Mummoni kaveruus exäni vaimoon!

Joo, elikkä isovanhempani (isäni äiti) käy kaikenmaailman kursseilla ja sattumoisin oli samalla kurssilla kun exäni nykyinen vaimo.

Olen saanut kuulla mummiltani

"Kyllä se on sitten niin mukava ihminen"
"Hän on käynyt meillä kylässä"
"Tiesitkö, että heille on tullut vauva?"
"Hän on käynyt meillä siivoamassa"

Tätä on jatkunut ehkä parisen vuotta ja nyt meni mittari täyteen. Juttelin alkuviikosta mummini kanssa joka kertoi tuon että on käynyt heillä kylässä. Nyt soitin ja kerroin, etten halua kuulla tästä ihmisestä tai exästäni ollenkaan enää, niin hän loukkaantu ja sanoi että itsehän siitä hoet. Sanoin, että voit kaverata tämän ihmisen kanssa niin paljon kuin haluat, mutta mulle siitä ei tarvitse informoida. Sanoi että mitä sä mulle huudat ja että miten susta kiltistä tytöstä on tullut tuollainen käkättäjä. Ja heitin, että jos ei ymmärrä sanomaani niin katkaisen välit. No hän oli että hyvä vaan jos katkaiset. No sitten oli vielä jotain, että mun (mummoni) tekisi mieli sanoa mulle jotain. Tokasin siihen vaan, että senkun sanot, että antaa tulla. Niin oli että en sano... No totesin lopuksi, että moikataan kun nähdään ja näkemiin!

Olen jutellut tästä mummoni pakkomielteestä exäni nykyiseen monen ihmisen kanssa ja he eivät ymmärrä tätä. Mutta, jos mummoni on löytänyt ystävän tästä exäni nykyisestä en ole sitä mitenkään vastaan. Voi kaverata niin paljon kun haluaa, mutta ei tarvitse avautua mulle!
 

Yhteistyössä