Kesäinen päivä

Puhelin piippaa tekstiviestin saapumisen merkiksi.
”Nähdäänkö kahdelta keskustan puistossa? Mä otan picnik korin mukaan kun on näin kaunis ilmakin. T: Maria”
Tunnen kuinka veri alkaa liikkumaan kehossa, ja jännitys herkistää paikat. Vastaan tekstiviestiin, ja alan miettimään mitä tänään tulee tapahtumaan. Olen jutellut Marian kanssa aiemmin chatissa ja keskustelu on ollut välillä myös erittäin eroottista. Maria on todella kaunis itseäni vanhempi nainen joka pitää itsestään erittäin hyvää huolta. Vaaleat hiukset ja täydellinen vartalo saavat katseet kääntymään missä vaan.
Ajatukset alkavat harhailla ja huomaan miten kiima alkaa sumentamaan mieltä, perun kaikki sovitut asiat tälle päivälle ja annan tilanteen viedä eteenpäin.
Tapaamiseen on vielä monta tuntia, mutta aika tuntuu pitkältä ja en millään malttaisi odottaa tapaamista. Riisun vaatteet ja painelen kylmään suihkuun kerätäkseni ajatuksia kasaan. Astun kylmän suihkun alle, vesi herättää takaisin tähän maailmaan mutta kiima on jo pistänyt veren kiertämään. Saippuoin itseni huolella ja tunnen miten kehon jännitys alkaa pakkautumaan haaroihin. Otan munastani kiinni ja tunnen kuinka veri kiertää jo kovettuneessa munassa ja saa verisuonet paisumaan. Vetelen esinahkaa muutaman kerran ja tunnen kuinka ihanan rentouttava tunne leviää koko kehoon. Mutta en tahdo kiiman laskevan vielä, otan partahöylän ja siistin karvoitustani hieman. Olen joskus ajellut kaikki karvat pois, mutta nyt tyydyn vaan sileisiin palleihin ja vähän lyhennettyyn karvoitukseen. Huuhtelen itseni ja kävelen alasti takapihalle kuivattelemaan itseäni. Otan hörpyn kahvista ja huomaan miten naapurin rouva katselee suuntaani haravoidessaan. Toivon että aita peittää näkymän vielä paisuneeseen elimeeni, mutta joku saa minut kävelemään pihan perällä olevalle pyykkinarulle ilman pyyhettä. Otan puhtaat bokserit narulta vedän ne jalkaani ja katson aidan toiselle puolelle jossa katseeni kohtaa naapurini joka on ilmeisesti tuijottanut minua kokoa ajan koska haravointi näyttää keskeytyneen kokonaan.
Huikkaan hyvät huomenet ja pyydän anteeksi alastomana kekkulointiani, en ollut huomannut että pihalla olisi joku muukin. Saan vastaukseksi vähän sekavalta kuulostavan hyvän huomenen ja selittelyä:
”eipä tässä kerinny mitään näkemään, ja mitä sitä tuollasta asiaa anteeks pyytelemään”.
Mutta huomaan miten rouvan käytös on muuttunut ja näyttää että haravoinnin jatkosta ei tule mitään. Kävelen takaisin terassille ja hörppään loput kahvista. Naapurini lopettaa haravoinnin ja menee sisälle painaen oven kiinni perässään. Kohta kuulen kuinka vesi alkaa valumaan suihkusta, naapurin mies on jossain pidemmällä työmatkalla ja voin vaan kuvitella mitä suihkussa tapahtuu. Jään istumaan ja ajatukseni alkaa harhailla takaisin iltapäivän tapaamiseen ja mitä tänään tulee tapahtumaan, olen monta kertaa haaveillut Mariasta, olemme keskustelleet paljon seksistä ja muutaman kerran harrastanut puhelinseksiäkin. Maria lähetti minulle kuvan missä hän poseeraa vaaleassa tiukassa paidassa ja lyhyessä hameessa. Sukkanauhat verhoavat kauniita reisiä ja jalkojen asennosta voi nähdä että hameen alla ei ole mitään mutta yksityiskohdat jäävät mielikuvituksen varaan.
Katselen kelloa ja aika tuntuu matelevan todella hitaasti. Suihku sammuu ja vähän ajan päästä naapurinrouva astuu ulos valkeassa pyyhkeessä ja selkeäpunotus kasvoillaan. Hän hymyilee minulle ja istuutuu löhötuoliin ja avaa siideri pullon.
Menen sisälle pukeutumaan, heitän pyyhkeen lattialle ja katson itseäni peilistä. Peilikuvasta näkyy 185cm/77, 28 vuotias, tummakiharainen mies. Itsetuntoni on ollut aina vahva ja olen todella tyytyväinen omaa peilikuvaani, toivon että ulkonäköni on antanut naapurini pitkältä tuntuneeseen suihkuun lisää maustetta. Vedän ylleni rennot shortsit ja t-paidan. Ajatukseni pyörivät tulevassa tapaamisessa ja siinä mihin tämä päivä voi johtaa.
Katson kelloani ja päätän lähteä rauhassa pyöräilemään kaupunkia kohti. Mielessäni kiihko vaihtuu jännitykseksi ja aina välillä pystyn rauhoittamaan itseni ja siirtämään ajatukseni muualle kuin Mariaan. Kesäinen päivä on mitä kaunein ja koko kaupunki tuntuu olevan loistossaan, linnut laulaa ja kukat loistaa auringon valossa. Kavereilta satelee tekstiviestejä, tuu tänne puistoon!, lähetään meidän mökille, ollaan menossa uimaan lammelle lähdetkö messiin?
Saavun sovittuun puistoon ainakin puolituntia etuajassa, istun puiston penkille ja vastailen saapuneisiin tekstiviesteihin että tänään on muuta tekemistä, joku toinen päivä. Aika tuntuu pysyvän paikallaan, katselen puistossa makoilevia ihmisiä ja toivon että näkisin Marin kävelevän puiston halki. Katselen hermostuneena puhelintani ja tarkistan vielä että onhan paikka ja aika oikea. Ja niin kuin edelliselläkin kerralla kun tarkistin, paikka on oikea. Päätän rauhoittaa itseni ja hengittää syvään. Jännitys helpottaa hetkeksi ja kuulen taas miten linnut laulaa ja aurinko hellii puistoa ja siellä oleskelevia ihmisiä. Puiston toiselta puolelta näen vaalean naisen ajavan pyörällä suuntaani kiharat hulmuten. Sydän voimistaa lyöntejään mutta syvät hengitykset pitävät kehoni vielä kohtalaisen rauhallisena. Katselen miten vaalea nainen lähestyy ja alan tunnistamaan tuttuja piirteitä. Maria kaartaa eteeni ja hyppää pois polkypyörän selästä ja tervehtii minua iloisesti. Hän nostaa aurinkolasit pois silmiltään ja hymyilee minulle todella iloisesti. Maria näyttää uskomattoman kauniilta, vaaleat kiharat hiukset ja kauniit kasvot kruunaavat tuon ihanan vartalon.
”Mennäänkö jonnekkin puun alle istumaan, mulla tuolla korissa vähän viilentävää juomista ja pientä suolasta”
Otan pyöräni ja lähden ajamaan Marian perässä, katselen miten nuo ihanat pakarat pyörivät satulan päällä.
Löydämme kivan paikan veden ääreltä missä ei ole muita ihmisiä. Jännitykseni alkaa sulamaan ja kyselen kuulumisia samalla kun levitämme huopaa ja herkkuja tarjolle. Maria kaivaa laukustaan skumppapullon ja vaikka onkin vielä aikainen päivä avaamme pullon hienon kesäpäivän kunniaksi. Ainakin itse tarvitsen lasillisen rauhoittamaan kehoani. Maria näyttää niin seksikkäältä etten voi pitää katsettani erossa noista pitkistä reisistä ja tiukasta vartalosta. Juttelemme niitä näitä ja siemailemme pullon antimia ja suolakeksejä. Katselen Marian reisiä kun pikkuhiljaa hänen vaihtaessaan asentoa hame nousee ja näen pienen vilauksen vaaleista pikkuhousuista. Puheen aiheet alkaa menemään ihmissuhteisiin ja seksiin. Juttelemme seksistä ja fantasioista, mikä saa taas verenkiertoni liikkeelle ja tunnen kuinka housuissa alkaa tuntumaan ahtaalta. Itselläni on ollut kesällä aika hiljaista seksin suhteen koska työkiireet ovat vieneet kaiken aikani ja mukavammat asiat on jääneet vähemmälle. Ihailen tuota kaunista vartaloa pitkään, noita ihania kaaria ja linjoja mitä kevyet kesävaatteet yrittävät peittää.
”Mitäs sä noin tarkkaan katselet?”
Vastaan hymyillen: ”Sä oot viellä seksikkäämpi kuin siinä kuvassa minkä sä lähetit.”
”Noh mitä sä nyt tollasta, mutta onhan se kiva kuulla että miellyttää nuoren miehen silmää.”
Huomaan pienen punan nousevan Marian kasvoille kun hän hörppää viimeisen huikan skumpasta. Hän laskee lasin viltille ja katsoo minua silmiin, katse kestää pitkään, haluan suudella tuota naista palavasti.
”Meiltä tais just juomat loppua, pitäiskö käydä jossain terassilla juomassa yhdet?”
Vastaan myöntävästi ja katson kuinka Maria nousee viltiltä. Hame on noussut taas sen verran ylös että näen kiusoittelevan vilauksen vaaleista alushousuista samalla kun katseeni ihailee Marian pakaroita. Keräämme tavarat koriin ja pakkaamme ne pyörän tarakalle. Mutta sen sijaan että esitän kysymyksen ”Mihin terassille mentäis?” kuulen itseni sanovan ” Vai onks sulla jääkaapissa muutamaa kylmää olutta?
”Kyllä siellä muutama kylmä saunaolut pitäis olla, voidaanhan me nekin mennä juomaan”
Lähdemme ajamaan kaupungin kesäisiä katuja ja katselen tuota edelläni ajavaa pakkausta. Ajamme hiljaiselle omakotitalo alueelle, ja kaarramme pyörät hyvin hoidetun talon pihaan. Kävellessämme taloa päin ihailen taas noita paljaita sääriä ja tiukkaa peppua. Talo on kuin sisustuslehdestä ja joka paikassa on naisellisen puhdasta. Avaamme kylmät kaljat ja saan pikaisen talo esittelyn, iso kylpyhuone ja sauna.
”Nythän me avattiin nää saunakaljat jo ennen kun ollaan edes saunottu.”
”Kyllä sä voit käydä täällä saunassa jos haluut, mutta joudut kyllä odottamaan tunnin koska tuo kiuas on vähän hidas lämpeämään.”
Talo kierros jatkuu makuuhuoneeseen minkä tunnistan eräästä vastaanottamastani kuvasta.
”Muistatsä sen kuvan missä sä istut tuossa tuolilla, sen minkä sä lähetit mulle?”
Maria punastuu ja rupeaa selittelemään
”Miten mäkin nyt oon sellasia kuvia lähetellyt, tollaselle nuorelle miehelle…”
”Noh eläs nyt mä tykkään siitä kuvasta, oon katellu sitä monia kertoja…
Kierros jatkuu terassille, mistä näkyy iso ja hyvin hoidettu puutarha.
Istun terassin tuoliin ja otan huikan kylmästä oluesta. Maria menee sisälle ja jään ulos odottelemaan ja mietin että miten mä pääsen näkemään tuon naisen kokonaan alasti. Vähän ajan päästä tuo kaunis nainen istahtaa viereiselle penkille, ja haistan vasta lisätyn parfyymin.
”Muistatsä niitä meidän puhelin sessioita…”
Maria punastuu ja huomaan että hän on käynyt siistimässä meikejään.
”Joo kyllähän mä taidan ne muistaa…”
Katselen kuinka Marian vaihtaessa asentoa hame nousee ylemmmäs pitkin reittä paljastaen reittä pidemmälle kuin puistossa. Annan katseen kulkea hiljaa noilla sileillä reisillä ja saankin vastaukseksi:
”Mitäs sä noin tarkkaan oikeen kattelet”
Annan katseeni vaeltaa ja toivon näkeväni vilauksen noista vaaleista pikkuhousuista…
Maria korjaa reisiensä asentoa ja vaalean kankaan sijasta näen vilauksen paljasta ihoa.
”Mä oon fantasioinut susta todella paljon, ne kuvat mitkä sä oot lähettäny on saanut mut kiimaan monta kertaa ja kun mä mietin meidän chatti keskusteluja tulen aina ihan hulluksi kiimasta”.
”Oon mäki miettiny monesti sua…”
Maria vaihtaa taas jalan paikkaa ja näen selvästi että hameen alla ei ole mitään.
”Mihin sä jätit sun pikkarit?”
Saan vastaukseksi leveän hymyn että ”Näin kuumana päivänä tuntuu viileämmältä ilman, näin mä oon yleensä kotona.”
”Mä haluisin nähdä enemmän, sen mitä ei siinä kuvassa näkynyt”
Juodut drinkit ovat saaneet kummankin pieneen huppeliin, ja huomaan miten Marian käytös on muuttunut viettelevämmäksi.
Hän vaihtaa jalkojen asentoa ja saan pieneksi hetkeksi näkymän suoraan noiden sileiden säärien väliin. Kiusoittelu jatkuu ja hameen helma on noussut paljastamaan melkein koko reidet. Kyrpäni paisuu ihan kivikovaksi housuissa ja Marialta ei jää huomaamatta pullotushousuissani.
”Tosta sä et lähettänykkään mulle ikinä kuvaa vaikka lupasit.”
Maria nostaa jalat pois rististä ja saan näkymän pidemmälle haaroihin. En voi olla tuijottamatta tuota ihanaa näkyä. Seksikäs nainen istuu edessäni ilman pikkuhousuja.
En voi kiimalleni mitään vaan nousen Marian eteen ja otan toisen jalkani käteen ja alan suudella sileätä ihoa. Ihaillen noita ihania reisiä siirryn pidemmälle suudelle jokaista kohtaa. Jalan jännitys rentoutuu ja kuulen pienen huokauksen. Suutelen sisäreisiä, ja katselen edessäni avautuvaa näkymää. Hiljalleen suudellen ja kieltä pyöritellen siirryn sisäreisille ja huomaan miten Marian hengitys kiihtyy ja muuttuu kiihkeämmäksi. Ihana tuoksu leijailee nenääni ja suudellessani sisäreisiä tunnen kosteuden ja naisellisuuden tuoksun. Katson tuota posliiniksi ajeltua pillua ja kiusoittelen kielellä pehmeää ihoa. Kosketan huulilla uloimpia häpyhuulia ja huomaan miten väristys kulkee pitkin Marian vartaloa. Liu´tan kieltä pitkin vedoin uloimmilla häpyhuulilla samalla kun nostan hametta ylemmäs. Lipaisen kielen kärjellä turvonneita häpyhuulia ja saan vastaukseksi kiihkeämmän voihkaisun. Painan huulet klitorikselle pyöritellen kieltä hellästi sen päällä.
Pyöritän kieltäni klitoriksella siirtyen hitaasti alaspäin, annan kielen kiertää ihanan tiukalta tuntuvaa reikää samalla siirtäen kättä Marian kiinteälle mahalle. Tunnustelen kädellä tuota ihanaa vartaloa samalla kun kieli jatkaa omaa matkaansa. Painan kielen Marin sisälle ja kuulen kuinka kiihko kasvaa koko ajan. Pyörittelen sormilla tuota ihanaa pillua ja ihastelen edessä avautuvaani näkymää. Maria voihkii silmät kiinni tuolissa, sitten hän avaa silmät ja katsoo suoraan silmiini. Nousen ylemmäksi ja suutelen ensikertaa tuota naista. Suudelma on todella kiihkeä, kielet leikkivät vastakkain. Suutelen kaulaa, ja toisella kädellä pyörittelen hellästi klitorista. Otan kaksi sormea ja painan ne Marian pillulle, katson häntä suoraan silmiin ja painan sormet hitaasti tiukkaan reikään. Maria sulkee silmät ja jatkaa kiihkeää voihkintaa. Alan liikuttelemaan sormia hitaasti märässä pillussa. Katselen tätä näkyä hetken ja siirryn alaspäin suudellen vartaloa joka paikasta. Imaisen klitoriksen huulieni väliin ja annan kielen kiusata sitä. Sormien vauhti alkaa kiihtymään, litinä ja voihkinta sekoittuu ihanasti keskenään. Pyöritän kieltäni pillussa ja yritän oppia mikä saa aikaan kaikkein voimakkaimmat voihkaukset. Alan löytää sormille sopivan tahdin ja imen klitorista samalla kun pyöritän kieltä klitoriksen päällä. Kiihdytän kielen tahtia ja huomaan miten Maria alkaa pyörimään tuolissa levottomammin. Silmät ummessa tuo nainen voihkii kiimaisesti samalla kun kieleni kiusaa märkää pillua. Alan olla hulluna kiimasta ja housuissa alkaa tuntua jo ahdistavan ahtaalta. Nuolen häpyhuulia pitkin vedoin alhaalta ylös ja samalla työnnän sormia voimakkaasti syvemmälle ja syvemmälle. Marian hengitys alkaa kiihtymään ja pysähtyy välillä kokonaan purkautuen kiimaisena voihkaisuna. Tunnen kuinka pillu alkaa supistelemaan sormieni ympärillä ja jatkan klitoriksen nuolemista ahnaasti. Tunnen kuinka Marian hengitys taas pysähtyy ja vartalo jännittyy, pillu jännittyy ihanasti sormieni ympärille. Muutaman sekunnin päästä jännitys laukeaa ja hän alkaa voihkimaan todella kiimaisesti ja kovaa. Painan sormia syvälle pilluun ja imen klitorista, kieleni kosketus saa Marian vartalon taas jännittymään. Jännitys laukeaa ja kireys rentoutuu sormieni ympärillä. Jokainen kosketus klitorikselle kielen päällä saa väristyksen menemään pitkin Marian kehoa. Hidastan sormien tahtia tuota ihanaa pillua tunnustellen. Marian keho valahtaa rentoutuneena tuoliin.
Toivon että naapurit eivät ole kotona, koska jos he ovat niin tuskin mikään jää epäselväksi mitä täällä äsken tapahtui.
Katselen taas tuota näkyä, kaunis nainen makaa hame lantioilla tuolissa, pillu ja reidet kiillellen kiimasta. Kokeilen etumustani mikä on aivan räjähtämis pisteessä. Mari nousee ylös ja ottaa kädestäni kiinni ja ohjaa minut kylpyhuoneeseen.
”Eiköhän tuossa ollut naapureille ihan tarpeeksi näytöstä.”
Maria tulee lähelleni ja laittaa kädet vatsalleni, kädet liukuvat paljaalla vatsallani samalla kun huulemme kohtaavat. Kiihkeän suudelman aikana tunnen kuinka toinen käsi siirtyy shortsieni etumukselle. Käsi hieroo kovaa kyrpääni kankaan päältä, tunnen kuinka kiimani nousee huippuunsa. Käsi siirtyy avaamaan nappeja ja tunne kuinka käsi sujahtaa alushousujeni alle puristaen paljasta kyrpääni. Maria laskeutuu eteeni ja vetää housujani hitaasti alaspäin. Kivikova kyrpä pomppaa housuista suoraan Marian naaman eteen. Hän katsoo minua suoraan silmiin ja ottaa koko terskan noiden ihanien huulien väliin. Kosteat huulet tuntuvat ihanilta, samalla kun toinen käsi puristaa hellästi palleja. Katson kuinka kivikovakyrpä uppoaa noiden ihanien huulien väliin, vasta lisätty huulipuna tekee näystä todella eroottisen. Maria ottaa kyrvän pois suusta ja vetelee kyrpääni edestakaisin katsoen suoraan silmiini. Huulet ottavat taas kyrvän sisäänsä ja tunnen kuinka ihanasti suu alkaa liukumaan kyrvällä. Toinen käsi tulee kyrvän varrelle samalla kun suu imee ahnaasti terskaa. Otan toisella kädellä seinästä tukea, tuntuu niin hyvältä että meinaa jalat pettää. Suu imee ahnaasti munaa ja käsi liukuu syljestä märällä varrella saaden suonet pullistelemaan äärimmilleen. Maria ottaa kyrvän pois suustaan ja runkkaa sitä kädellään katsoen minua suoraan silmiin…

Jatkoa seuraa, pitää vaan saada vähän lisää inspiraatiota. ?

Jos tykkäsit niin pistä kommenttia joona piste s26 (at) gmail piste com
 

Yhteistyössä