Mukavat tytöt

Pari pientä ja kilttiä tapahtumaa vuosia sitten


Pieni kaipuu kalvaa aina mieltä kun alan muistelemaan entistä kaveruutta pariin naisystävään. Hekin olivat keskenään ystäviä ja ovat vieläkin. Me kolme liikuimme paljon yhdessä. Anu, Kirre ja minä. Olimme tavanneet samalla työpaikalla ja todenneet touhut ja teot olevan hyvin keskenämme synergiassa. Nykyisin elämme tahoillamme ja minä tapaan heitä sattumalta ja satunnaisesti. Olemme naimisissa, Kirre naapurikaupungissa ja minä sen naapurissa. Molemmilla meillä lapset ja perheen velvollisuudet. Anu ainoana jolla ei lapsia ole ja kuulemani mukaan nykyisin eronnut nainen. Ne olivat mukavia vuosia ne neljä vuotta jotka kiinteämmin olimme keskenämme tekemisessä. Aikaakin on jo kulunut vuosituhannen vaihteesta.

Pari vuotta ennen kuulua Millenium-vuodenvaihdetta olimme yhteisellä risteilyllä Helsinki-Tukholma-Helsinki. Kerran aiemmin olimme tehneet semmoisen kelluntaristeilyn Tallinnaan, mutta nyt oli menossa hieman pidempi, parin yön ja päivän kestävä matka. Olimme menomatkalla Tukholmaan käyneet syömässä ja ostoksetkin oli tehty. Olo oli hiukan riehakas, ei humalainen, mutta vapaa ja rento. Istuimme hytissämme, joka meillä oli yhteskäytössä, kuinkas muuten, ja oli taloudellisestikin järkevää. Olimmehan ujostelemattomia ja suopeita henkilöitä. Kokemustakin meillä vastaavaan oloon oli muutamilta aiemmilta lomareissuilta, vaikkapa joiltain viikonlopun mökkitapaamisilta. Tytöt kiehnäsivät ja kiehnäsivät meidän ollessamme laivaa kiertämässä ja siihen tutustumassa, ja sama kiehnäys jatkui hytissäkin. Nautiskelimme pieniä paukkuja laivan myymälästä hankkimistamme raaka-aineista. Varovasti niitä otimme, sillä emmehän halunneet olla missään vetämättömässä kunnossa. Päätimme vielä mennä yökerhoon katsomaan siellä olevaa menoa ja ehkä tanssimaankin, vaikka en henkilökohtaisesti mikään parketilla liukuja ollutkaan.

Yökerhossa saimme käyttöömme pikkuruisen pöydän jonka ääreen asettauduimme. Hämärällä näyttämöllä alkoi parahiksi show, jossa tanssityttöt heittelivät sääriään ja pari laulavaa päähenkilöä esitti parastaan. Suosion kalastelua ja sitten sitä normaalia taputusta. Aikanaan saatiin tanssiorkesterikin vireeseen ja lattia täyttyi. Kirre ja Anu vetivät minut mukanaan ja siellä sitä hytkyttiin muiden joukossa. Tytöt vuorollaan olivat minua liki ja painoivat vartaloaan lujasti vasten kaikkea minussa joka hiemankin heidän mielestään oli ärsytettävissä. Hauskaahan meillä oli. Tungoksessa tuli kuuma ja lopuksi päätimme häipyä koko ahtaudesta. Hyttiin oli kiire ja naiset vetivät pitkäätikkua siitä, kumpi käy ensin suihkussa Kirren viedessä pidemmän tikun. Hyttikäytävällä alkoi paidannapit Kirrellä aueta ja ennenkuin sain oven auki, niin jo oli paita pois päältä. Sisäpuolella lensi hame, oikea hamonen ja sitten pikkarit ja rintsikat. Mutta stayupit olikin vaikeammat riisua. Kirren oli istahdettava jakkaralle ja siinä hän ne varovasti riisui ja antoi vaalenpunaisen herkun vilahdella aina jalkoja nostellessa. Sitten olikin suihkun vuoro. Anu alkoi valmiiksi riisuutua ja minä katselin, nojasin ikkunaan ja silmäni seurasivat mielenkiinnolla vaatekappaleiden vähenemistä. Anu veikisteli ja oli ujostelematon. Hytissä oli lämmin joka loi jotenkin eroottisen ilmapiirin jonka lisänä leijui naisten hajuvesien tuoksu. Odotellessamme Kirren suihkuttelun päättymistä, katselimme Anun kanssa ulos ikkunasta. Ulkona oli pimeää ja jokunen laivanvalo näkyi kaukaisuudessa. Vedin alastoman vartalon eteeni ja painoin käsilläni naista itseeni. Anun paljaat rinnat heijastuivat ikkunasta enkä millään malttanut olla puristelematta niitä. Hivelin hänen vartaloaan, litteätä vatsaa ja lyhyttä karvoitusta, pientä kolmiota, ja sormeni livahti aavistuksen verran häpyhuulten väliin. Sieltä tunsin sormeeni kuuman kosteuden, melkein märkyyden ja Anu kihersi.

Kirre ampaisi itsensä ulos suihkusta höyrypilven saattelemana iso pyyhe sylissään ja märät hiukset poskillaan. Anu vuorostaan meni valuvan suihkun alle ja tempaisi mennessään oven kiinni. Kirre seisoi keskellä pienen tilan lattiaa ja kuivasi huolella itseään, hiukset, kainalot, koko vartalon. Levitti jalkojaan ja pyyhki reisien sisäpinnat ja vähän muutakin. En voi tänä päivänäkään käsittää miten me pystyimme olemaan niin luontevia ja ujostelemattomia kaikessa tekemisessämme. Aivan alusta lähtien olimme kuin ikuisesti tunteneet ja samoja leikkejä leikkineet. Ajatellessani nyt vaikkapa omaa vaimoani samanlaisena kuin nämä naiset, niin en voi edes kuvitella sen mahdollisuutta. Se ei olisi mahdollista.

Kirre seisoi suorana ja kääri kylpypyyhettä hiustensa ympärille niin kuin vaan nainen osaa. Olen aina ihaillut miten näppärästi he sen tekevät. Jalat hieman harallaan ja rinnat pystyssä Kirre kiristeli pään kääröä. Samanlainen siistitty sänkikolmio Kirrelläkin oli mikä Anullakin. Anulla hieman tummempi ja Kirrellä punaiseen vivahtava. Kummallakaan naisella ei vilkkunut mitään ylimääräisiä pikkuhuulia varsinaisten häppärihuulien raosta. Ne olivat piilossa ja pulleahkot pimpit olivat miellyttävät katsoa. Sanottakoon nyt sekin, etten vierasta vaikka huulien välistä jotain vilkkuiskin, näitten naisten vaan oli semmoiset pikkutyttömäiset. Siinä katsellessani minun oli aivan pakko kosketella Kirreä. Hipaisin rintaa ja vatsaa sekä vein sormen siihen kehumaani häpyhuulien vakoon. Karvoitus, ajeltu semmoiseksi muutaman millin pituiseksi, oli suihkun jäljiltä edelleen hieman kostea. Tunsin sormessani sen lämpöisen pehmeyden. Kirre naurahti ja taittoi keskikohtaansa taakse niin että sormeni luiskahti ulos. Hän otti toisen pyyhkeen ja kietoi sen vartalonsa ympäri ja kiristi sen kiinni rintojen yläpuolelle. Anukin tuli suihkusta ja teki samat toimenpiteet mitä Kirrekin. Minä olin baarimestarina ja sekoitin meille juomat. Laivahytit kun nyt ovat mitä ovat, pieniä, niukasti istuimia ja sen semmoista, niin istuimme vastakkaisille vuotelle. Jakkaran panimme väliimme jolla juomamme olivat. Suihkuun olisi itsenikin pitänyt mennä, mutta nyt alkoi juttelumme olemaan niin lennokasta, että unohdin koko suihkun. Äänekäs ja raikuva nauru kiiri nurkissa kun kerroimme juttuja ja vitsailimme. Tytöillä vain pyyhkeet ja minäkin olin kuin huomaamatta keventänyt pukeutumistani ja istuin enää vain bokserit päällä.

