Grillaamassa

Sannan pyllyposkien alakaarteet paistoivat hameen alta hänen pestessään huvimajan lattiaa. Päivä oli erittäin kuuma suomalaiseksi kesäpäiväksi. Istuin huvimajan portailla poltellen tupakkaa ja vaivihkaa vilkuillen näkymää. Huomasin hänen tarkistavan katselenko häntä, koitin itse olla mahdollisimman huomaamaton. Kertaalleen hän nousi ylös kastelemaan luutua ja ennen alasmenoa huomasin hänen selvästi nostavan hamettaan edellistä ylemmäs. Hän pyllisti uudelleen kurottaen pyyhkimään penkin alta. Hänellä ei ollut lainkaan pikkuhousuja hameen alla. Ilta-aurinko paistoi huvimajan ovesta sisään, suoraan hänen jalkoväliinsä. Ajeltu pillu kuulsi muhkeana jalkovälissä ja auringon valo kiilsi märistä häpyhuulista valloittavasti. Hänhän oli selvästi kiihottunut ja tajusin samantien että hän halusikin minun näkevän juuri tämän näkymän. Vartaloani kihelmöi, erityisesti jokin housuissani vaikutti erittäin innostuneelta.

Käännyin vaivihkaa ympäri ja katselin näkymää pimeän kännykän näytön kautta. Näin kuinka Sanna vilkaisi minua ja ja nyki hametta entistäkin ylemmäs. Hän pyysi minua ojentamaan harjan hänelle ja käännyin antamaa sitä. Tälläkertaa hänen pyllyreikänsäkin oli näkösällä, kirkas lasinen pyllytappi sukelsi valtavien pakaroiden välissä syvälle Sannan peräsuoleen, ainoastaan pienet levennykset estivät tuota kapistusta painumasta kokonaan sisään. Ledivalo valaisi suolen seinämät sisältäpäin, näkymä oli uskomaton ja todella perverssi, en ollut aiemmin nähnyt mitään vastaavaa. Sannan naama oli punainen, punaisuus ei johtunut kuumottavasta fyysisestä työstä, hän selvästikin nautti tilanteesta. "Mulla ois myöhemmäksi sulle vielä yks pyyntö", hän sanoi ja iski silmää. Pakahtuessani uteliaisuudesta sain vaivoin näyteltyä coolia ja vastasin lakonisesti "jahas, enkö muka ole tehnyt jo tarpeeksi". Keräilin itseni portailta ja menin kääntelemään vartaita grillin päällä.

Olin nelinkontin vanhan vuoteen päällä. Sanna kiskoi housujani nilkkoihini. Ihmettelin miksi hän oli pyytänyt minut juuri tähän asentoon. Suljin silmäni ja nautin tilanteesta. 1700-luvulla rakennettu rakennus haisi vanhalle ja homeiselle. Sanna näpräsi kumihanskoja käteensä takanani. Kuulin kuinka liukastepurkin korkki aukesi ja kuinka jellyä turskahteli ulos tuubista. "Nyt koita pittää ittees mahdollisimman rentona" hän kertoili ääni väristen ja tuli vierelleni seisomaan. Hän hengitti erittäin pinnallisesti ja huomasinkin, että hän oli äärimmäisen jännittynyt. Hänen tärisevä etusormensa löysi pakaravakono ja värähdin hänen pyöritellessään sitä pyllyaukon ympärillä. "Nonih" hän vain sanoi ja työnsi sormensa sisääni. Toimeen ryhdyttyään hän rentoutui selkeästi ja kyseli pian mahtaisinko kestää kahta sormea sisälläni. Ennenkuin ehdin vastatakkaan, sekä etu- että keskisormi sukelsivat suoleni uumeniin. Sanna tiesi tarkalleen eturauhasen paikan ja hänen hierontansa tuntui taivaallisen hyvältä. Perinteisen sisään-ulos liikkeen sijasta hän liutti sormiaan eturauhasen ympärillä. Hetken sormeiltuaan suolistoani hän tarttui toisella kädellään jo juhlakunnossa allani jöpöttävään kaluuni. Rohkaistuneella äänellä hän kertoili haluavansa juuri tämän parrun ruiskivan nesteet hänen pyllyynsä. "Oon muuten fantasioinnut siitä jo aika kauan ja aika moni eri tavoin", hän hymähti ja jatkoi hommiansa.

