40+ so what!!! (vol 5.)

Ottis
mur-mur Toihan oli melkein roskismörkö eikä mikään haamunen, kun noin selkeän kuvankin olet siitä saanut =) Kun juttujanne noista roskishaamuista luin, ajattelin jo ;), ett jospa se roskis olisi raskaana kun tollasia tuloksia antaa B). Vitsi vitsi! Kyllähän se niin on kuin mur-mur asian esitti, ett testiajan sisällä sen viivan pitää tulla, ett sen voi plussaksi laskea.

Jokatapauksessa näyttää hirmuhienolta, ett niitä plussia nyt olis tulossa. Missä se himskatin alkioliimaputeli oikein on, ett sitä nyt vois truuttailla oikein kunnolla ympäriinsä, ett saatais myös niitä pysyviä plussia?? Olet erka niin varhain ollut liikkeellä, ett piinaa totisesti on vielä varmaankin edessä ennenkuin se vahva plussa ruutuun tulee :heart:

Kauanko sulla sitä antibioottikuuria vielä onkaan? Toivotaan röörien nyt pysyvä auki, ettet joudu kuurikierteeseen. Mulla on jo usean vuoden ajan ollut varalta Duact'ia. Sitä otan, kun alkaa tuntua kipua poskionteloissa ja kun sitä on malttanut edes 4 pvn kuurin syödä 3 tabua päivässä, niin olen säästynyt antibioottikuureilta. Tästä kuuluu kiitos meidän ab-vastaiselle tt-lekurille =)

Roosamaria Peukuttelen vielä plussan puolesta, vaikka mikä olis :hug: + :heart: +++++++

Emily67 Tuohan on lupaavaa =) :hug: Odotellaan sit rauhassa se pari päivää vielä :heart:

On: Kävin tänään suuhygienistillä ja nyt on hampit niin puhtaat :D, etten varmaan raaski syödä mitään koko iltana :saint: Kieltämättä pani ajattelemaan syömistottumuksiaan ja varsinkin iltanapostelua ku täti (joka teititteli mua :) ) antoi mukaan hammasväliharjan. Ikenet olivat kuulema varkain kaiken moskan alta tulehtuneet :ashamed: ja niitä olisi nyt hyvä hoidella kuntoon. Tunnustan: olen maailman laiskin hammaslangan käyttäjä, mutt jospa toi harja nyt inspirois minua pitämään hammasvälit avoimina :whistle:

Valkovuotoa on edelleenkin ihan kiitettävästi ja munasarjojen/alamasun paikan suorastaan tuntee, tai ainakin tunsi h-lekurin tuolissa. Nyt tuntuu, ett ihan oikeasti uskon jo itekkin, ett voisin olla raskaana =). Täten pyydän, ett palauttaisitte mut maahan ajoissa, ettei sit menis niin mahdoton luita rikki ku joulun alla rysähdän takas maan kamaralle :$ t. Ottis
 
Ottis kuuri alkoi eilen ja vielä kuusi päivää jäljellä tämä päivä mukaanlukien. Lupaavia oireita sinulla!

Harmittaa kun ne viljatestit loppui joten en voi huomenna testata samalla merkillä jolloin vois vertailla. No mutta en silti usko omaan raskautumiseeni tässä kierrossa.

Plussatuulia kaikille toivottelen!

 
Ottis
Uskopa vaan silti erka :) Uskolla on kuulemma kaadettu vuoriakin vai miten se oli ;). Mua kans harmittaa ku kurkkasin sähköpostiin, eikä ollut tullut mitään ilmoitusta, ett kumpaakaan satsia mun viljoistani olisi lähetetty :(. Pitääköhän alkaa ottaa selvää minne ne rahat sitten oikein meni? En onneksi tilannut herkkiä kuin 3 testiä eli yhteissumma oli alle 15 egeä. Siihen ei siis maailma kaadu, mutt silti olis ollut kiva saada ne jo huomiseksi :headwall:
 
Ottis
Eipäs ku joopas :D =) ;) Kipasin postilaatikolla ku muistin, ett päiväposti näytti olleen myöhässä ja ne herkät Vilja-testit olivat jo tulleet. Ajatelkaahan, eilen tähän aikaan ne tilasin ja heti maksuosoitteen saatuani maksoin ja nyt ne on jo mulla :LOL:. Pikkasen on nopeeta palvelua. Pääsen sittenkin jo la-aamuna testailemaan, siis jos saan siihen tilaisuuden miehen huomaamatta :whistle: Huih!
 
erkalle plussapuhuri PHUUUUIH :whistle:..vielä on aikaa plussaksi muuttua, kun niin aikaisessa testailit:heart:

Ottis sovitaanpas nyt niin, että hää(teiti) on "siunatussa tilassa":heart: .. ;) ..eikösta vaan?!:wave:..ja lauantaina se vahva + pärähtääpi!!!

