13 vuotias ja psykoterapia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija02
  • Ensimmäinen viesti
vierailija02
Elikkä oon 13 ja oon käyny psykoterapiassa 8- vuotiaasta lähtien. Psykoterapia on eri paikkakunnalla ja kun käyn siellä nii mulla menee 4h matkoihin ja terapiaan. Lisäks mulla on ravintoterapia ja 2 eri fysioterapiaa. 3 terapiaa neljästä on toisella paikkakunnalla, ja koulun jälkeen lähen yleensä heti terapiaan. Mulla ei oo vapaa aikaa enää ollenkaa, mun vapaa aika menee terapioissa ja läksyjä tehessä.

Nyt on kuitenkii tilanne et mun lääkitys (cipralex) on alkanu vaikuttamaan negatiivisesti. Olin ennen tosi herkkä, mut nykyään en tunne enää mitään. Oon kesällä jättäny ottamatta lääkettä ja oon nauttinu oikeesti elämästä. Alku kesästä otin lääkkeen päivittäin ja mä makasin sängyssä voimattomana ja itkin. Kun lopetin lääkkeiden ottamisen nii viikon päästä olo parani.

Lääkärille oon kertonu ja sanonu ekan kerran 2 vuotta sit että haluun lopettaa lääkityksen. Mitään ei tapahtunu.

Psykoterapia ahistaa, mut nimen omaan pakotetaan viimesinä lomapäivinä menemään sinne. Mulla ei enää oo ahistusta enkä satuta itteeni. Oon ollu 2 vuotta kunnossa. Kukaan ei silti laita mun lopetus toivetta eteen päin. Voinko ite vaa sanoo että lopetan ja siinä se? Hoito palvereissa mua ei kuunnella.

Miten on, voinko vaan jättää menemättä? Tälläkii hetkellä ahistaa ku ulkona kaunis ilma mut meen psykoterapeutille huomenna. Muut terapiat on mukavia ja mulla on mukavaa, mut psykoterapiassa en tee muuta ku pelaan. Psykoterapeutti on ahistava ja en todellakaan haluu puhua enää ihmiselle jolle maksetaan mun kanssa pelaamisesta ja puhumisesta.
 

Yhteistyössä