Muistelua ja tapahtuma mummolan kukkakedolla

Kävelin helteisenä kesäpäivänä ylös rannasta kohti mummilaa. Matka ei ollut pitkä, ehkä semmoinen 400 metriä loivaa rinnettä, mutta nuoren lehtipuuston peittämää havisevaa lehdikköä. Oli pihlajaa ja koivua, sekä haapaa. Sitä lapsena kävimme aina katkomassa ja vuoleskelimme ongenvavoiksi. Muutaman päivän kuluttua ne olivat keveitä kuin höyhen kuivuttuaan aitan seinustan auringossa.

****


Olin tullut taas mummilaan pienelle viikon lomalle. Edellispäivän ajomatka oli mennyt kuten aina ennenkin. Olin ajon aikana harrastanut niitä tuttuja maneereita mitkä minua "vaivasivat" pitkillä ajomatkoilla. Rennosti ja rauhallisesti ajellessani käteni vaelsi sylissä, leikitteli nänneillä ja hiveli reittä. Ikkunat auki hurutellessa annoin ilmavirran leyhytellä hamettani ja tunkeutua avonaisen paitani sisään ja vilvoittaa hikisten rintojen ihoa. Imeskelin nautinnolla sormeani, minusta erittyneen mehun kastelemaa, ja annoin ohiajavien katsella touhuani. Kerran olin pysähtynyt pienelle tauolle ja käynyt keikuttelemassa itseäni kahvion hiljaisille rekkamiehille. Nautin hetkeksi hiljentyneestä puheensorinasta ja katseitten ristitulesta helmoillani jotka eivät kovin alas yltäneet.


Pienen matkaa rannasta noustuani päätin vielä poiketa katsomaan pientä metsäniittyä joka ei kaukana polusta ollut. Ennen piti mummi lampaitaan siellä ja me lapset juoksentelimme sinne karitsoja katsomaan ja niitä syöttämään. Nyt oli niitty valtoimenaan kukkasia ja ruohoa. Kävelin keskelle niittyä ja pysähdyin kuuntelemaan kaikkia ääniä mitä kuului. Surinaa ja siritystä, -se oli valtavaa. Ja se tuoksu, se kukkien ja kasvien tuoksu, se tyrmäsi. Mehiläiset lentelivät ja perhoset pyörivät koko kirjavan ja tuoksuvan kasvuston päällä. Laskeuduin polvilleni ja otin kassistani hieman kostean kylpypyyhkeen, jonka sitten levitin kukkasten keskelle. Heittäydyin sille selälleni ja levitin käteni ja katselin sinistä taivasta.


Käännyin vatsalleni ja nojasin leukaani käsivarteen katsellen sakeaan heinikkoon. En nähnyt pitkälle, mutta seurasin miten heinäsirkka heinänkorrella siritteli. Sen takajalat vispasivat ja siiventyngät värisivät. Sekö sen äänen saa aikaan? Ihmettelin myös sitä, etteivät paarmat ja kärpäset häirinneet, vaan sain olla aivan rauhassa. Mielessä pyöri eilinen tuloni. Lähellä mummin kotitaloa maantiellä tulivat vastaan pappi ja hänen vaimonsa työntäen lastenrattaita. Pappihan oli kastanut enon lapsen ja silloin olin tutustunut myös tähän pappiin. Aika läheisestikin ja todennut, että samanlaisia miehiä ne papitkin olivat kuten muutkin. Nyt hän oli tullut vastaani perheensä kanssa. Nostin kättäni niinkuin kylän tapa oli. En tiedä tunsiko pappi minua, mutta pappispariskunta heilautti vastaukseksi käsiään.


Mummilassa oli se tuttu ystävällinen vastaanotto. Mummi halasi ja passasi. Voivotteli väsynyttä ulkonäköäni, mutta kertoili innolla kaikkea mitä pitäjässä oli tapahtunut. Enon kuulumiset ja heidän lapsensa voinnin. Ihan kaiken. Illalla olin aitassa järjestelemässä tavaroitani, sillä aioin taas nukkua loma-ajan siellä. Kuulin pihalta auton ääntä ja ajattelin jonkin vaan poikenneen tervehtimään mummia. Jatkoin omia puuhiani ja unohdin muut asiat.


" Jaahas, kaupunkilaishempukka on tullut taas hiukan maalle saamaan kunnon munaa," remusi eno aitan ovella.
En nähnyt häntä kunnolla vasten valoisaa taustaa, mutta hän seisoi suorana oviaukossa kädet painaen aukon pieliä. Minua kolme vuotta vanhempi eno.
" Kuule, minulla on semmoiset antajat kaupungissakin, ettei tarvitse täältä mitään apuja hakea. En varsinkaan sulta, eikä muilta, se semmoinen peli ei käy."
" Hohhoh, kyllä sinä vielä jollekin annat, eikö vaan?"
" Luulen, etten anna. Sanoinhan, että ne tämän kylän panemiset saa jo kyllä riittää," sanoin tiukkana.
Eno oli astunut kokonaan sisään ja oli haistelevinani minua, muka juoksuajan tuoksuja urkkien
" Lopeta nyt helvetissä," kivahdin, " ihan totta, leikit on leikitty. Ajattele nyt vähän, iso mies. Sinulla on lapsi ja vaimo, nuuhki häntä. Ole kiltti, usko nyt."
" Kai se on paras niin, kun ei leikki passaa," vastasi eno, "tule tupaan, poika ja eukkokin on siellä."
En voinut muuta kuin hymyillä kun kurottauduin ja annoin oikein märän suukon enon poskelle ja hipaisin myös huulia. Enon oli kumminkin puristettava minua ja annoin hänen sen tehdä samoin kuin sen pakollisen läpsäisyn pakaroilleni. Menimme sisään ja siellä sitten istuttiin pöydän ympärillä iloisesti rupatellen.

****


Kääntyilin tuoksuvassa heinikossa. Vääntelehdin vatsallani. Oli jotenkin kiihottunut olo, olin kuumana, ja aivan muusta kuin päivän helteestä. Ajatukseni sinkoili, sinkoili niissä kiihottavissa tapahtumissa joita olin kokenut. Eikä niitä kovin vähän ollut. Tapahtumat täällä mummilassa, jo aivan nuoresta ihan viimeaikaisiin seikkailuihin. Työnsin käden pikkareihini ja leikin häpykummun lyhyeksi leikatulla karvoituksella. Rakastin sen karheutta ja teräviä, huolella rajattuja reunoja. Sormi liikkui häpyhuulien välissä ja tunsin niiden hitaan turpoamisen ja niiden välistä pilkistävän kuuman lihan. Kissankieleksi nimittämäni. Vaosta pilkisti myös vaativa häpykieli, herkkänä ja sähköisiä iskuja antava nappula. Vedin sormellani vaon onkaloista erittyneitä nesteitä häpykielelle ja hieroin sille liukasta ja sitkasta ainetta. Poskeni painoi allani olevaa pyyhettä ja katselin huojuvaa heinänkortta silmieni edessä. Pakarani olivat kohollaan ja kädelläni oli hyvä tila vaellella sylissäni.


Työnsin sormeani syvemmälle ja otin keskisormeni avuksi myös etusormen ja kääntelin niitä pillussani ja annoin nesteitten valua. Olin pakarat korkealla melkein polviasennossa. Poskeni painoi edelleen pyyhettä ja suljetuin silmin nautin. Toisella kädellä hyvälin vapaina olevia rintojani ja nipistelin niiden nännejä. Silmieni edessä näin fantasiani tämänhetkisen miehen. Miehen, johon olin tutustunut aivan yllättäen viikko aiemmin Kauppatorilla.

****


Kauppatori oli vellovan ihmismäärän täyttämä. Suurin osa oli turisteja, sillä kaupungissa taisi parhaimmillaankin olla kaksi suurta risteilijää, jotka olivat purkaneet vieraansa kaupungille muiden uteliaiden ja tutkivien matkailijoiden joukkoon. Ja sitten kaikki muut, ihan kotimaiset ihmiset. Olin aina ihmetellyt miten kummassa esimerkiksi torin karvalakkikauppiaat pärjäsivät kesähelteillä, mutta näyttivät he sen tekevän. Kova "ryysis" rukkas-, pipo- ja niiden karvalakkiröykkiöiden ympärillä kävi.


