Odottajia/pienten lasten äitejä Turku

Seuraa odottajista tai pienten lasten äideistä kaipailee turkulaistunut 28-vuotias ensiodottaja. Laskettu aika on pian, tässä kuussa, ja nyt äitiyslomalle jäätyäni olen huomannut kuinka paljon sitä oikein kaipaisikaan samassa elämäntilanteessa olevien seuraa. Laita viestiä niin tutustutaan:)

Miut saa kiinni spostista: kati_@suomi24.fi
 
Täällä olisi Turusta 26-kohta-27v toisen lapsen odottaja :) Esikoinen 8v ja Elokuun alkuun syntyy tämä toinen. Sähköpostia en saanut sulle jostain syystä laitettua :/

Mulle voi laittaa tänne yksäriä jos siltä tuntuu :) Mäkin oon nyt vallan kotona päivisin, joten seura on tervetullutta.
 
Täällä myös 22-vuotias ensimmäistä lastaan odotteleva tyttönen. Muutin alkuvuodesta toiselta paikkakunnalta ja ei täällä päin ihan kamalasti kavereita ole ehtiny kertymään. :) Olis kiva tutustua muihin odottajiin/pienten lasten äiteihin. Itsellä laskettu aika vasta syyskuun puolivälin tienoilla. Lähetelkäs yksäriä jos kaipailette kahvittelu/lenkkiseuraa.
 
Onks täällä enää ketään? Olis kiva saada uusia äitikavereita tätä kautta :) itse olen 23v. ja mulla on kohta kaksivuotias esikoispoika ja seuraavan lapsen laskettu aika ensi kesän alussa. Laittakaa yksityisviestiä, sähköpostia en uskalla laittaa. :)
 
täällä kans 32v nainen turusta vailla kaveria, saati minkäänlaista sosiaalista elämää. tällähetkellä olen työtön, ei harrastuksia yms. tylsää aina vaan kotona 24/7
ottakaa yhteyttä yksityisesti mikäli kiinnostaisi. :)toista lasta odotan, alussa vasta :)
 

Yhteistyössä