*

Päiväkahviseuraa?
Sivu(t) 1 / 3 12 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 52

Ketju: Päiväkahviseuraa?

Päiväkahviseuraa?

Löytyiskö pääkaupinkiseudulta salaista seuraa varatusta miehestä varatulle keski-ikäiselle naiselle?

merelle
    Vierailija

VS: Päiväkahviseuraa?

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 00:09 Tytti kirjoitti
    Löytyiskö pääkaupinkiseudulta salaista seuraa varatusta miehestä varatulle keski-ikäiselle naiselle?
    hutsu

Ymmärsit väärin "merelle", en hae lesboseuraa vaan MIESseuraa, SORRY.

merelle
    Vierailija

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 09:09 Tytti kirjoitti
    Ymmärsit väärin "merelle", en hae lesboseuraa vaan MIESseuraa, SORRY.
    voi daaam hutsu silti!!!! luulen et haet kuitenkin väärästä paikasta!!!

-peukku-
    Vierailija

Eipä tuo tytti mikään hutsu mielestäni ole, jos seksiä haluaa mikäli ei itse ole varattu. :o

Että anti mennä vaan.

Eiköhän tuollekin asialle ole omat palstat :/ Tuskin tsäkä käy

merelle
    Vierailija

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 11:23 -peukku- kirjoitti
    Eipä tuo tytti mikään hutsu mielestäni ole, jos seksiä haluaa mikäli ei itse ole varattu. :o

Että anti mennä vaan.
    juurihan se kirjoitti et on varattu rikkoa nyt perheitä omien typerien halujen takia!!!!

Kuka tässä perheitä on rikkomassa, en minä ainakaan. Ja samat halut ne on miehilläkin..

melinas
    Vierailija

Jaahas, ei taida oma ukkosi sitten tyydyttää sinua, kun tarvitset ulkopuolista. Paraskin sanomaan....

-peukku-
    Vierailija

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 19:14 merelle kirjoitti
    \
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 11:23 -peukku- kirjoitti

Että anti mennä vaan.

juurihan se kirjoitti et on varattu rikkoa nyt perheitä omien typerien halujen takia!!!!
    Jaa joo sori en lukenut niin tarkkaan

Vaihtelu virkistäis. Kannattais teidänkin arvon rouvat kokeilla, saisitte vähän vaihtelua ja piristystä elämäänne, se kun tuntuu sitä kaipaavan, miksi muuten puuttuisitte asiaan, joka ei teille kuulu? Tämä viesti OLI ja ON EDELLEENKIN tarkoitettu vain MIEHILLE.

uskollinen
    Vierailija

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 21:58 Tytti kirjoitti
    Vaihtelu virkistäis. Kannattais teidänkin arvon rouvat kokeilla, saisitte vähän vaihtelua ja piristystä elämäänne, se kun tuntuu sitä kaipaavan, miksi muuten puuttuisitte asiaan, joka ei teille kuulu? Tämä viesti OLI ja ON EDELLEENKIN tarkoitettu vain MIEHILLE.
    Ei tarvitse alentua tuollaiseen,toki jokaisen oma asia.Mut kyl ukkoni pitää mieleni virkeänä ja oloni kuningattarena Ja sitä paitsi en usko että täältä löydät isellesi seuraa Miehelleni näytin tuon viestisi,reagtio sillä oli JOs päiväkahviseuraa etsit niin varmasti tärppää jostakin muualta...

Ex-halukas mies
    Vierailija

Mun on vaikee uskoa, että toi seuranhakuviesti on aito...

Käyttäjä  ei ole kirjautuneena

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2004 klo 16:07 Ex-halukas mies kirjoitti
    Mun on vaikee uskoa, että toi seuranhakuviesti on aito...

Jonkun muija koittaa saada ukkonsa nalkkiin

Banned

En ymmärrä teidän reaktiota ! Mitä pahaa muka siinä on jos haluaa lähtee vaikka johonkin kivaan paikkaan kahville?

merelle
    Vierailija

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2004 klo 00:06 Zowie Bowie kirjoitti
    En ymmärrä teidän reaktiota ! Mitä pahaa muka siinä on jos haluaa lähtee vaikka johonkin kivaan paikkaan kahville?
    salassa, varatun kanssa juu ei mitään, mitä mahtaa puolisot tuumata :o :o

Eipä niille puolisoille tarvi kaikkea kertoa.
    Ja edelleenkin merellelle, tämä seuranhakuilmoitus on suunnattu MIEHILLE, olet jo neljä kertaa kirjoittanut tänne. Miksiköhän??

SIISPÄ EIKÖ LÖYDY MIEHIÄ JOIDEN "KAHVIHAMMASTA" KOLOTTAA?

merelle
    Vierailija

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2004 klo 17:40 Tytti kirjoitti
    Eipä niille puolisoille tarvi kaikkea kertoa.
    Ja edelleenkin merellelle, tämä seuranhakuilmoitus on suunnattu MIEHILLE, olet jo neljä kertaa kirjoittanut tänne. Miksiköhän??

SIISPÄ EIKÖ LÖYDY MIEHIÄ JOIDEN "KAHVIHAMMASTA" KOLOTTAA?
    edelleen voin vastata tänne, älä aloita keskusteluja jos et halua vastauksia :o kyllä meillä ainakin kerrotaan kaikesta ja puhutaan asioista avoimesti.kylläpä ihmettelisin jos mieheni salaa lähtisi jonkun itseään tyrkyttävän matkaan

Ihan mielenkiinnosta tytti: mikä saa sut hakemaan seuraa muista miehistä? Onko omassa suhteessasi joku vikana, hullusti vai täysin päin mäntysiä? :o

Täällä 38v kolmen lapsen isä haluaisi tutustua. Tavataanko ensi perjantaina "pikkujoulun merkeissä" Vanhan kellarissa?

Bosana
    Vierailija

Minä olen käynyt kahvilla nettitutun kanssa.Kun täällä päin liikkui.

no tapasittakos te pikkujouluissa????

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2004 klo 13:41 Mika kirjoitti
    Täällä 38v kolmen lapsen isä haluaisi tutustua. Tavataanko ensi perjantaina "pikkujoulun merkeissä" Vanhan kellarissa?

Kiitos ihanasta illasta! Ensi lauantaina sama aika sama paikka?? Eihän siitä viestistä vain tullut "sanomista" kotona?

T: Tytti

merelle
    Vierailija

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2004 klo 00:21 Tytti kirjoitti
    \

Kiitos ihanasta illasta! Ensi lauantaina sama aika sama paikka?? Eihän siitä viestistä vain tullut "sanomista" kotona?

SÄ OLET KYLLÄ KAMALA AKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! NIIN JA TOI SUN ANODIS:TOIV VAIMOS LEMPPAA SUT.

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2004 klo 12:24 merelle kirjoitti
    \
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2004 klo 00:21 Tytti kirjoitti
    \

SÄ OLET KYLLÄ KAMALA AKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! NIIN JA TOI SUN ANODIS:TOIV VAIMOS LEMPPAA SUT.

Kuules Merelle, jos olet NOIN KATEELLINEN minulle, niin hommaappa sinäkin rakastaja itselles, tekis varmaan hyvää sullekin.

Sivu(t) 1 / 3 12 ... ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus