Äitikavereita/kavereita Lahdesta? Muultakin saa ilmottautua! :)

Moi!

Olen vähän niin kuin kahdenlaisia kavereita vailla, äitikavereita ja ihan kaikenlaisia kavereita. :)

Olen itse 30v. täyttänyt muutama kuukausi sitten ja minulla on 1v4kk vanha tytär. Kaipailisimme seuraa kaikenlaiseen touhuun, ensisijaisesti Lahdessa asuvilta äideiltä ja lapsilta. Puistoon, kahville, kyläilemään etc...

Koen olevani sosiaalinen ja ihan huumorintajuinenkin, mutta lapsen saannin myötä tuntuu, että suurin osa lapsettomista kavereista on "kaikonnut". Paljon ei ole kavereita/ystäviä joilla olisi lapsia.

Olen itse hoitovapaalla, mutta käyn myös välillä töitä tekemässä harvakseltaan. Eli aikaa löytyy kyllä. :) Perheeseemme kuuluu myös mieheni ja koiramme. Asumme lähellä keskustaa.

Myös ihan omia kavereita olisi kiva saada, tuntuu että näin vanhempana se tutustuminen ei olekaan niin helppoa kuin nuorempana. Enkä oikeen keksi mistä niitä voisi löytyä. Kaipaan siis myös kavereita joiden kanssa ei tarvitse puhua pelkästään lapsista tai lapsiin liittyvistä asioista. Seuraa kahville, kaupungille, juhlimaankin joskus (!? :D ) jne..

Tulikohan tarpeeksi sekava teksti?

No toivottavasti joku saa pointin irti ja on samalla asialla. :)
 

Yhteistyössä