
" Kysyn vaan, ja mikset sä ole minua pannut?"
" Sua, naapurin pentua," naureskeli Jami.
" Miksiköhän me ei olla pantu," ihmettelin Jamille, "muuta vaan tehty."
Pudottauduin tuolilta ja konttasin Jamin eteen. Jami seurasi tulemistani silmät pyöreänä kun istuin hänen eteensä lattialle. Työsin käteni hänen shortsiensa lahkeisiin ja etenin hitaasti lahkeitten piilossa kohti Jamin kalua. Tiesin sen olevan kovana, niinkuin se tuntui aina olevan. Samalla levitin hieman hänen reisiään ja tungin hartiani hänen polviensa väliin. Minusta tuntui, että tunsin kullin tuoksun. Sormenpääni osuivat paljaaseen kivespussiin ja kullin tyveen.

" Eikö sulla ole muuta kuin nämä bahamat," ihmettelin.
" Ei, ja miksi olisi muuta?"
Otin kaksin käsin kullista kiinni ja työnsin esinahkaa yli terskan. Sitten taas vedin hitaasti alas paljastaen kireän nupin. Tiesin sen loistavan purppuraisena housujen suojassa. Silitin etusormella terskan päätä. Tunsin sormenpäälläni sen soikean aukon ja sen pienen kosteuden mikä siitä oli tullut. Tiesin mitä se oli ja olin jopa sitä maistanut, mutta en Jamin. En siis niin kokematon ollut, vaikka kahden kanssa vaan olin ollut. Toinen kokemuksistani oli ollut aika pitkäaikainen kumppanuus ja hän oli jo 19 vuotias. Hänen kanssaan olin oppinut paljon.

##########



Jami nojasi taakse silmät suljettuina ja piti kättään pääni päällä sormet uppoutuneena hiuksiini. Otin toisen käteni lahkeesta ja avasin sepaluksen. Lahkeessa olevalla kädellä ohjasin kovan kalun sepaluksesta ulos ja nostin myös kivespussin esiin. Kivekset pullottivat kauniisti molemmin puolin seisovaa kullia. Pussin iho kiristi ja kiilsi. Muutama karva teki pientä kiharaa sen pinnalla ja ohuita, sinertäviä verisuonia luikerteli sinne tänne. Nuppi oli kostea ja aukon reunalla erottui ohuen ohut noro. Jami oli kiihottunut ihan niinkuin minäkin. Hieraisin sormella kosteutta ja nuolaisin sen sormeltani. Suolainen maku hetken kihelmöi kielellä ja tunsin itsenikin aivan märäksi. Otin toisenkin käteni Jamin housuista ja avasin sepeluksen kokonaan sekä vedin häneltä housut pois.

" Jami, katso", sanoin ja avasin huuleni. Ohjasin kullin niiden väliin, ja hampaiden väliin ja kokonaan suuhuni. Tunsin terskan vasten kitalakea.



Jamin kädet olivat niskani takana ja painoivat päätäni vasten kullia. Pidin kullia varresta ja hieroin sitä suussani. Imin ja annoin kielen leikkiä sen nupilla. Otin Jamia käsistä ja vein ne käsinojille sekä liu'utin kullin pois suustani. Se nojasi vasten poskeani ja olin hetken paikoillani, mutta kalu poskellani liikkahteli. Nousin lattialta ja siirryin Jamin syliin. Polveni olivat kummallakin puolen hänen lantiota ja pillu painoi kovaa kullia pikkareiden suojassa. Liikkuttelin hitaasti itseäni ja tunsin kullin painavan kosteita, melkein märkiä pikkareita.

" Jami, pannaanko me," kuiskasin hengästyneenä.
" Joo, mutta ollaan näin vielä hetken."
" Ollaan, mutta odota . Otan nää ´pikkaraiset´ veks."
Nousin sylistä ja vetäisin hipsterit alas ja puristin ne nyrkkiini. Ne olivat kosteat, miltei märät. Vein ne suulleni ja tunsin niiden kiihottavan tuoksun painaessani niitä kasvoilleni. Jami otti ranteestani ja painoi vuorostaan mytyn kasvoilleen. Haisteli ja nuuhki pitkän aikaa ja hymyili ilkikurisesti. Kumarruin ja otin kalua varresta sekä puraisin kevyesti terskaa. Istuin hajareisin uudestaan Jamin syliin ja paljas kulli painoi pillua. Liikutin siinä itseäni ja tunsin miten kalu liukui liukkaassa vaossa. Halusin sen sisääni. Aika-ajoin klitoris sai tökkäyksiä ja joka kerta iski salama ja koko lantioni säikähti ja säteili pieniä salamoita. Oli ihana tunne. Jami avasi paitani napit ja riisui sen. Hän nipisti nännejäni, venytteli niitä hieman ja vuorollaan imi kumpaakin. Olin kuin tulessa ja pilluni valui.

