Isku yliopistolla

Opiskelijaneito yllättävien kokemusten kiitollisena vastaanottajana.


Keväällä olin painanut valkolakin päähäni. Olin kouluni näin lopettanut, ja aika hyvällä menestyksellä, jos nyt saan hiukan itseäni kehaista. Koulu oli minulle helppoa, enkä siihen tarvinnut kaikkea energiaani uhrata, sillä oli minulla elämää muuallakin. Välillä riehakasta ja välillä rajuakin menoa. Olin aika kokenut muihin ikäisiini verrattuna. Seikkailut ja matkannut, ja siinä ohessa päässyt tutustumaan kyseenalaiseenkin seuraelämään. Mutta se siitä.







Kevättä seurannut kesä oli elämässäni siitä omituinen, että luin ja tutkin kirjoja, opiskelin ja tein muistiinpanoja melkein yhtä paljon kuin koko kouluaikanani olin tehnyt yhteensä. Halusin päästä yliopistoon ja läpäistä sisäänpääsytentit. Halusin opiskella taidehistoriaa, ja sinne päästyäni kirjoittautuisin myös teologiseen tiedekuntaan. Olin kiinnostunut vanhasta taiteesta, sen maalausten ja veistosten eroottisuudesta. Sama kiinnostus koski myös teologiaa, sen vanhoja kirjoituksia ja kuvituksia, jotka niinikään olivat tulvillaan erotiikkaa. Näitä halusin tutkia.



””””””







Olin läpäissyt sisäänpääsykokeet ja aloittanut opintoryhmiin ilmoittautumiseni. Nyt istuin professorin tutustumis- ja haastattelutilaisuudessa hänen työhuoneessaan. Proffa oli semmoinen 47-53 -vuotias, suhteellisen hyvinvoivan ja urheilullisenkin näköinen mies. Hän istui työpöytänsä takana joka pursui kansioita, papereita ja pari läppäriä. Itse istuin hieman sivussa pöydästä jossain Kukkapuro-tuolissa, johon proffa minut oli osoittanut. Proffa itse nojasi tuolissaan taakse ja tutki papereitani.

”Neiti on kovin nuori, varmaan niitä nuorimpia joita pääsi sisään. – Jaa, no ihan kohta kyllä yhdeksäntoista. Hyvät paperit, hyvät paperit, ei siinä mitään ja historia kiinnostaa ja se taidepuoli erikoisesti.”

”Niin, sitähän ajattelin lähinnä nyt opiskella ja katsoa sitten jotain muutakin.”

”Mikä muu olisi sitten mielessä?”

”Teologia, tai sen historia ja lähinnä kirkkotaiteet.”

”Sillälailla, mikäpä siinä. Mutta ei kannata ihan päällekkäin kaikkea ottaa.”

Professori katsoi paperinipun takaa minua, vähän pitkäänkin ja huomasin hänen katseensa pudonneen jalkoihini, lähinnä polviin ja reiteen, joka varmaan näkyikin aivan ylös asti, sillä tiukka ja lyhyt, polven yläpuolelle jäävä helma siinä istuessa oli noussut ylös syliini. En koskaan ujostellut, jos jotain näkymiä joskus sattui näkymäänkin, niin olin ja istuin miten parhaalle tuntui. Niin nytkin, ja oikeastaan nautinkin siitä, että jokin paikka minussa kiinnosti. Mukavaahan se. Professori liikahti tuolillaan ja pyöräytti sitä hieman. Katseli taas papereita ja mutrusteli huuliaan.

”Niin, te asutte täällä, eikä ole vaikeuksia tulla luennoille. Niitä sattuu olemaan aika myöhäänkin iltapäivisin ja illoinkin. Nykyään on myös pakko ottaa aamuluennotkin huomioon. Nekin ovat tärkeitä.”

”Kyllä, asun täällä, ei yliopistolle kulku ole hankalaa.”

Professori katsoi taas papereidensa sivusta minua. Vaihdoin jalkaa ja heitin toisen jalan yli toisen. Annoin hameenhelman olla sylissäni enkä sitä alkanut vetämään alas. Näin syksyllä minulla oli sukkahousut, mutta olin tarkka niiden kanssa. Niissä ei saanut olla voimakasta vahviketta joka sitten näkyy istuessa, vaan kaiken pitää olla yhtä sileätä alhaalta ylös asti. Niin oli nytkin. Väriltään ne olivat mustat eikä ihan paksut, vaan kuulsivat läpi. En alkanut arvuuttelemaan, näkyikö jostain kulmalta katsottuna myös sukkisten alla olevat pikkarit, mutta uskoakseni ei, sillä niin pienet ne olivat, ne pikkarit. Proffan silmät harhailivat reideltäni papereihin ja taas takaisin. Hymyilin sisäänpäin, minua huvitti.

