aamuinen herätys

herään aamulla kello 5.30 naurun kiherrykseen. kun avaan silmät, niin mua tuijottaa neljät iloiset lastensilmät. lastenlapsethan ne on yökylässä ja heränneet ennen kukon pieraisua. epätoivoisesti kysyn, eikö nukuttas vielä, kun kellokin on niin vähän. ehei, ylös vain. nyt on aamupuurot syöty ja muut aamuhommat tehty. nyt istuvat jätskit kourassa katsomassa lasten leffaa. päivänpäälle sitten lähdetään lasten maatalousnäyttelyyn.
 
Mulla ei ole hajuakaan, mihin asti täällä sinniteltiin kun me mentiin miehen kanssa unille jo kympiltä. Neitoset siis viettivät illan ja yön saunatuvalla, yläasteikäinen oli mukana vahtimassa ja toimittamassa tiskijukan virkaa.

Voin kuvitella, mikä määrä siellä on popcorneja ja sipsinmuruja lattialla...
meillä neidin piti tehdä tuo homma, mutta hän teki oharit, ja otettiinkin yhteen asiasta, kun musta ei oo kiva, kun lupaa, ja sitten ei pidäkkään lupausta, varsinkaan kun itse kuljen kävelykepeillä, ja nuo lapsukaiset on aika pieniä, osa vielä vaipoissa.
 
vierailija
herään aamulla kello 5.30 naurun kiherrykseen. kun avaan silmät, niin mua tuijottaa neljät iloiset lastensilmät. lastenlapsethan ne on yökylässä ja heränneet ennen kukon pieraisua. epätoivoisesti kysyn, eikö nukuttas vielä, kun kellokin on niin vähän. ehei, ylös vain. nyt on aamupuurot syöty ja muut aamuhommat tehty. nyt istuvat jätskit kourassa katsomassa lasten leffaa. päivänpäälle sitten lähdetään lasten maatalousnäyttelyyn.
Kuulostaa valtavan onnelliselle!
Olen iloinen puolestasi.
 

Yhteistyössä