Virkistysmatkalla

Tiimimme oli saanut aikaa hyvää tulosta ja meidät palkittiin virkistysrahalla. Äänestimme ja lopputuloksena lähdimme katsomaan lätkää minibussilla. Matkaan lähtivät minä, K, M, A, P, J ja S. Auto oli S:n, koska hän vuokrasi minibussiaan sivukeikkana. Kokoonnuimme tehtaamme pihalle ja lastasimme auton. Otimme mukaan juomaeväitä ja syötävää. Menomatkalla oli hyvin hilpeä tunnelma. S ajoi. Jokaiselle oli oma penkki, mutta K istui kuitenkin viereeni ja jätkät vähän hymisteli meille. Arvasin että tieto oli kyllä kulkenut K:n ja M:n yövuorosta muillekin. En jaksanut nolostua asiasta ja nämä kuumat eroottiset hetket näiden upeiden miesten kanssa olivat kyllä nostaneet itsetuntoni ja itsevarmuuteni ihan uusiin lukemiin.
Lätkämatsiin eläydyttiin ihan tosissaan ja leijonien voittaessa tunnelma oli kotimatkallekin lähdettäessä mitä parhain. Toki nautituilla juomillakin oli osuutta asiaan. Miehet olivat aika riehakkaalla päällä. K kuiskutteli korvaani että olin ollut muidenkin jätkien päiväunissa yövuoron jälkeen. Arvelin, että jos tilanne on tämä, niin voisin toteuttaa taas yhden fantasiani, joka nimenomaan liittyi bussimatkailuun. Päälläni minulla oli tällä kertaa farkut ja avokaulainen vetoketjulla kiinni oleva paita. Vedin vetoketjua auki päin, jotta rintani tulisivat kuumasti esiin. Tunnelma bussissa sähköistyi saman tien ja näin innostuksen miesten silmistä. Kuumotus ja kihelmöinti alkaa kerääntyä alavatsaani ja rintoihin. Aloin suudella K:ta ja hänen kätensä alkoivat hyväillä minua lämpimästi. Ajatus yleisöstä kiihotti minua suunnattomasti ja tunsin märkyyden lisääntyvän vaossani. K avasi enemmän paitaani ja suuteli paljastuneita rintojani. Onneksi kotimatka oli pitkä…
Vajosin kiihotuksen tunteisiini ja annoin kehoni viedä minua. Järjellä ei ollut enää sijaa tällä reissulla. Minulta riisuttiin farkut ja alusvaatteet ja olin pian alasti viiden miehen ympäröimänä. Miehetkin riisuivat paitojaan ja housujaan. Kohoumista päätellen hekin olivat hyvin kiihottuneita. S pystyi tuskin keskittymään ajamiseen. Istuin ensiksi K:n kalun päälle penkille selin häneen. A uskaltautui hyväilemään ja suutelemaan rintojani. Koska jalkani olivat hyvin levällään, ylettyi P koskettelemaan minua klitoriksesta kielellään. Tunsin vielä J:n huulet huulillani. Olin ihan laukeamispisteessä käsien, kalun ja kielten kosketuksista vartalollani. Montaakaan minuuttia ei kulunut, kun tulin vavahdellen ja vein K:n mukanani reunan yli. Tunsin hänen kalunsa sykkeen sisälläni. Hänkin oli kiihottuneempi kuin koskaan. Varmaan P:n kieli ja kädet olivat kosketelleet häntäkin.
Bussin takaosa oli muutettavissa makuutiloiksi ja siitä muodostui leveä parivuode. Siirryimme makaamaan sinne ja sain hetken palautua. Kohta tunsinkin sormien ja kielen hyväilevän märkää vakoani. Toiset kädet ja huulet antoivat huomiota rinnoilleni. Huulilleni tarjottiin kalua, jonka imaisin suuhuni. Pyöritin kieltäni A:n kalun päässä ja välillä imin voimakkaammin. Huohotus ja litinä olivat vallitsevat äänet autossamme. M kävi makuulleen viereeni ja kiipesin hänen päälleen. Laskeuduin alas ja vakoni täyttyi ääriään myöden. P asettui taakseni ja alkoi sovittaa itseään takamukseeni. Onneksi hänellä ei ollut niin isoa kuin M:llä. Vähitellen hänkin painui sisääni ja tunne oli sanoinkuvaamaton. Olin niin täynnä ja tunne oli niin kiihottava, kun he vuorotellen hetken rytmiä haettuaan työntyivät minuun. Toiset hyväilivät itseään kiivaasti, ilmeisesti näky miellytti heitäkin. Orgasmi alkoi sykkiä syvältä sisältäni. Vakoni imi kiivaasti kiinni M:n kaluun ja tunsin hänen alkavan purkautua ja sykkiä sisälläni. Tämä oli liikaa myös P:lle ja toinen kalu alkoi ampua lastiaan takamukseeni. A:n mällit lensivät rinnoilleni. Lysähdin M:n rinnalle.
Kuivasimme välillä vartaloitamme ja hörppäsimme hieman juotavaa. Alapäätäni kivisti jo hieman, joskin tunne oli hyvin miellyttävä. Rintani ja nännini olivat turvoksissa kiimasta. Seuraavaksi päätin maistaa J:n munaa ja aloin hyväillä häntä suullani. A sovitteli itseään märkään kiiltävään pilluuni. Häpyhuuleni olivat paisuneet kaikesta alavartalooni pakkautuneesta verestä. Hänen sormensa hyväilivät takamustani ja pyörivät toisella reiällä. Pian tunsin kalun painautuvan sitä vasten. K oli tullut A:n pariksi. Rintojeni väliin hieroi kaluaan P. Tunne oli taas niin kokonaisvaltainen, etten pystynyt keskittymään kalun imemiseen kovinkaan hyvin, joten hyväilin J:tä käsilläni sen minkä pystyin. P piteli minua paikoillaan kun K ja A naivat minua. Tilanne oli niin ylikiihottava, ettemme tarvinneet kovinkaan pitkää panoa, kunnes miesten aseet alkoivat laueta ja aloin täristä ja kouristella ties monennessako orgasmissani. Autokin alkoi tuoksua voimakkaalta kiimalta, seksiltä ja hieltä. Ikkunat olivat onneksi tummennetut, joten vastaantulijat tuskin huomasivat huurteisia ikkunoita.
Maatessani jälkijäristysten kourissa tunsin suudelmia huulillani, reisilläni ja rinnoillani. Vaikka olin jo miltei puhkinaitu, tunsin panetuksen nousevan vatsanpohjastani. J kiusasi turvonnutta ja sykähtelevää klitoristani kielellään ja upotti välillä kielensä vakooni kokonaan. Minut käännettiin istumaan J:n syliin ja hänen kalunsa upposi märkään ja limaiseen pilluuni. Omat jalkani olivat jo ihan hervottomat ja olin sulanut miesten käsiin jo pari orgasmia taaksepäin. M tuli taakseni ja työntyi jo avattuun liukkaaseen takamukseeni isolla kalullaan. Itse en juurikaan pystynyt liikkumaan, mutta miehet nostelivat minua ja löysivät hyvän rytmin. Itse en pystynyt keskittymään enää mihinkään, koska olin ihan yhtä sykkivää kehoa ja suusta purkautuvaa voihketta. Pilluni sykki ja samalla takamukseni imi toista kalua. Tunsin vain kuin kolmestaan aloimme purkautua yhtä aikaa. Miehet murisivat ympärilläni ja näykkivät niskaani ja rintojani. Hetkeen emme liikkuneet mihinkään. Huohotimme uupuneina. Lopulta nousimme ylös ja siistimme itseämme. Tajuntani alkoi palautua ja katselin ympärilleni. Auton takaosa oli kyllä melko hurjan näköinen. Penkeissä oli spermaa, kun miehet olivat ottaneet orgasmeja katsellessaan sivussa.
S oli myös ajaessaan vedellyt itseään ja kuljettajan penkissä ja kojelaudassakin oli mälliä. Joutuisimme vielä melkoisiin siivoustalkoisiin, jotta auto saataisiin puhtaaksi…
 

Yhteistyössä