Liikuskelin päämärättömästi kojujen rajaamilla käytävillä ja silmäkulmasta seurasin lokkeja varoen niitä ja niiden röyhkeitä syöksyjä. Helle oli ja minulla kevyt pukeutuminen niinkuin monen monella muullakin. Päälläni ei ollut muuta kuin kesäleninki. Ohuehko ja kesäisen värikäs. Pienet korkkarisandaalit ja hillitynpunaiset varpaankynnet. Korot eivät järin korkeat olleet, semmoiset helposti käveltävät vaan. Ei sitten muuta ollutkaan. No tietenkin kädessä pieni pussukka kukkarolle, kännykälle ja aina mukana oleville parille kondomille sekä kosteuspyyhepakkaukselle. Aivan, olihan minulla myös pienen pienet pikkarit, ohuet, kuin ei mitään.


Minusta oli mukavaa liikkua ihmisten joukossa, jopa tungoksessa. Minua ei häirinnyt pieni tönimin eikä tahaton kosketus. Olihan se hieman vaarallista, mutta ei minua ollut kukaan taskuvaras koskaan ryöstänyt. Nytkin tunsin aika-ajoin ihmisten kosketukset, mutta vielä en ollut tuntenut kättä takamuksilla tai mitään kopelointiin viittaavaa. Katseita kyllä tunsin, tai siis näin. Vilkuilut paljaille olkapäilleni ja kaula-aukkoon imarteli, ei siinä mitään. Ja niinkuin yleensä vapaa-aikana ja osoitteettomassa vaelluksessa, niin nytkin tunsin itseni hieman kiimaiseksi. Vilkuilin lokkien ohessa myös hyvävartaloisia miehiä. Tunsin itseni hempukaksi.


Siinä hän oli. Mies myyntikojussaan, suojaavan katoksen alla kaverinsa kanssa. Kauppasivat nikkaroimiaan katajasta ja muusta puuaineksesta tehtyjä esineitä. Turistit pyörivät myyntipöydän äärellä ja monenkielinen puheensorina pulppusi. Seisoin pienen matkan päässä ja katselin katseeni vangitsijaa. Mies huomasi minut ja hymyili. Olimme kiinnittäneet toistemme huomion jo aiemmilla kerroilla liikkuessani torilla. Olin aina kaartanut miehen myyntipöydän vieritse ja vilkuillut tätä sopusuhtaista, ristiveristä ja hymyilevää nikkaroijaa. Nyt seisoessani hieman etäämmällä mies nyökkäsi ja heilautti päätään kohti Katajanokkaa. Sanoi jotain kaverilleen ja seurasi reagointiani. Olin ymmärtänyt miehen päänheilahduksen lähettämän viesti. Minun oli mentävä kanavasillan yli kohti Katajanokkaa. Käännyin ja lähdin hiljakseen kävelemään. Ylitin sillan ja jatkoin kohti nokan kärkeä. Olin ohittamassa jo purettua vanhan terminaalin paikkaa kun tunsin käden lantiollani. Värähdin ja vilkaisin sivulleni ja siinä hän oli, minun salainen haaveiluni kohde. Annoin käden olla lantiolla ja olin täysin miehen ohjattavissa. Kuljimme pysäköityjen autojen lomassa jotka tuntuivat suurimmalta osalta olevan pakettiautoja tai vaneja. Nähtävästi torikauppiaiden kulkuneuvoja, sillä eihän ne torille mahtuneet. Päättelyni oli oikea, kun mies johdatti minut erään umpinaisen auton luo. Mitään emme olleet puhuneet, vaan olimme kulkeneet kiinni toisissamme kuin iänikuiset tutut. Mies avasi auton sivulla olevan liukuoven, otti minua kädestä ja tuki nousuani autoon.
" Minä olen Peter," sanoi mies pienellä rannikkoruotsin aksentilla.
" Minä taas Marke," vastasin.
Ne olivat ensimmäiset keskenämme lausumat sanat, ja minä nyt kuumassa pakettiauton kuljetustilassa. Tila oli kyllä siisti. Jotain puutavaraa ja joku koje, pikkusorvi, vai mikä, oli takana takaoven luona. Muuten tila oli kuin oleskeluun, sohva oikein. Ja miksiköhän se, ajattelin.
****


