Naisten välinen seksi.. kertokaa kokemuksia..

eli kertokaa ihan oikeista kokemuksista, mistä olette kumppanin löytäneet tms... itse kova halu kokeilla toista naista, mutta en tiedä mistä löytäisin toisen samoin tuntevan..
toinen vaihtoehto olisi että haluaisin naisen mukaan kolmanneksi minun ja mieheni mukaan. kiihottaa jotenkin ajatella että saisi katsoa kun mieheni panisi toista naista.. :ashamed:
mä oon varmaan kummajainen.
 
Sama vika että tahtois kokeilla naisen kanssa, mutta ujous estää hiukan ja sitten enpä oikein tiiä ees mistä etsiä :( Ja et ole suinkaan kummajainen ajatuksinesi...vaikken ite kyllä välttämättä (iso EHKÄ) haluaisi katsoa miestäni panemassa toista naista...tai en tiiä... =)
 
tiedän että mieheni suostuisi varmasti ottamaan kolmannen mukaan jos se olisi nainen, ajatus kahdesta miehestä ei kiihota mua ollenkaan!
himo päästä maistamaan naista kasvaa koko ajan! jo ajatus saa kiihottumaan niin kovasti :p kunpa joskus toteutuisi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja meliane:
tiedän että mieheni suostuisi varmasti ottamaan kolmannen mukaan jos se olisi nainen, ajatus kahdesta miehestä ei kiihota mua ollenkaan!
himo päästä maistamaan naista kasvaa koko ajan! jo ajatus saa kiihottumaan niin kovasti :p kunpa joskus toteutuisi..
Koska uskon että siitä tulee mahtavaa ja hieno kokemus ;)
 

Yhteistyössä