Oudot seksifantasiat

Eli kertokaa fantasioitanne, oli ne sitten peruskamaa tai vähän kierompia.

Omani on, että joku nainen viettelisi minut vastustamattomasti pettämään nuorta parikymppistä vaimoani. Ensin vastustelisin, mutta edessä pyllistävä nainen houkuttelisi ja yllyttäisi minut ottamaan hänet rajusti takaapäin, luvaten, että vaimoni ei koskaan saisi tietää. Lisäksi hän taivuttelisi minut laukeamaan sisäänsä jolloin olisi mahdollisuus, että olisin saattanut toisen naisen raskaaksi vain hetken hyvänolon tunteen takia. Ja tämä kaikki olisi vielä ollut naisen tarkoitus.
 
Siis en koskaan ole pettänyt enkä pidä itseäni pettäjänä, mutta jostain syystä ajatus tästä saa minut kovaksi. Ja siis nimenomaan se, että nainen joka minun kanssa olisi, tekee sen tarkoituksella. Olen useasti kyllä masturboinut muille naisille vaimon ollessa suihkussa tai nukkumassa.
 
Alaston öljypaini naisen kanssa, kaikki sallittu paitsi hiusten repimistä ja lyömistä/potkimista, kevyttä tukehduntaa käy, esimerkkiksi et nainen istuu kasvoille koko painollaan, voittaja on se joka saa vastustajan luovuttamaan tai väkisin laukeamaan... voittaja saa tehdä mitä halua häviäjän kaa, voi olla rangaistus tai palkinto, piiska tai hierontaa ja kaikki siinä välissä...

Tai no ei oikeastaan fantasia enää, koettu ja jääny siihen koukkuun, uusia partnereitä koko ajan haussa :)
 
vierailija
Eli kertokaa fantasioitanne, oli ne sitten peruskamaa tai vähän kierompia.

Omani on, että joku nainen viettelisi minut vastustamattomasti pettämään nuorta parikymppistä vaimoani. Ensin vastustelisin, mutta edessä pyllistävä nainen houkuttelisi ja yllyttäisi minut ottamaan hänet rajusti takaapäin, luvaten, että vaimoni ei koskaan saisi tietää. Lisäksi hän taivuttelisi minut laukeamaan sisäänsä jolloin olisi mahdollisuus, että olisin saattanut toisen naisen raskaaksi vain hetken hyvänolon tunteen takia. Ja tämä kaikki olisi vielä ollut naisen tarkoitus.
Minä haluan olla teinipoika joka saan piiskaa ankaralta äidiltäni
 

Yhteistyössä