Mummin lammashaan kukkaketo sirisi ja tuoksui. Pääskyset syöksyilivät ja jostain kaukaa kuului jonkin maatalouskoneen räksätys. Käännyin polvet koukussa selälleni jalkaterät kaukana toisistaan. Molemmat käteni olivat pikkareissa. Molempien käsien etusormet leikittelivät häpyhuulilla ja välillä sujahtivat syvemmälle märkään pilluun. Lantioni pyöri kiimasta ja nostin syliä kohti käsiäni. Muistelin Kauppatorin Peteriä ja näin silmieni edessä hänen ruskettuneen vartalon. Tempaisin pikkarit pois päältäni ja aloin uudestaan sormeilun. Kuljetin kättä pitkin välilihaa kohti pakaroiden välistä kuilia. Työnsin sinne sormeni ja tunsin sen kosteuden ja lämmön. Sinne oli erittynyt liukasta kiihkon nestettä ja valuin siis kahdesta paikkaa. Häpyhuulet jo turpeina ja kiiltävinä ja sykkivinä tyynyinä lähettivät aivoihin singnaaleja, että voi kun saisivat nyt miestä. Työnsin kiihtyvällä tahdilla sormia pilluun, runkkasin ja huohotin. Toinen käsi leipoi rintoja, nipisteli ja venytteli nännejä. Silmissä oli Peter.
****


Istuin sohvalle ja katsoin Peteriä painaen kämmeniäni kummaltakin puoleltani sohvaan. Peter seisoi kumarassa, pää melkein katossa kiinni ja katsoi samoin minua. Emme puhuneet. En tiedä, ajattelinkohan edes mitään. Sivuovi oli raollaan ja ajoittain joku käveli ohi. Peter tuli vierelleni ja laski käden reidelle. Kasvot läheni kasvojani enkä kääntänyt niitä pois. Kallistin päätäni ja se oli merkki Peterille. Hän painoi huulensa vasten omiani. Huulet raottuivat ja kielet livahtivat hampaiden välistä esiin ja koskettivat toisiaan. Otin Peteriä kaulasta ja puristin häntä itseeni kääntyen paremmin vasten puulastuille tuoksuvaa miestä. Peterin kädet seikkailivat selälläni ja vyötäröllä ja hänen painonsa painoi minut viistosti vasten selkänojaa. Siitä valuin hitaasti alas selälleni. Tunsin käden hyväilyn reidelläni ja polvella. Siitä se eteni sisäreittä ylös helman alle ja kohta painoi pillua. Se sai sen tehdä.
" Vetäisitkö oven kiinni," pyysin.
Peter nousi ja teki sen. Olin edelleen selälläni kun Peter tuli uudestaan sohvan viereen. Hän nosti helmaa ja ujutti sormet pikkareiden alle ja hitaasti kääräisi ne pois. Hän nosti pikkuhipsterit kasvoilleen ja suuteli niitä ja upotti nenänsä pitsiin. Asetti ne sitten sohvan päätyyn. Peter oli paljastanut sylini. Hän sai sen tehdä. Nyt se oli avoinna ja kutsuvana, kiilsi kiimaa. Ojensin käteni ja tunnustelin Peterin farkkujen edustaa. Jo päältä näki, miten jykevän tuntuinen kohouma osoitti vasemmalle kohti taskua. Tunnustelin sitä kankaan päältä ja se oli kova. Peter avasi vyönsä ja repäisi metallinapit auki. Hän levitti sepalusta ja laski farkut alas ja potkaisi ne pois päältään. Mitään muuta niiden alla ei ollutkaan. Kulli tempautui pystyyn, hieman osoittaen vasemmalle. Se nyökytteli ja kivespussi supisteli ja laajeni nostellen ja laskien kiveksiä, noita ihania pallukoita. Otin kullinvarren käteeni ja tunsin sen nelikulmaisen muodon. Se oli kuuma eikä niin kovin sileä. Siinä tuntui kovat verisuonet joissa varmaan kohisi kuuma veri.