Jossain vaiheessa olimme poikenneet Maarianhaminassa ja tytöt olivat keikkuneet ikkunassa ilkosillaan. En tiedä katseliko satamassa kukaan, mutta meitä nauratti. Tytöt istuivat vierekkäin vastapäisellä sängyllä ja naukkailivat pikkudrinkkejään. Minä vilkuilin heidän liikkeitään ja aina välillä pillut vilkkui, kylpypyyhkeet kun eivät kovinkaan hyvin pysyneet paikoillaan. Minulla seisoi ja sen näki varmaan boksereistani. Sanoinkin tytöille, että nyt on kauhea seisokki ja kaikki heidän syytään kun eivät pysty pitämään pimppejään piilossa, puhumatta rinnoistaan. Siitä naiset riemastuivat ja heittäytyivät taakse nostaen jalkansa ylös. Löivät kätensä pilluilleen niitä läpsyttäen. Levittivät sormin ja näyttivät maisemat syvyyksiin. Hyökkäsivät sitten kimppuuni ja repivät bokserit päältäni. Kopeloivat kullia ja kivespussia, enkä minä sitä pahakseni pannut. Kisailimme pitkät ajat kunnes alkoi unikin jo vaatimaan verojansa. Minä jouduin vierailemaan hetken kummankin sängyssä. Vieraskäyntejä oli aamuyön aikana useitakin ja minun oli pidettävä huoli, etten saa orkkua heti alkuun. Useitakin pyrähdyksiä siis tein kumpaankin sänkyyn. Anun kanssa se sitten sattui, se purkaus. Enempää en jaksanut vaan jäin hänen sänkyynsä nukahtaen siihen. Kirre tuhisi viereisessä sängyssä. Suihku sai jäädä aamuun.




Yhteinen aamusuihku virkisti taas. Kolmen hengen loiskinta ja toistemme kopelointi pienessä tilassa oli iloista. Tytöt istuivat vuorollaan pytyllä ja käsi pytyltäkin istujalta livahteli aina suihkun alle puristelemaan joko pakaraani tai näpräilemään kullini kanssa. Se olikin taas mahtikunnossa terskan loistaessa onnesta. Mutta olihan meidän mentävä aamiaisellekin. Ja oli myös kierreltävä ainakin Tukholman kauppoja. Minua se nyt ei niin viehättänyt ja päätinkin erkaantua jossain vaiheessa naisten seuraamisesta. Olin päättänyt tulla ajoissa laivalle ja hieman torkahtaa.


Paluumatka sujui samoja kujeita harrastaen, mutta hieman säästeliäämmin alkoholia käyttäen. Istuin sängyn reunalla, alasti. Tytöt olivat polvillaan edessäni ja painoivat jalkojani erilleen. Kirre pompotteli kivespussia ja Anu runkkasi kullia antaen aina välillä suukkoja terskalle. Välillä lumpsahti koko nuppi Anun suuhun ja tunsin voimakkaan imaisun. Kirre työnsi Anun syrjään ja imaisi vuorostaan kalun täyteläisten huuliensa syleilyyn. Imaisi ja otti koko kangen syvälle nieluunsa. Nojasin selkääni seinään ja nautin. Annoin naisten tehdä itselleni mitä halusivat, kunhan eivät vaan tappaisi. Tytöt olivat alasti ja huomasin heidän kanssani touhutessa myös välillä koskettelevan itseään. Käsi aika-ajoin hyväli omia pilluja tai puristi rintaa ja hieroi nänniä.


Vierailuni kummankin sängyssä tapahtui samoin kuin menomatkallakin. Ahtaat sängyt eivät antaneet mahdollisuutta kolmen piehtaroinnille. Puolen yön maissa täytin Kirren pillun spermallani ja jäin hänen viereensä nukkumaan.

Satamaan tultiin ja hajauduimme kukin tahollemme. Oli ollut kuntoa kysyvä laivamatka ja kotisänky odotti tarjoten kunnon levon, voimia palauttavaa lepoa univelkojen maksuun.

""""""""""""""


