Sheltti perheet !!

Taika-Pilvi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 09:30 Mellu kirjoitti:
Oi..minkäs värisiä teillä on???
Meillä on toi mustavalkoinen..oikein ihana rotu...tykkäämme kovasti..
No meillä on trikki ja soopeli. Toi trikki on 2v ja virtaa riittää vaikka muille jakaa :whistle: Soopeli on jo 10v mummeli. Itse rauhallisuus :heart: Vaikka kyllä sekin sitten leikkii kun sitä oikein innnostaa.
Kyllä mekin tykätään tästä rodusta kovasti. Tarkoitus ois perustaa jopa kenneli jossain elämän vaiheessa.
 
Taika-Pilvi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 08:58 Mellu kirjoitti:
Meillekkin sheltti on just se koira rotu mistä pidämme...
Ei teille olis pentuja tulossa??
Me ei voida omalla koiralla tehdä pentuja kun sillä on alkava sydänvika...periytyvä... :/
Kyllä me odotellaan juoksuja tuolle trikille. Piti alkaa syyskuun alussa mutta ei oo vielä näkynyt. Uroskin (fin mva) on jo varattuna ;)
Eli pentuja on tulollaan heti kun vaan saadaan juoksut alkamaan, niin ja tietty ensin astutettua :D
 
Oi..mä haluan pennun.... =)

Meillä ku tuolla koiralla on se sydänvika niin ei voida tehdä...sen takia haluamme sitten toisen...että olis kaksi touhottajaa...ovat niin ihania...
Paljonkos olette pitämässä koirilla hintaa??
Meillä tessalla on värivirhe..kaulus katkeaa..eli se ei mee ympäri...vaikka tiedäthän sinä mitä minä tarkoitan..
Eli mulle kelpaa sellainenkin...
 
Taika-Pilvi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 07:36 Mellu kirjoitti:
Oi..mä haluan pennun.... =)

Meillä ku tuolla koiralla on se sydänvika niin ei voida tehdä...sen takia haluamme sitten toisen...että olis kaksi touhottajaa...ovat niin ihania...
Paljonkos olette pitämässä koirilla hintaa??
Meillä tessalla on värivirhe..kaulus katkeaa..eli se ei mee ympäri...vaikka tiedäthän sinä mitä minä tarkoitan..
Eli mulle kelpaa sellainenkin...
Laitoin sulle y-viestiä :wave:
 
meilläkin on sheltti (täytti eilen 3 wee) tykkää lipasta vaavii ainko silimä välttää kun muutettiin kaupungista maalle puolisen vuotta sitten koirasta tullut ihme räksyttäjä haukkuu linnutkin puuhun
tarkoitus olisi hankkia jossain vaiheessa toinen sheltti ajateltiin trikkiä nyt on soopeli
 
ex Taika-Pilvi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 17:58 Mellu kirjoitti:
mä haluisin soopelin eli sen ruskean...
tietäiskö kukaan missä olis myynnissä??
nykyisin siis -Rasputin- ;) Tota öö... et sitten vissiin varannutkaan meiltä pentua?? Meinaan vaan että sain sen käsityksen.
Mun pitää tietää etten lupaile kovin monelle.
 

Yhteistyössä