Pidin molemmin käsin kullista ja nuolin sen terskaa, suurta ja kireää herkkua. Olin noussut istualleni ja Peter seisoi levitettyjen polvien välissä silittäen hiuksiani. Kuuma terska upposi syvemmälle suuhuni lähes täyttäen sen. Pieni suolan maku levisi kitalakeeni. Se oli se tuttu maku, jota usein olin maistellut ennen kiihkeätä rakastelua, ja joka usein terskan päähän parina tippana oli herahtanut. Peter oli napittanut paitansa auki ja rinta sekä pallea olivat paljaana. Kohotin katseen ylös ja taivas, mikä pallea. Se oli sitten se puhuttu sixpack. Irrotin toisen käteni kullista ja hivelin pallean lihaksia. Kova muhkurainen pallea liikkui hengityksen tahdissa ja se kiilsi pienestä hien kosteudesta. Pillussani velloi halu saada Peter sisääni ja laskeuduin uudestaan selälleni. Vedin miestä kullista lähemmäksi ja nostin ylemmäksi mekkoni helmaa. Peter nosti toisen jalkani ylös selkänojan päälle toisen tukiessa laidan yli lattiaan. Peter kumartui ja avasi rintani kohdalta mekkoni napit. Paljaat rinnat olivat esillä. Olin ilman rintaliivejä, vaikka lähes kolmekymppisenä olin huomannut jonkin asteen taipumusta rintojen riippumiseen. Mutta se ei ollut paljoa, vaan kesäisin kuljin paljon ilman rintaliivejä, ainakin vielä. Peterin huulet olivat nänneilläni ja vuorollaan ne saivat tuntea märän kielen hyväilyn. Kädet tunnustelivat rintaa ja sai minut huokailemaan. Peterin ollessa kumartuneena ylitseni hänen kullinsa poukkoili reidelläni.
" Tule," sanoin ja vedin kalusta Peteriä päälleni.
****


Olin lammashaan kukkakedolla hulluna halusta. Raastoin syliäni ja tungin sormen sisääni, kaksi sormea ja sitten toisenkin käden kaksi sormea. Märkyyttä valui ja kiemurtelin silmät ummessa, mutta kuva niissä kumminkin Peteristä ja tunne hänen kalustaan minussa. Tunsin sen levittävän pilluni syvää kaivoa, vaikka nyt sen teki käteni. Kohosin lähes istuma-asentoon saadakseni käteni syvälle. Sisäreiteni kiilsivät märkää. Katsoin syliäni, tuota palavaa halun ja kiiman pillua.
****


Peter nojasi käsin olkapäitteni yli sohvaan ja katsoi minua silmiin. Hitaasti hän liikutti vartaloaan niin, että tunsin terskanpään osuvan pillun aukolle. Pillu oli avoin ja märkä ja terska upposi hitaasti sisään. Tunne oli ihana. Se hidas kullin eteneminen alas ja syvemmälle sukeltaminen teki niin taivaallista, niin ihanaa ja sai kaikki mehulähteet suorastaan tulvimaan. Pillu imi kullin sisäänsä. Nostin keskikohtaani ja Peter aloitti nopeamman panemisen. Sohvan jousitus auttoi ja ponnahdin aina vastaan Peterin kovan töytäisyn jälkeen. Iskut osuivat pohjaan, joka onneksi oli kimmoisa ja joustava. Ei sattunut, vaan lantio paloi ja lähetti viestejä vartalon eri osiin, kertoen siitä ihanuudesta mitä se koki.


Tiesimme kumpikin, ettei tämä kohtaamisemme voinut ajallisesti olla kovin pitkä, emmekä alkaneet monipuolisimpiin yhdyntäleikkeihin. Peter pani, tai panimmehan me molemmat. Olin kiertänyt jalkani Peterin selän taakse ja painoin jaloillani häntä itseeni. Autossa oli kuuma ja olimme hikisiä kumpikin. Vedin Peterin kasvot lähemmäksi itseäni, sillä halusin suudella niitä. Suolainen maku tuntui huulillani hänen kasvojaan suudellessa. Hän suuteli minua. Suutelimme toinen toisiamme ja nuolimme hikeä. Kuuma patukka sisälläni liikkui voimakkaana ja kiihdytti rynnäkköjään. Peter nosti päätään ja katsoi minua. Arvasin mitä hän tarkoitti ja nyökkäsin. Silloin pillussani räjähti. Kuuma isku ja sisääni sinkosi kuuma laava. Tunsin nytkähdykset ja siemennesteen leviävän sisälläni ylös kohti vapautta. Sitä valui vielä sisällä olevan kalun ahtaaksi tekemän aukon reunoista häpyhuulille ja siitä alas sohvalle. Peter veti hitaasti kullin ulos antaen lopuillekin spermoille vapaan kulun pois onkalosta.


Istuimme kumpikin sohvalla. Olin ottanut pussukastani kosteuspyyhkeitä ja antanut pari myös Peterille. Katselin miten hän pyyhki vieläkin puolikovaa kaluaan. Hän piti sitä terskan alta peukalo- ja etusormiotteessa pyyhkiessä vartta ja terskaa. Hieman hän pyyhkäisi myös kivespussia ja sen alapuolista osaa. Minua hieman hymyilytti kun hän pyyhki terskaa vielä uudemman kerran. Ihan kuin hän olisi sitä hieman kiillottanut. Sillä se kiilsi. Itse olin pyyhkinyt itseltäni ensiksi enimmät pikkareihini, ja sitten kosteuspyyhkeisiin. Pyyhin myös sohvan päällisen, sen ylimääräisen aika laajan tahran. Napitin mekkoani kun nousin seisomaan. Silitin mekon helman ojennukseen. Peter oli pukenut farkut ja napittanut paitansa. Seisoin spermaiset ja märät pikkarit kädessäni ja katselin ympärilleni mihin voisin ne laittaa. Jätin ne sohvalle. Peter nyökkäsi ja avasi oven joka antoi auringolle tien tulla sisään pienen tuulenvireen kanssa. Hyppäsimme käsi kädessä ulos ja Peter paiskasi oven kiinni. Seisoimme hetken vastatusten emmekä oikein osanneet tehdä mitään, tai emme tienneet, että mitä. Varvastin hieman ja annoin Peterille suukon sekä lähdin kävelemään kohti Kanavakatua. Sylissä sykki ja nännejäkin kipristeli kun vielä vilkaisin taakseni. Peter käveli kohti toria ja kaverinsa valvomaa myyntikojua. Ratikkapysäkillä nousin neloseen suuntana keskusta. Kävelin takasillalta kohti keskiosaa ja vapaata istuinta. Eräältä penkiltä lehahti viinan lemu. Tietäisivätpä ihmiset mitä tässä juuri oli tullut tehtyä. Puhetta ei juuri ollut ollut, mutta muuta kyllä.
****


Kukkakedon tuoksut sekoittuivat omiini, sillä kyllä nekin tuoksuivat. Ne mehut ja erite joka itsestäni oli tulvinut ja kastellut sylini. Makasin valtaisan orgasmin jäljiltä yhä polvet pystyssä syli paljaana ja maistelin sormieni makuja. Silmät suljettuina vaan nautin, mutta jokin vieras tunne kuitenkin oli. Avasin silmäni ja näin polvieni välistä miehen seisovan aivan lähellä tuijottaen alastonta syliäni. Kapsahdin istumaan ja vedin kangasta alas suojaamaan pilluani. Peittelin rintoja.
" Päivää, kuulin että olet käymässä ja ajattelin tulla kyselemään, että tuota, olisiko tuolle sun autolla jotain huoltotarvetta. Kävin tuvassa ja sanottiin, että olet rannassa ja lähin kattoon. Mutta näin jäljet heinikossa ja arvasin, että olit lähtenyt kukkia poimimaan ja tulin perään."
Se oli Kaappo, yksi niistä enon junttikavereista, semmoinen auton, traktorin ja vaikka puimurin korjaaja ja rassaaja. Hän oli parisen vuotta sitten vielä huoltanut aina minunkin Miniä, kun olin täällä käynyt, tai veljenhän se Mini oli ollut, mutta minun käytössäni. Ja tämä Kaappo oli sen valtuutettu huoltaja. Nyt kun olin hankkinut oman ja uuden auton, niin Kaappo halusi sitäkin hoivata. Hän oli hyvä ja tietävä autonrassaaja. Hän oli kerran "rassannut" myös minua.
" Helvetti Kaappo kun pelästytit. Mitä sä näit ja mitä sä hiippailet?"
" En hiippaillut, ja näin mä sun pillus, ja muutakin."
" Voi vittu," sanoin ja nousin ylös, mutta hieman minua kumminkin huvitti.
Seisoin ja oioin vaatteitani. Pikkarit pistin kassiin ja katselin Kaappoa. Harvinaisen siistinä hän tänään olikin. Oli puhtaat kädetkin, jotka silloin kerran ei niin puhtaat olleetkaan. Minulla oli vielä päällä hienoinen kiihko ja posket punaisina. En harmitellut vaikka Kaappo oli sormettamista ja runkkailua katsonutkin. Se nyt oli vähän semmoinen.
" Mulla tuo kulli on aika kovana, vieläkin, kun katselun sun touhuja."
" Niin näkyy," sanoin ja vilkaisin verkkareiden edustaa, "runkkaa muna tainoksiin, niin eiköhän se päästä sitten rauhaan."
" Koittaisit sitä, vaikka tästä päältä."
" Koittaisin kulliasi, älä unta nää," vastasin ja jatkoin, " jo silloin kerran päätin, että sun kanssa riitti se yksi kerta."
Lähdin kävelemään kohti metsikön reunaa ja Kaappo seurasi nöyränä perässä.


Metsänreunassa oli semmoinen vanha maakellari. En tiedä, miksi se aikoinaan oli siihen tehty, enkä koskaan ollut sitä nähnyt käytettävän. Lapsena siellä leikimme, niin eno kuin muutkin. Taisi tämä Kaappokin joskus olla mukana. Ei hän ollut kuin kolmisen vuotta minua vanhempi, ja siis enon kavereita. Pysähdyin kellarikumpareen viereen ja ihmettelin:
" Mikähän tämänkin tarkoitus joskus on ollut"?
" Enpä tiedä, " sanoi Kaappo, "mutta Marke, anna kun minä koitan sun tissiä edes."
Käännyin Kaappoon, ja hieman säälittikin tämä maalaismies. Verkkarin edusta pullotti edelleen ja nyt Kaappon käsi kouri jo kulliakin. Siitä päältä.
" Tekeekö mieli vai, muistatko mitä eno viimeksi teki, kun jäätiin kiinni. Se veti sua turpaan ja uhkas vaikka millä."
"Muistan muistan, mutta mihin se sitten menikään, muistele vaan."
Muistin kyllä miten siinä sitten kävi. Ajattelin, että ei kai tässä mitään häviä, vaikka antaisinkin. Olin vielä kuumoksissa äskeisien fantasiomisen jälkeen, ja oikeastaan olin valmis vaikka Kaappon kanssa naimaan.
" No hyvä, saat koittaa tissiä," sanoin ja riisuin paidan.
Nännit nöpöttivät suurina ja kovina. Niitä kipristeli edelleen ja ihan kuin olisi rintojakin pakottanut. Kaappo tuli lähemmäksi toinen käsi verkkareissa, mutta otti sen sieltä. Molemmat rintani olivat Kaappon käsien käsittelyssä. Hän osasi kyllä kauniisti ja hellästi niitä puristaa. Näin, että hänen teki mielensä ottaa ne suuhun ja imeskellä niitä.
" Ime vaan," sanoin.
Kaappo kumartui hieman ja alkoi suudella toista rintaa ja leipoi toista. Minä, aivan kuin huomaamatta ujutin käteni Kaappon verkkareiden kuminauhan alle ja oton kullin käteeni. Ei Kaappolla mitään kalsareita ollut, vaan paljas kulli sojotti housuissa. Muistin sen olevan aika kookkaan ja niinhän se olikin. Iso, kova ja sykkivä kyrpä. Runkkasin sitä hieman ja Kaappo vaihtoi toisen rinnan suuhunsa. Pistin toisenkin käden housuihin ja kourin kummallakin kädellä Kaappon herkkuja.
" Marke, nussitaan."
" Hyvä, tehdään nyt niin sitten, mutta et sitten pussaile. Et kumminkaan ole pessyt hampaitasi ties koska."
" En kai niin, en pussaa."