Kerronpa vielä yhden jutun meidän monista jutuistamme. Olimme päättäneet tehdä kuuman kesäviikonlopun aikana retken Suomenlinnaan, auringonoton ja uimisen merkeissä tietenkin. Hulluuksissaan tytöt olivat päättäneet pukeutua kesäisen helteen pakottamana kevyesti, erittäin kevyesti. Odotin heitä Kauppatorin kulmalla lauttalaiturin luona, nojailin ja nuoleskelin päivän ensimmäistä jäätelöä. Näin heidän keikkuvat hahmonsa lähestyvän rantakassit olkapäillään. Kummallakin oli lyhyet hamoset, olisivatkohan olleet semmoiset kietaisuhameet ja kireät topit vedettynä rintojen yli. Rintaliivejä ei kummallakaan ollut, eivätkä he niistä kesäaikaan paljoa välittäneetkään. Jaloissa oli semmoiset narusandaalit joista vilkkuivat paljaat varpaat. Menimme lauttaan ja nousimme yläkannelle jossa oli tuoleja siellä täällä. Siirsimme niitä istuaksemme lähekkäin sen pienen ajan mitä matka Suokkiin kesti. Tyttöjen ruskeat reidet loistivat lyhyitten hameitten alta istuessamme vastakkain tuoleillamme. Minä kehuin heidän kevyttä vaatetustaan ja arvostin sitä miten he kunnioittivat pukeutumisellaan kesää ja sen lämpöä. Tämän kerroin heille. Naiset naurahtivat ja yhteistuumin nostivat aavistuksen hameittensa helmoja, paljastaen paljaat paikat, pikkuhousuttomat alapäät. Kummankin pikkupillut loistivat puhtaina, täysin sileiksi ajeltuina, tosi smooth. Yllätyin tietenkin hieman tätäkin repäisyä, mutta olinhan tottunut jo monenlaiseen tempaukseen. Kerroin, ettei minullakaan ole päälläni kuin kaksi vaatekappaletta, paita ja shortsit, bokserit on kotona. Kuului ooh ja vaatimus, että näytä. Minunhan oli mentävä leikkiin mukaan ja niin avasin pari nappia sepaluksista ja levitin aukkoa niin, että paljas patukka ja sen pää kenotti puoliksi ulkona tyttöjen katseltavana. Se oli semmoisessa puoliheijarikunnossa, ihan niinkuin aina näitten naisten seurassa. Tietenkin olin varovainen enkä esitellyt sitä kovin avokätisesti, sillä yläkannella oli muitakin.

Kävelimme Iso Mustasaaren läpi kohti Tykistölahden siltaa ja Susisaarta. Sillan jälkeen heti on muureissa ovi josta voi mennä tunneliin ja sitä myöden nousta pimeää ja mutkittelevaa käytävää ylös mäelle. Menimme tunneliin ja olin varannut taskulampun mukaan, sillä aina Suomenlinnassa käydessä valoa kaivattiin, muuten olisi ollut vaikeata löytää tunneleissa perille. Tunneliseikkailut oli aivan pakko Suomenlinnassa tehdä. Anu ja Kirre menivät edellä minun tullessa takana näyttäen valoa. Tunnelissa on paljon portaita joita on noustava ja ahtaita paikkoja ja kulmia joita on varottava. Tyttöjen noustessa askelmia minä aivan kuin vahingossa suuntasin valon hameitten alle. Naiset siitä olivat suuttuvinaan ja painelivat helmojaan tiukemmin haaroihinsa. Vähän heitä kopeloin ja vastarinta ei ollut kovinkaan kovaa. Kommelluksien ja iloisen naurun helkkyessä olimme päivänvalossa ja jatkoimme kohti Kahvila Piperiä, jossa ajattelimme ottaa kahvit munkkien kera. Ja tietenkin jätskit myös. Kävin sisältä hakemassa haluamamme ja asettauduimme pihan reunalle pöydän ääreen nautiskelemaan. Anu istui kasvot muihin pöytiin päin ja oli rennon näköisenä nostanut toisen jalan yli toisen ja samalla vetänyt hamettaan ylös. Ilkikurisesti hän katseli aurinkolasiensa suojasta muita asiakkaita, jos vaikka joku kuolaava perheenisä tuijottaisi toivoen näkevän jotain aivan tavatonta. Ei sillä hetkellä tuijottajia ollut muita kuin kaksi naista, jotka hiukan nyrpeän näköisinä päät kallellaan toisiaan kohti supattelivat ja vetivät hameitaan alemmas. Kirre tietenkin oli pelissä mukana ja ojensi jalkojaan suoraan eteensä ja veti helmaa hiukan ylös. Levitti hiukan vielä jalkojaan ja näky oli varmaan aivan super jos vaan sattui oikealta suunnalta katsomaan. Minä jo ajattelin, että pitäisikö minun muljauttaa vehkeeni näkösälle, mutta annoin olla. Pari Merisotakoulun oppilasta tuli pihaterassille ja heillä oli leuat pudota. Istuivat hyvälle paikalle ja tiirailivat näitä rentoja naisia. Kirren ja Anun paikat olivat kiinnostavaa katseltavaa, ainakin se mikä sattui näkymään.

