35+ Lapsettomat

Hyvin selvisin punktiosta. Hoitsu ihmetteli alhaista (normaalia) verenpainettani ennen operaation alkua. Olin rauhallinen ja pääni oli ihan tyhjä. Oli helpompi kuin viimeksi. Tavattoman väsynyt olin vaan sen jälkeen. Lähes koko eilisen päivän nukuin. Tänään on alavatsa vähän ollut kipeä ja turvoksissa, mutta muuten ihan ok. 8 munasolua punktiossa löytyi, mutta kaikki eivät ole kypsiä sen perusteella, että viime viikon ultrissa olivat kovin pienissä folleissa. Huomenna kuulen, kuinka ovat hedelmöittyneet.

Toivottavasti Tikin sydänkäpyset tarttuvat lujasti kiinni :heart: Pidän peukkuja!

Chloe, älä vielä heitä pyyhettä nurkkaan. Eikö pp12 ole vielä aika aikaista testailla?
 
Onnea Tiki sydänkäpysistä! :heart: :heart:

Pidän sulle Elektra peukkuja, siellä ne teidän soluset tykkäävät toisistaan maljalla :heart: + :heart:. Hienoa, että meni punktio hyvin. Nyt vaan lepäilet.

Mulla on eilisillasta saakka tuntunut - öö - inhalta muniksissa:whistle:. Vaikka tulossa on vain muutama folli, niin kyllä vaan tuntuu. Endoahan mullakin on... Silti, tuntemukset on tässä kohtaa vähäisempiä tai oikeammin siedettävämpiä kuin aiemmissa hoidoissa. Luulenpa, että endo ehti raskauden aikana kuivua sopivasti. Viimeksi oli istuminen tässä vaiheessa sanoisinko väkinäistä... ;)
 
Kiitos mukavista ajatuksista, Auringonkukka :) Toivottavasti sinun olosi pysyy siedettävänä, eikä tarvitsisi suotta kipuilla.

PS. Kävin kurkkaamassa elokuisia odottajia: Tikru, listamme alottaja, on saanut tytön elokuun lopussa. =)
 
Terve teille taas!

Taas täällä kurkkimassa...

vilhelmiina hyvältä kuulostaa kun viiva päivä päivältä tummenee. Onnea teille! :heart:

tiki onnittelut myös sinulle sydänkäpysistä! Toivon kiinni tarraamisia.

Chloe älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Toivotaan että olisi vaan hidas kiinnittymään ja siksi ei vielä haamuile. Pidän sulle edelleen peukkuja!

Electra hienoa että punktio meni suhteellisen helposti. Toivon kanssa niitä toisistaan tykästymisiä siellä maljalla. Koska sulla on siirto?

Auringonkukka mulla oli kanssa vaan kuusi vaivaista palleroa kypsymässä, ja silti tuntui että vatsa räjähtää. Se tuntui jotenkin järjettömän isoltakin mukamas :kieh:. Hyvä että olo on siedettävä. Koska sulla on punktio?

Täällä tuntuu nyt tapahtuvan niin paljon et jos oon muutaman päivän käymättä, tipun ihan kärryiltä. Pitänee siis alkaa käydä useammin, että tietää mikä on kenenkin vaihe. Toivottavasti en nyt unohtanut ketään, jos niin tsemppiä vaiheisiinne!

Iines
 
Tiki: onnittelut kahdesta sydänkäpysestä :heart: :heart:

Electra: hienoa, että punktio meni ok, olet ollut varsinainen viilipytty :) Mulla verenpaineet huidelleet aina melko korkeissa lukemissa..

Ja kiitos kaikille onnitteluista, ootte te ihania!! Huomenna veritesti, joten sitä jännään seuraavaksi..

Chloe: voi kurjuus, pieni toivo olisi, että tulos vielä muuttuu.. voimia :hug:
 
Electra taitaa olla näillä hetkillä raskaana :heart: ...

Cloe...? :hug:

Oma keräys on maanantaina, klo 10.45. Siirto keskiviikkona (tai torstaina). Jos siis - no tiedätte kyllä - siirrettävää on. Viisi möllykkää näytti sopivan kokoiselta. Toivon, että ne kaikki saadaan kypsinä. Tänään vielä siis Puregonia ja huomenna Pregnyl. Arvatkaa, olen onnistunut saamaan yhden ison mustelman taas vatsaani. Ja huomisen Pregnylin jäljiltä tulee taas punainen kuumottava kohta - olenpa jälleen punktiossa makee näky :LOL: .
 