" Jami, mennään tuohon sängylle."
Nousimme ja Jami heitti paitansa pois ja minä pudotin hameeni lattialle. Olimme alasti ja Jami puristi minut itseensä niin, että rinnat likistyivät vasten hänen rintaansa. Hän hyväili selkääni ja siitä kädet putosivat alas pakaroilleni joita hän puristi kovaa ja levitti, melkein repi niitä erilleen. Tunsin miten käsi sujahti niiden väliin ja sormi tunnusteli aukkoni reunoja. Sekin oli aivan märkä. Hivuttauduimme lähemmäksi sänkyäni Jamin kalun poukkoilessa vasten vatsaani. Jami laski minut selälleni päiväpeitteelle.

"Oota, mä otan tuon peitteen pois," sanoin ja nousin nopeasti ylös ja tempaisin sen tuolille ja menin uudestaan sängylle.



Jami käänsi minut niin, että sääreni roikkuivat sängyn reunan yli varpaiden koskettaessa lattiaa. Hän työnsi polviani erilleen ja veti minua lisää kohti reunaa. Jamin kädet menivät pakaroitteni alle ja hän nosti minua hieman irti sängyltä. Tunsin Jamin pään reisieni välissä ja odotin kohta sitä sähköistä kosketusta häpyhuulillani hänen suunsa niitä koskettaessa. Se kosketus sattui, ei kivulla, vaan ihanalla tunteella. Eihän sitä edes pysty kuvailemaan. Tunsin kuuman kielen tunkeutuvan sisääni ja hellän imaisun häpykielellä. Jami levitti sormin syliäni ja painoi kasvojaan lujemmin vasten kaikkea sitä märkää ja tuoksuvaa. Kohottelin lanteitani ja työnsin itseäni vasten vallatonta suuta ja sen kieltä, joka seikkaili pillun syvyyksissä, sen laidoilla ja välillä härnäten klittaa. Puristin rintojani, - lujaa. Melkein revin niitä ja suuni vikisi, inisi ja voihki.



Hitaasti Jami nousi ylemmäksi ja suuteli vatsaani ja taas alempaa häpykummun pientä karvoitusta. Minulla ei kovin paljon karvoitusta edes ollut, ainakaan vielä, vaan se oli nuoren kuusitoistavuotiaan villaa. Hieman olin sitä leikellyt, sillä joitain, muista erottuvia pitkiä karvoja oli ilmestynyt. En edes paljoa tarvinnut rajata, vaikka käytin pieniä bikineitä. Jami nuoli ja suuteli kaikkea alavatsan seudulla, kuljetti kielensä avulla minun erittämääni märkyyttä karvoilleni, jotka liimautuivat vasten ihoa. Vedin Jamia ylemmäksii ja käännyin sängylleni. Jami Istui levitettyjen jalkojeni välissä ja sormeili syliäni. En jaksanut enää odottaa, vaan vedin hänet päälleni ja koukistin polveni.



Jamin kulli painoi häpykumpua ja kivespussi oli avonaisella pillullani jota häpyhuulet nyt suuteli. Olin pienessä liikkeessä Jamin alla, sillä paikallaan pysyminen oli mahdotonta. Suutelimme ja leikimme toistemme kielillä. Suutelin Jamin korvaa ja hän minun, suutelin hänen olkapäätään ja maistoin suolaisen hien. Sylissäni kiehui ja halusin kullin sisääni. Käteni työnsin vartaloittemme väliin ja sain otteen kovasta kalusta. Puristin sen nyrkkiini ja kohottauduin hieman ohjaten sitä kohti pillun aukkoa. Pidin sitä siinä hetken ja pyöräytin terskaa häpyhuulten välissä ennenkuin ohjasin sen aukon suulle ja otin käteni pois.