..meillä jäi eiliset pupustelut miehekkeeni kera-ne tärkeät..mie en jaksanut/ei "kehtuuttanut":( .. *huokaisu* ..ei oikkein meinaa nuo lempimis puuhat kiinnostaa minnuu hirmusti..eikä niitä lapsosia synny jos ei lemmi!!!!.. |O ..vähänkö ottaa okulaattorista!!!!!

..tämä on just tyypillinen premenopaussin "oire" ei tee MIELI.. :ashamed: ..muutoin on ollut sellaista, suht rauhaisaa tuolla suhdepuolella..ei kauheita yhteenottoja oleskaan, mitä nyt "pientä" kismaa silloin tällöin..en vain jostain syystä saa ittiäni "siihen" vireeseen kuin pitäisi-ja juuri tuolloin H-hetken aikoihin ja vähän ennekin.. :/ ..on tämä niin sieltä "takapuolesta" taas.. :eek: ..talviaika vasitenkin tekee miut "haluttomaksi"..niin hiivatin pimiääkin koko ajan..ja vali vali..sorry nyt tämä omanapaisuus..miten lie tulikin nyt sellainen olo, ihan veto poijjes.. :(



..älkäätte välittäkö tuosta sepustuksestani :p ..Toivotan muille hurjasti :heart: +++++ :heart: joulukuulle ja elän teidän fiilareissa TÄYSILLÄ mukana!!!! :wave: ..vaikka oma onkin mitä on..

Terkuin.

mur-mur..joka NIIN nega taas..
 
Ottis
No mutta mur-mur :| Kurjalta vissinä tuntuu jos et illalla jaksanut innostua lempimisestä. Niin kävi mullakin viime pe, että kun olisi pitänyt jaksaa miestä vongata petiin, en viittinyt ja ajattelin, ett onko tuolla niin väliäkään, että jos la-aamuna ovistestiin plussa tulee, että jos sitten heti :heart:.. Ja kun kuitenkin olin vähän niinkuin miehen harteille jättänyt aloitteen teon, en malttanut la-aamuna olla sanomatta, että "eilen olis pitänyt jörniä" ja siitäkös ukko otti niin nokkiinsa, ettei sit alkanutkaan mua heti lemmiskelemään ja lauantaipäivä meni vähän epätoivoisissa fiiliksissä ku limoissani kärvistelin, ett saanko simppoja vai en.

Ei muuten mutta ku alko jo ihteäki suututtaa, ett ainako sitä pitäs olla sanomassa, ett pitäs touhuta, ku pitäshän sitä muutenkin. Edellinen kierto nimittäin huti menikin just tässä väännössä, ett lemmitäänkö käskystä vai ei ja sitten vielä ku oviskin oli etuajassa, niin ei ehitty edes sopia kinaamme ennenku oli myöhäistä :( :'(

Mies ei kuitenkaan uskaltanut poistua tontilta ku uhkasin, ett jos toinen kierto peräkanaa menee huti kiukutellessa, otan pesäeron. Illan kähmäs sitten alettiin pikkuhiljaa kierrellä toisiamme mittaa ottaen, ett kumpi uskaltaa tehdä aloitteen. Mies jo kerran teki, mutt juoksin kiukkuni kanssa ulos ja ku siellä hetken rauhaannuin, otin järjen käteen ja lemmiskeltiin "ku kerran piti". Vähän pelotti, ett saattoi simpat olla myöhässä ja siitä su-aamuna vähän kiukuttelinkin, mutt ku ovislimoja vielä lupaavasti sunnuntain ilmaantui, aloin jo uskoa, että jospa sittenkin :saint:.

Jostain jonkun lekurin luin kirjoittaneen, ett simppojen pitäis oikeastaan olla muhimassa jo pari vrk ennen ovista ja sehän mua huoletti ja huolettaa vähän vieläkin, mutt aika näyttää. Ennen joulua olen jo paljon viisaampi tästäkin kierrosta. Km:n jälkeen ekoilla oviksillahan me pupuiltiin kuin pienet kanit ja siks niitä sattumiaki sitten tuli. Mutt toivotaan nyt joka tapauksessa, ett sulla on siellä simpat tallessa hyvään aikaan olleet ja tikarit tanassa valmiina odottamassa munista. Plussatuulia Sulle Puuuuuuuuuuuh!!
 