”Niin, mitäpä tässä muuta, kuin onnea opiskeluun. Tutustukaa nyt hyvin kirjastoon ja sen antiin, sillä se tulee olemaan teille tärkeä, jollei tärkein. Ja ahkera luennoilla käynti tietenkin myös ja kovasti oma-aloitteellisuutta. Nyt ei olla perinteisellä koulunpenkillä.”

”Kyllä, ja kiitos,” sanoin ja nousin, silitin hamettani painellen sitä alas pitkin reisiäni. Professori nousi myös. Hän olikin pitkä ja ryhdikäs. Professori katseli tarkkaan minun kerätessäni papereita laukkuun ja taisi hänen silmänsä seikkailla kaula-aukossanikin. Ajattelin, että saattaa siinä olla aika pukki syksyn opintopomona. Kättelimme ja suuntasin ovelle ja siitä ulos.



””””””







Yliopistoelämäni oli jatkunut kuukauden ja olin tutustunut uusiin opiskelutovereihin. Mukavia nuoria ihmisiä kaikki, ja ihan ympäri Suomen. Murteita puhuvia ja tätä tuttua kotikaupunkini kieltä kuului ympäriltä. Lounasaikaan oli mukava seurailla ympärillä pyöriviä ihmisiä. Jo useamman vuoden opiskelleet erottuivat meluisimpina ja joka puolelle moikkaavina, mutta eiköhän tässä itse kukin olisi kohta samanlainen. Näin syyslukukauden alkupuolella tuntui olevan ahkeraa väkeä liikkeellä, sillä tunkua oli jokaiseen luentoon. Kerrankin sattui viereeni hieman kärppämäinen kaveri, taisi olla jo kolmannella luentokerralla. Semmoinen tumma komistus suu virneessä. Luentosali oli täynnä ja osa istui penkkirivien päädyissä olevilla porrasaskelmilla. Itse olin päässyt puolivälin penkkirivin päätypaikalle. Vieressä oli se komistus.

”Moi, olen Hans, oikeastaan Hasse Sveitsistä”, sanoi komistus vierelläni viehättävästi suomea lausuen, ” ja sinä olet, kuka sinä olet?”

”Moi vaan, mä olen Iida.”

Hans taputti käsivarteeni ja alkoi sitten availemaan lehtiöitään ja rapisteli kyniään. Samaa tein minä ja vilkuilin vaivihkaa sveitsiläistä. Kundi vierelläni oli rennosti pukeutunut farkkuihin ja löysään collegeen. Hiukset olivat siistit ja hieman korvien päälle kaartuvat. Sileäkasvoinen ja kaunissorminen, noin kaksvitonen. Pituutta en pystynyt arvioimaan, mutta varmaan hieman päälle 180.







Luento eteni erään kohtalaisen kuulun taiteilijan esitelmällä. Käsi hänellä viuhtoi ja kuvat kankaalla vaihtui. Hän oli vielä niitä vanhanajan opettajia, jotka luottivat dia-projektoriin ja aina välillä ähkäisivät, kun dia oli sattunut keikahtamaan ylösalaisin. Nojasin käsivarttani poski kämmenelläni edessäni olevaan kapeaan työtasoon kun yht’äkkiä tunsin kevyen kosketuksen reidelläni. Olin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja käänsin hitaasti katseeni alas. Hassen käsi siinä lepäsi reiteni puolivälissä. Minulla oli mustat leggingsit ja löysä miesten paita päälläni. Olipa siinä sumeilematon mies viereeni sattunut. Odotin ja annoin käden olla reidelläni. Kyllähän se hieman syliä pisti tykyttämään. Ihanasti. Nostin katseeni ja katsoin vierustoveria kasvoihin. Näin pienen pienen hymynkareen hänen suupielessään ja silmien hätäisen vilkaisun minuun. Katseet kohtasivat. Käänsin taas katseeni suurelle valkokankaalle, mutta annoin Hassen käden olla missä oli. Toisella puolen Hassea olin nähnyt nuokkuvan nuorukaisen, joka ei mitään ympäristöstä huomannut. Tunsin miten Hassen kädessä sormet erkanivat toisistaan ja aivan aavistuksen puristi reittäni, liikahti hieman ylös kohti lantiota. Sormet menivät taas yhteen ja kääntyivät alas kohti reiden sisäpintaa. Istuin löysästi jalat hieman erillään ja annoin Hassen käden tehdä tutkimustaan. Se oli minustakin mukavaa tässä suhteellisen tylsässä tilaisuudessa. Hassen käsi ja sormet eteni pienin liikkein kohti reisieni yhtymäkohtaa, eikä pikkusormi kaukana enää ollutkaan pimpin lämmöstä. Värähdin ja takapuoleni teki penkillä pienen nykäisyn kun Hassen ojennettu pikkusormi vihdoin kosketti pillua. Se painoi sitä ja liikahti sivusuunnassa häpyhuulen yli ja sitten taas takaisin, ja kaikki leggingsien päältä (voi kun olisin alasti).






