8 vuotta nuorempi mies. Voiko suhde kestää?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kokemuksia isosta ikäerosta näinpäin? Eihän tässä olisi mitään ihmeellistä jos ikäero olisi toistepäin. Itsellä ikää jo 37 ja pari lasta. Miehellä ei vielä ole lapsia.
 
vierailija
Ikäerolla on merkitystä, mutta myös sillä minkä ikäisiä olette. Jos mies on 22v ja sinä 30v, voi tsäänssit olla heikot. Toinen parhaassa bileiässä ja toinen vaiheessa jolloin bileikä sellaisenaan on ohi ja olisi aika miettiä perheen perustamista. Mutta jos mies on 34v ja sinä 42v, niin molempien elämänvaihe on suhteellisen sama. Joten tsäänssit on ihan hyvät.
 
vierailija426
Kestää mikäli pidät itse fyysisesti hyvässä kunnossa.
Olipa taas typerä, lapsellinen ja pinnallinen kommentti. Oikein sovinistisian kommentti joka on sitä mieltä, että naisen pitää pysyä aina timminä, mutta miehet saa kasvattaa elintasokumpua kaljan ja makkaran avulla.

Hyvä kumppani hyväksyy sen, että puolison olemus saattaa muuttua ikääntymisen myötä. En sano etteikö olisi hyvä pitää kunnostaan huolta, mutta mitä jos puoliso sairastuu? Siinä voi tulla painoa lisää helposti jos liikkuminen romahtaa. Tai puoliso sairastuu rintasyöpään ja rinta/rinnat pitää leikata pois, kestääkö pinnallinen sovistisika tuon?

Ei se ole mitään rakkautta ollutkaan koskaan jos heti haluaa vaihtaa kumppania jos toinen lihoaa kaksi kiloa enemmän.
 
vierailija
Olipa taas typerä, lapsellinen ja pinnallinen kommentti. Oikein sovinistisian kommentti joka on sitä mieltä, että naisen pitää pysyä aina timminä, mutta miehet saa kasvattaa elintasokumpua kaljan ja makkaran avulla.

Hyvä kumppani hyväksyy sen, että puolison olemus saattaa muuttua ikääntymisen myötä. En sano etteikö olisi hyvä pitää kunnostaan huolta, mutta mitä jos puoliso sairastuu? Siinä voi tulla painoa lisää helposti jos liikkuminen romahtaa. Tai puoliso sairastuu rintasyöpään ja rinta/rinnat pitää leikata pois, kestääkö pinnallinen sovistisika tuon?

Ei se ole mitään rakkautta ollutkaan koskaan jos heti haluaa vaihtaa kumppania jos toinen lihoaa kaksi kiloa enemmän.
En ole se kenelle vastaat, mutta itseni on jätetty tuohon liittyen. Ikäeroa oli paljon ja nuorempi mies löysi nuoren timmin naisen. Mua varoiteltiin tästä koko meidän suhteen ajan ja niin sitten lopulta kävi. Ja en mäkään mikään plösö ole, mutta joo en ole (enkä voi olla) 22 vuotias "pimu". Ikä näkyy ja sille en voi mitään. Ikääntymistä voi hidastaa, mutta ei sitä voi estää. No nyt olen päässyt asia yli jo vuosikaudet sitten, mutta kyllä se kolmikymppisenä oli rankka paikka tajuta että silloin on jo liian vanha ja rupsahtanut, eikä ole mitään realistisia mahdollisuuksiakaan kamppailla tuollaista parikymppistä vastaan ulkonäössä.
 
vierailija
Olipa taas typerä, lapsellinen ja pinnallinen kommentti. Oikein sovinistisian kommentti joka on sitä mieltä, että naisen pitää pysyä aina timminä, mutta miehet saa kasvattaa elintasokumpua kaljan ja makkaran avulla.

Hyvä kumppani hyväksyy sen, että puolison olemus saattaa muuttua ikääntymisen myötä. En sano etteikö olisi hyvä pitää kunnostaan huolta, mutta mitä jos puoliso sairastuu? Siinä voi tulla painoa lisää helposti jos liikkuminen romahtaa. Tai puoliso sairastuu rintasyöpään ja rinta/rinnat pitää leikata pois, kestääkö pinnallinen sovistisika tuon?

Ei se ole mitään rakkautta ollutkaan koskaan jos heti haluaa vaihtaa kumppania jos toinen lihoaa kaksi kiloa enemmän.
Olipas taas typerä feministinen kommentti. Täytyyhän sen miehen nyt kehdata ämmänsä kanssa ulkona käydä, kun on itse vielä nuori ja viriili. Tällöin nainen ei saa olla rupsahtanut keski-ikää lähentelevä menopaussinen kotka.
 
Puuma78
Ei se ole iästä kiinni toimiiko ja kestääkö suhde. Joku voi olla henkisesti toista vanhemmalla tasolla vaikka olisikin paljon nuorempi. Itse olen 38 vuotias ja minun mieheni on 26 v. Mieheni minua paljon rauhallisempi ja kypsempi henkisesti. Itse tosin ulkonäöllisesti näytän parikymppiseltä ja henkkarit kysytään kaupan kassalla jos olutta ostan. Odotamme ensimmäistä yhteistä lasta. Ja nuo kommentit että mies jättäisi naisen ulkonäön takia ja vaihtaa naisen timmimpään ja nuorempaan voi jättää omaan arvoonsa. Jos jonkun mies tosiaan niin pinnallinen niin antaa mennä. Yhtä hyvin se mies voi lähteä nuoremman ja timmimmän matkaan vaikka oma vaimo olisikin saman ikäinen. Ja yhtä hyvin me puumat voimme sen oman nuorikon vaihtaa vielä nuorempaan ;)
 

Yhteistyössä