Voi Ottis, nyt minnuu rupes suuta vetämään korvii, aikas kivasti kirjoittelit niin "maanläheisesti", sanoisinko ihan.. :D ..näinhän se meilähin on, että ei aina ole sopu silloin kun pitäis "jörniä"(niin kuinMatti&Merja).. :LOL:..mutta juu, mie en miehelle varsinaisesti kertoilekkaan, että nyt olisi se hetki..ihan vaan osoitan miehelleni halukkuuteni-"annan ymmärtää, että annan NYT"-..Thats it!! ;)..

Jos olisin 10v nuorempi, maistusi tuo sexy ihan eri tapaa!!! :p ..koetan nyt näillähin "hyrräilyillä" sitten jotain saada aikaiseksi-sen ihunan pikku vaavin:heart:

 
Ottis
mur-mur Toivotaan nyt, ett se ihuna olis jo tuloillaan. Mun mieheni on sen verran "tekninen", ett sille on parein kertoa milloin pitää toimia, ettei jää epäselväksi. Lähen tästä mökille "karkuun" haaveilujani. On paljon pikkupuuhaa siellä. Saa nyt mies jäädä yksin kotiin. Kivaa ehtoota kaikille :wave:
 
Long time no see, mutta voitte laittaa mulle nyt lasketuksi ajaksi sen 2.7.2010.
Pahoinvointi alkaa olla jo ohi. Tänään oli sokerirasitus ja ensi viikolla jo niskaturvoke-ultra.

Tsemppiä kaikille.

T Star67 ja Nuppu 10+6

 
EMILY67 varovainen onnittelutuulahdus hennosta plussasta :heart: nyt toivotaan että vahvistuu!

Mun oireet lähti tänään alamäkeä... se kauhea vasemman jalan jomotus/veto käväisi päivällä kylässä :( enteilee menkkoja. Mahassa juilii niin ja nippaillee mitä lie. Sekä turposi toi maha ihan silmissä! nyt jos koskaan voisin sanoa että hanat aukee ihan milloin vain. Hitto että ottaa aivoon... ja tää kärvistely senkun jatkuu...

MURMUR kiitos Pergoveris lääkkeen linkistä, tieto luo tuskaa..

STAR67 ONNEA vielä kerran ja kuinka nopeesti toi aika kulkeekin. Olet jo kymppi viikolla! Ihanaa ja mukavaa masunkasvatus aikaa.

OYNLYDREAM ei vielä kirvestä kaivoon ennenkuin hanat aukee...

SOLAKKA SILAKKA onko mitään tuntemuksia? entä TIRLITTAN? ja koko RKTT porukka miltä nyt olo tuntuu?

 
Tirlittan1968
Emily67 mä pidän kovasti peukkuja pystyssä että viiva vahvistuisi!
Onlydream ehkäpä se täti pysyykin poissa, onko paljonkin täti myöhässä?
Mulla ei ole mitään tuntemuksia eikä normaalistikaan ennen menkkoja ole mitään oireita. Menkat alkaa melkein kellon tarkkuudella tiistaina ennen klo.12 :) tai toivottavasti ei ala mutta olen todella säännöllinen kierrossani.
Onhan tämä aika rankaa kuukaudesta toiseen odottaa ovista ja sitten odottaa taas tätiä ja sitten taas ovista jne... kyllä se meillä kaikilla jossainvaiheessa + tulee kun vaan ahkerasti jaksetaan:)
 
erka nega ei ole kiva juttu edes aikainen sellainen. Minä aina odottelen myös tuleeko roskis haamu, ne ei ole siis oikeita + , mutta niitä on mukava tuijotella ja haaveilla oikeasta +:ta. Olen lukenut, että virtsan kuivumisen aikana voi tulla näkyviin väriä testiviivaan testiajan jälkeen, mutta ei tarkoita mitään. Joka keirrolla ei suinkaan ole roskishaamujakaan tullut ja on tullut eri testeihin, kaikki kyllä ovat olleet herkkiä.

Wiara juu niinkuin muutkin ovat kertoneet kuoret ja paketit ovat olleet ihan normaaleja. Olen tilannut kotitesti.filtä ja mammaksi:lta.

Roosamaria negasta pahoittelut, jospa vuoto alkaisin nyt pian, niin pääsisit sinne verikokeeseen ja aukiolotukimukseen pian.

Emily ihanaa testiajan sisällä hento + ! peukutan viivan vahvistumista!!!! :heart:

Ottis miksi se onkin niin ikävää se hammaslangan käyttö! Hyvät oireet sinulla + sinne toivotan.