" Varovasti nyt. Työnnä Jami se varovasti sisään," kuiskasin Jamin korvaan.
Tunsin miten se liukui sisään, hitaasti ja ihanasti. Se upposi syvälle ennenkuin alkoi taas nousta ylös. Jami työnteli taitavasti ja minä vastasin lantiota nostellen. Vingahtelin, sillä en pystynyt pidättelemään pieniä äänähdyksiä sisälläni. Jamikin tuntui olevan hieman hengästynyt. Tunsin miten lämmin noro valui alas kohti pyllyäni ja aina välillä kuului kostea läsähdys kun Jami tuli lujaa vasten syliäni. Kivekset rummuttivat välilihaa.



Nännini sojottivat kovina kun puristin niitä sormillani. Jami nojasi käsiinsä ja katsoi minua.

" Ella, naapurin pentu," hän sanoi ja kumartui alas ja suuteli otsaani ja suuta. Kuumat huulet hyväilivät poskiani ja leukaani. Hän kohottautui taas ja katsoi pieni hymy huulilla.
"Onko sulla hyvä olla?"
"On, on mulla," vastasin.
Vedin Jamin lujasti vasten itseäni ja nostin jalkani ristiin hänen vyötärölleen. Suuni oli hänen korvallaan ja kuiskasin:
" Mä haluaisin olla päällä, istua sun päällä ja ..."
" Käännytään vaan."
Jami nousi päältäni ja kulli liukui ihanasti ulos minusta. Hän käännähti selälleen ja minä kiipesin hajareisin hänen lanteille. Katsoimme kumpikin syliini ja naurahdimme sille, kun kulli kurkki punainen pää loistaen kohti Jamin napaa häpyhuulieni välistä. Aloin soutamaan hitaasti kullin päällä ja annoin sen liukua märkien häpyhuulten välisessä laaksossa. Klittani sai tuntea jatkuvan ärsytyksen itsessään, mutta se oli vaan ihanaa. Nojauduin eteen ja kohotin hiukan takamustani ja ohjasin pillun aukon kullin kärkeen. Kohottaiduin istuma-asentoon ja työnsin itseäni kohti kalua. Se painui sulavasti sisään. Jamin kädet olivat rinnoillani kun nojasin hänen käsiinsä. Panin Jamin munaa. Pompin sillä ja yritin imeä sitä syvälle sisääni. Naimisen ääni kuului pillusta, niin märkää siellä oli.

" Ella, käännytään niin, että mä tuun takaa, jooko," kuului Jamin katkonainen ehdotus.
" Haluaisitko sä niin," kysyin.
" Joo, kokeiltais niinkin."
Nousin Jamin päältä ja istahdin sängylle ja katsoin syliini. Otin sängynpäädyltä t-paidan jonka olin siihen aamulla heittänyt. Pyyhin sillä hieman pimpin kosteusvaurioita pienemmäksi ja kuivasin samalla reisiäni. Jami katsoi touhujani ja pani kätensä haarojeni väliin kämmen vasten pillua ja puristi varovasti.

" Mitä sä nyt," sanoin ja jatkoin," pakko hiukan siistiä välillä."
"Olisiko nyt ollut tarpeen?"
" Mä tuun aina niin kauheen märäksi ja sitten on liiankin liukas ja ei kai se sinustakaan ihan kivaa ole."
" No kyllä on."
Jami tarttui minuun ja asetti minut nelinkontin sängylle. Hän painoi minua hieman hartioista alemmaksi niin, että pylly oli korkeammalla. Hän ohjasi kullin sisääni ja työnsi sen aivan pohjaan asti ja antoi sen hetken olla siellä. Tunsin ikäänkuin pilluni olisi pulpunnut uutta nestettä pois pyyhkimäni tilalle. Kulli vetäytyi taas ulos ja hyökkäsi uudestaan. Törmäyksiä pohjaan sattui tämän tästä ja voihkaisin joka kerta. En kivusta, vaan aivan jostain muusta. Painoin otsaani sängylle ja katsoin rintojeni välistä miten Jamin kivespussi heilahteli työntöjen mukana ja törmäili häpyluulle. Jami levitteli taas pakaroitani ja kiersi sormellaan pyllyreikäni ympärillä. Painoi sitä ja upotti sormen sisään, kai vain semmoisen nivelen välin verran. En olisi halunnut sitä, mutta ei se pahallekaan tuntunut. Jami otti sormensa pois pyllystäni ja tarttui lujasti lantiooni alkaen käsin auttaa panemista. Hän veti kiihtyvällä tahdilla minua vasten kulliaan ja kivespussi läiskyi vasten häpykumpua ja klittaa. Ei enää kauaa kestänyt kun Jami vetäisi kalun ulos ja ohjasi sen levitettyjen pakaroitteni väliin ja antoi kaiken tulla sinne. Kulli sykki kuumaa ja Jami huohotti. Olin minäkin hengästynyt. Nostin käteni taakse ja painoin sen Jamin kullille. Se sykki kädessäni ja sylki sormilleni viimeisiä annoksiaan. Pyllystäni valui spermaa takaisin alas kohti huokuvaa pillua. Täytti sen poimut ja onkalot sakealla liemellä.

" Jami, anna tuo t-paita, mun on kyllä kuivattava taas, muuten koko sänky on yhtä sotkua."
Jami ojensi paidan ja kuivasin pakaroiden välin, pillun ja sen ympäristön. Kuivasin Jamin kullin ja kivespussit.

" Kuule, mä kipaisen kellarissa ja pistän saunan päälle, eihän sulla mikään kiire ole, eihän? Se lämpiää nopeasti ja köllötellään tässä sängyllä vielä?
" No ok," kuului raukea vastaus.



Juoksin nakuna kädet rinnoilla portaat alas. Alakerrassa kävin vielä kokeilemassa ulko-ovea ja lukitsemattahan se oli. Napsautin sen lukkoon ja pompottelin alas kellariin ja napsautin saunan päälle. Palasin huoneeseeni ja Jami makasi vuoteella jalat hieman levällään. Kulli oli velttona pitkin vatsaa hieman toiselle puolen osoittaen. Rojahdin hänen vierelleen käsi hänen rintansa yli ja kasvot melkein kiinni hänen kasvoissaan. Katselin häntä läheltä ja annoin suukon nenänpäähän. Jami silitti selkääni.

" Ajattele, tämä oli eka kerta kun me tehtiin tätä yhdessä. Kumma ettei aiemmin olla oltu näin, vaikka kaikkea muuta ollaan tehtykin. Montakohan kertaa sinä olet ollut kopeloimassa mua ja mä sua? Minusta ne on olleet ihan kivojakin juttuja, ihan silloin tosi pentuna jo."
" Juu, tämä oli ihan kiva juttu kyllä," vastasi Jami.
" Luulet sä, että me voitais joskus taas olla näin," kysyin.
" No miks ei, voitaisiin tietenkin," vastasi Jami.
" Mutta Jami hei, ei kerrota kavereille, eikä varsinkaan Tuulikille."
" Joo, paras vaan olla kertomatta. Muuten, multa tuli ihan sairaasti tota spedee. En mä muista, että ennen olisi noin tullut."
" No niin tuli, mutta sehän oli vaan mukavan tuntuista kun sitä valui ja valui ihan joka paikkaan."
" Sait sä Ella mitään orkkuja?"
" En mä oikein tiedä, musta tuntui vähän väliä ihan hirveän ihanalle ja semmoisia kouristuksia oli monta. Ihan eri kuin jos sormettaa.
" Kato Ella tuota, se alkaa taas voimistumaan."
" Hienon näköistä miten se niinkuin liikkuu ja ihan kuin se venyttelisi. Sehän nousee irti tuosta sun vatsalta, sehän seisoo!"
" Nii'in, se seisoo. Voitaisko me taas?"
" Jami, kyllä me voidaan, mutta mä haluan olla alla ja katsoa sua kasvoihin kun me tehdään sitä. Haluan nähdä sun silmät."

##########



Seisoimme yhteisen suihkun alla kiinni toisissamme. Jamin kulli oli taas kovana ja töni minua milloin pakaroille, milloin vatsalle. Tartuin siihen ja puristin sitä kovaa, kannattelin kivespussia ja tunnustelin sen kätkemää kahta aarretta, kahta kultamunaa. Liukkaita pakoilijoita. Suutelin Jamin vartaloa hartioista rinnan yli käsivarrelle. Tunsin sormen, kaksikin seikkailevan pimpin tanhuvilla. Yksi sormi luiskahti häpyhuulten väliin ja sai minut inahtamaan.

" Mennään hetkeksi löylyyn," sanoin ja pujahdin pois suihkun alta. Jami seurasi ja istahdimme vieretysten lauteille.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: matkailija82

Yhteistyössä