Kahden miehen käsittelyssä

  • Viestiketjun aloittaja Musta harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Musta harmaana
Tämä tarina on tosi ja sijoittuu n. 7 vuoden taakse. Tätä tapahtumaan muistelen usein, enkä usko sen enää koskaan toistuvan. :\|

Mulla oli treffit silloisen hoitoni Veskun (nimi muutetttu) kanssa erään Kalliossa sijaitsevan ravintolan terassilla ja sinne siis suunnistin. Siellä Vesku jo odottikin jonkun mulle ennestään tuntemattoman kaverinsa kanssa. Siinä sitten iltaa istuttiin ja drinksuja nautittiin, pienessä hiprakassa oltiin, muttei missään räkäkännissä. Jossain vaiheessa iltaa tuli sitten seksijutut puheenaiheeksi ja jompikumpi miehistä kysyi olenko koskaan ollut kahden kanssa. Minä siihen että enpä ole ollut. Yhteen ääneen miehet kysyivät voisinko harrastaa seksiä kahden miehen kanssa ja minä tietenkin vastasin myöntävästi. :p Sen enempää aiheesta puhumatta joimme drinksumme tyhjiksi ja kuin yhteisestä sopimuksesta kävelimme Veskun kämpille.

Heti eteisessä miehet alkoivat riisumaan vaatteitani, riuhtoen samalla omiaan pois toisella kädellä. Menimme kaikki suihkuun, jossa miehet pesivät mun jokaisen sopukan ja mä kiemurtelin himoissani miesten käsissä. Lopuksi mä pesin miehet, myös hitaasti hyväillen.

Yhdessä sitten mentiin Veskun parisänkyyn ja mä ajattelin "tän on pakko olla unta!". ;) Sängyssä miehet laittoivat mut ensin selälleen, Veskun kaveri Juha alkoi suutelemaan mun kasvoja, kaulaa ja rintoja, Vesku taas alkoi hyväilemään kiimasta märkää alapäätäni. Mä luulin laukeavani siihen paikkaan. Miehet hyväilivät, nuolivat, näykkivät ja purivat ja se teki niin hyvää että luulin menettäväni järkeni. Sitten Vesku käänsi mut kontilleni... Se hyväili ja suuteli mun pakaroitani ja taisi se kieli lipaista muutaman kerran pepunreikääkin. Mmmm... Mä olin niin märkä että mahlat valui melkein reisiä pitkin. Otin juhaa kädestä ja pyysin tulemaan mun eteen. Juha nojasi seinään sängyn päädyssä ja mä aloin imemään sen jättimäistä kalua samalla Vesku työntyi muhun takaapäin. Meinasin laueta jo heti kun Vesku työntyi sisään, mutta sain pidäteltyä itseäni. Vesku työnteli ensin hitaasti, välillä pari nopeaa työntöä ja taas hitaasti... Mä imin Juhan ihanaa kalua kuin henkeni hädässä, ja nautin siitä! Ja hetken päästä Juha saikin orgasmin. Juhan karjahtelu sai mut kiihottumaan entisestään ja mäkin laukesi. Mun #&%£$!* sykkiminen ja puristelu taas sai Veskun laukeamaan ja huohottaen ja hikisenä me kaikki kolme lysähdettiin sänkyyn lepäämään ihan sikin sokin. Ihanan raukea oli olo siinä kahden hikisen miehen välissä, täydellisesti tyydytettynä. :)

No eihän se ilta tietenkään tähän yhteen kertaan päättynyt, mutta enempää en nyt ala kirjoittelemaan. Mutta sen vaan sanon, että jokaisen naisen pitäisi edes kerran elämässään päästä kokeilemaan kahta miestä samaan aikaan sängyssä. Mä ottaisin uusinnan ihan koska vaan! :whistle:
 
oishansekiva
Kyllä mullekki kelpais, mut luulempa, että mieheni mielestä se ois varmaa pettämistä. Tai sitte mää en kehtais. Mutta jos pari drinksua ois ottanu, nii kyllä vamaan sitten kehtaisin!! :p Luulempa, että se ei kyllä tuu ikinä tapahtumaan :(
 
yhdelle omistautunut
Hei !
Mä en tahtois kahden kanssa. Kyllä kahdestaan oman rakkaan kanssa on parempi. Joku sanoi ettei mieskään sitä pettämisenä pitäisi, ei kai kun sitten voi tulla ehdottamaan että hän kahden naisen kanssa. Olisiko se sinusta sitten pettämistä, kun miehesi olisi sinun lisäksesi toisen naisen kanssa. Olisko kiva katsella ku hän tyydyttää suhteen ulkopuolista naista ? Mitä jos hän pitäisikin siitä enemmän ? Tai itse pitäisit enemmän siitä toisesta miehestä ? En itse haluisi vaarantaa suhdettamme ainakaan tuollaisilla "keikoilla". Kahdestaan oman kullan kanssa voi kanssa keksiä kaikenlaista kivaa...
 
nuorena
B) Tuli ihan sinkkuaika mieleen. Suosittelen kyllä kahden miehen käsittelyä, se oli kivaa. Tosin me ei lauettu yhtäaikaa (kuten saduissa) vaan jokainen vuorollaan. Kontillaan takaapäin sai mut kyllä laukeemaan, aah, oli se ihanaa :heart:
 
niinpä niin
Mua kiihotti toi tarina =) Mut oikeesti harvoin menee niinkuin tarinoissa.. Oon kaksi kertaa ollut kahden miehen kanssa (eri miehien) ja mulle se ainakin oli sen verran jännä paikka, ja oltiin kännissä kaikki, että en esim. saanut orgasmia kummallakaan kerralla. Mut tulipahan kokeiltua. Ja usein miehet haluaa kokea ton, just jonku hyvän kaverin ja sellasen naisen kanssa, johon kummallakaan ei oo mitään erityisiä tunteita. Esim.vieraan naisen kanssa. Ja ns.hampurilainen (kakkoseen ja ykköseen yhtä aikaa..) tuntuu olevan haaveena. Mulle naisena ajatus siitä oli aika pelottava, koska jo pelkkään anaaliseksiin mun pitää olla tosi rentoutunut ja luottaa kumppaniin täysin. Mulle tulee tosta tuplapanosta hieman hyväksikäytetty olo, vaikka itsekin sitä halusin :ashamed:
 

Varmaan mukavaa...jollekin ,joka tosiaan tykkää..
...jep jep :)).... sexi on kuitenkin nam nam..aina..
kun kiima ja himo ottaa yliotteen.....;DD


Mulle on tuollaista ehdotusta tullut muutaman kerran...
mutta

en ole ollut suostuvainen... en haluaisi olla jaettu ilo..

ja sitten toisinpäin, joku on taas halunnut et olis ollut 2 naista ..
mutta en ole kokellut..(vielä)..heheh... provo..

.....
:whistle:

B)

:p

.....

 

Yhteistyössä