Onlydream voi harmitus negasta, vielä kuitenkin on toivoa, kun ei täti ole tullut paikalle.

Star toivottavasti sokerirasitus meni hyvin. Ihanaa odotusta sinulle.

Mur-Mur onneksi, kuitenkin kerkisitte tehdä talletuksia etukäteen.

Nillanilla toivottavasti pian alkaa taas tulla niitä + oireita.

Solakka silakka ostitteko sen kirkasvalolampun?

+++++ sadetta koko maahan :xmas:
 
kaikille teille ihanaisille tsemppauksesta! :heart: :heart: :heart:

Toivon että se onlydreamin saama nega vaihtuiskin pian plussaksi! Ja nillanilla, minullakin on tuntunut koko eilisen illan ja tänään kaikenlaisia kolotuksia ja jomotuksia, ihan tuli menkkojen tulo mieleen...mutta samalla tuolla alavatsassa tuntuu jotain erilaista, joka herättää toiveet. Mulla myös vatsa turvonnut välillä. Plussatuulia sinnekin +++++ :whistle:

Tirlittan Ehkä se täti ei tällä kerralla kurvaakaan sinne - toivotaan näin!

Ottisko mökkeilemään lähdössä? Kuulostaa ihanalta --- omassa rauhassa saa puuhata mitä haluaa, saunoa ja viritellä takkatulta, lueskella hyvää kirjaa lämpimässä.... =)

Älä huoli mur-mur, jos on välillä halut hukassa...kroppa kertoo millon tuntuu parhaalta ne lemmiskelyt, ja oviksen aikaan ne hormonit juuri parhaiten hyrrää. Jospa se nyt olis tärpännyt, kun teillä oli ne onnistuneet päiväkaffetkin! Juuri tuollaiset pienet tempaukset ja huomionosoitukset virkistävät sitä sex-laiffia :heart:

Meillä kiireinen viikonloppu tulossa: vieraita ja vähän perhejuhlan tynkää tiedossa. Kun nää työt vaan jo loppuisivat ja pääsis joululomalle :attn:

Huomenaamuksi ei ole testiä kaapissa polttelemassa - jokohan saisi nukuttua kunnon yöunet kun niin monena aamuyönä olen heräillyt :eek:

:heart: Kauniita unia :heart:

toivoo erittäin uninen emily
 
mur-mur tuosta karaokesta tuli mieleeni että meillä isäntä on todella innostunut laulamaan karaokea. Hän ei käy missään "ulkona" laulamassa vaan tilas ulkomailta kotiin sellaiset valtavat masiinat ja lauleskelee harva se ilta tunnin pari yläkerrassa . Tosin hänellä on se periaate et volyymin täytyy olla tosi kovalla, ihan ku baarissa kun hän vetelee iskelmää. Sittten me tytöt (minä ja naperot) alakerrassa useesti jammaillaan ja itte tykkään lauleskella hiljaa alakerrassa mukana. Oonkin kyselly hältä et mihin hän oikein treenaa mut ei kuulemma mihinkään :whistle: .

Aikalailla on jo kuukautisiin viittaavia kouraisuja munasarjojen kohdalla. Viluttaa melkoisesti vaik ei oo kuumetta mut saattaa johtua tästä poskiontelotulehduksesta edelleen vaikka olo onkin jo paljon parempi. Huomenna onkin sitten dpo10 ja testailen aconilla :xmas: .

Hyvät yöt kaikille! |O :D
 


Talletuksista vielä..miulla oli tänään illasta semmonen olo, että se ovis olisikin nyt!!(KN oikein korkialla, hieman auki ja limainen, rinnat turvonneet ja masukin..)..no, sitten saunan puhtoisena&pehmoisena miun ((pikkasen)) teki mieli keräillä simppasia ;) ..ja niin teinkin sitten talletuksen :D ..nyt se on tällä vuotta tässä ja jään odottelemaan-vielä rauhallisena, mitä tuleman pitää :)..

((muoks))..lämmöt olikin pompanneet jo 37.1C..joten, sen peruteella ovis oli ja meni..ei ehket tuo viimonen "talletus" kasva "korkoa"..mutta eipä tehnyt pahaakaan.. ;)
 
emily67 mie olen siitä kumma, että sen kerran kuukaudessa kun haluttaapi, se EI varppina ole ovisaikaan :( ..yleensä juuri ennen tädin tuloa tällainen ihme tapahtuu..siitä pupustelusta ei vauveleita synny..

Tämän iltainen olikin poikkeus tapaus.. :) ..joskus ennen ovistakin "hyräjän", mutta harvemmin..
 
