Katastrofin jälkihoitoa

Heräsin ääniin ulkoa. Koirat alkoivat aamun kalmanharmaassa valossa haukunnan. Kylä alkoi heräillä. Tuntui vielä pieni koleus ja kaivauduin syvemmälle lämpimään vuoteeseen. Alaston vartaloni värähteli, se muisteli vielä hetki sitten vierellä ollutta jäntevää, niinikään alastonta miehen kiinni painautunutta vartaloa. Kuulin miten lankkuovi aukesi ja kurkistin paksujen raanujen alta. Vain pyyhe lantiollaan tuli sisään se lämmin-, oikeastaan kuumavartaloinen mies, joka kanssani öisen vuoteen oli jakanut. Hän laski lasisen maitokannun pöydälle ja kääntyi kohti minua, joka piilottelin vuoteen kätköissä. Mies hymyili ja istahti sängyn reunalle, ujutti kätensä peiton alle ja hyväili olkapäätäni kevein liikkein. Hän kumartui ja kosketti suullaan poskeani. Tunsin pienen karheuden kun leuka osui omaani. Miehen käsi hyväili käsivarttani ja siirtyi vatsalle ja siitä ylös rinnalle. Siinä sen sormi kiersi nänninipukkaa ja kokeili sen kovuutta. Olihan se kova ja terävästi pystyssä.



Katselin edelleen nenä peiton suojassa mitä Behar touhusi. Tunsin nenääni lämpimän rakastelun tuoksun, joka vuoteen kätköistä hiljakseen hiipi ulos. Behar touhusi lieden äärellä ja lämmitti kattilassa maitoa, lisäsi kahvia sekaan ja varovasti hämmentäen kaatoi sitten juoman laseihin. Pöydällä oli isot kimpaleet vaalea leipää, juustoa ja appelsiinin lohkoja. Behar toi kahvilasit pöytään ja tuli sitten vuoteelle. Hän siirsi peiton päältäni ja näki minut sikiöasennossa kädet reisien välissä tuijottaen hänen toimiaan. Behar ojensi minulle ohutkankaisen takin tai puserohan se oli. Kylpy- ja aamutakkeja ei näillä retkillä kaivata, vaan kaikki on käytännöllistä ja maanläheistä, helppohoitoista vaatetusta. Nousin ylös ja vedin takin päälleni. Sen helma ulottui puolireiteen enkä napittanut sitä, vaan kiedoin sen alastomuuteni suojaksi. Behar tuli liedeltä pari keitettyä kananmunaa kädessään ja istuutui vastapäätäni. Hänellä oli edelleen vaan pyyhe lantiollaan. Aurinko alkoi valaista kunnolla ja lämmitti noustuaan korkeammalle vuorten takaisesta kätköstään. Pieni ikkuna loisti jo valossa ja säteissä tanssi pölyhiukkaset.

<<<<<<<



Istuin Beharin kyydissä hänen ruosteisen autonsa räminässä ja kolinassa. Auto oli kai ollut joskus mersu, mutta tämän kuntoluokan ajoneuvoja olivat täällä vuoristoseudulla kaikki. Ja ne liikkuivat. Behar oli paikallinen opas ja tulkki, ja myös saman järjestön palveluksessa joka oli kutsunut Suomesta jokusen henkilön muiden Euroopan maiden vastaavien ihmisten kanssa heidän vuoristoseudulleen opettamaan ja auttamaan ongelmissa ja muussa huollossa, etupäässä terveyteen liittyvissä ongelmissa. Ja niitä riitti, vuodesta toiseen. Oli maanjäristystä, kapinointia ja muuta sotaa, jolle ei loppua näkynyt. Jokaisella ulkomaalaisella oli oma uskottu turva ja opas. Minulla oli Behar. Majoituksemme oli järjestetty yhteismajoitukseksi johonkin isompaan ja ehkäpä ehjään rakennukseen, kouluun tai vastaavaan. Käytäntö oli vaan mennyt siihen, että monetkin ajautuivat muuhun majoitusmuotoon, niin kuin minäkin. Jo toisen yhteismajoituksen jälkeisenä yönä muutin Beharin luo, tai hän yksinkertaisesti vei minut kotiinsa. Minkä sille siinä sitten mahtoi. Hän oli tullut lähelleni ja oli koko ajan rinnallani ojentamassa auttavaa kättään ja tukemassa raunioita kiipeillessä. Tai hän oli apuna nostelemassa ja kantamassa jos semmoista tarvitsin. Sitten kolmannen päivän iltana Behar kaarsi kotitalonsa pihaan. Talo oli puoliksi sortunut, mutta toinen pääty oli ehjä. Järistykset eivät olleet saaneet sitä raunioitumaan. Ehjässä päädyssä oli Beharin yhdistetty keittiö ja makuuhuone. Muuta ei ollut. Se riitti meille. Jo kaksi viikkoa olin asunut Beharin ”huvilassa”.

<<<<<<<



”Behar, onkohan tuo kattosäiliön vesi taas kovin kylmää niin kuin aina yön jälkeen? Minulla olisi tarve suihkuun.”
”On se. Ainahan se hieman viileämpää on kuin iltaisin auringon sitä päivän lämmitettyä.”
”Olkoon vaan sitten kylmää, mutta kyllä käyn huuhtelemassa itseni. Tule sinäkin, ollaan yhdessä niin kuin ennenkin. Olihan meillä aika sotkuinen yö,” naureskelin ilkikurisesti.
”Mennään vaan, ei se niin kylmää ole.”
Jatkoimme aamiaistamme ja kuuntelimme miten kanat vastasivat kukkojen kiekumisiin. Jokunen lammas määki ja iänikuiset koirat ulvahtelivat. Takkini oli auennut, mutta en välittänyt siitä. Alaston ylävartaloni nautti auringonsäteistä jotka tulivat ikkunasta sisään. Nännini olivat edelleen kovat, sekä lantiossa tuntui se ihanan kihelmöivä tunne, jota niin rakastin. Pienet sykähdykset sylissä muistuttivat yöstä joka oli mieleeni noussut. Nojasin kyynärpäätäni pöytään kämmen poskellani ja katselin Beharia. Olin aina ajatellut, etten sekaannu koskaan paikalliseen väestöön. En ala heidän kanssaan lähempään suhteeseen, saati ala elämään öitä kuin rakastunut pari. Nyt oli tämä paikallinen sitten ”ryöstänyt” minut ja tuonut kotiinsa. Tämä lammaspaimen, vai mikä hän alkuaan oli ollutkaan. Puolustukseksi voin kuitenkin sanoa, etten ollut ainoa majapaikkaa vaihtanut. Sveitsiläisistä naisista olivat kaikki vieraissa talouksissa, enkä minäkään ainoana suomalaisena. Ajatukset pyörivät näissä tapahtumissa ja ajasta kahden viikon kuluttua, kun lähtisimme komennukseltamme kohti koti-Suomea. Ajatuksissani hipelöin toisella kädelläni rintaa katseeni harhaillessa tyhjässä kahvilasissa.
”Otatko ””nurse”” vielä toisen lasillisen kahvia, se on kuumaa?”
”Kiitos, voisin ottaa, mutta puolikkaan vaan,” vastasin.



