äitienpäiväkortti

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Poika oli kerhossa tehnyt äitienpäiväkortin. Toki olen iloinen, älkää nyt kukaan käsitä väärin, mutta kerhon puolesta olen vähän pettynyt. Kortti oli aikuisen piirtämä kukka, jonka viivat oli poika piirtänyt tummemmaksi kynällä. aikuisen värittämä kuva. aikuisen tietokokneella kirjottama runo. ainut mitä poika oli oikeasti ihan itse tehnyt,oli kirjottanut nimensä.
Miks ei annettu piirtää vaikka kahta viivaa paperiin ja se nimi, se olis ollut paljon aidompi. (4v kerholainen kyseessä,joka olis osannut muutakin kun sen 2viivaa)
noh, ajatus se tärkein........

paras lahja oli se kun poika hiipi aamulla sänkyyn ja lauloi: äiti kulta äiti kulta herää jo herää jo, mullon kova nälkä mullon kova nälkä pium paum poum, pium paum poum :D <3
 
5v:n
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, jätä yllä olevat vastaukset omaan arvoonsa.Kyllä se lapsellekin olisi itsellekin mukavampi ojentaa ihan itse tehty kortti.Meillä poika vajaa 5 v ja kyllä se ainakin tekemistään jutuistaan sanoo jos joku muu on osan tehnyt. Olisi lapsestakin kiva siis saada kiitosta omasta tekeleestään.Ihme asenne kerhotädeillä.
 
Kerhossa on muitakin lapsia myös niitä jotka eivät osaa vielä piirtää kukkaa tai "häpeilee" piirtää sen muiden seurassa. Askartelu pitää kuitenkin olla sellainen että kaikki voi siihen osallistua eikä se vie liikaa aikaa niin että jokaista olisi ohjattava erikseen, aika on rajallinen. Ryhmänä 4-vuotiaat ei ymmärrä kuin hyvin lyhyitä ja yksinkertaisia ohjeita vaikka lapsi yksilönä pystyisi vaativampaan tekemiseen.
 

Yhteistyössä