*

mistä nainen tykkää seksissä
Näytetään tulokset 1 - 11. Osumia 11

Ketju: mistä nainen tykkää seksissä

namia
    Vierailija

mistä nainen tykkää seksissä

Itse rakastan kun mies käyttää kieltään, antaa oikein pitkään kieltään ja imujaan alahuulille
    peppureikään sormet samalla kun panee taakapäin

nainen
    Vierailija
    Minä en tykkää mistään näistä jutuista.

clivia
    Vierailija
    Mä tykkään siitä että on mies joka tietää mistä pidän ja tuottaa mulle aina nautintoa,näkee vaivaa sen eteen että mulla on täydellistä seksiä ja kiihottuu siitä itse <3 <3 <3

virpi
    Vierailija
    Mahdollisimman nopea rynkytys ilman esileikkejä.

äiti
    Vierailija
    ei voi yleistää, makuja on monia, yleensä normaalit asiat tässkin suhteessa kaikista parasta.
    jos pitää alkaa leekaamaan niin kyllä silloin suttaa korvien välissä

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja virpi
    Mahdollisimman nopea rynkytys ilman esileikkejä.
    Oikeasti? Et voi olla tosissasi...tai no makuja on monia....

kaikkea kivaa on kiva kokeilla....ajan kanssa...jos on kiire niin sillon turha sooloilla....

Mun käsitys mistä nainen tykkää seksissä on tälläinen: se esileikki voi alkaa jo tunteja ennen varsinaista seksiä esim ihan viattomalla sanallisella leikittelyllä ja vihjauksilla ilman mitään kiirettä vaan annetaan asian edetä ihan omaan tahtiin..kun aikansa ollaan flirttailtu siirrytään muiden ihmisten keskuudesta vähän syrjempään ja aletaan kiusoitella toisiamme jolloin voidaan olla jo sylikkäin ja hyväillä...sen jälkeen vaate kerrallaan riisutaan yhteispelillä tietenkin..kun vaatteet saatu pois mä yleensä siirryn antamaan naiselle hyvää oraaliseksin muodossa kiusoitellen klitorista kielellä, kunnes nainen on kiihoittunu tarpeeks siirrän jo kivikovaks jäykistyneen kalun vakoon uppoutuen syvemmälle ja syvemmälle hitain mutta määrätietosin liikkein....

Tämä nainen tykkää siitä, että joskus edes sais Ukko pihtaa niin, että minkäsortin seksi kelpaisi

Eihän kunnon suuseksiä voita mikään, varsinkin kun on oikein kielitaitoinen mies!

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli
    Eihän kunnon suuseksiä voita mikään, varsinkin kun on oikein kielitaitoinen mies!
    Peesi

Pikavastaus Pikavastaus