”Nyt Behar, nyt suihkuun,” sanoin ja nousin. Kietaisin puseron uudestaan suojakseni.
”Hyvä, mennään,” vastasi Behar.
”Minä kipaisen tuolla pikkumökissä mihin et voi minun kanssani tulla,” naureskelin ja juoksin ulos kiviaidan suojassa olevaan muurattuun ulkovessaan. Aika kamala paikka. Ihan kuten täällä kaikki muutkin. Suihkusuoja taas oli katosta avonainen, mutta seinät tiilistä muurattu talon ulkopäädyssä. Talon katolla oli iso säiliö mihin varastoitui vettä vuorenrinteen lähteestä. Sitä valui koko ajan putkea pitkin josta sitä sai myös hanasta keittiöönkin. Päivän aikana aurinko lämmitti vesisäiliön veden ihan siedettäväksi. Ylimääräinen vesi valui putkea pitkin sitten ulos kiviaidan viereiseen ojaan ja jatkoi kai puroina aina mereen asti. Olin huomannut, että kylän joka talossa oli sama käytäntö.
”Tule jo,” huhuili Behar.
”Tulen tulen,” vastasin ja juoksin pihakivikon yli suihkusuojaan. Heitin takin sen ulkopuolelle ja menin valuvan veden alle ja tarrasin kiinni Behariin.
”Iik, tämä on kylmää,” kirkaisin ja tarrasin lujemmin Beharista. Vesi oli viileää, mutta siihen tottui nopeasti.
”Ei tämä taida sittenkään olla kovin kylmää,” katselin naureskellen Beharin sojottavaa kalua, ”ei ainakaan tainnuta viileä vesi tuota sinun, tuota noin,” sanoin ja otin kovan kalun käteeni. Kivespussi oli kiristynyt tiukaksi, mutta kalu oli ylväs ja kaunis. Ympärileikattuhan se oli, mutta ei se minusta paljoakaan eronnut juhlakuntoisesta suomalaisesta. Ainoa asia vaan, että terska loisti aina paljaana. Velttonakin. Se minusta siinä onkin semmoinen viehättävä piirre.
”Sinulle kylmä vesi tekee hyvää. Nämä nipukat ovat kuin oliivinkivet,” sanoi Behar ja puristi rintani nyrkkeihinsä ja pursotti nännit ulos nyrkinsilmistä ohjaten ne vuorollaan suuhunsa. Kiemurtelin hieman ja painoin syliäni vasten yläviistoon seisovaa kullia. Levitin hieman reisiäni ja tunsin miten kivekset painuivat reisieni väliin kullin painaessa häpyluuta. En saanut hillittyä lantiotani, vaan annoin sen hieroa Beharin kovaa varustusta. Vesi valui ja tuntui kuin se olisi jo kuumaa. Beharin kämmenet painoivat pakaroitani ja olimme lujasti kiinni toisissamme. Irrottauduin miehen puristuksesta ja otin molemmin käsin kovan kalun käsiini. Puristin sen nyrkkeihini ja piirtelin kovalla terskanpäällä vatsalleni kuviteltuja kahdeksikkoja. Suuni oli Beharin kaulalla jota suutelin valuvan veden alla. Pakaroitteni välissä tunsin jäntevien sormien seikkailevan eksyen aivan aukon suulle ja siitä sormen painuvan pienen matkaa sisään. Tunsin hengästyväni ja tunsin myös Beharin kuumat puhallukset ohimoillani. Teki mieli kyykistyä ja suudella myös kullia.



Olin polvillani ja pidin edelleen Beharin kalua käsissäni. Sen punaisen tumma pää oli suussani jota hitaasti imin ja annoin kielen kosketella sen sileää pintaa. Maistoin suolan ja pienen liukkauden. Koskettelin käsin kiveksiä ja ojensin sormia kauemmaksi kivespussin taakse pakaroiden väliin. Beharin sormet olivat märissä hiuksissani ja painoivat päätäni vasten kalua. Hän runkkasi suullani kulliaan. Minä tiukensin suun puristusta ja yritin olla siinä mahdollisimman hyvä. Toinen käteni eksyi omaan syliin. Tunnustelin sen huulia ja koskettelin hieman syvemmältäkin. Hieraisin kevyesti nipukkaa ja tunsin pienen salaman iskevän. Työnsin kaksi sormeani syvemmälle itseeni samalla kun Behar pani minua rajummin suuhun. Imin ja kääntelin päätäni ja terska törmäili poskiin ja hampaisiin. Se sukelsi välillä syvällekin ja minun oli nopeasti vedettävä päätäni siitä kauemmaksi, mutta Behar jatkoi työntöjään ja minä autoin. Sormeni vatkasivat syliäni ja vesi valui vartaloillamme. Suuhuni tulvahti kuuma annos. Se iskeytyi nieluun jonka refleksinomaisesti suljin. Sitä sykki lisää ja sitä purkautui täydestä suustani suupielistä ulos. Behar otti kalunsa pois ja antoi ulos tulvivalle spermalle tilaa.



Seisoin nojaten suihkusuojan tiiliseinään. Behar nojasi minuun sykkivä kulli painautuneena vatsalleni. Annoin suupielistäni sperman valua ja syljin sitä myös sivulleni. En ole vieläkään oppinut sitä nielemään. Behar pyyhki sormillaan poskeani ja sinne roiskahtanutta spermaa. Hymyilimme ja suudellen nojauduimme toisiimme. Haalea suihkuvesi alkoi kylmetä ja meille tuli kiire pestä itsemme. Poistuimme suihkusta kun vesi oli jo lähteen kylmää. Oli pakko.