Uimaanhan olimme tulleet, ja aurinkoa ottamaan. Kahvilasta ei ollut kuin parisataa metriä uimarannalle. Emme menneet aivan lahden pohjukkaan vaan siitä oikealla olevalle niemelle. Seuralaiseni ajattelivat ottaa aurinkoa yläosattomissa ja siellä siihen oli sopivia paikkoja. Rohkeasti naiset riisuivat topit ja kaivoivat kassista bikiniensä alaosat jotka vetivät päälleen. Eivät ne kovinkaan paljoa peittäneet, mutta olihan niissä en verran kangasta, että jotain niistä oli ostettaessa joutunut maksamaan. Minä levittelin kylpypyyhkeitä ja kaislamattoja kalliolle sillä välin kun neidit rasvailivat itseään. Pudotin sitten shortsit ja vetäisin uikkarit jalkaan heittäytyen naisten väliin selälleni. Uikkarit kiristi ja minun oli aseteltava kullia paremmin ja sitä nämä kaksi taas nauroi. Tarrasin kummankin rintoihin ja puristin lujasti, melkein kipua tehden. Siitä ei seurannut muuta kuin kova toruminen ja uhkailu, mutta hymyssä suin sekin. Kevyet läpsäisyt käsilleni ja kiherrystä.

Lojuimme auringossa pitkään, käännellen itseämme ja parempaa paikkaa hakien ja muhkuroita allamme väistellen. Minulla oli ollut koko päivän se puolikova heijari päällä ja niinpä pyysin tyttöjä tekevän sille jotain. He olivat heti taas juonessa mukana ja suhteellisen suojaisassa paikassa kun olimme, niin hetkessä oli kaksi kättä uikkareissani. Siinä venyteltiin ja hierottiin kalua, runkattiin ja kiveksiä puristeltiin. Mukavaa se oli, varsinkin kun vuorollaan kumpikin otti kullin suuhunsa ja imi. Toinen nosteli kiveksiä ja hyväili reisien sisäpintaa. Kulli tykytti ja kuumotti, minä silmät ummessa vaan makasin selälläni ja nautin. Kirre runkkasi vuorollaan niin, että tunsin lastin tulevan. Hän ohjasi sylkäisyn ylös vatsalleni ja pumppasi ja puristeli aisan tyhjäksi. Kumpikin leikki spermalla levitellen ja piirrellen sormin kuvioita vatsalleni. Tiesin, että jotain minunkin kontolleni vielä lankeaisi, mutta naimaan en täällä alkaisi. Vuorollani otin sitten tyttöjen alapäät hoivaan. Siirsin bikineitä hieman syrjään ja istuessani heidän keskellään sormetin kumpaakin hitain liikkein. Puristelin sileitä häpyhuulia ja hivelin häpykumpuja. Sormet liukuivat hyvin sisään märkinä oleviin pilluihin. Nuuhkin sormiani ja samalle tuoksuivat kumpikin nainen. Maistoin myös sitä märkää, joka sekin oli saman makuista. Pitkään hoitelin sormin tyttöjen pilluja aina välillä muistaen vilkuilla ympäristöä olisiko joku tirkistelijä paikalla. Harmittomiahan he ovat ja olinhan itsekin sortunut semmoiseen ja mukava harrastushan se.

Iltapäivä oli jo pitkällä kun päätimme lähteä pois kohti kaupunkia. Oman aikansa matkaan vielä kului ennenkuin olimme Kauppatorilla. Iltatorilta ostin vielä pulleita herneenpalkoja, evääksi ratikkaan. Kävelimme pysäkille ja matkasimme Kallioon. Puolityhjässä ratikassa sain matkalla vilkuilla paljaita, hameitten alta vilautteltuja paikkoja. Kirre otti muhkean herneen avatusta palosta ja ujutti sen häpyhuulien välistä sisään pilluunsa kovan kikatuksen saattelemana. Ja mitäpä Anu siihen? Hän piilotti kaksi hernettä omaan aarrearkkuunsa. Provosoiva istumistyyli kiusoittelevan hymyn kanssa viihdytti matkaa. Kirre lähti kotiinsa ja poikkeaisin Anun luokse mielessä se, mikä jäi vaan lämmittelyksi Suomenlinnassa. Kirre kommentoi ystävällisesti, että hän vaatii samaa, ehkä jo huomenna.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä