01010 Postin logistiikkakeskus, missä päin Suomea sijaitsee?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja Vieras, 04.08.2008.

1. KiviäkinKiinnostaa

KiviäkinKiinnostaa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.05.2007
    Saadut tykkäykset:
    1
    Pasilassa, Helsingissä on toi. Luulen mä. :D

2. KiviäkinKiinnostaa

KiviäkinKiinnostaa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.05.2007
    Saadut tykkäykset:
    1
    Vai onkohan siel sittenkin vain DHL:n ja muiden kuriirifirmojen loggarikeskukset...siis Pasilassa :D :D :D :D

Onpa mulla hyvä paikkakunta-tietoisuus :D :ashamed: :D :LOL:

3. ForReal

ForReal Vieras

ajattelin kanssa tuota samaa äskettäin.. :D
    mutta eipä ollut tuossa paikassa mistä tilasin sellaista vaihtoehtoa.. -.-

4. vieras

vieras Vieras

Oli ihanaa kattoo itellan sivuilta et oma paketti on jo siel logistiikkakeskuksessa =)
    Maanantaina sitte saan harrastusvälineet kotiin jeejee! : ))

5. hiiri

hiiri Vieras

mä tilasin vantaalta ja meni vantaalle eli mun ei tarvi ootta kovin montaa kuukautta...
    ja jos tilaa lapista ja on itse keski-suomes niin kiertääkö se vantaan kautta keski-suomeen?!? jos kiertää sehän on järjetöntä!!!!

6. nekku68

nekku68 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.08.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Asun itse hauholla: Lähetyksen rekisteröinnit
    06.08.2009, klo 22:21 Lähetys on lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

06.08.2009, klo 08:12 Lähetys on lähetetty edelleen 14700 HAUHO

06.08.2009, klo 08:09 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin 14700 HAUHO

06.08.2009, klo 01:15 Lähetys on lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

05.08.2009, klo 17:46 Lähetys on lajiteltu 20000 TURKU

04.08.2009, klo 17:22 Vastaanotettu kuljetettavaksi 20320 TURKU 32/LÄNSIKESKUS

7. tietysti

tietysti Vieras

menee tietysti

8. naru

naru Vieras

Joo, tossa keskiviikkona toimitin tuotteen postiin ja toinen omistaja samoin (vaihto kauppa siis), Minun lähettämä paketti oli mennyt PÄIVÄSSÄ Lahdesta- Imatralle ja oli noudettavissa seurantakoodilla torstaina puolenpäivän aikoihin. Nyt tässä odotellut tuotetta ja ihmetellyt että mikä voi MINUN paketilla kestää Imatralta - Lahteen ? No sitten katsoin seurantakoodia ja huomasin sen olevan Logiistiikkakeskuksessa (postinumero 01010) eli kai tuo Vantaan paikka?
    Se oli saapunut sinne 7:32 ja ajattelin että nyt saan tuotteen kauhealla odotuksella hakea puolenpäivän postipakettien kanssa,mutta sitten se ei tullutkaa ?? Ajattelin positiivisesti että se on varmaan jäänyt kuormasta posti auton olleen täynnä. Ei sitä sitten kuulunu edes sen iltapäivän pakettien kanssa. Ja seurantakoodissa lukee että se on VIELLÄKIN siellä logiistiikkakeskuksessa. Oikeasti,mikä voi mättää aina etelä-suomen postituksissa. Aina saanu odottaa ! Toivottavasti pakettini on maanantaina minulla meinaa tässä alkaa kärsivällisyys loppua !!

9. naru

naru Vieras

23.10.2009, klo 07:20 Lähetys on lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

22.10.2009, klo 18:09 Lähetys on lajiteltu 53000 LAPPEENRANTA

21.10.2009, klo 19:01 Vastaanotettu kuljetettavaksi 55120 IMATRA

10. naru

naru Vieras

hyvinhän toi paketti tulee mulle joo,rupee vähän toi postintoiminta ja pelleily riittämää tältä vuodelta !

11. RottenCorpse

RottenCorpse Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.08.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    eikö tuo keskus oo vantaa (tai helsinki)

12. Apsi Deisi

Apsi Deisi Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.06.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Matkahuollon kautta paketit saa nopeammin perille.

13. postitäti

postitäti Vieras

Ei missään. Se on olemassa vain virtuaalisesti. Oikeasti postinkantajat ja kuljettajat kuljettavat kirjeet ja paketit.

14. naru

naru Vieras

Joo rupeen tästä lähtien sitä käyttämään.

15. Posten Nordic

Posten Nordic Vieras

Jes kiitos, Ruotsin posti kiittää teitä Matkahuollon käyttäjiä =)

16. Kuin vaan...

Kuin vaan... Vieras

Tampereelle olis paketti tulossa(Eilen) logistiikkakeskus 01010 ja jostain kumman syystä paketti oli tänään porissa!?

17. http://www.posti.fi/postimuseo/nayttelyt/verkkonayttelyt/nordisk/sivut/suomeksi/Suomi/period5/popup/10_2.html

18. Riksu

Riksu Vieras

Odotan ite pakettia hollannista,ja se on nyt tuolla samassa paikassa,tilasin tiistaina ja olis eilen pitäny tulla,ja tänään mennään kysymään et onko se tuolla haettavissa tai jnt. kun ratsastustakin tilasin,ja sen sunnuntaiksi tarvitsen . :/

19. Riksu

Riksu Vieras

Mitä ihmettä tarkottaa että lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti edi-sanomana?
    :p

20. Riksu

Riksu Vieras

Juu ei ollu tullu,on siellä logistiikka keskuksessa valmiina tulossa tänne,mutta viikonloppuna ei posti kulje. vammasta kun sen takin huomiseksi tarvitsen . hohhoijjakkaa,alkaa postin toiminta kyllästyttämään kyllä jo nyt.

21. gabriel

gabriel Vieras

Ei kai se nyt kummakaan ole, että kaikki paketit seikkailee pitkin poikin kun suurinpiirtein yli puolet logistiikkakeskuksen työntekijöistä on maahanmuuttajia.. Kun on pari vuotta suomessa asunut maahanmuuttaja, jonka Suomen kieli ei ehkä ole mikään paras ja hänet otetaan töihin lajittelemaan paketteja sekä muuta postia, sattuu niitä inhimillisiä virheitä huomattavasti enemmän.. :)

22. ??

?? Vieras

Kuinkakohan kauan menee NORMAALISTI, et paketti tulee jos se on aamulla merkattu olevan tuolla logistiikkakeskuksella?

23. elis puolilta päivin lähetys oli kuljetettu logistiikkakeskukseen, 20.00 jälkeen se oli turussa ja huomenna kotikonttorilla. Riippuu millaisena pakettina se lähetetään, itsellä 16 pakettina joten se on noudettavissa huomenna 16 jälkeen.

24. spade

spade Vieras

Osoite : 01550 Vantaa

25. :f

:f Vieras

kauheaa valitusta kun paketit "kiertää" :D kuten hyvin tiedätte niin niitä paketteja ei viedä yksittäisenä päämääriinsä vaan täydellä autolla jaetaan järkevästi eri paikkoihin, sen takia ne "kiertelee" ympäriinsä

Jaa tämä sivu