Sisällä pukeuduimme, sillä alkoi jo olla kiire toimistoteltan käskynjaolle kuulemaan päivän tehtävistä. Kaivoin rinkasta puhtaat pikkarit ja sukat jotka sujautin päälle. Trikoinen kevyt toppi ohuilla nauhaolkaimilla ylävartalon keveäksi peitoksi ja miehekkäät reisitaskuhousut jalkaan. Vedin myös maiharit jalkoihin ja pusakan päälle. Pusakassa loisti organisaation merkit ja koodit sekä nimilappu, vain etunimi, muovisuojuksen alla. Kietaisin märkien hiusten suojaksi huivin ja piilotin jokaisen suortuvan sen alle. Ei ollut kovin suotavaa tässä maakunnassa naisen hiuksia näyttää, samoin kuin ei paljaita olkapäitäkään. Ei siitä nyt tyrmään pistetty, mutta näin asiat sujuivat paremmin. Behar oli siisti mies ja puki päälleen kauluspaidan ja suorat tummat housut. Taisivat olla sitä teryleeniä. Ne hän iltaisin vaan harjasi pölystä ja samalla niistä lähti keveämmät tahratkin. Farkkuihin olisi lika jäänyt heti. Siitä hyppäsimme Beharin autoon ja ajoimme alas toimistolle käskynjakoon. Siellä monsieur (ranskalainen) jo tehtävineen.

<<<<<<<



Iltana jolloin Behar minut ”ryösti” ja toi kotiinsa oli jo pimenemässä. Olin hieman vastustanut kaappausta, mutta kuitenkin kovin lievästi. Hämmästelin hieman hänen kotitalonsa kuntoa jossa hän nyt yksin asusteli. En udellut syytä tähän, mutta aavistelin ja olin jotakin kuullutkin asian tiimoilta. Jotain selkkauksia ja lopuksi maanjäristys, joka oli tuhonnut suuren osan kylästä ja vaurioittanut myös Beharin kotitaloa tuottaen myös surua. En siis kysellyt, vaan tulin talonpuolikkaaseen kun tuotiin.



Behar esitteli paikkoja sen mitä esiteltävää oli. Kävimme lautarakenteisessa kanalassa jossa kotkotti ainoat kotieläimet mitä Beharilla nyt oli. Kylältä itsessään kuului lampaitten ja vuohien ääntä ja jossain lehmäkin kuului ammuvan kaivaten jo lypsäjää. Koiria juoksenteli kaikkialla, sekä hevoset kuljeksivat omia aikojaan kujilla jos ne eivät olleet työssä, ratsuina useimmiten. Menimme sisälle huoneeseen jossa oli liesi, pöytä ja tuolit, sänky ja pari kaappia. Televisio oli lattialle ja sen edessä paksu matto. Talossa oli siis sähkö ja kysyinkin, että miten se on saatu kuntoon kaiken jälkeen. Behar näytti ikkunasta miten sähkö taloon tuli. Jostain talon takaa tuli ruosteinen rautalanka kaverinaan piikkilankaa, ja se toimi kuulema hyvin, mitä nyt hieman epätasaisesti antoi valoa välillä vilkkuen.



Oli jo pimeä ja lamppu katossa levitti huojuvaa valoaan. Behar valmisti teetä ja oli tuonut pöytään paikallisia piiraita, lampaanlihalla täytettyjä herkkuja. Istuimme alas ja söimme ja hörpimme teetä. Se oli hyvää.
”Behar, oletko varma, että haluan olla täällä,” kysyin.
”Olen, otithan tavarasikin mukaan.”
”Äh, niin otin,” harmittelin paljastumistani.
”Mukavampi sinun täällä on olla kuin siellä rikkiammutussa koulutalossa.”
”Koska täällä sitten oli se kapina,” kysyin.
”Kaksi vuotta sitten, ja kaikki on vieläkin rikki, ja sitten tämä äskeinen järistys.”
”Kurjaa. Ja kurjaa myös se, että niin moni on muuttanut täältä pois.”
”Ja kuollut.”
Olimme hetken hiljaa. Katselin Beharia ja olin havaitsevanani silmissä kostean ilmeen. Nousin ylös ja menin hänen selkänsä taakse ja puristin lujaa hänet itseeni. Olin kumartuneena hänen yli ja painoin kasvoni Beharin korvalle. Olimme näin pitkään huojutellen itseämme. Minä tässä halailemassa enkä miestä tuntenut kuin parin päivän ajalta.
”Oletko ollut paljonkin näissä tehtävissä,” kysyi Behar.
”Tämä taitaa olla yhdeksäs matka nyt,” vastasin.
”Oletko paljonkin tutustunut ihmisiin niissä paikoissa?”
”Olen, ihan ihaniin ihmisiin, mutta jos tarkoitat jotain niin kuin nyt tapahtunutta, niin ei tämänkaltaista ole ennen tapahtunut. Ei minua ennen kukaan ole kaapannut mukaansa,” vastasin naurahtaen.
”Nyt olet kidnapattuna, eikä lunnasvaatimuksia ole,” naureskeli Behar, ”vaikka on täällä tapahtunut ihan oikeastikin semmoista.”
”Mutta nyt sinä rosvosit,” hihittelin ja nousin tuolilta. Menin Beharin vuoteen luo ja istahdin sille. Se hieman narahti ja kai huojahtikin. Istuin sen laidalla kädet painautuneina sen pehmeään peittoon. Olin etunojassa ja tuijotin Beharia joka hymynväre suupielessä tuijotti takaisin.
”Tule tänne,” kuiskasin.
Behar kävi sulkemassa ikkunan ja veti lakanakankaisen verhon sen eteen. Hän tuli vuoteen luo ja istahti viereeni. Panin käteni hänen reidelleen ja katsoin tummia silmiä. Katselin hänen kauniita ja pitkähköjä hiuksiaan, jotka aaltoilen peittivät korvat ja laskeutuivat kauluksen päälle. Hiukset olivat lähes mustat. Kosketin niitä ja upotin sormet niihin. Behar pani kätensä vyötärölleni ja hitaasti siirsi kämmentään selkää ylös kohti niskaa. Hän veti minua lähemmäksi ja sujautti käden kainaloni ali puristamaan rintaani. Huokaisin ja painoin kasvoni hänen olkapäähänsä ja siirsin kättä reidellä kohti Beharin alavatsaa. Tunsin kädessäni kovan elimen. Puristin sitä. Näin helposti antautui suominainen.



Puristin kovaa kalua housujen läpi kasvot edelleen vasten Beharin olkapäätä. Hänen tuoksunsa oli aivan jokin muu kuin mihin olin tottunut miesten tuoksuvan. Tuoksu ei ollut kalliiden deodoranttien ja partavesien, vaan jokin aivan omansa. Se ei ollut vastenmielinen eikä luotaantyöntävä, vaan jokin kumma miehekäs tuoksu. Olin näinä muutamina aamuina kun Behar oli ilmestynyt toimistolle, huomannut hänen märät hiuksensa, eli aamusuihkut oli aina otettu. Ei siis epäsiisteydestä voinut vieras tuoksu johtua, mutta tuoksuihan koko seutu muulle kuin mihin olin tottunut. En ihmetellyt enempää tuoksua vaan silmät ummessa nojasin olkapäähän käsi puristaen ja hivellen kovaa kalua kankaan päältä. Beharin käsi oli jo toppini alla ja paljas rinta hänen kämmenensä alla sormet varovasti puristellen. Behar painoi minut sängyn reunalta alas vuoteelle ja nosti topin helmaa ja pujotti koko pienen asun pois päältäni. Makasin ylävartalo paljaana rinnat värähdellen ja katse Beharin ruskean tummissa silmissä. Käteni vaelsi hänen paidallaan avaten nappeja ja hitaasti paljastaen Beharin rinnan. Mustat rintakarvat kiilsivät. Karvoitusta ei ollut liikaa, vaikka yleisesti näillä vuorten miehillä sitä oli. Käsivarret olivat ihan normaalin karvan peitossa. Sen olin jo aiemmin huomannut. Vedin paitaa pois housujen vyötärön alta ja riisuin sen Beharin päältä kokonaan. Kätemme sekosivat toisiinsa ja vedin Beharin päälleni. Paljaat rintamme painautuivat toisiinsa kun otin hänen päänsä käsieni väliin ja vedin kasvot kiinni omiini. Suutelin Beharin kasvoja. Suutelin suulle ja suutelin korvat ja otsan. Suutelin uudelleen suulle ja leikin kielelläni hänen huuliensa välissä. Behar ei ollut taitava suutelija. Jalkammekin sekosivat toisiinsa niiden hakiessa tukea vuoteen reunan ulkopuolelta. Työnsin Beharin irti itsestäni ja nousin taas istumaan vuoteen reunalle.
”Eikö voitaisi ottaa loppujakin vaatteita pois,” kysyin.
Behar nyökkäsi ja nousi seisomaan avaten vyönsä ja riisuen housut. Nousin itsekin ja pudotin omani myös lattialle. Behar nosti kummatkin tuolille ja kääntyi kohti minua ja pisti peukalot pikkuhousujeni vyötärönauhan alle vetäen pikkarit alas. Potkaisin ne nilkastani tuolille ja vuorostani vedin hitaasti Beharin White Horset alas. Ja ne todella olivat White Horset, sen todisti teksti vyötärönauhassa. Behar tunnusteli karvoitustani, pientä sänkeä joka oli jo kasvanut siitä siististä jonka olin matkalle lähdön aattona edustavaksi trimmannut. Katselin Beharin varustusta ja otin kalun käteeni. Musta karvoitus peitti alavatsan jättäen kumminkin sileäksi koko varren. Kivespussi kasvatti kiharoita. Tumma terska oli kireänahkaisena kaunis ja pitkälti paljas. Tutkin nyt ensi kertaa ympärileikattua kullia. Eikä se pelottanut. Hivelin sormella terskaa. Se oli liukas ja kostea joka oli jo tirauttanut malttamattomana pienen tipan sitä suolaisen makuista siementä. Työnsin Beharia varovasti takaisin selinmakuulle ja menin hänen viereensä niin, että pystyin antamaan hänelle hyvää suullani. Polveni olivat jossain Beharin kasvojen korkeudella hänen sivullaan. Halusin, että hän nostaisi toisen jalkani päänsä yli ja imisi ja nuolisi pilluani. Otin molemmin käsin otteen Beharin kullista ja ohjasin sen suuhuni. Annoin hampaani hangata terskan alareunaa ja kieli pelasi peliään kullin kärjellä. Runkkasin käsin vartta.