Hassen käsi oli jo pidemmän aikaa hieronut reisiäni pöytätason alla ja minä olin ujuttanut käteni pari sormea oman paitani nappien välistä sisään rintaliiveille. Ujutin sormen kupin yläreunasta sisäpuolelle ja hieraisin nänniä joka kovana ja vaativana sojotti vasten liivien pitsiä. Puristin sitä hieman ja samalla puristin myös reisiäni yhteen, sillä vallaton käsi tunkeutui syvemmälle ja sormi haki reittiä kohti pakaroitten välistä kanjonia. Eihän se ollut soveliasta, enkä nyt alkanut nostelemaan itseäni irti istuimesta vaan siksi, että joku vieras käsi halusi ja mahtuisi kopeloimaan pyllyäni. Hassen käsi peruutti matkansa ja oli taas reisieni välissä ja hellitin puristuksen. Levitin itseäni jopa hieman enempi ja Hassen koko kämmen oli painamassa syliäni. Vein toisen käteni myös tason alle nojaten toisella edelleen poskeeni. Tunnustelin Hassen käden lomasta itseäni ja huomasin sylini olevan kuuman ja minusta tuntui, että se pillun kohta oli hieman kostea. Niin se varmaan olikin. Rohkeana vein käteni Hassen farkkukankaiselle reidelle ja siirryin kohti sepalusta. Tunsin kämmeneni alla kovan pötkylän, joka viistosti lepäsi yli reiden. Tökin sitä sormella ja hymyilin. Olin mittailevanani sitä ja samalla käänsin katseen Hasseen. Näytin kielenpäätäni miehellä ja hän teki samoin. Tunnustelin koko kullin seudun ja löysin myös kivespussit puristuksissa kireiden farkkujen alta. Hasse istui jalat leveällä ja minulla oli seikkailevalle kädelle hyvää tilaa. Olisin vaan halunnut tunnustella kyrpää ihan paljaaltaan, ja hiukan puristella ja leikkiä kiveksillä. Hassen sormi, joku niistä, painoi suoraan pilluani ja oli pyrkimässä sisään huolimatta esteenä olevasta vaatteesta. Se menikin aika syvälle, sillä jotenkin Hasse oli saanut ujutettua pikkaria sivuun toiselle laidalle niin, että esteenä ei enää ollut kuin mustat leggingsit. Minäkin innostuin, ja ujutin sormen sepalusnappien välistä sisään, ja mitä hemmettiä, eikö miehellä ollutkaan kalsareita farkkujen alla? Tunnustelin, ei ollut. Paljas karva ja kullin tyvi oli sormeni alla. Kokeilin kuljettaa sormeani kohti kalun terskaa, mutta se oli niin kaukana, etten sinne ylettynyt, enkä uskaltanut avata nappeja sepaluksesta. Eihän tästä mitään tullut, ja luento loppuikin. Istuimet paukkuivat kun kuulijat nousivat. Niin nousimme mekin. Leggingsit painoivat pillua, mutta annoin olla, sillä paitani helma kyllä peitti kaiken, vaikka olinkin sen kuristanut vyötärölleni vyöllä ja helmat ylettyivät hamemaisesti peittäen pakarat ja etupuolen kohoumat.

”Lähdetään kahville,” sanoi Hans.

”Lähdetään vaan,” vastasin.



””””””




Istuimme kuppilan takaseinän lähettyvillä ja juttelimme niitä näitä. Suurten ikkunoiden edustalla olevat pöydät olivat täynnä, emmekä päässet niihin seuraamaan ulkopuolella istuvien, tupakoivien ihmisten touhuja emmekä myös kadulla liikkuvia. Mutta mitäpä se, saimme aika rauhassa olla omissa oloissamme. Hasse kertoi elämästään ja Suomeen opiskelemaan hakeutumisestaan. Hän viihtyi täällä ja kehui mukavia kavereita ja tyyppejä, joihin oli tutustunut. Puhe oli virheetöntä, vain ääntäminen kertoi hänen olevan muualta. Hän istui niin, että ylettyi taas jonkinlaiseen kontaktiin kanssani. Hänen jalkansa nojasi sääreeni ja liikkui siinä hitaasti.

”Missä sä asut,” kysyi Hans.

”Tuolla Larussa. Sieltä olen ihan alkuaankin. Mulla on siellä semmoinen kaksio, tai ei se minun ole, mutta vanhempien se on. Muutin siihen kotoa. Vanhemmat asuvat kyllä siinä aika lähellä, että melkein niitä näkee joka päivä.”

”Se on kiva paikka varmaan? Olen joskus fillarilla siellä ajellut.”

”On se, en mä haluaisi sieltä muualle oikein muuttaakaan.”

”Oli kiva kun me tavattiin tuolla luennolla. Kuule, olen aika rohkea sveitsiläinen ja sanon suoraan, mä haluaisin panna kanssasi.”

Hätkähdin ja kai hieman vetäydyin taaksepäin, olin hämmentynyt. Ei se sanominen minua loukannut. Päinvastoin, taisin olla hieman otettu. Ajatukset raksui, että mitä nyt? Siinä oli suora kysymys. Jotain kai siihen piti vastata?

”Ok, pannaan,” vastasin, ”mutta missä? Lähdetkö Lauttasaareen?”

”Ok, lähden, Vuosaari onkin kaukana.”

”Onkohan tämä viisasta,” ajattelin ääneen.

”On se, taidetaan kumpikin haluta.”

”Niinpä, lähdetään bussille.”



””””””







Matka ei pysäkille ollut pitkä eikä itse matkustusaika Laruun ollut kuin vajaa kaksikymmentä minuuttia. Joskus ruuhkattomana aikana siihen menee vain kymmenen minuuttia. Jäimme pois bussista ja kävelimme puistikon läpi kotiini. Kipitimme toiseen kerrokseen, jossa kotini on.

”No niin, Hasse astu sisään. Tässä tämä koti on. Tule tänne ikkunaan, niin näytän, missä äiti kiikaroi parvekkeelta tyttärensä touhuja. Katso, tuo talo tuolla. Ei vaan, ei se äiti mitään kiikaroi, mutta siellä asuin ennen.”

”Sinulla on tässä kiva koti.”

”Niin on, haluatko teetä? Mun tekisi niin mieli.”

”Ok, voin ottaa.”

Panin teeveden päälle ja menin makuuhuoneeseen. Riisuin leggingsit ja paidan ja pistin trikoiset kotishortsit päälle sekä löysän t-paidan. Keittiössä vesi jo kiehui ja valmistin pari kupposta teetä.

”Hasse, tule hakemaan, tää on niin hemmetin kuumaa. Varo, polttaa.”

Menimme olkkariin ja istuimme sohvalle puhaltelemaan kuppejamme.

”Sinä kyllä hieman hämmensit mua sillä suoralla lausahduksella, että haluaisit panna mua. Muuten kyllä pidän suorasta puheesta, ja tämähän sitä juuri olikin.”

”Anteeksi, ei kai olisi pitänyt,” sanoi Hasse.

”Ei kun ihan hyvä vaan,” vastasin ja pidin teemukia huulillani, ”kyllä minuakin siellä luennolla hieman halutti.”

Hans hymyili ja piti kättään paljaalla reidelläni. Käsi oli kuuma teemukin jäljiltä.

”Mä menen käymään suihkussa ennenkuin...”

”Ei, älä mene. Minusta on niin kiihottavaa kun nainen tuoksuu voimakkaalle. Vähän hielle ja kaikelle.”

”No mutta mulla on kaikki paikat kostuneet ja pikkaritkin on ihan märät. Ja kainalotkin.”

”Ei se mitään, se on hyvä. Kiltti, anna olla noin.”

”Hyvä on, mennään tuonne makkariin.”







Olin polvillani Hassen edessä ja näpertelin metallisia sepalusnappeja auki. Varoin kynsiäni ja toiminta oli hiukan kömpelöä, mutta sain avattua joka napin. Levitin hieman vyötäröä ja ujutin farkkuja alas. Tummanpuhuva kyrpä heilahti esiin ja esinahka vetäytyi silmieni edessä taakse paljastaen peilikirkkaan, violetinpunaisen terskan. En ennen ollut nähnytkään näin hyvin muotoutunutta, melkein sydämen muotoista kullin nuppia. Se levisi leveänä alas ja pää oli melkein terävä. Kärki hieman tylppä missä soikea reikä purki pientä kosteutta. Varsi oli kuin sapeli, käyrä ja terska ylväänä kohti Hansin napaa. Jokunen verisuoni pullotti sen pinnasta ja teki sen pehmeän rosoisen näköiseksi. Se heijasi hieman, ylös ja alas ja ylös ja alas. Se oli voimansa tunnossa ja terska töytäisi ajoittain Hassen vatsaan. Otin sen käteeni ja voi taivas miten ihanan tuntuinen se oli. Kulmikas ja kuuma. Mutta oli sen alapuolinenkin pussikin hieno, ainakin minusta. Se supisteli ja veltostui. Kivekset sisällä nousivat ja laskeutuivat ja ne olivat isot ja raskaan näköiset. Otin yhden sormieni väliin ja puristin varovasti. Se lipsahti sormistani ja pakeni. Ojensin sormeani ja heilautin toista kivestä ja otin sen vuorostani sormieni väliin. Se liukasteli peukalon ja etusormen välissä. Kumarruin ja avasin suuni ja asettelin sen hampaitteni väliin. Minulla oli kasvot sivuttain ja katselin Hassea. Hän seisoi kasvot kohti kattoa ja arvattavasti halusi vaan nauttia siitä tunteesta ja kosketuksista, joita hän koki elimessään.







Kohottauduin ja riisuin Hassen collegen. Tempaisin nopeasti t-paidan päältäni ja napsautin rintsikat takaa auki. Ne putosivat lattialle. Hasse työnsi peukaloitaan shortsien vyötärönauhan alle ja veti ne lantion yli alas puolireiteen. Itse riisuin pikkarini ja jätin ne shortseihin. Nostelin jalkojani ja housut putosivat lattialle. Seisoimme vastakkain, melkein kiinni toisissamme. Hasse otti minut halaukseen ja suutelimme. Ensimmäisen kerran. Ensimmäisen kerran tunsin kovan kullin myös painavan vatsaani, siis Hassen kulli. Oli niitä kulleja jo jonkin verran vatsaani ennenkin puskenut, mutta nyt puski sveitsiläiskulli. Heittäydyin sängylle, lähes poikittain pään ollessa sen laidalla ja katselin Hassea joka seisoi polvet nojaten sängynreunaan. Otin taas kiinni kullista ja vedin siitä Hassea lähemmäksi. Käyrä sapeli oli kasvojeni kohdalla ja kivespussi heilahteli korvani seutuvilla. Taivutin kullia lähemmäksi ja sen alapintaa. Pitkin nuolaisuin tyvestä kohti kärkeä. Kielellä tuntui kullin alapuolinen voimakas selänne, virtsaputki kai se oli. Toisella kädellä heijasin kivespussia ja otin sen kouraani. Kaksi kivestä oli kuin linnunpesässä. Väänsin väkisin kullia alas ja sain sen suulleni. Hyväilin huulin tätä sydäntä, nuolaisin sen kosteaa kärkeä ja näykin sitä hampain. Työnsin kielen hampaitteni välistä ulos ja maistoin kullia. Lievä suolainen maku levisi kielen mukana kitalakeen ja haukkasin koko tykin suuhuni. Kieli kiersi ilman käskyä terskaa ja tunsin sillä pienen turskahduksen. Kulli oli sylkäissyt pienen tipan, kaksikin sitä esimakua. Maistelin sitä ja se oli suolaisempaa kuin kullin maku muuten. Hasse kumartui päälleni, omituisessa asennossa. Hän otti reisistäni otteen ja levitti niitä kumartuen alas kohti syliäni. Kulli painui syvemmälle suuhuni, nieluun asti ja pelkäsin yökötystä. Pilluni oli avoinna Hassen suudeltavaksi ja sen hän myös teki. Tunsin miten hänen kasvonsa uppoutuivat levitettyjen jalkojen väliin ja sormet tunsin erottelevan häpyhuuliani kauas toisistaan ja olin mahdollisimman avoin. Hassen kieli lipoi pillua, sen reunoja ja klitorista. Kevyet huulten imaisut poimuilla ja häpykielen pieni nipistys hampaiden välissä oli tehdä minut hulluksi. Tai hulluhan minä olinkin. Eihän tästäkään voinut muuta sanoa. Hassen kalu teutaroi suussani, syvällä nielussa ja välillä painamassa poskea hampaiden välistä. Kivespussi heilahteli kasvoillani.