Siirryimme kellarikumpareen sivulle. Levitin taas ison pyyhkeeni maahan. Riisuin itseni kokonaan, ja se kävi näppärästi, sillä ei minulla enää paljoa päälläni ollutkaan.
"Ota vaatteet pois," sanoin Kaappolle.
Ne putosivat äkkiä maahan, paita ja housut, muuta hänelläkään ei päällä ollut.
" Tule tänne nyt," sanoin ja menin kylpypyyhkeelle, "tehdään se Kaappo näin, ihan tavallisesti eikä aleta leikkimään millään monimutkaisuudella. Ja et sitten pussaa," muistutin vielä.
Makasin selälläni kaikki paikat avoinna kuin joku ilotalon huora. Olin valmis ottamaan vastaan "asiakkaani" ja pillu oli valmiiksi liukas. Kaappo laskeutui jalkojeni väliin ja ohjasi kankensa jo valmiiksi turvonneiden häpyhuulien väliin. Terska painui sisään ja Kaappo pysähtyi hetkeksi. Tunsin kivespussien heilahtelun välilihalla ja sitten alkoi se paneminen. Se oli jyystämistä, aivan semmoista kuin se aina täällä oli ollut. Omien himojen tyydyttämistä, mistä oli kaikki kaunis ja toisen huomioiminen pois. Kaappo työnsi voimalla ja huokaili. Rintani huojuivat ja vangitsin ne kämmenieni alle. Kylpypyyhe hankasi selkää, mutta kumminkin minä pidin tästä. Pidin tästä maailmasta ja sen suorasta toiminnasta. Pidin myös kaupungin herkästä ja venytetystä rakastelusta. Kaappo alkoi kasvoineen lähetä omiani ja hiki kiilsi hänen ohimoillaan.
" Kaappo, käännytään," sanoin, sillä en halunnut tuntea Kaappon huulia omillani.
Kaappo veti kalunsa ulos ja istahti säärilleen siksi ajaksi kun käännyin ja asettauduin nelinkontin hänen eteensä. Kaappo painoi kämmenensä pakaroilleni ja levitti niitä. Sylkäisi sinne.
" Sinne et pane," huudahdin ja pudottauduin vatsalleni.
" En en, teki vaan mieli," vastasi Kaappo.
Nousin uudestaan nelinkontin ja notkistin selkääni. Vilkaisin vielä taakseni, että mitä Kaappo aikoo, mutta taisi asialliset asiat hänellä olla mielessä. Kulli painui taas hitaasti sisään ja alkoi sitten kiihtyvällä tahdilla naputtaa kohdunsuuta.
" Voiko Marke olla huoleton?"
" Voi, laske mihin haluat."
Kaappo oli sinnikäs ja kestävä mies. Olin jo aivan poikki ja ylävartaloni oli ollut jo pitkään maassa pylly kohti taivasta kun kuulin melkein karjahduksen. Kaappo antoi spermansa roiskua. Kulli oli puoliksi ulkona ja eritteet pursui häpyhuulien reunoista ulos. Suuria, puolikkaan teelusikallisen kokoisia limapisaroita putosi muutama pyyhkeelle. Kullinpää luiskahti aukosta pois ja sotki koko pillun ympäryksen. Olin taas saanut maalaisherkkua ja siitä en voinut olla muuta kuin tyytyväinen.


Siistiydyimme hätäisesti sen minkä pystyimme. Mummi oli kertonut pistävän saunan lämpiämään ja pääsisin saunaan. Pesisin siellä sitten itseni kunnolla. Viihdyimme aina mummin kanssa pitkiä aikoja löylyssä ja puhelimme kaikki maailman asiat selviksi. Illalla pyörittelisin sitten mummille papiljotit päähän ja istuisimme kahvipöydän äärellä. Nyt kävelimme peräkkäin kohti mummilaa, Kaappo ja minä. Kumpikin saaneina.
"Sulla Marke on hyvä pillu," sanoi Kaappo.
" Niin on," totesin vaan.
Pihalla pyörimme hetken Yariksen ympärillä ja kerroin auton kunnon. Ei siinä mitään vikaa ollut. Kaappo istahti sisään ja ravisteli paikkoja todeten, ettei se sitten mitään tarkistusta eikä huoltoa tarvinnut. Mummi tuli portaille huhuilemaan:
" Tulkaapa tupaan. Kahville! Kaappo kanssa!"
" Kiitos, mutta olis yksi raktori työnalla. Pitää se saada illaksi kuntoon, mutta kiitos. Tulen toisten," vastasi Kaappo ja hyppäsi Range Roveriin. Vanhaan kuin taivas.


Tämä on yksi Marken tarina mummolan kotikyliltä. Muitakin löytyy, mutta arastelen niiden tänne pistämistä. Ne löytyvät kyllä toiselta foorumilta "voitatti" nimimerkin alta. Tämäkin on siellä, hieman ehkä ronskimpana
 

Yhteistyössä