äkillinen raju aamurähmä.. kellään kokemusta mitä tämä nyt on tai hoitovinkkejä?

ja itsestäni siis kyse.. olen nyt viikon herännyt ripset kuin pikaliimalla kyllästetyssä taikinassa.. rähmä ei meinaa irrota kylmällä vedelläkään ja silmät ovat helakan vaaleanpunaiset.
minulla on siitepöly-allergia, mutta en oikein usko tämän liityvän siihen mitenkään.
ja lääkäriin ei oikein viitsi mennä .D
 
vierailija
Bakteerin aiheuttama silmätulehdus joka vaatii antibioottitipat ja -voiteen. Tuo rähmiminen just kertoo sen. Ei parane itsestään joten viisainta olisi nyt vaan mennä sinne lääkäriin.
 
vierailija
Mulla on ollut rähmäsilmä allergiaan liittyen. Rähmää oli vähän ja silmä punoitti. Lääkäri kirjoitti antibioottitipat. Pari päivää sinnittelin niillä, mutta näkö alkoi sumentua ja uusiksi lääkäriin. Allegiatipoilla se korjaantui. Voithan ensin kokeilla (ennen lääkäriin pääsyä) allergiatipoilla.
 
vierailija
allergiaa! nyt on jotenkin poikkeuksellinen siitepölykausi ja monilla tuota aamurähmää..ukolla myös ja sillä lisäksi pitkittynyttä yskää sekä aamulimaisuutta, jonka takia epäiltiin jo keuhkoahtautumaan ! mutta koivu se vain kukkii.
 

Yhteistyössä