:LOL: Auringonkukan kannustukset! Kiitos, osasin jo odottaa ja kerroin siirrosta tullessani miehelleni, että ainakin sinä uskot asiaan, jos ei kukaan muu. ;) Siirrossa lääkäri yhdessä hoitsun kanssa ihailivat mahamustelmiani, joita on pitkä rivi. Jotenkin tällä kierroksella onnistuin aina pistämään pahaan paikkaan. Mustelmat on mulla aika pitkäikäisiä. Pregnylistä ei tällä kertaa tullut ihmeempää läiskää. Alankohan jo tulla immuuniksi aineelle..

Kaksi 8-soluista meille siirettiin. Olivat molemmat hyviä, mitä sitten tarkoittaakin. 5- ja 7-soluiset menivät roskiin, koska eivät olisi kestäneet pakastusta. Tulin siirrosta kotiin. Työpaikalle oli tulossa yksi äitiyslomalainen kahden vauvansa kanssa. En olisi tuossa mielentilassa kestänyt tilannetta. Kotiavaimet olivat jääneet jonnekin, joten mies piti pyytää päästämään minut kotiin. :ashamed: Näennäisesti olen viilipytty, mutta pää käy kierroksilla. Yritän vaan olla ja rauhottua. Huomenna on vyöhyketerapia. Toivottavasti se auttaa rentoutumaan.

Tikille myös rentoutta piinailuun.

Ja Chloelle voimahali :hug:

Mitä kuuluu vilhelmiinan viivalle?
 
Electra: onnea kyytiläisistä!! Hyvältä kuulostaa!! Jospa Auringonkukka olisi sinunkin kohdallasi oikeassa, ja meidän pinon "raskaus-ennustaja eukko" =)
Nimittäin, kävin veritestissä eilen ja tänään tulos, hcg 707 , pp 14,
joten hyvältä vaikuttaa ja voipi jopa olla, että molemmat kaverukset olisivat vielä matkassa mukana.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ultra 23.9.

Auringonkukalle tsemppiä ensi viikolle!!

T: Erittäin onnellinen Vilhelmiina rv 4+3
 
vilhelmiina =) :heart: :flower: ihania uutisia! Ja toivottavasti todellakin molemmat vielä matkassa! Tuplaonnea! :heart: :heart:

Electra pääsit sinäkin hautomaan tuplasti! Ja kuule kyllä ajatukset saavatkin vähän harhailla näiden hoitojen aikana...kävin eilen energiahoidossa ja taas on mieli rauhallinen...

Auringonkukka voimia maanantaiseen punktioon. Mustelmarivi on täällä tasaantunut viikossa.

chloe :hug:

-tiki & :heart: :heart: -
 
vilhelmiina upeita uutisia sulla! Onnea tosiaan tuplasti :heart: :heart:

Electra onnittelut kyytiläisistä! Lähetän tarraa ja liimaa sinne päin tulemaan. Mua kanssa kiinnostais toi vyöhyketerapia. Kertoisitko siitä jotain, millaista se on jne? Mitä se terapeutti siis tekee? Jotenkin jäänyt vähän epäselväksi.

Mites Chloe? Oliko se sun testipäivä tänään, vai muistanko taas väärin.

Itellä se pas tuntuu vielä todella kaukaiselta asialta. Sen verran edistystä että hain tosiaan vähän vitamiinia ja kalaöljykapseleita. Miettinyt just tota vyöhyketerapiaa, vaikka taitaa olla vähän myöhäistä nyt vasta aloittaa. Mulla on edelleen välillä alavatsa kipeä, semmosia kramppasuja. Ja se vuotokin kesti normaalin parin päivän sijaan kuusi päivää ja oli tosi runsas. Onko teillä joilla ollut punktio eikä siirrosta tullut tärppiä, ollut vielä näin pitkänkin ajan jälkeen jotain kipuja tai jotain??

