HPV virus, tartunta ja paraneminen

Olen ollut 10v saman miehen kanssa, itselläni ei tuona aikana muita seksikumppaneita ole ollut. Ennen tuota oli todettu kondylooma mulla, mut papa seurannoissa se ikäänkuin hävisi itsestään, jotain penslausainetta muistelen saaneeni, mutta en tarkkaan muista koska tästä on yli 10v.. Nyt mulla on kuitenkin todettu TAAS jotain muutoksia kohdunsuulla, lievä epiteelivaurio.. Niin, onkohan tää sama tauti, mikä oli jo aikoja sitten todettu "hävinneen", mutta on jostain syystä herännyt uudestaan (mitään näkyviä oireita mulla ei ole) ja tehnyt muutoksia kohdunsuulle. Tässä välissä oon synnyttänyt kaksi lasta, jos se tieto nyt on edes oleellista.. Mutta niin, onkohan tämä samaa tautia, vai onko mies käyny 10v liiton aikana vieraissa ja häneltä oon saanut uuden tartunnan?
 
Mun mielestä Hpv virus on ikuinen eli ei lähde oikeesti ikinä pois. Siis miehillehän siitä ei ole mitään vaaraa ja he yleensä sitä tartuttavatkin naisiin. Mut tuskin sun mies on sua pettänyt. Luulen että on samaa. Lue papan kertomaa kirja löytyy kirjastosta.
 

Yhteistyössä