Spring Break Ameriikassa

Moikka,

Onks täällä ketään kuka on ollu vaihdossa jenkeissä ja käyny bilettää spring breakin aikana jossain baily kohtees?

Luin pari tollast artikkelia spring breakist ja aika rajult kuullostaa, taitaa tukholman risteilyt ja juhannukset jäädä kakkoseks.

Spring Break - WikiSexGuide - International World Sex Guide
Spring Break Sex Guide - WikiSexGuide - International World Sex Guide

Eli millast siel on? Onko hirvee kallist just spring breakin aikaa ja miten se dokaus. Mun pari frendii on alle 21 joten ei vissii pääse baarii vai kui tarkkoja ne on siellä ovella?

Käyks spring breikkailee usein minkä maalaisia? Pelkkii Jenkkei vaa vissii?
 
  • Tykkää
Reactions: pekka11
Mä oon ollu spring breakillä dokaa. Oon asunu jenkeis pari vuotta ku faija asu siel. Mentii sillo kavereiden kaa Cancuniin. Se oli hyvä mesta ku siel ei kysytty missää ikää ja kaiki jenkki osavaltiois dokaus ikä on 21v. Mut frendit kans kehu et Cancun on paljo halvempi ku jenkki SB kohteet.
 
Mulla oli frendien kaa ihan hemmetin kivaa siellä Miamissa. Oltiin spring breikin aikaan ja päästiin televisioonkin :)

Sain itse pesää kolmelta muijalta. Oma muija oli mukana ja jäin heti ekana yönä pettämisestä kiinni.

Sitten huoneiden vaihto ja olin sit kaverin kaa viikon kämppiksenä ja sen muija oli mun exxän kämppis loppuajan.
Sitten alko pano rumba ja vielä kaks kertaa irtos pesää.

Exxäkin sitten pani haisemaan ja kävi ottaa dippiä parilta kanukilta.
 
Mulla oli frendien kaa ihan hemmetin kivaa siellä Miamissa. Oltiin spring breikin aikaan ja päästiin televisioonkin :)

Sain itse pesää kolmelta muijalta. Oma muija oli mukana ja jäin heti ekana yönä pettämisestä kiinni.

Sitten huoneiden vaihto ja olin sit kaverin kaa viikon kämppiksenä ja sen muija oli mun exxän kämppis loppuajan.
Sitten alko pano rumba ja vielä kaks kertaa irtos pesää.

Exxäkin sitten pani haisemaan ja kävi ottaa dippiä parilta kanukilta.
No herran tuttelis!!!! Ei kannata murehtia!!
 

Yhteistyössä