Otin kullin käteeni ja nousin istualleni. Vedin Hassea kalusta lähelleni ja kaaduimme vuoteelle. Puristin miehen itseeni ja upotin kasvoni hänen kaulalleen. Lämmin iho huokui lämpöä ja Hasse tuoksui miehelle. Hänen kätensä oli pillullani ja sormi vaelteli märässä häpyhuulten välisessä pätsissä. Se upposi sisään ja kiersi siellä tunnustellen seinämiä peukalon hieroessa häpykumpua välillä poiketen häpykielelle pientä härnäystä tekemään. Rinnoissa tykytti, kiimatykytystä ja nännit sojottivat kovina ja isoina. Minulla on joskus kesäisin, kun olen halunnut olla ilman rintaliivejä, ujostuttanut se, että nännit niin hyvin ilmaisevat itsensä, sillä ne ovat aina terhakkaat ja uhmaavat kaikkea näyttäen olemassaoloaan. Vähitellen olen kyllä jo tottunut katseisiin ja antanut olla. Minkä sille mahdan. On niitä kehuttukin ja pyydetty lupaa koskea niihin. Se minua aina on huvittanut. Mutta nyt koskettelin niitä itse, kovia, pitkulaisen oliivin tuntuisia nännejä. Usein niitä puristelen muutenkin, ainakin juuri ennen nukahtamista ja usein myös ajatuksissa ollessani käpertyneenä sohvalle telkkaria katsellen.







Hans levitti jalkojani, nosti niitä polvista kauas erilleen toisistaan ja upotti kasvonsa syvemmälle syliini.

”Iida, sinä tuoksut, sinä maistut ja minä rakastan sitä. Rakastan tätä märkää, mitä se nyt on, ja sen hajua. Haluan melkein syödä sitä.”

”Pidätkö Hasse siitä ihan tosiaan, vaikka en käynyt suihkussa ja olen likainen?”

”Et sä ole likainen.”

Hasse levitti reisiäni lisää ja hänen avonainen suunsa oli pillullani. Nenä painoi välilihaa ja ui minusta valuneessa kiimanesteessä jota norona virtasi pakaroiden väliin. Otin taas käyrän sapelin käteeni ja vein sen suuhuni. Imin ja hankasin terskaa hampaisiini ja työnsin sitä pitkälle takahampaiden väliin ja törmäilin sen kanssa poskiini. Toisella kädellä kannattelin kiveksiä, punnitsin niitä välillä nuolaisten pussin kuumaa ihoa.

”Hasse, pannaan nyt.”

Hasse kääntyi ja tuli päälleni. Kulli haki paikkaa sylissäni ja hänen lantionsa nousi hieman. Kulli asettui kohdalleen ja alkoi hitaan liukumisen liukkaaseen pesään. Vauhti kiihtyi ja minä vikisin ja raavin Hassen selkää ja hartioita. Nostin sääreni kohti kattoa ja yritin levittää ne mahdollisimman leveälle. Hans nosti minua pakaroista vasten kullia ja minusta tuntui, että käyrä ase puhkoi tietään jo kohdun suuaukolta sisään. Hans oli voimakas ja jaksoi. Hän oli hengästynyt, mutta jaksoi ja jaksoi. Niin minäkin, enkä halunnut sen loppuvan koskaan. Taisin saada sarjan orkkuja ja tartuin Hansin lantiosta ja pidättelin hetken hänen hyökkäyksiään. Annoin pilluni kouristukset laantua, mutta lantioluissa säkenöi edelleen. Hasse nojasi käsiinsä ja katsoi pitkään minua. Oliko kasvoillani tuskainen ilme? Ei, se oli orgasmin ilme. Henkäisin kovaa ja aloin itse työntämään lannettani kohti kovaa ja Hasse painoi takaisin. Elimemme imivät toisiaan ja harjoittelemani sisäiset lihakset puristivat kullia. Osasin sen tempun, kiitos kuulien käytön harjoittelussa. Sisältäni pääsi ääniä, rakastelun ääniä, joita ensimmäisillä seksikokemuskerroilla häpesin, vaan en enää.

”Hans, sun ei tarvitse sitten varoa mitään”.

Panomme kiihtyi ja käteni olivat syvällä Hassen hiuksissa, lähes revin niitä ja vedin hänen päätään kohti kasvojani. Yritin suudella hikisiä kasvoja, mutta ei siitä mitään tullut. Olin niin kiihkon vallassa, että yritykseni oli yhtä poukkoilua kohdasta toiseen. Huuliltani purkautui lähes voivottelua ja halusin kullin porautuvan syvemmälle ja syvemmälle. Välillä tuntui jo kipuakin, mutta se muuttui nautinnoksi ja halusin vaan lisää.







”Ihanan kuumaa. Tuntuu kuin polttaisi tuolla sisällä,” kuiskin Hansin korvaan ja nautin siitä tunteesta joka pillusta säkenöi. Sinne ryöpsähti lujin sylkäisyin Hassen kuumaa spermaa. Sitä valui yli ja purkautui kullin täyttämän pillun reunoja ulos. Se tahri Hansin kivespussin ja valui välilihaa myöden lakanoille.

”Hans, tämä oli ihanaa. Haluaa lisää,” kikatin ja suutelin hikisiä kasvoja.

”Odotetaan Iida vähän aikaa, niin sitten.”

”Leikkiä mä puhuin, mutta olisi se kivaa,” lohduttelin väsynyttä.

”Ei ei, kyllä me vielä.”

”Eikä mennä edes suihkuun välillä, eihän?”

”Ei mennä,” vastasi Hasse ja tunsin puolivelton kalun hiljaisen liukumisen ulos pillustani.

”Mä pyyhin meidät kumminkin välillä tuohon pyyheliinan, liiat pois, jooko,” sanoin pienen hetken kuluttua.

” No ok.”





Kolme kertaa Hans minua sinä iltapäivänä pani, ja minä tietenkin häntä. Viimeisen panokerran jälkeen menimme yhdessä suihkuun ja pesimme toisemme. Seisoimme pitkään juoksevan veden alla aivan kiinni toisissamme. Hans puristi rintojani ja leikki nänneilläni. Puristi niitä myös hellästi sormissaan ja suukotteli ne koviksi kuin luun. Hymyilin hieman kun totesin, ettei seissyt sapelina enää Hassen kyrpä. Semmoinen puolijäykkä heijari siinä oli, jonka olisin kyllä saanut herätettyä, mutta annoin olla. Olimme päättäneet ajaa takaisin keskustaan ja menisimme leffaan, ja sen jälkeen johonkin hetkeksi vielä istumaan. Kolmen viikon kuluttua minulla olisi yhdeksäntoistavuotissyntymäpäivä, ja sen olimme Hansin kanssa ajatelleet yhdessä viettää Tallinnassa. Varaisimme hotellin, ja olisimme siellä kokonaisen viikonlopun.



””””””







Kolmen viikon kuluttua.

Tallinnan hotelli oli koettu ja syntymäpäivä vietetty. Olin vieraillut Vuosaaressa Hansin kämpillä ja hän useinkin minun luonani. Nyt seisoin yliopiston ruokalan lounasjonossa tarjotin edessäni ja sillä kasaamani lounas. Tunsin takanani olevan jonkun, mutta en vilkaisut kuka. Kevyt hyväilyn tuntuinen liike pakarallani jäykisti minut ja räväytin silmäni isoiksi. Hämmästyin ja tunsin käden koskettavan toistakin pakaraa, sekä aavistuksen verran puristavan sitä. Vilkaisin hämilläni pöytiin, että katsoiko kukaan. - Ei kukaan. Pyllyn hyväily tuntui rohkeampana ja käännyin myyntitiskin kautta katsomaan taakseni.

”Voisiko neiti tulla lounastunnin jälkeeni huoneeseeni. Katsottaisiin miten ne tulevat opintoviikot saataisiin järjestymään.”

”Kyllä professori, tulen,” vastasin punottavin poskin.
 
  • Tykkää
Reactions: eidz82

Yhteistyössä