Ei tuu kesää ei....tänä aamuna tuli vähän vaal.ruskeaa vuotoa, ei paljon, mutta kuitenkin....
Taitaa olla kuitenkin tädin oireita :/ Voiko olla tässä vaiheessa vielä jotain kiinnittymiseen liittyvää, eilen kun tuntui alamasussa vähän navan alapuolella sellaista 'repivää' tunnetta?? Eilenhän oli vasta dpo 10.....no, mene ja tiedä. Ei kai tässä auta muuta kuin odottaa.

Aamukahvit maistuneet tällä viikolla huonosti, koska aamulla on jo valmiiksi suussa sellainen outo maku. Yleensä nautin kahveista....

Hitsi, nyt jos nää tissikivutkin loppuvat ja etuvarustus lässähtää, sitten kyllä peli on menetetty!
 
Sorry heti alkuun tämä omanapainen viesti, sillä en oo ehtinyt vielä lukemaan kaikkia juttuja.
Pitää vaan kirjoittaa oman muistin tueksi asiat jonnekin.

Olen tikuttanut Apteekin ovulaatiotestillä ja en tykkää yhtään. Syy tietysti on se, etten saa ovisplussaa :) Tietysti voi miettiä, että onko vika testissä vai testattavassa. Mutta, mutta palailin kuukauden takaisin omiin viesteihini ja ihan samaa oli silloin. Tosin käytössä oli Ovulan-merkkinen testi ja en meinannut millään saada testiä toimimaan. Sitten kävin ostamassa CD:n digin ja tadaa, kp 17 tuli sarvi täyteen heti ekalla testillä. Olin kirjoittanut, että kanamunalimat tulleet kp 16. Nyt sama juttu, kanamunat iski eilen, jolloin kp 15. Tänään kipuja vasemmalla puolella, mutta testiin tulee vain haaleata viivaa. Höh! Ja olen käynyt viidessä apteekissa, eikä CB:n digiä löydy. Meille ei siis voi tulla vauvaa, kun en pysty toteennäyttämään ovista :-DDD Ei vaiskaan, selkeät merkit oviksesta on ja simpatkin pitäisi olla oikeassa paikassa, joten ei kun odottamaan tädin ohimarssia. Ehkä laitan itseni rktt-listallekin, kun siellä on niin mukavaa. Pääsee hyvin seuraamaan milloin akka iskee ja montako päivää on luteaalivaihe.

Emily, nyt olen pahanilmanlintu, sillä kerron jotain "kamalaa" CB:n digistä. Plussaviivan pitäis olla saman paksuinen kuin kontrolliviiva, ei siis saman värinen, mutta ääriviivat pitäisi ymmärtääkseni olla saman paksuiset. Jossain testissä vielä erikseen lukee, että jos plusviiva on "kuin kynällä" piirretty, se ei ole plussa. Mistä sitten moinen viiva syntyy, en tiedä. Mutta dpo on sinulla vielä niin vähäinen, että oikea plussakin voi hyvinkin vielä tulla. Siihen luotamme ja täysillä toivomme. Olinko ilkeä ihminen, kun kerroin tämmöisiä kurjia juttuja? Ajattelin ensin odotella, että tuleeko sulle menkat vai ei ja vasta sitten kertoilla tämän, mutta tässäpä höpötän. Toivon, että ainakin minulle kerrotaan suoraan kaikki se, mitä esim. raskaustestien vääriin plussiin yms. liittyy. Mutta tietysti tämä on alue, jossa toiselle roskishaamu tms. on merkannut oikeaa plussaa ja toiselle taas ei.

Wiaralle kiitos! Yritän muistaa sunnuntaina.

Mur-murilla jo lämmöt pompsahtaneet. Tästä intoutuneena mittaan itseltäni: 36,26 astetta, joten ei vielä ovis ohi, jos on edes tullakseen.

Ottis kertoili suuhygienistikäynnistä. Kiva, että nyt on valkoinen hymy. Niin ja hyvä oireet! Erkallakin jännät paikat. Onlydreamillekin toivotaan tälle päivälle plussaa, niin kuin tietysti Nillanillalle, Tirlittanille, Emilylle ja ketä kaikkia nyt siinä hilkulla onkaan. Iida-Karoliinalla ja Solakka Silakallakin on jo hienon näköisiä dpo-lukemia.

Starilla
kohta maagiset 12 täynnä. Niin se aika menee, kun näin sivusta seuraa.

Meillä onkin sitten tammikuun Oivikin kanssa SE kierto. Eikös se niin mennytkin?

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille! Taidampa vielä päivittää tämän päivän listan, ettei jää tekemättä.

 

Yhteistyössä