-
17.12.09 07:08 #1
Kontillaan olevaa naista sattuu
Hei!
Minua askarruttaa kohtaamani ongelma. Kun harrastan seksiä asennossa, jossa nainen on kontilaan ja ja itse penetroidun takaapäin heterosti, niin naista sattuu.
Missä on vika? Minulle on käynyt jo molempien naisteni kanssa näin.
Muissa asennoissa en ole suuremmin huomannut kivuntunnetta naisissani.
Sen olen huomannut että naisia pitää hiukan lämmitellä. Jos kylmiltään yrittää, niin eihän se edes mahdu sisään.
-
17.12.09 09:48 #2
Kannattaa aloittaa asennolla, joka ei satu ja vaihtaa sitten..Joskus takaapäin penetroitaessa saattaa nainen hiukan jännittää, jolloin asento voi sattua. Mitä rennommin on, sen paremmalta se tuntuu. Ja hyvä lämmittely on tosiaan kaiken a ja o.. B)
-
20.12.09 11:13 #3
Hyvä lämmittely, vaovasti työntyminen ja ehkä samanaikaisesti klitorista voisi hyväillä? Mutta yksi tärkeä asia, oletko kysynyt tykkääkö nainen itse tästä asennosta? Jos ei niin vaikuttaa aika paljon...
-
23.12.09 20:21 #4
peesi tähän.
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen
yksi juttu vielä tuli mieleen, että omalla kohdalla ainakin peniksen koko vaikuttaa tykkäämiseen.. eli entisellä sänkykumppanilla oli ehkä liian iso tohon asentoon ja sit taas nykyisen kans, jolla vähän pienempi se on yks mieluisimmista asennoista. Jos siis omaat suurehkon peniksen älä työnnä sitä koko varren mitalta
-
11.01.10 09:09 #5
Joskus se sattuu, joskus ei. Kauheella voimalla ei kannata mennä, eikä heti ihan pohjaan asti. Ja kannattaa kokeilla eri variaatioita asennosta, niin löytyy se kaikille sopiva
Niin ja, peniksen koolla on merkitystä tässäkin asiassa. Pienempi ei satu.
-
09.02.10 03:15 #6
mä olen kanssa tän kannalla. asentona musta tosi kiva, mutta jos mies yrittää liikaa ja työntää täysillä pohjaan, se ei tunnu kovin hyvältä. pehmeillä työnnöillä mieluummin ja hitaasti
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza
-
22.03.10 02:27 #7
Samat sanat täältäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza
-
26.03.10 00:54 #8
Itse tykkään suunnatomasti, kun mieheni penetroituu takaapäin. Nautin suunnatomasti, itselleni ehkä mieluisin asento. Toki hieman päivästä riippuen.
-
29.05.10 00:51 #9
Liikaa voimaa, liikaa vauhtia, liian syvälle, vai ootko vaan liian kookas?
Rauhallisemmin!
-
15.06.10 21:48 #10
Peniksen koko ja kovuus sekä naisen hormoonikierto vaikuttaa tosi paljon. Myöskin se miten paljon on tullut "rynkytettyä" muuten.

Lainaa