Hiljainen litinä ja meidän molempien kiihtynyt hengitys täytti vanhan makuuhuoneen äänimaailman. Sama kesäillan aurinko valaisi ikkunasta näkyvän kasvihuoneen, jonka kokoamisesta Sanna oli luvannut minulle maksaa luonnossa. Tuota maksua ei tähän päivään mennessä ollut näkynyt. Muistutin häntä asiasta ja hän purskahti touhun seassa nauramaan. " No nyt saat senkin eestä" hän sanoi ja vatkasi kyrpääni hampaat irvessä entistäkin voimakkaammin. Lantioni jäykistyminen paljasti Sannalle sen että olin laukeamaisillani ja hän lopetti liikkeen, veti sormet pois pyllistäni ja hanskat kädestään. "Nyt sitten nussit multa aivot pihalle", hän tokaisi tyylilleen uskollisena vetäessään hametta pois ympäriltään. Toppi oli pois päältä vilauksessa ja rintsikat yhdellä kädenliikkeellä. Jäin katselemaan hänen alastonta vartaloaan yllättyneenä. Tissit olivat isot ja roikkuvaa sorttia, nännit nöpöttivät kovina alaviistoon. Vatsa oli raskausarpien runtelema. Pillun ympärystä punoitti, ilmeisesti vasta sheivattu ja hieman ärtynyt. Hän kyykistyi ja veti tuon erikoisen tapin pois pyllystään. Pyörähtäessään ympäri hänen selluliitin kuvioima pylly hölskähteli kiihottavasti. "Nonih, äksöniä sitten", hän hoputti, kun hänen mielestään nousin liian hitaasti sängyltä.

Terskan nuppi luiskahti ihanan helposti Sannan peräsuolen puolelle. Tappi oli hoitanut tehtävänsä, tämä nainen ei ollut ensimmäistä kertaa pappia kyydissä. "Uuuh, ihanaa, tämä tapahtuu oikeesti", hän huudahti kun tartuin hänen lantiostaan kiinni ja työnsin kyrpääni syvemmälle hänen suolistoonsa. Aukon ulkoreunat liukuivat kyrpäni mukana hitaasti upoten ensin sisään ja sitten hiukan ulos vähän kuin viiveellä pitäen kiinni mulkustani. Vedin elimeni melkein ulos asti ja voimakkaalla liikkeellä survaisin sen kerralla pohjaan asti. "Ouhh, mä tykkään just rajusta seksistä lanko kulta, anna mennä vaan niin saatanasti", hän soperteli kiihkossaan. Aloin nopenevin työnnöin nussia häntä takaapäin. Tunnustelin hänen löysiä tissejään takaapäin, puristelin, hiplailin ja läiskin niitä kunnes hän painoi naamansa vanhaa petiä vasten ja alkoi oikealla kädellä vispaamaan vetistä pilluaan. Hikikarpalot valuivat selkäni ränniä pitkin kun työstin hänen jäätävää persettään jo hullunkiihkoisella tahdillla. Sannan suusta purkautui vuorotellen kiljuntaa, huutoa ja vaivalloista yninää kun nussin häntä erittäin rajuilla työnnöillä. Kyrpäni sukelsi aina uudestaan hänen tiukkaan persereikäänsä ja lantioni läiskähti voimakkaasti hänen kankkujaan vasten saaden ne aaltoilemaan valtoimenaan. Sannan sormet vatkasivat entistäkin rajummin lätisevää pilluaan, keskisormi ja nimetön tunkeutuivat yhä uudelleen hänen pilluunsa. Valtavan huuman keskeltä huusimme molemmat suoraa huutoa kun lopulta syöksin lastini hänen perseeseensä. Sanna kiemurteli rajusti allani, hänen polvensa pettivät alta ja lantionsa nytkähteli orgasmin kourissa. Pyllyreiän supistusvoima oli musertaa kyrpäni poikki mutta tälläkertaa tuo kipu tuntui taivaalliselta.

Lysähdin Sannan likomärän selän päälle. T-paitani oli liimaantunut selkääni kiinni. Shortsini olivat nainnin tiimellyksessä lentäneet lattialle, Sannan vaatteiden ja pyllytapin viereen. Sanna puuskutti allani, hänen ihonsa tuntui tahmealta. "Mitenkähän tästä nyt selviytyisi muiden sekaan", hän naurahti ja pyysi minua nousemaan. Veltostunut kyrpäni luiskahti ulos hänen perseestään tuoden mukanaan ruiskauksen siemennestettä. "Ouuh", hän huudahti kivusta. "Pitää varmaan huomisessa seminaarissa vältellä istumista, mutta oli aivan huippukivaa", hän kertoili hymyillen. "Mutta sovitaan että tämä jää tähän, kiinnijäämisen riski on turhan iso", hän lisäsi pukiessaan vaatteita päälleen. Tuon mahtiperseen vilahtaessa mekon suojaan nautin vielä viimeisistä näkymistä. Spermaani pärskähti hameen alla ulos Sannan pyllystä tehden pienen märän läiskän hameeseen hänen kumartuessaan ottamaan loppuja vaatteita lattialta. Puin shortsit takaisin jalkaani. Sovimme menevämme takaisin sisään eri aikoina, jotta emme herättäisi epäilyksiä. Jos joku oli ulkona hän varmasti kuuli touhumme, ajattelin hymyillen sisäänpäin ja poistuin rakennuksesta.

----

meniköhän nyt liian härskiksi
 

Yhteistyössä