2 kysymystä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehdottomasti suvakki. Ei tarvitse kuin hiukan miettiä omaa tilannetta, jos Suomeen syttyisi sota. Lapsi kainalossa, omaisuus repussa pyytämässä apua edes Tukholmassa (saati sitten maassa, jonka kieltä tai kirjoitusta en osaa, esim. Pekingissä).
 
vierailija
Ehdottomasti suvakki. Ei tarvitse kuin hiukan miettiä omaa tilannetta, jos Suomeen syttyisi sota. Lapsi kainalossa, omaisuus repussa pyytämässä apua edes Tukholmassa (saati sitten maassa, jonka kieltä tai kirjoitusta en osaa, esim. Pekingissä).
Etkö tollo tajua, että muslimit juuri tuovat sodan tänne tullessaan. Ruotsi alkaa olla jo niin muslimisoitunut, että sieltä on ihan turha kenenkään kristityn hakea turvapaikkaa. Muslimimaat hoitakoot omat asiansa, muuten kohta koko maapallo on pelkkää sotatannerta, kun satuolentoon uskovat kuumakallehuru-ukot pääsevät vapaasti joka paikkaa terrorisoimaan.
 
Ehdottomasti suvakki. Ei tarvitse kuin hiukan miettiä omaa tilannetta, jos Suomeen syttyisi sota. Lapsi kainalossa, omaisuus repussa pyytämässä apua edes Tukholmassa (saati sitten maassa, jonka kieltä tai kirjoitusta en osaa, esim. Pekingissä).
Vastaavassa tilanteessa sinä ja lapsesi olisitte edelleen kriisin keskellä ja miehesi bilettäisi sielä pekingissä ja valittaisi miten paskaa niiden tarjoama ruoka on.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
vierailija
Ehdottomasti suvakki. Ei tarvitse kuin hiukan miettiä omaa tilannetta, jos Suomeen syttyisi sota. Lapsi kainalossa, omaisuus repussa pyytämässä apua edes Tukholmassa (saati sitten maassa, jonka kieltä tai kirjoitusta en osaa, esim. Pekingissä).
Mitä sä horiset. Sä jäisit Suomeen sodan keskelle jos käännät tilanteen niinkuin muslimeilla on nyt, valtaosa sieltä tulevista on jättänyt vaimot ja lapset sinne kotimaahan ja tulleet tänne haukkumaan suomalaista ruokaa ja itkemään kun eivät saa tarpeeksi rahaa. Huutelevat kadulla jopa tyttölapsille seksistä ja puskaraiskaavat koko ajan jonkun. Sitä sun miehes tekis ja veljes, isäs, setäs, enos, serkkusi ja naapurin Pekka samaan aikaan kun sä väistelet täällä luoteja ja pommeja. Samaan aikaan Pekingissä lehdet jahtais sun miestäs raiskauksesta ja naisten tai lasten seksuaalisesta ahdistelusta epäiltynä.
 
vierailija
Kyllähän sotaa pakoon lähtee myös naisia ja lapsia, mutta matka on pitkä ja fyysisesti raskas, joten monikaan ei selviä hengissä. Minulla on myös miehen lisäksi isä, 2 veljeä ja poika. Näistä jokaisen toivoisin saavan apua, jos joutuisivat evakkoon.
Jokainen ihminen on yksilö eikä heitä saa niputtaa yhteen ennakkoasenteen perusteella. Esim. elämäni aikana olen tuntenut 3 Janikaa. Jokainen heistä on ollut ilkeä koulukiusaajabimbo. Mutta neljäs Janika saattaakin olla ihan jees ihminen, mahdollisuus pitää antaa.
 
vierailija
Kyllähän sotaa pakoon lähtee myös naisia ja lapsia, mutta matka on pitkä ja fyysisesti raskas, joten monikaan ei selviä hengissä. Minulla on myös miehen lisäksi isä, 2 veljeä ja poika. Näistä jokaisen toivoisin saavan apua, jos joutuisivat evakkoon.
Jokainen ihminen on yksilö eikä heitä saa niputtaa yhteen ennakkoasenteen perusteella. Esim. elämäni aikana olen tuntenut 3 Janikaa. Jokainen heistä on ollut ilkeä koulukiusaajabimbo. Mutta neljäs Janika saattaakin olla ihan jees ihminen, mahdollisuus pitää antaa.
Niistä irakilaisista jotka tänne ovat tulleet kalliit iphonet ym tavarat mukanaan ei yksikään ole matkojensa aikana kärsineet. He ovat pysähdelleet lomille mm. Italiaan ja Serbiaan ja lähetelleet perheilleen uima altailta lomakuvia. Sillä rahalla minkä he niihin lomamatkoihinsa laittoivat he oisivat tuoneet perheensäkin tänne.
Ja mitä sä sotket jonkun janikan tällaseen keskusteluun, avaa tolle sössötykselle ihan oma juttu oman otsikon alle.
 
vierailija
Olisin rajakki ja rakkaani olisi tietysti, mitä mieltä itse haluaa.
Mutta haluaisin huomauttaa, että koen olevani paljon suvaitsevaisempi kuin perussuvakki.

En pidä tänne tulijoita niin idiootteina kuin suvakit ja olen hämmentynyt, miksi he eivät laita maidensa asioita kuntoon tai ainakin taistele kansojensa puolesta.
 

Yhteistyössä