Hyvää viikonloppua kaikille teille!
Iines
 
Iines, kiitos tarroista! Otetaan mielihyvällä vastaan! :)

Vyöhyketarapeutin kanssa käytiin ensin läpi elämän "käännekohtia", koska ruumiiseen on voinut jäädä niistä "muistoja". Korvista, kasvoista, päänahasta, käsivarsista, jaloista ja jalkapohjista etsittiin akupisteitä, joita hoidettiin painelemalla/hieromalla. Kipeitä pisteitä voi löytyä yllättävistä paikoista ja ne kertovat kivuista kropassa tai mielessä. Jotain tällaista oli. Hoito kesti pari tuntia ja oli oikein rentouttavaa, vaikka välillä vähän sattui. Oli oikein mukava terapeutti. Eihän noita kaikkia asioita tarvitse uskoa, jos ei halua tai pysty, mutta hoidosta voi ottaa irti sen mukavan, minkä saa. Mulla helpotti vatsaoireet, mistä sitten johtuikin. Ei tuosta voi ainakaan haittaa olla, vaikka sitä psykopuolta en oikein jaksa. Mutta sen voi sitten ohittaa kevyemmällä kädellä. Vyöhyketarapiassa on myös lapsettomuuteen erikoistuneita terapeutteja. Miehellä se käsitteli sellaisia pisteitä, jotta siittiöitä tulisi lisää :)

Mulla myös vuoto ollut todella runsasta siirron jälkeen ja menkkakivut olivat kovat. Kaipa se lääkkeillä vahvistetun limakalvon poistuminen oli isompi juttu kuin perusmenkkojen yhteydessä.

Vilhelmiinalle iso onnenhali :heart: :flower:
 
No, alkoihan meidänkin pinossa tapahtua ja kerrankin hyviä uutisia, JIPPIII!!! =) =) =)

Vilhelmiina upeat tuplauutiset, O N N E A :flower: Mun yks tuttu, joka 49 vuotiaana sai kahdeksannen hoidon tuloksena kaksoset, sanoi mulle että raskasu etenee kun juna kunhan se saadaan alkuun ja kaikki on ok. Sun juna on nyt hyvässä vauhdissa !!

Electralle kans onnittelut hyvin sujuneesta hoidosta ja tarriksia tuplakäpysille. Ei ihme että sun pää on sekaisin, vaikka kuinka monta kertaa tämän prosessin käy läpi, se on aina yhtä rankka.

Tikille ja Chloelle tsemppiä piinailuun ja toivottavasti saadaan lisää hyviä uutisia.

Auringonkukalle voimia maanantain punktioon ja toivottavasti saalis on suuri.

Iines mulla on vähän samanlaiset fiilikset kun sulla, oma hoito tuntuu tosi kaukaiselta. Mulla on lääkäriaika 14.9 ja silloin tehdään vasta hoitoaikataulu, pitkän kaavan sumuttelut alkavat kai sitten jossain 19. päivän tienoilla. Mutta perässä tullaan!!

Minä saan onneksi muuta ajateltavaa viikonlopuksi, kun lähden koirien kanssa kisaamaan.
Hauskaa viikonloppua kaikille!


 
Electra kiitos nopeasta vastauksesta. Toi vyöhyketerapia kuulostaa hyvältä, taidanpa alkaa etsiskeleen semmosta. Ei siitä varmasti haittaakaan ole. Ja hyvä kuulla myös että toi vuoto ja kipu on ihan normaalia. Toivottavasti mulla ei siellä mikään kysta taas kummittele.

idaliina me mennään varmaan sitten ihan suht samoissa, mulla varmaan se pas joskus lokakuun tokalla viikolla, noin nopeesti laskien. Kiva piinailla yhdessä.

Kai se pas sieltä tulee, nyt pitää koittaa kerätä voimia tulevaan. Josta tulikin mieleeni et mä olen ollut tosi väsynyt jo parin viikon ajan. Siis päivisinkin väsyttää niin että ihan huonoa tekee, ja päällimmäisenä ajatuksena on vaan että pääsispä nukkuun. Taisi toi hoito imeä musta viimeisetkin mehut.
 
Ihan lyhyesti ja nopeasti vaan tulin ilmoittamaan, että ei onnistunut tämä hoito, nega pamahti aamulla. Nyt olenkin sitten huoletta voinut ottaa punkkua tänä iltana, helpottaa vähän oloa. Palaan muiden tilanteisiin myöhemmin. :'(
 
Chloe voi ei, mä olin jotenkin ihan varma et teillä tärppää. Nyt voit huoletta nautiskella punaviiniä ja keräillä voimia uuteen yritykseen (itsekin samaa harrasteleva). Olikos niin että teillä tehdään vielä syyskuussa yksi inssi? :hug:
 
Voi Chloe.. nyt nollaat tilanteen, ja keräät voimia seuraavaan koitokseen, eikös joo!!! :heart:

Olen nyt nettipimennossa reilun viikon, kun lähden lomailemaan etelä-eurooppaan.. ihana päästä aurinkoon!! Nyt tuntuu, että elämä hymyilee, voikun tää jatkuis..

Kävin tänään kirjastossa ja löysin ihanan runon, joka sopii tämänhetkisiin fiiliksiini, laitan sen tännekin

"Sydän tulvii tänään,
heleästi soivia iloja, lauluja
joihin uskalsin uskoa
vasta, kun käsi kädessäsi
kuljin menneisyyden yli
ja näin versoja lehdettömissä puissa"
 
Chloe, olen niin pahoillani puolestasi :hug: Toivoin niin kovasti, että kesän takaiskun jälken, tämä kerta olisi onnistunut.
Voimia uuteen yritykseen!
Iines mulla luultavasti toimenpiteet viikolla 42, kiva jos piinaillaan samaan aikaan.
 
Chloe :hug: ... :hug:

Kiitokset teille kaikille tsempityksestä. Punktio sujui osaltani todella hyvin, olen oikein hyvässä kunnossa. Näihin päiväkänneihin vois vaikka jäädä koukkuun. Ja vaikka vuosin vertakin jonkin verran jälkeenpäin (eniten näistä kolmesta punktiosta) niin siitä huolimatta olen vähiten kipeä ja kaikken parhaassa kunnossa. Näköjään on käynyt kuten alkoholin kanssa: elimistö on tottunut näihin huumaaviin lääkityksiin :LOL: ! Saalis 5 munasolua. Nyt peukut pystyyn, toivottavasti biologi osaa valkata sopivimmat simpat ja että ne meidän soluset myös tykkäävät toisistaan =) . Siirto joko keskiviikkona tai torstaina. Kuulemme sen keskiviikko aamulla.

Nyt menen hetkeksi sohvalle kissan kanssa makoilemaan :wave:. Kissa jo huutelikin mua sinne kanssaan ;)
 
Peukutuksia täältäkin hyviin hedelmöityksiin, Auringonkukka! Kyselin punktion jälkeisestä vuodosta viimeksi lääkäriltä, kun tällä kertaa en vuotanut yhtään ja edellisellä kerralla aika runsaasti. On kuulemma ihan tuurista kiinni, osuuko verisuoniin, kun punkteerataan. Siitä se vuoto ja sen määrä. Kissa on hyvää terapiaa ja auttaa rauhoittumaan. :)
 
Täällä pidetään peukkuja Auringonkukalle, että molemmat sinnittelevät kyytiin asti!

idaliina mä laskeskelin et mulla olis se pas ehkä vkolla 41, mikäli kierto pysyttelee normaalina. Tosin toisen inssin jälkeen se muistaakseni oli lyhyempi.

Eläimistä: ne on kyllä kaiken tän keskellä todella hyvää terapiaa ja terapeutteja. Mä en noista kissoista mitään tiedä, itse koiraihmisenä, on sanottava että pää olis hajonnut jo moneen kertaan ilman koiria. Niitten kanssa saa ajatukset välillä johonkin muuhunkin, ottaa remmit ja lähtee ovesta ulos kun ahdistaa, mielellään metsään päin :) . Meillä onkin muuten plan-b:nä, et jos tästä ei mitään tule, niin jospas otettais meille koiravauva joskus kevättalvella :D

Katselin kalenteria et tosiaan jos kaikki menee normaalisti, niin jo vähän reilu kahden viikon päästä alkais menkat ja alkais myös zumenonit. Sit se olis menoa taas. Ja siitä vasta jännää tuleekin et selviääkö kukaan niistä viidestä sulatuksesta. Huh. Miten tää aika on mennyt niin äkkiä? Justhan vasta sen negatestin tein..

Tiistain jatkoa,
Iines
 

Yhteistyössä