Toiveeni oli toteutunut ja Behar oli nostanut jalkani päänsä yli. Nyt olin kokonaan hänen päällään jalat kummalakin puolen hänen päätään ja pillu vasten hänen ahnasta suuta. Tunsin kielen sisälläni ja pieniä puraisuja häpyhuulilla. Beharin kädet puristelivat pakaroitani ja levittivät niitä toisistaan erilleen. Sormi painoi pyllyaukkoa ja painui pienen matkaa sisään ja tuli taas ulos. Aukko oli liukas, mutta liukas oli myös pillu. Tunsin miten kiima valtasi minut ja lantio antoi lisävauhtia Beharin kielelle.



Pidin edelleen tukevasti kullia kourissani. Puristin vartta kuin pursotinta ja odotin pieniä suolanmakuisia sylkäisyjä suuhuni. Behar nosti polviaan ja levitti niitä hieman. Ei hänenkään lantio pysynyt paikallaan, vaan se nousi ja työnsi kullia syvemmälle suuhuni. Irrottauduin siitä ja tunnustelin huulin kivespussia, työnsin kielen hampaiden välistä ulos ja tuikin kiveksiä. Kivespussi heilahteli ja pyöreät kivekset poukkoilivat suojassaan. Avasin suuni ja hamusin yhden suuhuni. Imin sitä ja venyttelin sitä syvemmälle nieluun. Vaihdoin toisen tilalle ja tein samat imaisut. Nuolin vielä kivespussin takaa lähelle pyllyä ja Beharin lantio tanssi. Otin taas uudestaan kullin suuhuni ja hankasin terskaa hampaiden välistä poskeeni, vuorollaan kumpaankin. Purin keveitä puraisua varteen ja annoin käteni runkata. Koko kalu ja kivepussi oli syljestä märkä ja karvoitus liimautuneena ihoon. Behar puristi minua pakaroista ja veti keskikohtaani lujempaa kohti kasvojaan. Olin märkä, olin kuin uitettu Beharin syljessä ja omissa nesteissä. Omaa olin valuttanut jo oikeastaan ennen kuin toistemme käsittely oli edes alkanut. Jo tulomatkalla Beharin talolle.



Irtauduimme toisistamme ja nousimme taas istumaan vuoteen laidalle. Nojasimme hetken toisiimme ja sitten nousin ja menin rinkalleni. Otin sivutaskusta wc-paperirullan ja tulin takaisin. Purin hieman rullaa ja repäisin suikaleen irti ja kuivasin itseäni. Sisäreidetkin kiilsivät märkyyttä. Annoin rullan Beharille, mutta hän puristi vaan päätään ja piti käsiään kalullaan. Näin käsien pienen liikkeen ja arvasin hänen puristelevan kalleuksiaan ja teki ujoja runkkausliikkeitä. En ymmärrä, miksi miehet sitä niin ujostelevat, kesken rakastelun ja muun. Kyllä minä ainakin häpeämättömästi voin kosketella itseäni jos mieli tekee. Oli tilanne mikä tahansa.



Kallistin taas Beharin selälleen. Kiipesin hajareisin hänen päälleen. Kulli oli kovana pitkin vatsaa terskan sojottaessa aavistuksen ohi navan. Istuin sille ja asettelin sen häpyhuulieni väliin. Pillu oli taas vuotanut liukastetta ja kullin alapuoli kastui liukkaaksi. Sousin edes takaisin kovalla kalulla ja kumarruin etunojaan painaen käsiä Beharin olkapäihin. Häpykieli sai siinä etunojassa tuntea kalun ärsyttävää hierontaa. Klitoris koveni ja paisui ja oma hengitykseni tihentyi. Hieroin itseäni Beharin kaluun silmät ummessa. Pää oli tyhjä ajatuksista ja vaistonvarainen liike kalulla vaan kiihtyi. Tunsin jotain kohta tapahtuvan ja räväytin silmät auki. Lantiossa poltti ja kouraisi, kaaduin rinta vasten Beharia ja inahtelin hänen korvaansa. Sylini nytkähteli ja sain orgasmin, melkein kivulloisen. Näykin hiljaa Beharin korvalehteä.



Kohottauduin taas istumaan Beharin kullille. Se liikahteli hiljakseen häpyhuulien välissä. Nojasin edelleen hänen olkapäihinsä ja hymyilin. Kumarruin ja suutelin mustasänkistä leukaa. Suutelin häntä suulle ja tunsin ujon kielen koskettavan huuliani. Hän ikäänkuin harjoitteli koko suutelutaitoa. No, eihän täällä varmaan kovasti suutelua harrastetakaan. Ainakaan naimattomien kesken. Oma kieleni meni Beharin hampaiden välistä tervehtimään hänen kieltään. Hetken suutelimme kunnes nousin taas istumaan sen tärkeimmän päälle. Liikuttelin taas itseäni ja märkyys oli loistava. Kohotin hieman takamustani irti kullista ja tunsin miten se myös kohottautui. Ihan kuin takaa-ajossa olisi ollut. Notkistin selkää ja hain Beharin terskaa pillun aukolle. Tunsin miten se osui paikalleen ja kohottauduin hitaasti istumaan koko painollani kulli sisälläni. Se liukui ihanasti märässä sylissä. Vääntelehdin sen päällä ja hieman pompottelin itseäni. Kulli oli syvällä ja tunsin sen pään töytäisyt syvyydessä. Beharin kädet vatvoivat rintojani ja minä kourin takaani kivespussia. Leuka pystyssä katselin välillä rapattua kattoa ja välillä Beharia syvälle silmiin. En muistanut hymyillä vaan nyt panin. Suustani pääsi pieniä ääniä, voisi jopa ähkäisyiksi sanoa. Behar oli päässyt aktiin mukaan ja auttoi ratsastustani nostelemalla minua lantiosta. Hän nosteli myös omaa lantiota vastaten paineluuni vasten kullia. Näin miten Behar hiljakseen innostui ja alkoi ujostelematta olla mukana. Tunsin kuitenkin olevani aika tekijä hänen rinnallaan. Onhan se niin, ettei näillä rajaseuduilla miehillä ollut paljon naisväkeä pyöriteltävänä. Se kulttuuri kun nyt oli tämmöistä. Taisi lähimmät pyöriteltävät olla mieskavereita.



Väsyin olemaan ratsastajana ja käännyimme siihen perinteiseen lähetyssaarnaaja-asentoon. Levitin itseni mahdollisimman avoimeksi ja otin Beharin halaukseeni. Kieputin taas itseäni niin, että tunsin kullin osuvan kohdalleen ja kohotin hieman lantiota. Kalu luiskahti sisään ja pieni huokaus kuului Beharin huulilta. Hän painoi kaluaan taas syvälle ja kohottautui hieman irti minusta. Nostin sääreni hänen vyötärölleen ja painoin kantapäilläni häntä pakaroista alas. Mehuja valui pillustani ja pieniä kurahduksia kuului. Niitä niin tuttuja lemmenääniä jotka minulle olivat tuttuja. Mutta oliko Beharille tuttuja, tuskin. Huomasin hänen aina hieman hätkähtävän, jos epätavallinen ääni kuului, mutta minä annoin mennä. Behar oli sitkeä ja voimakas, ei mikään poika jolla kaikki loppuu alkuunsa. Aloin itse väsymään, mutta Behar vaan jatkoi. Pilluni taisi olla aika tavalla jo turvonnut. Ei se arka ollut, mutta tunne oli kuin kaiken olisi saanut. Beharin hiukset hulmahtelivat poskien kahta puolen kun hän teki sitä mitä miehen on tehtävä. Ajattelin, että pitäisikö hetken levätä ja sitten vaikka jatkettaisiin niin, että Behar olisi tullut takaa, mutta ajattelin, että paras on kun säästetään myöhäisempään ajankohtaan. Beharille varmaan olisi semmoinen ollut aika outo juttu.



Pistin itseni täysin mukaan peliin, sillä halusin naimisen jo loppuvan. Puristelin lantiolihaksia ja yritin olla tiukka pillustani. Tein työtä alhaalta kun Behar päältä. Ja tulihan se vihdoin myös Beharilta. Odotin iskua pilluun, mutta ei. Behar tempaisi kullin ulos ja roiskaisi kaiken vatsalleni ja rinnoille. Katselimme kumpikin miten kulli sykki sameaa nestettä hikiselle vatsalleni. Sperma oli sakeaa ja kiinteää, kuin kauan varastoitua. Kosketin sitä sormellani ja levitin vatsalleni. Hieraisin nänninipukoihin kiiltävän kuorrutuksen. Behar vierähti pois päältäni ja jäi vierelleni. Itse makasin edelleen jalat rivosti erillään pillu sykkien. Painoin käteni Beharin kullille ja puristin sen nyrkkiini. Se oli edelleen jäntevä ja lähes yhtä kova kuin aiemmin. Varmaan hän olisi kohta voinut taas jatkaa, mutta minä en. En jaksanut. Spermaa sotkeutui kullista käteeni ja vein sormen suulleni. Maistelin sitä. Jos mies pitäisi spermanmausta tuntea, niin siihen en ainakaan minä pystyisi. Niin samalle se maistuu.



Pitkään vaan oltuamme ja hieman kosketellen toisiamme pyysin Beharia:
”Hakisitko sen paperirullan tuolta pöydältä Behar.”
Behar nousi ja toi wc-paperirullan minulle. Käärin sitä taas auki ja repäisin. Annoin Beharille suikaleen ja otin itselleni uuden. Pyyhimme ja kuivasimme enimmät, sillä ajattelin pyytää Beharin kanssani suihkuun.
”Behar, mennään pesulle tuonne suihkuun.”
”Ok, mennään vaan.”
”Onko sinulla mitään valoa ottaa mukaan?”
”On lamppu.”
Nousimme ja otimme pyyhkeet mukaan kun astuimme pimeyteen. Tähtiä oli tuhottomasti ja vielä ilma lämmin. Tiesin, että kohta se kylmenisi öiseksi vilunväristyksiä antavaksi koleudeksi. Behar kantoi isoa lamppua, kuin öljylamppua, mutta joku akkusysteemi se oli. Hän laski se maahan suihkutilan oviaukon eteen ja astuimme sisään. Ihmeen lämmin vesi alkoi virrata ja menimme kiinni toisissamme sen alle. Pesimme itsemme ja toisemme. Behar oli vallaton kuin joku koltiainen. Vikkelät kädet vilisivät pitkin vartaloani. Sormet tunkeutuivat sisääni. Se oli ensimmäinen kerta kun Behar kävi sormin pillussani. Huomasin hänen tunnustelevan ja tutkivan ja tuntui se minustakin mukavalle. Seuraavalla kerralla saisi Behar kyllä sormeilla minua kunnolla.
”Mennään sisälle,” sanoin ja astuin ulos ja kumarruin ottamaan pyyhkeen. Tunsin kovan kullin poukkoilevan pakaroillani, mutta näpsäisin sitä keveästi ja kohottauduin.
”Behar, me keritään vaikka mitä vielä, jos et anna minulle täältä lähtöpassia.”
”En anna, en varmaan.”
Kävelimme alastomina pimeässä muitten silmiltä piilossa sisään taloon.
”Meillä on paljon aikaa vielä yhdessä. Paljon,” sanoin ja suunnittelin mitä kaikkea tuhmuuksia Beharille näyttäisin ja opettaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Pakko on nostaa. Täällä kaivataan tämänkaltaista taitavuutta tarinoiden esittämiseen. En tiedä mikä kopiovimma tälle sivustolle on pesiytynyt.
Hulmista ihannoin. Kannattaa etsiä tarinat ja perehtyä. Löytyy myös muitakin.
 

Yhteistyössä